NB Acer Help!
Moderátor: Don
- D.U.K.E.
- Začátečník
-
- Registrován: 17. čer 2004
- Bydliště: Přerov/Olomouc/Brno
- Kontaktovat uživatele:
NB Acer Help!
Na můj nb mi v horní části klávesnice spadl poměrně těžký předmět a promáčkl klávesnici. NB je ale jinak naprosto v pořádku a tak potrebuju poradit jestli mi to v servisu opraví a asi za kolik. Zlomeného není nic jen je to prohnuté. Moc díky za každou radu.
- pavel.minarik
- Středně pokročilý
- Registrován: 03. čer 2003
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Luk
- Mírně pokročilý
-
- Registrován: 11. kvě 2004
- Bydliště: Praha
Tak jestly jej máš v záruce můžeš zkusit zda to udělají zadarmo.
Ale o tom pochybuju.Můj strýc HP nehezky mu spadl,dost nechutně a dělal v servisu jakože nci svatýho,blbýho a měl to zadarmíko.
Jinak mu říkaly že nemít to v záruce asi 16000kč i s prací.
Takže todo i kdybys měl náhodou v záruce nejspíš neuznají takže jak psal už machr Pavel M. tak to bude něco stát.
Ta cena za klávesnici nevím vím že se ale preáce technika pohybuje ZHRUBA mezi 700-1000Kč za 1hodinu.
Pokuď jej máš v záruce ale chtěly by to zaplatit zkusil bych je ukecat na lepší cenu,přeci jen ssi to poniči sám ale ta záruka.
Ale nic o záruce nepíše tak ti už nejspíše neplatí.
Přeju dobré pořízení.
Ale o tom pochybuju.Můj strýc HP nehezky mu spadl,dost nechutně a dělal v servisu jakože nci svatýho,blbýho a měl to zadarmíko.
Jinak mu říkaly že nemít to v záruce asi 16000kč i s prací.
Takže todo i kdybys měl náhodou v záruce nejspíš neuznají takže jak psal už machr Pavel M. tak to bude něco stát.
Ta cena za klávesnici nevím vím že se ale preáce technika pohybuje ZHRUBA mezi 700-1000Kč za 1hodinu.
Pokuď jej máš v záruce ale chtěly by to zaplatit zkusil bych je ukecat na lepší cenu,přeci jen ssi to poniči sám ale ta záruka.
Ale nic o záruce nepíše tak ti už nejspíše neplatí.
Přeju dobré pořízení.
Top notebook: Toshiba,Dell,IBM!!!!!!!!!!!!
- pavel.minarik
- Středně pokročilý
- Registrován: 03. čer 2003
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Luk
- Mírně pokročilý
-
- Registrován: 11. kvě 2004
- Bydliště: Praha
- pavel.minarik
- Středně pokročilý
- Registrován: 03. čer 2003
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
souhlasím, samozřejmě že to každý vždycky zkusí, já třeba beru přístup zákazníka, který přijde a řekne na rovinu: "hele, udělal jsem to a to a je to v h*****", na což reaguju zpusobem, že se pokusím aby ho to stálo co nejmíň a občas se mi to taky podaříLuk píše:Takže proč to nemít zadarmo?Ale je fakt že to je jeho věc že to udělla takhle a oni mu to uznali.
Pavel Minarik @ Dell Latitude 7300 (bohužel moc topí, nedoporučuju)