RightMark3D 2.0
Moderátor: Don
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
RightMark3D 2.0
RightMark3D 2.0
Download (4,5MB)
RM3D 2.0 je syntetický benchmark testující některé DX10 features. Osobně nepovažuju jeho výsledky za příliš směrodatné a to ze dvou důvodů - jednak neodráží situaci reálných her (např. SSAA, dependant scalars...) a za druhé nemá většina testů příliš velkou vypovídací hodnotu (u většiny z nich je totiž limitujícím prvkem fillrate namísto výkonu v operacích, které testuje - např. v testech geometry shaderu, pokud nezvolíte GS load heavy a polygont count: high, nezměříte výkon geometry shaderu, ale fillrate grafického čipu)
Download (4,5MB)
RM3D 2.0 je syntetický benchmark testující některé DX10 features. Osobně nepovažuju jeho výsledky za příliš směrodatné a to ze dvou důvodů - jednak neodráží situaci reálných her (např. SSAA, dependant scalars...) a za druhé nemá většina testů příliš velkou vypovídací hodnotu (u většiny z nich je totiž limitujícím prvkem fillrate namísto výkonu v operacích, které testuje - např. v testech geometry shaderu, pokud nezvolíte GS load heavy a polygont count: high, nezměříte výkon geometry shaderu, ale fillrate grafického čipu)
Naposledy upravil(a) no-X dne stř 25. črc 2007, 12:06, celkem upraveno 3 x.
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- spajdr
- Středně pokročilý
- Registrován: 14. bře 2004
- Bydliště: Ostrava Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Je to rusky, ale grafy jsou hlavní že
http://www.ixbt.com/video3/rightmark2.shtml
ENGLISH
http://www.google.com/translate?u=http% ... en&ie=UTF8
http://www.ixbt.com/video3/rightmark2.shtml
ENGLISH
http://www.google.com/translate?u=http% ... en&ie=UTF8
- Youki
- Začátečník
- Registrován: 05. úno 2007
- Bydliště: Trenčín
Cim to je ze su tie vysledky pre HD 2900XT take nepriaznive?Este aj 8600ka je niekedy lepsia co sa mi az nechce verit.spajdr píše:Je to rusky, ale grafy jsou hlavní že
http://www.ixbt.com/video3/rightmark2.shtml
ENGLISH
http://www.google.com/translate?u=http% ... en&ie=UTF8
CPU: Core i7-3930K @ 4400Mhz / 1.30V, MB: Gigabyte GA-X79-UD5, RAM: G.Skill RipjawsZ 4x2048MB DDR3 2133 9-11-10-28,VGA: 2 x Gigabyte 580 GTX SLI @ 855/1710/4200, HDD: Corsair SSD Force Series 240GB,2x WD Caviar Black 1TB SATA3,PSU: Enermax Revolution ERV950EWT,Audio: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Champion Series,Keyboard: Logitech G19,Mouse: G9x + Razer Destructor,LCD: 30"HP ZR30w,Case: CM HAF X,OS: Microsoft Windows 7 Ultimate 64-bit
- spajdr
- Středně pokročilý
- Registrován: 14. bře 2004
- Bydliště: Ostrava Poruba
- Kontaktovat uživatele:
- JamesDean
- Červená karta
-
- Registrován: 15. říj 2006
- shadius
- Nováček
- Registrován: 23. čer 2005
- Kontaktovat uživatele:
strasne rad bych slysel vyjadreni zdejsi komunity na rADovo supermega opravdu 100% pravdivy test.to by byl clanecek na antihulana
Stolní pc:AMD Athlon X2 4000+ 90nm cooled by AC Freezer 64,MSI K9A Platinum sAM2,2x1GB DDR2 Kington HYPER-X 750MHz CL4,MSI ATi Radeon X1950Pro 256MB GDDR3 (bohuzel bez VIVO,pekne me to se*e ;( ),Maxtor DiamondMax 10 250GB ATA133,Seagate Barracude SATAII 7200.9 160GB,Chieftec 450W,Aerocool X204 silver,12x12cm cooler by Akasa,8x8cooler by Aerocool,19" LCD Philips 190B6
notebook:fujitsu-siemens AMILO Pa1538,AMD Turion X2,nVidia Go 7400 128MB DDR2,1GB RAM DDRII,WD 120GB SATAII
JSEM JENOM CHUDÝ,UHROVITÝ SOCAN a TEENAGER
notebook:fujitsu-siemens AMILO Pa1538,AMD Turion X2,nVidia Go 7400 128MB DDR2,1GB RAM DDRII,WD 120GB SATAII
JSEM JENOM CHUDÝ,UHROVITÝ SOCAN a TEENAGER
- godlike
- Středně pokročilý
-
- Registrován: 30. čer 2004
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
Že se tak rozrušujete nad nějakým syntetickým testem Zatím jsem se na to moc nekoukal, ale první část testů (SSAA) neříká nic o reálném výkonu, protože super-sampling se ve hrách už léta nepoužívá A zbytek je takovej, že jednou GF8600 překonává Radeon HD2900 a podruhý HD2600 překonává GF8800, takže se vám divím, že se na tím tak pozastavujete...
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- Stratos
- Začátečník
- Registrován: 05. zář 2003
- Bydliště: Hvožďany
- Kontaktovat uživatele:
- JamesDean
- Červená karta
-
- Registrován: 15. říj 2006
- Lukfi
- Mírně pokročilý
- Registrován: 04. črc 2005
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
=>JD: Test je "špatný", protože je tam hromada teoretických výsledků, které neříkají nic o reálném výkonu daných karet. To samozřejmě samo o sobě špatné není, protože teoretické testy můžou leccos napovědět o schopnostech. Horší už je to, že některá individua jsou schopná z takových testů vyvozovat závěry typu "katastrofální stav grafických karet AMD/ATI" a "o ATI opravdu neuvažujte, je to naprostý propadák".
Výkaly prosím umisťujte do záchodové mísy a nikoliv diskuzního fóra.
- flanker
- Moderátor
- Registrován: 13. pro 2005
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
jako ta HD2900xt ma stale rezervy, uvidime treba za pulrok,co t ni jeste vymacknou
ROG Power PC1:AMD Ryzen 7 5700X, Crosshair VII Hero, ROG Ryuo II 360, 512GB NVMe+500GB Samsung SSD, 2x 16GB GSkill TridentZ Neo RGB 3600 MHz, Dual RTX 2060,CM V750, Lian Li O11 Dynamic XL. PC2:AMD FX-8370, Silentium Fera, Asus 970 Pro Gaming/Aura, 240GB SSD HyperX 3K, R9-270X OC, 2x 4GB GSkill RipjawsX 2400 MHz, Corsair AX750, Bitfenix Pandora
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
Rezervy má určitě, otázka je jaké
Prolítnul jsem ty grafy ještě jednou a na to, za jakou katastrofu ty výslekdy považujete, mi připadá, že grafy s "heometry shader heavy load" a zvlášť ty v kombinaci s "polygoncount high" nedopadají vůbec špatně a odpovídají tomu, co o výkonu geometry shaderu ATi tvrdila...
Prolítnul jsem ty grafy ještě jednou a na to, za jakou katastrofu ty výslekdy považujete, mi připadá, že grafy s "heometry shader heavy load" a zvlášť ty v kombinaci s "polygoncount high" nedopadají vůbec špatně a odpovídají tomu, co o výkonu geometry shaderu ATi tvrdila...
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- spajdr
- Středně pokročilý
- Registrován: 14. bře 2004
- Bydliště: Ostrava Poruba
- Kontaktovat uživatele:
No jak jsem psal, ovladače v testu jsou staršího data, já použil novější a výkon šel nahoru v řádu 1-40 procent, záleží o jaký test šlo, to jsem navíc měl procesor na default narozdíl toho co byl v testu skoro na 3Ghz. Ale když vidíte jak vypadají výsledky ve hrách co používají více nebo méně součást DX10, tak ATI je na tom dost bídně, ale jak moc je to věc ovladačů nebo toho že hra má logo NVIDIA ... např. lidi co dělali Ground Control II a nyní testují World of Conflict tak napsali rovnou že dlouho spolupracovali s NVIDII takže podle toho hra i předvádí výsledky, ale bude každý výrobce spolupracovat s ATI? ATI by mohla být třeba v něčem rychlejší i než GTX ale bez podpory výrobce hry to bude jenom "lepší X1900XTX".
- spajdr
- Středně pokročilý
- Registrován: 14. bře 2004
- Bydliště: Ostrava Poruba
- Kontaktovat uživatele:
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
Ještě k RightMark3D 2.0:
Takže jediné testy, které jakž-takž odrážejí výkon geometry shaderu jsou hyperlight + hevay geometry shader... Ostatní limituje fillrate, nikoli výkon geometry shaderu.Tim Murray, B3D Staff píše:So, I poked around at the source to see what the GS numbers were doing.
The first test (Galaxy) has basically no amplification--it takes a point and splits it into two triangles. I'm not even convinced that the bottleneck is the GS.
The second test (Hyperlight) has much, much more amplification. However, it also has a ton of texturing. When the GS load is "balanced," I think you're seeing texturing bottlenecks. When the GS load is "heavy," I think you're seeing GS bottlenecks on the G80 and texturing bottlenecks on the R600.
So, I'm not convinced these are truly accurate assessments of relative GS-specific performance.
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
Pár výsledků s aktuálnějšími drivery:
http://www.pcgameshardware.de/?article_id=607300
Zajímavě se vyvíjejí výsledky testů geometry shaderu Hyperlight
http://www.pcgameshardware.de/?article_id=607300
Zajímavě se vyvíjejí výsledky testů geometry shaderu Hyperlight
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
Takže pro ty uživatele, kterým vadil nízký framerate v D3D RigtMarku a testu s hořícím zajíčkem (PS4.0), jsou tu Catalysty 7.12, se kterými jde výkon nahoru o 500%fellix@B3D píše:On a quick note for RV670 performance update:
D3DRightMark 2.0 Fire PS4.0 Test
7.11 & older -- 3.2 fps;
7.12 -- 186 fps;
přikládám graf, aby si každý mohl názorně představit, kam se se současnými drivery při 186FPS R600/RV670 umístí:
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- Onecar
- Začátečník
- Registrován: 23. srp 2006
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je ovšem kulervoucí navýšení výkonu, bravo, bravo . Konečně si svou ATi naplno vychutnám v tomto skvělém benchmarku.
CPU: C2D E8200 2.66GHz @ 3.66GHz passively-cooled by Scythe Mugen || MB: Gigabyte P35 DS4 || RAM: Patriot 2x2GB 800MHz CL5 || GK: Gigabyte 8800GTS 512MB (G92) || PSU: Seasonic S12II 500W || HDD: Samsung SpinPoint 500GB || Case: Thermaltake M9 black || OS: Windows Vista x64 || Monitor: Samsung SM 206BW 20'' widescreen || Mouse: Logitech MX Revolution + A4Tech XL-750BF red'n'black
- Stratos
- Začátečník
- Registrován: 05. zář 2003
- Bydliště: Hvožďany
- Kontaktovat uživatele: