![Wink ;)](./images/smilies/wink1.gif)
jinac verze 2 kde jsou ty koule pritahovany doprostred
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
particle count snizenej na 50 000 aby to udelalo trosku plynulejsi efekt
nechci tam tech kouli davat uplne malo protoze pak to dosahne hranice Vsyncu a nepujde to porovnat
(vsync nejde ve win 10 vypnout nebo nevim jak..) a kdyz to dam fullscreen tak zas neni zadnej overlay na ziskani FPS musel bych ho tam priprogramovat a to je jednodussi to psat nahoru do listy toho okna)
http://leteckaposta.cz/412765188
290X@1050/1325 v tom ma 22-23fps
ty particly jsou nekolik obarvenejch trojuhelniku nic slozityho
tam jde spis o to ze se mezi sebou pritahujou a to je pocitany na karte ne na procesoru...
samotny vykreslovani particlu prakticky vykon nezere staci si natocit kameru mimo pohled na ten efekt a uvidis ze FPSka zustanou totozny
proto se to taky docela hodi jako benchmark protoze pozadavek na vypocetni vykon je stale totoznej
v dalsi verzi zkusim vymyslet nejakou ptakovinu na ty particly (treba je texturovat nebo neco slozitejsiho aby se zvedla graficka narocnost toho testu)