Notebook nenaběhne
Moderátor: Don
- Fr33dom
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2005
- Bydliště: Přelouč
Notebook nenaběhne
Sehnal jsem notebook Dell D600 od známého, prý nenačte paměti RAM, vzniklo to prý při výměně, jak je ale možné že se vůbec nespustí ani display se nerozsvítí, když ho zapnu tak e jen na chvíli asi 5s rozsvítí stavové LED a potom to zase zhasne, je možné že by to bylo těma RAMkama?Nebo s ním je něco jiného?
Díky za odpovědi.
Díky za odpovědi.
- sh
- Mírně pokročilý
- Registrován: 24. říj 2005
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
takze se nacte obraz nenabehne a jen se prectou ledky?
btw pri vymene pameti?s temi starymi to bezi? dle me to vypada na klasicky problem tj dead jedne soucastky (ted nevim jak se jmenuje) , napriklad u meho drivejsiho M3N to byla soucastka , ktera urcovala zda brat proud ze site ci z baterky , chovalo se to naprosto stejne , ntb nabeh rozvitili se diody a za 4s se vypnul
btw pri vymene pameti?s temi starymi to bezi? dle me to vypada na klasicky problem tj dead jedne soucastky (ted nevim jak se jmenuje) , napriklad u meho drivejsiho M3N to byla soucastka , ktera urcovala zda brat proud ze site ci z baterky , chovalo se to naprosto stejne , ntb nabeh rozvitili se diody a za 4s se vypnul
- Fr33dom
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2005
- Bydliště: Přelouč
Když tam nechám tu jednu původní tak je to pořád stejné, jinak ty RAMky jsem zkoušel v jiném notebooku a tam bezproblému fungujou.A ten známý mě říkal že jsou zničené řadiče pamětí, ale já si myslím že by se alespoň display měl rozsvítit a něco to napsat jako že to nedetekovalo paměti.Víte o nějakém dobrém servisu?
- sh
- Mírně pokročilý
- Registrován: 24. říj 2005
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
tak kdyz nejdou ani puvodni tak je to fakt divne , ja si myslim , ze je to ono napajeni jak jsem psal vyse , jinak kdyby odesel radic pameti , tak ti to nic psat nebude a taky to nenabehne ale chovalo by se to jinak...Fr33dom píše:Když tam nechám tu jednu původní tak je to pořád stejné, jinak ty RAMky jsem zkoušel v jiném notebooku a tam bezproblému fungujou.A ten známý mě říkal že jsou zničené řadiče pamětí, ale já si myslím že by se alespoň display měl rozsvítit a něco to napsat jako že to nedetekovalo paměti.Víte o nějakém dobrém servisu?
servis?
http://forum.pctuning.cz/viewtopic.php?t=16229
- Fr33dom
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2005
- Bydliště: Přelouč
- pavel.minarik
- Středně pokročilý
- Registrován: 03. čer 2003
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Fr33dom
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2005
- Bydliště: Přelouč
- Fr33dom
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2005
- Bydliště: Přelouč
Hledal jsem různé servisy a našel jsem toto www.z-computer.cz píšou zde: "K přednostem především patří opravy základních desek notebooků, formou výměny samotné vadné součástky"
nebo ještě jeden http://www.nbservis.com/opravy.php
tady také uvadějí:
"Identifikujeme závadu a nefunkční díl opravujeme na komponentové úrovni (výměna konkrétní vadné součástky namísto celého dílu)"
nebo ještě jeden http://www.nbservis.com/opravy.php
tady také uvadějí:
"Identifikujeme závadu a nefunkční díl opravujeme na komponentové úrovni (výměna konkrétní vadné součástky namísto celého dílu)"
- Fr33dom
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2005
- Bydliště: Přelouč
- sh
- Mírně pokročilý
- Registrován: 24. říj 2005
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
no Z-computer neni zadna firma co opravuje ntb ) kdyz jsem pusobil v me drivejsi firme , tak jsme jim notebooky dodavali a jejich odber cinil cca 15-20ks aceru za mesic , je to proste klasicka firma , ktera se snazi prodavat noby ntb a taha a vykupuje i stary , takovej polobazar , nema v zadnym pripade moznost opravy , jen vymenit disk , ramky a to je tak vse , coz dela kazda firma , jinak to posilaj stejne do SILu a ACERu atd , urcite nemaj nahradni dily na DELLFr33dom píše:máte někdo zkušenost s některým z těchto servisů?
- Fr33dom
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2005
- Bydliště: Přelouč
Ted sem jim psal email (z-computer)a odepsali ze opravují základní desky i na notebooky Dell, tak sem jim psal tu mojí závadu a prej by neměl být problém desku opravit a na Dell C600 mají prej veškeré náhradní díly, já mám sice D600 ale něco by mohlo bejt stejné, tak nevím jestli to tam mám dát nebo ne
- sh
- Mírně pokročilý
- Registrován: 24. říj 2005
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
tak to cumim to by se jedine za tech pul roku kua zmenili , tak za zkousku nic nedas , delaj tam i spolehlivy lidi , takze bych se vubec nebal , zkus jim pisnout na ICQFr33dom píše:Ted sem jim psal email (z-computer)a odepsali ze opravují základní desky i na notebooky Dell, tak sem jim psal tu mojí závadu a prej by neměl být problém desku opravit a na Dell C600 mají prej veškeré náhradní díly, já mám sice D600 ale něco by mohlo bejt stejné, tak nevím jestli to tam mám dát nebo ne
- Oval
- Nováček
-
- Registrován: 08. bře 2013
Re: Notebook nenaběhne
NBSERVIS = já už nikdy!!!!! recenze, zkušenosti
Vážení přátelé, rád bych se s Vámi podělil o svou čerstvou zkušenost s firmou NB SERVIS, konkrétně s její pobočkou v Eliášově ulici, vedenou manažerem panem Sedláčkem.
Pro úvod: Vlastním Macbook late 2008, a jelikož se mi v poslední době začal dost zásadně zpomalovat ( přestože operační paměť jsem už dávno upgradoval), rozhodl jsem se neinvestovat do nového, (i když velká chuť by byla) ale zaplatit někomu, kdo mi s tím poradí a když se to vyplatí tak zaplatit výměnu opotřebených součástek, případně vyčištění, nebo tak něco. Nejprve jsem se snažil někoho takového objevit na doporučení, následně jsem podnikl výpad do kyber prostoru a našel tam odkaz na výše zmíněnou firmu (líbilo se mi, že mají opravnu kousek od metra a na první pohled to vypadalo, že ví o čem mluví). Pro jistotu jsem se emailem optal, kolik si za diagnostiku účtují (odpověděli že je zdarma)a následně jsem se na pobočku vypravil. První dojem nic moc, prodejna, jako každá jiná, ale nešel jsem tam kvůli mramoru na podlaze, ale abych si nechal poradit a opravit poč. Pan Sedláček mě nepřivítal nějak radostně, ale chápu, že když Vám obchod frčí, tak se snažíte dostat přímo k věci a na kudrlinky není čas. Následující události bych raději podal formou rozhovoru, pro lepší ilustraci.
manager pan Sedláček (dále jen mpS): „Co byste rád?“
Já: „pomalý poč, potřebuju poradit „- podávám ho mpS do ruky
mpS: „Že vy ste ho těch pět let ale vůbec nečistil?“ – téměř zhnuseně ho zkoumá
já:/omluvně/ „No, ne, fungoval mi super, tak jsem to neřešil. Teď tak nefunguje, tak to řeším….“.
mpS: tiskne přijímací doklad a následně mi ho podává-“Tady mi to vyplňte, jméno, kontakty, podpis“
já: vyplňuji a podávám mpS.
mpS: „oK, do tří pracovních dnů (nesl jsem ho tam v pátek 22.2.2013 kolem 14.hod) se Vám ozvem a dáme vědět, co mu je a jak to budeme řešit“
já: „nešlo by to dříve? Dělám z domova a jsem na něm existenčně závislý“
mpS: „do tří pracovních dnů se ozveme….“
Já: „díky a naschle….“ Odcházím, a doufám, že to bude v pohodě.
Uterý, 26.2. 16.30 hod, zatím se mi nikdo neozval, práce mi stojí, tak cvičně zkouším volat do NBs. Nikdo nebere.
Středa, 27.2. cca 11.hod, znovu volám , tentokráte úspěšně.
Já:“ Dobrý den, minulý týden v pátek jsem k Vám dával počítač, chtěl jsem se zeptat, jak to vypadá?“
mpS:“ zatím jsme neměli čas to řešit, jak jsem Vám říkal, máme na to od dne podání tři následující dny“
já: /prosebně/“ok, ale nešlo by to nějak urychlit, jsem na něm existenčně závislý a potřebuju pracovat…“
mpS:“ pane, takový jsou všichni, všichni to chtěj hned. Dneska se Vám ozvem co a jak.“
Já: „Ok, díky a nashle“
Čtvrtek, 28.2., nikdo se neozývá
Pátek 1.3. /tedy přesně za týden/jdu kolem 12.hod na pobočku v Eliášově.
Já: „dobrý den, jdu si pro svůj počítač“
mpS: „Máte od něj ten papír?“
Já: podávám mu ho…
mpS: Dívá se po místnosti, kde ho nenachází, odchází do zázemí, za chvíli se vrací s compem do místnosti, „My jsem Vám volali, že je to nachystaný?“
Já:“nevolali, při předání jste říkal, že do tří dnů mi dáte vědět, co s ním je a jak to budeme řešit“
mpS: beze slova vysvětlení, nedej bože omluvy-“ Takže si ho chcete odnést?“
Já:“ Ano“
mpS: vyplňuje výdejový formulář „tady mi to podepište“
já: podepisuji a beze slova odcházím
Shrnuto podtrženo, této firmě po ubezpečení při předání, že první diagnostika bude trvat max 3 dny (původně jsem počítal, že to bude pá, po, ut – ale moje blbost, měl jsem si to ověřit) a po jedné tel. urgenci (chápu, že je lepší se vždycky slušně připomenout, každý máme hodně práce a zapomenout může každý) trvá aby odnesla poč z jedné místnosti, do druhé, dala na něj folii na kterou napsala číslo 404 přesně jeden týden.
Asi si to můžou dovolit, já bohužel ne. Za ten týden jsem přišel cca o 10 000,- Kč výdělku, který jsem nemohl realizovat, dalších – 3 000,- Kč jsem v tom za náklady, které mám s provozem živnosti. Nehledě na fakt, že jsem se celou dobu cítil jako kus hadru a ne zákazník, který nese do firmy peníze. Na druhou stranu jsem získal možnost se pocvičit v trpělivosti, další životní zkušenost a díky mpS i zřejmě možnost splatit svůj karmický dluh společnosti. Doufám, že čtenáři tohoto článku, stejnou zkušenost nebudou muset podstoupit.
Takže díky pane Sedláčku, jsem Váš věrný fanoušek!
Zdraví Vás
Ondřej Valoušek
Vážení přátelé, rád bych se s Vámi podělil o svou čerstvou zkušenost s firmou NB SERVIS, konkrétně s její pobočkou v Eliášově ulici, vedenou manažerem panem Sedláčkem.
Pro úvod: Vlastním Macbook late 2008, a jelikož se mi v poslední době začal dost zásadně zpomalovat ( přestože operační paměť jsem už dávno upgradoval), rozhodl jsem se neinvestovat do nového, (i když velká chuť by byla) ale zaplatit někomu, kdo mi s tím poradí a když se to vyplatí tak zaplatit výměnu opotřebených součástek, případně vyčištění, nebo tak něco. Nejprve jsem se snažil někoho takového objevit na doporučení, následně jsem podnikl výpad do kyber prostoru a našel tam odkaz na výše zmíněnou firmu (líbilo se mi, že mají opravnu kousek od metra a na první pohled to vypadalo, že ví o čem mluví). Pro jistotu jsem se emailem optal, kolik si za diagnostiku účtují (odpověděli že je zdarma)a následně jsem se na pobočku vypravil. První dojem nic moc, prodejna, jako každá jiná, ale nešel jsem tam kvůli mramoru na podlaze, ale abych si nechal poradit a opravit poč. Pan Sedláček mě nepřivítal nějak radostně, ale chápu, že když Vám obchod frčí, tak se snažíte dostat přímo k věci a na kudrlinky není čas. Následující události bych raději podal formou rozhovoru, pro lepší ilustraci.
manager pan Sedláček (dále jen mpS): „Co byste rád?“
Já: „pomalý poč, potřebuju poradit „- podávám ho mpS do ruky
mpS: „Že vy ste ho těch pět let ale vůbec nečistil?“ – téměř zhnuseně ho zkoumá
já:/omluvně/ „No, ne, fungoval mi super, tak jsem to neřešil. Teď tak nefunguje, tak to řeším….“.
mpS: tiskne přijímací doklad a následně mi ho podává-“Tady mi to vyplňte, jméno, kontakty, podpis“
já: vyplňuji a podávám mpS.
mpS: „oK, do tří pracovních dnů (nesl jsem ho tam v pátek 22.2.2013 kolem 14.hod) se Vám ozvem a dáme vědět, co mu je a jak to budeme řešit“
já: „nešlo by to dříve? Dělám z domova a jsem na něm existenčně závislý“
mpS: „do tří pracovních dnů se ozveme….“
Já: „díky a naschle….“ Odcházím, a doufám, že to bude v pohodě.
Uterý, 26.2. 16.30 hod, zatím se mi nikdo neozval, práce mi stojí, tak cvičně zkouším volat do NBs. Nikdo nebere.
Středa, 27.2. cca 11.hod, znovu volám , tentokráte úspěšně.
Já:“ Dobrý den, minulý týden v pátek jsem k Vám dával počítač, chtěl jsem se zeptat, jak to vypadá?“
mpS:“ zatím jsme neměli čas to řešit, jak jsem Vám říkal, máme na to od dne podání tři následující dny“
já: /prosebně/“ok, ale nešlo by to nějak urychlit, jsem na něm existenčně závislý a potřebuju pracovat…“
mpS:“ pane, takový jsou všichni, všichni to chtěj hned. Dneska se Vám ozvem co a jak.“
Já: „Ok, díky a nashle“
Čtvrtek, 28.2., nikdo se neozývá
Pátek 1.3. /tedy přesně za týden/jdu kolem 12.hod na pobočku v Eliášově.
Já: „dobrý den, jdu si pro svůj počítač“
mpS: „Máte od něj ten papír?“
Já: podávám mu ho…
mpS: Dívá se po místnosti, kde ho nenachází, odchází do zázemí, za chvíli se vrací s compem do místnosti, „My jsem Vám volali, že je to nachystaný?“
Já:“nevolali, při předání jste říkal, že do tří dnů mi dáte vědět, co s ním je a jak to budeme řešit“
mpS: beze slova vysvětlení, nedej bože omluvy-“ Takže si ho chcete odnést?“
Já:“ Ano“
mpS: vyplňuje výdejový formulář „tady mi to podepište“
já: podepisuji a beze slova odcházím
Shrnuto podtrženo, této firmě po ubezpečení při předání, že první diagnostika bude trvat max 3 dny (původně jsem počítal, že to bude pá, po, ut – ale moje blbost, měl jsem si to ověřit) a po jedné tel. urgenci (chápu, že je lepší se vždycky slušně připomenout, každý máme hodně práce a zapomenout může každý) trvá aby odnesla poč z jedné místnosti, do druhé, dala na něj folii na kterou napsala číslo 404 přesně jeden týden.
Asi si to můžou dovolit, já bohužel ne. Za ten týden jsem přišel cca o 10 000,- Kč výdělku, který jsem nemohl realizovat, dalších – 3 000,- Kč jsem v tom za náklady, které mám s provozem živnosti. Nehledě na fakt, že jsem se celou dobu cítil jako kus hadru a ne zákazník, který nese do firmy peníze. Na druhou stranu jsem získal možnost se pocvičit v trpělivosti, další životní zkušenost a díky mpS i zřejmě možnost splatit svůj karmický dluh společnosti. Doufám, že čtenáři tohoto článku, stejnou zkušenost nebudou muset podstoupit.
Takže díky pane Sedláčku, jsem Váš věrný fanoušek!
Zdraví Vás
Ondřej Valoušek