Antec P182 - prosim o radu ty co vlastni tento case

Vše ostatní - tiskárny, skenery, zdroje, klávesnice, myši, herní zařízení, skříně a další.

Moderátor: L4mka

Odpovědět
gonsa
Začátečník
Začátečník

Antec P182 - prosim o radu ty co vlastni tento case

Příspěvek od gonsa »

Koupil jsem si tento Case a zatim jsem ve fazi testovani...Par vecmi me prekvapil, par zatim zklamal...
Nechapu ale jednu vec..V manualu jsem to nenasel (manual je vubec velmi strohy..).
jak nainstalovat mechaniky ??Kdyz jsem chtel mechaniku nainstalovat do vrchni pozice 5,25 kose tak ta mechanika nesla za nic prichytit (padala dolu)...Kdyz ji instaluju uplne dolu do kose tak mechanika samozrejme nepada,protoze lezi na spodni strane kose ale celkem se vykla..Pokud jsem to dobre pochopil tak jsem na ty mechaniky dal takove kolejnicky a mecaniku jsem zasunul a ty kolejnicky pak zacvakly...Ale co se tyce ustaleni v kosi,tak se da s mechanikou bez problemu vyklat (zlate sroubky)--Delam neco blbe ?Jak nainstalovat mechaniku uplne do vrchni pozice v kosi ??,
Prosim o rady a tipy
gonsa
Začátečník
Začátečník

Příspěvek od gonsa »

Takze prinasim poznatky po jednodennim pouzivani skrine..

+
- Vedeni kabelu za deskou (konecne je ve skrini hezky"uklizeno")
- Jednoduche zapojeni predniho panelu (v minulosti jsem se u skrini setkaval s tim ze z nich vedlo milion dratku a byl nadlidksy ukol zapojit spravne dratky do pozic tomu urcenyh - navic dratky byly oznaceny jinak nez zapjeni predniho panelu v manualech desek) - tady je o primo prippraveno a staci opravdu jen zapojit - Za to velka chvala !!
- Pri instalaci skrine zadne ostre hrany (beru to jako + ,protoze to neni nekdy standart ani u drahsich skrini !)
- Pevna konstrukce, zadne vyklani skrine
- vzhled,material

-

- instalace mechanik (nevim nepochopil jsem ji, viz. vyse)
- malo mista mezi diskama a ventilatorem ve spodni casti skrine (clovek stravi trochu casu a ztrati nervy nez si usporada kabely tak aby nezadrhavaly o ventilator)