Ztracená data na CD II.- vyřešeno
Moderátoři: morke, Igoreso, Loki5567
- LovEvil
- Nováček
-
Ztracená data na CD II.- vyřešeno
Zdravím,
nejdrive jsem vypalil nejaka data na prazdne CD-RW, polozku "Uzavřít CD" jsem samozrejme nechal odskrtlou. Po dalsim vypaleni se mi ale nepodarilo "objevit" predchozi data, nahradily je ty nove. Vim, ze nejsou smazana, ale zrejme skryta v jine sekci. A mechanika je nechce, nebo nemuze precist. Nevim jak to spravne rict. Jsem v tomhle laik. Jinak diky za kazdou pomoc!
nejdrive jsem vypalil nejaka data na prazdne CD-RW, polozku "Uzavřít CD" jsem samozrejme nechal odskrtlou. Po dalsim vypaleni se mi ale nepodarilo "objevit" predchozi data, nahradily je ty nove. Vim, ze nejsou smazana, ale zrejme skryta v jine sekci. A mechanika je nechce, nebo nemuze precist. Nevim jak to spravne rict. Jsem v tomhle laik. Jinak diky za kazdou pomoc!
- pavel.minarik
- Středně pokročilý
- Kontaktovat uživatele:
- Bathory
- Čestný člen
- Kontaktovat uživatele:
Re: ztracená data na cd?
Tohle se stává, když chceš v Neru přidat další multisession a místo "continue existing data" stiskneš "Create a new data".LovEvil píše:Zdravím,
Způsobů, jak z toho ven je celá řada.
- někam si zkopíruj ty poslední data, cos vypálil a vypal další continue multisession na tu poslední, potom by se měli všechny sessions objevit
- vytvoř image toho CD a pak už z něj všechny stopy dostaneš
- použij CDRoller, ten umí zobrazit "všechny" stopy na CD a pak si je zkopíruješ na hdd
- nebo si o tom něco přečti tady: http://www.stanis.info/oc/multimounter.png
- nebo tady: http://forum.pctuning.cz/viewtopic.php?t=15275
Naposledy upravil(a) Bathory dne sob 30. říj 2004, 17:11, celkem upraveno 1 x.
Bathory
- zombux
- Odborník PCT
- Tranzistor
- Začátečník
- Kontaktovat uživatele: