Cili to muze byt i tak, ze on sam z toho vyvozuje mylne zavery?Krteq píše:Já netvrdím že jsou blázni. Tvrdím jen to že autor toho testu jestli AS funguje nebe ne sám píše, že ti autoři z toho testu vyvozují mylné závěry
A ted se vratime kKrteq píše:Však jsem psal že to tak asi vypadá, resp. "se zdá", nauč se číst
O tohle mi celou dobu jde. Zatimco webwalker si vymysli, ze AS na Maxwellu nefunguji vubec, dlouhou cestou jsme dosli k tomu, ze "to tak vypada" na zaklade "ja si myslim, usuzuji, mozna" jednoho anonymniho diskutujiciho, jehoz vysledky nejsou jednotne interpretovany, natoz nekym potvrzeny.webwalker píše: Že vlastně jsou AS někdy na Maxwellu rychlejší, než u AMD, jen to má jeden háček - nefungují vůbec a proto Nvidia pracuje na opravě driveru?
Dekuji za pozornost.
Hlavni smysl DX12 je:HafanPetr píše:Jako že se budou psát hry pro každou architekturu zvlášť? Vždyť jedna z hlavních výhod DX12 je zjednodušit psaní a konverzi her oproti předchozím DX. Jaký by to dávalo smysl?
1) Uvolnit ruce programatorum, aby meli vetsi kontrolu nad chovanim sveho kodu a DX
2) Odstranit overhead silne abstrahujici vrstvy
Tohle vskutocnosti zjednodusi psani her, protoze bude hned jasne, jak se ktera gpu architektura chova a kod se tomu snadneji prizpusobi. Bud konzervativne (univerzanlni pomaly kod), nebo agresivne (optimalizace). U DX11 se nevedelo, kde to drhne, a casto se to resilo driverem.
Jinak uprimne, dost prace se presouva z API na herni vyvojare, takze minimalne zpocatku budou mi prace vice nez mene.