DirectX 12 - info a vše okolo
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Skvělý blog, už dlouho jsem se tak nezasmál? Jenže mi nějak uniklo, co nám vůbec chtěl onen bloger jako říci?
Že vlastně jsou AS někdy na Maxwellu rychlejší, než u AMD, jen to má jeden háček - nefungují vůbec a proto Nvidia pracuje na opravě driveru?
HyperQ, pokud je mi známo, přišlo s Keplerem, nebo se pletu? Tedy až po GCN 1.0, který již ACE obsahoval!
Na vině je prý softwareový sheduling Maxwellu (CPU/Driver), to sice pravda být může, to nikdo neví. Ale kdyby to pravda opravdu byla, myslím, že Nvidia by už dávno měla driver opravený a nejednala by s Oxide o zakázání AS v AotS. Nebo má neschopný driver-team, o čemž silně pochybuji. Vše tedy nasvědčuje tomu, že ta chyba je někde jinde a její odstranění (půjde-li to vůbec) bude složitější. Nechci ale předjímat, uvidíme.
V každém případě hardwareové řešení AS na GCN a Maxwellu jsou opravdu naprosto jiná, v tom má jistě pravdu. Jen nevím, proč bychom je jako neměly porovnávat?
Že vlastně jsou AS někdy na Maxwellu rychlejší, než u AMD, jen to má jeden háček - nefungují vůbec a proto Nvidia pracuje na opravě driveru?
HyperQ, pokud je mi známo, přišlo s Keplerem, nebo se pletu? Tedy až po GCN 1.0, který již ACE obsahoval!
Na vině je prý softwareový sheduling Maxwellu (CPU/Driver), to sice pravda být může, to nikdo neví. Ale kdyby to pravda opravdu byla, myslím, že Nvidia by už dávno měla driver opravený a nejednala by s Oxide o zakázání AS v AotS. Nebo má neschopný driver-team, o čemž silně pochybuji. Vše tedy nasvědčuje tomu, že ta chyba je někde jinde a její odstranění (půjde-li to vůbec) bude složitější. Nechci ale předjímat, uvidíme.
V každém případě hardwareové řešení AS na GCN a Maxwellu jsou opravdu naprosto jiná, v tom má jistě pravdu. Jen nevím, proč bychom je jako neměly porovnávat?
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
GPUreport.cz
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
To je zajimave a zcela nove tvrzeni. Muzes udat zdroj, ktery dokazuje ze AS na Maxwellechv2 nefunguji vubec? Tzn. vubec, a ne jen (udajne) v AotS?webwalker píše: Že vlastně jsou AS někdy na Maxwellu rychlejší, než u AMD, jen to má jeden háček - nefungují vůbec a proto Nvidia pracuje na opravě driveru?
Vsak je taky porovnavame Ovsem spolecny kod pro ne psat nemuzeme proste proto, ze to nejsou stejna reseniwebwalker píše:V každém případě hardwareové řešení AS na GCN a Maxwellu jsou opravdu naprosto jiná, v tom má jistě pravdu. Jen nevím, proč bychom je jako neměly porovnávat?
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
1. To není žádné nové tvrzení, ale ukazuje to MDolenc test
2. O žádný kód nejde, jde pouze o to, jak máš příkazové fronty DX12 namapovány na hardware. V tom je právě ten rozdíl. HyperQ s největší pravděpodobností vůbec nebylo stavěné na workload Graphics/Compute, ale pouze na Compute shadery.
2. O žádný kód nejde, jde pouze o to, jak máš příkazové fronty DX12 namapovány na hardware. V tom je právě ten rozdíl. HyperQ s největší pravděpodobností vůbec nebylo stavěné na workload Graphics/Compute, ale pouze na Compute shadery.
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
GPUreport.cz
- Vlastik80
- Začátečník
-
- Registrován: 18. zář 2007
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
https://youtu.be/J6KANDoceaU
http://www.guru3d.com/news-story/unreal ... -demo.html
... další DirectX 12 "techdemo", tentokrát Darth Vader ... Na GTX 970 to těch 60 fps dá celkem v pohodě ... (lze spustit i pod DX11 API) Jinak dle mě nic moc, prostě další z řady spíše úsměvných amatérských techdem...
http://www.guru3d.com/news-story/unreal ... -demo.html
... další DirectX 12 "techdemo", tentokrát Darth Vader ... Na GTX 970 to těch 60 fps dá celkem v pohodě ... (lze spustit i pod DX11 API) Jinak dle mě nic moc, prostě další z řady spíše úsměvných amatérských techdem...
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Však všechny ty DX12 počiny na UE4 jsou zatím jen amatérská techdema, tedy krom Fable, Infiltratora a Kite.
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
To je zajimava interpretace, protoze zde se stejny test povazuje za dukaz funkce AS na Maxwellech.webwalker píše:1. To není žádné nové tvrzení, ale ukazuje to MDolenc test
http://www.pcgamesn.com/relax-nvidias-m ... -after-all
Vsechno smyslenky a domnenky Nicmene dekuji ze jsi potvrdil co jsem rikal. Tedy ze se pro kazdou architekturu musi kod psat kod namiru. Coz by blbyho nenapadlo ani kdyby ho mlatili, kdyz je v obehu tolik karet co AS vubec neumi, ze.webwalker píše: 2. O žádný kód nejde, jde pouze o to, jak máš příkazové fronty DX12 namapovány na hardware. V tom je právě ten rozdíl. HyperQ s největší pravděpodobností vůbec nebylo stavěné na workload Graphics/Compute, ale pouze na Compute shadery.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- killerek
- Začátečník
-
- Registrován: 09. pro 2003
- Bydliště: Praha
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Nemusi se psat na miru, jen to chce ten standard opravdu podporovat a ne jen hlasit v driveru, ze ho podporuju ...
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Pokud ma jedna architektura frontu dlouhou 31 a druha 128, tak je nutne to psat na miru. A to se bude tykat vsech ostatnich nepovinnych features DX12. A bude to platit i do budoucna, dokud se budou jednotlive gpu architektury lisit. Cim bliz zelezu, tim vic gpu-specific to bude muset byt. S tim se neda nic delat, to je dan za snizeni abstrakce.killerek píše:Nemusi se psat na miru, jen to chce ten standard opravdu podporovat a ne jen hlasit v driveru, ze ho podporuju ...
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Heh, projdi si to vlákno na B3D fóru a zjistíš, že sám MDolenc psal že to bylo autorem článku špatně interpretovánohnizdo píše:To je zajimava interpretace, protoze zde se stejny test povazuje za dukaz funkce AS na Maxwellech.webwalker píše:1. To není žádné nové tvrzení, ale ukazuje to MDolenc test
http://www.pcgamesn.com/relax-nvidias-m ... -after-all
Tam je to krapet složitější. Nejde jen o počet compute queue poslaných zároveň a nejde o psaní na míru architektuře.hnizdo píše:Pokud ma jedna architektura frontu dlouhou 31 a druha 128, tak je nutne to psat na miru. A to se bude tykat vsech ostatnich nepovinnych features DX12. A bude to platit i do budoucna, dokud se budou jednotlive gpu architektury lisit. Cim bliz zelezu, tim vic gpu-specific to bude muset byt. S tim se neda nic delat, to je dan za snizeni abstrakce.
Podle posledních poznatků si GCN umí sama o sobě v HW rozsekat queues (až 64 Compute queues + 1 Graphics) tak aby GPU pokud možno co nejvíc utilizovala, tzn. že i pod 30 nemá omezení. V GCN 1.2 jde ještě dál s HWS (2x ACE + další přidané features).
Hyper-Q je nějakým způsobem limitováno a stále se bádá nad tím čím to vlastně je.
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
http://www.extremetech.com/extreme/2135 ... now-so-farKrteq píše:
http://www.pcgamesn.com/relax-nvidias-m ... -after-allHeh, projdi si to vlákno na B3D fóru a zjistíš, že sám MCDolenc psal že to bylo autorem článku špatně interpretováno
Zda se ze to interpretuji spatne uplne vsichni
Pokud je tomu tak, bude se muset kod psat jeste vice na miru dane architekture Nemyslis doufam, ze se bude gpu dynamicky prizpusobovat libovuli programatora?Krteq píše: Hyper-Q je nějakým způsobem limitováno a stále se bádá nad tím čím to vlastně je.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- ifkopifko
- Začátečník
-
- Registrován: 16. říj 2009
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Podľa mňa to s "mierou abstrakcie" nemá nič spoločné. Tak ako NV mala navrch v tesselácii, tak má AMD navrch v AS. Nič viac by som v tom nehľadal.hnizdo píše:...to je dan za snizeni abstrakce.
CPU: R7 7700 COOLER: Endorfy Fera 5 MB: ASUS B650M-E RAM: 2x16GB DDR5
VGA: Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 6TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
VGA: Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 6TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ano, je to naprosto stejný případ jako ten předchozí linkovaný článek.hnizdo píše:http://www.extremetech.com/extreme/2135 ... now-so-far
Zda se ze to interpretuji spatne uplne vsichni
No, podle toho rozboru na B3D se totiž zdá, že to tak i funguje (od tohoto postu dál)Krteq píše:Pokud je tomu tak, bude se muset kod psat jeste vice na miru dane architekture Nemyslis doufam, ze se bude gpu dynamicky prizpusobovat libovuli programatora?
Vzhledem k tomu by se právě na tělo psát vůbec nemuselo.
Naposledy upravil(a) Krteq dne pát 2. říj 2015, 12:41, celkem upraveno 1 x.
- killerek
- Začátečník
-
- Registrován: 09. pro 2003
- Bydliště: Praha
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
hnizdo píše:
Pokud ma jedna architektura frontu dlouhou 31 a druha 128, tak je nutne to psat na miru. A to se bude tykat vsech ostatnich nepovinnych features DX12. A bude to platit i do budoucna, dokud se budou jednotlive gpu architektury lisit. Cim bliz zelezu, tim vic gpu-specific to bude muset byt. S tim se neda nic delat, to je dan za snizeni abstrakce.
Nemusi, jako se to nedela s teselaci, kdyz ji teda vubec pouzijou. Kde mas, ze je AS nepovinne, kdyz i MS ho prezentuje jako jednu z hlavnich vyhod? Spise bude stacit to nehnat do extremu, aby nebyl penalizovan zadny vyrobce. Tady se proste obratili karty a jeden vyrobce holt v HW umi nejakou cast DX zpracovat lepe.
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Okej, takze jako vsichni jsou blazni, jen Jeden Noname je letadlo Jako verit si muzes cemu chces, ale vira nejsou fakta.Krteq píše:Ano, je to naprosto stejný případ jako ten předchozí linkovaný článek.
Vsimas si slov "wondering", "assumptions" a podobne? A nyni si znovu precteme ty linkovane clanky?
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Okej, takze jako vsichni jsou blazni, jen Jeden Noname je letadlo Jako verit si muzes cemu chces, ale vira nejsou fakta.Krteq píše:Ano, je to naprosto stejný případ jako ten předchozí linkovaný článek.
Vsimas si slov "wondering", "assumptions" a podobne? A nyni si znovu precteme ty linkovane clanky?
O tom kdo ma navrch se momentalne prave vedou ty spory Krome toho, o tom ze DX12 odhodila znacnou miru abstrakce a tim i overheadu je pokud je nam vsem jiste znamo hlavni prinos DX12. A pokud snizis abstrakci a priblizis se k hw, musis zohlednovat vlastnosti hw tim vic cim jsi bliz. Pokud tedy chces maximalni vysledek. To neni tema k diskuzi, to je axiom.ifkopifko píše:Podľa mňa to s "mierou abstrakcie" nemá nič spoločné. Tak ako NV mala navrch v tesselácii, tak má AMD navrch v AS. Nič viac by som v tom nehľadal.hnizdo píše:...to je dan za snizeni abstrakce.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- ifkopifko
- Začátečník
-
- Registrován: 16. říj 2009
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
hnizdo> Tvoje myšlienkové procesy mi unikajú. Ja som nepísal, že DX12 nejde bližšie k HW, ani som o niečom takom nechcel diskutovať.
Vyjadril som sa k jedinej veci, a to sú AS. Konkrétne, že HW jedného výrobcu má pre dané použitie viac prostriedkov. Driver Nvidie sa predsa nezosype keď mu programátor/vývojár pošle viac ako 31 príkazov do fronty. Len bude skrátka pomalší, nič viac. Presne ako s tesseláciou.
Vyjadril som sa k jedinej veci, a to sú AS. Konkrétne, že HW jedného výrobcu má pre dané použitie viac prostriedkov. Driver Nvidie sa predsa nezosype keď mu programátor/vývojár pošle viac ako 31 príkazov do fronty. Len bude skrátka pomalší, nič viac. Presne ako s tesseláciou.
CPU: R7 7700 COOLER: Endorfy Fera 5 MB: ASUS B650M-E RAM: 2x16GB DDR5
VGA: Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 6TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
VGA: Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 6TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Já netvrdím že jsou blázni. Tvrdím jen to že autor toho testu jestli AS funguje nebe ne sám píše, že ti autoři z toho testu vyvozují mylné závěryhnizdo píše:Okej, takze jako vsichni jsou blazni, jen Jeden Noname je letadlo Jako verit si muzes cemu chces, ale vira nejsou fakta.Krteq píše:Ano, je to naprosto stejný případ jako ten předchozí linkovaný článek.
Však jsem psal že to tak asi vypadá, resp. "se zdá", nauč se čísthnizdo píše:Vsimas si slov "wondering", "assumptions" a podobne? A nyni si znovu precteme ty linkovane clanky?
...a používat funkci EDIT
Naposledy upravil(a) Krteq dne pát 2. říj 2015, 13:12, celkem upraveno 2 x.
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ano. Toto je (udajne) vlastnost architektury gpu a pokud chteji vyvojari dostat maximum, musi jeji vlastnosti repsektovat, tedy neposilat ji frontu delsi nez 31. Naopak u te druhe muze, jinak by z ni nedostal maximum a mohla by byt pomalejsi. Coz jinymi slovy znamena optimalizovat kod pro danou architekturuifkopifko píše:hnizdo>
Vyjadril som sa k jedinej veci, a to sú AS. Konkrétne, že HW jedného výrobcu má pre dané použitie viac prostriedkov. Driver Nvidie sa predsa nezosype keď mu programátor/vývojár pošle viac ako 31 príkazov do fronty. Len bude skrátka pomalší, nič viac. Presne ako s tesseláciou.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- HafanPetr
- Mírně pokročilý
- Registrován: 04. kvě 2013
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Jako že se budou psát hry pro každou architekturu zvlášť? Vždyť jedna z hlavních výhod DX12 je zjednodušit psaní a konverzi her oproti předchozím DX. Jaký by to dávalo smysl?
- ifkopifko
- Začátečník
-
- Registrován: 16. říj 2009
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
hnizdo> ... a nie je to tým, že sme voči DX11 bližšie HW. Nič nové na svete.
CPU: R7 7700 COOLER: Endorfy Fera 5 MB: ASUS B650M-E RAM: 2x16GB DDR5
VGA: Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 6TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H
VGA: Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Samsung 980 Pro 1TB + Crucial MX500 1TB + WD Red 6TB
PSU: Seasonic Focus GM550 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H