DirectX 12 - info a vše okolo
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Slušný
Mimochodem, Star Wars: Battlefront se dá spustit pod DX12 s parametrem "Render.Dx12Enable 1".
Na Radeonech to háže artefakty a hra spadne jakmile se zkusíte připojit, Na GeForce to padne hned v menu.
Mimochodem, Star Wars: Battlefront se dá spustit pod DX12 s parametrem "Render.Dx12Enable 1".
Na Radeonech to háže artefakty a hra spadne jakmile se zkusíte připojit, Na GeForce to padne hned v menu.
- VeCkO
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. říj 2008
- Bydliště: Vratimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Takže to jde pustit pod DX12 ale nikomu se to ještě nepovedlo teda hrát?
Ryzen 7 9800X3D -|- ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI-|- RX 7900 XTX 24GB Nitro+ -|- ADATA XPG 48GB CL30
3440x1440 UltraWide -|- SAMSUNG S24 ULTRA
>>>>INSTAGRAM<<<<
>>>>CBR1000RR / GoPro / POV / YOUTUBE<<<<
3440x1440 UltraWide -|- SAMSUNG S24 ULTRA
>>>>INSTAGRAM<<<<
>>>>CBR1000RR / GoPro / POV / YOUTUBE<<<<
- oneb1t
- Začátečník
- Registrován: 22. dub 2010
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
ted vysla nejaka aktualizace tak to zkusim znova jestli to treba nefixnuli
edit: tak na radeonu to crashne pri vstupu do hry (nacte se vyber zbrani a pak se to sekne)
zkusim nekde vyhrabat jeste posledni ovladac
edit: tak na radeonu to crashne pri vstupu do hry (nacte se vyber zbrani a pak se to sekne)
zkusim nekde vyhrabat jeste posledni ovladac
i7-12700K, 2x16GB DDR5-4800MHz, ASUS B660-I, 1TB WDS100T1X0E
i5-12400F@5.5GHz, 4x8GB DDR5-4800MHz CL40, Asrock B760M PG riptide, A-data 1TB XPG SX8200, Radeon MI25@WX9100 16GB, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
HP ENVY x360 13" Ryzen 3 4300U
i5-12400F@5.5GHz, 4x8GB DDR5-4800MHz CL40, Asrock B760M PG riptide, A-data 1TB XPG SX8200, Radeon MI25@WX9100 16GB, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
HP ENVY x360 13" Ryzen 3 4300U
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Tak ja bych řekl, ze ovladace a aplikace bez ohledu na výrobce ještě nejsou na DX12 100% pripraveny. Vcelku rozumny nedavat do beta hry DX12, když by to prineslo vic skod nez uzitku.Krteq píše: Mimochodem, Star Wars: Battlefront se dá spustit pod DX12 s parametrem "Render.Dx12Enable 1".
Na Radeonech to háže artefakty a hra spadne jakmile se zkusíte připojit, Na GeForce to padne hned v menu.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ono to tam je, jen to není dodělaný. Anderson sám na Twitteru psal, že Frostbite 3 víceméně DX12 podporuje (myšleno Mantle), ale bude potřeba trochu na tom zapracovat a opatchovat hru na nový renderer.
Uvidíme jak to bude vypadat v plný verzi hry
Hladis//Promaz OT. Zde se resi pouze API DX12, další věci jako AoS/SWBTF si reste v prislusnych vlaknech.
Uvidíme jak to bude vypadat v plný verzi hry
Hladis//Promaz OT. Zde se resi pouze API DX12, další věci jako AoS/SWBTF si reste v prislusnych vlaknech.
- Elkim
- Redaktor PCT
- Registrován: 01. lis 2014
- Bydliště: Olomouc
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
NVIDIA vydala nové ovladače, neuvěříte, co se stalo!
http://www.svethardware.cz/ashes-of-the ... luji/41250
Do diskuze o DX12 to imho patří, pokud ne, tak del...
http://www.svethardware.cz/ashes-of-the ... luji/41250
Do diskuze o DX12 to imho patří, pokud ne, tak del...
Naposledy upravil(a) Elkim dne pát 16. říj 2015, 15:36, celkem upraveno 1 x.
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Surprise, surprise.
Jeste to chce vetsi portfolio karet.
Jeste to chce vetsi portfolio karet.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- HafanPetr
- Mírně pokročilý
- Registrován: 04. kvě 2013
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Caffeine Is The First DX12 Game To Be Released, Granting Up To 20% Performance Boost.
Read more: http://wccftech.com/caffeine-first-dx12 ... z3ojks37N7
Read more: http://wccftech.com/caffeine-first-dx12 ... z3ojks37N7
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Voda a textury z roku 2000, meh.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Je to tak, Halo1, COD1, Battle for middle earth 1, Morowind, prostě pecky co jsem dával na GF4TI měly lepší vodu než tohle.... tfuj...
Naposledy upravil(a) DOC_ZENITH dne pát 16. říj 2015, 15:46, celkem upraveno 1 x.
- Elkim
- Redaktor PCT
- Registrován: 01. lis 2014
- Bydliště: Olomouc
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Dyť je to Indie...co od toho chcete?
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
To je jedno, pokud ze sebe dělaj tech demo DX12 nemůže to vypadat hůře jak 3Dmark2001 nature test (DirectX 8 a první shadery SM1.0).
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
eh morrowind jsem nedávno zase hrál a teda ani náhodou, máme tendenci si starý hry pamatovat hezčí než jsou
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Tak ja jsem taky nedavno pustil Witcher1 a chytal jsem se za hlavu, ale W1 ze sebe nedela dx12 nextgen.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- blekota je boss
- Začátečník
- Registrován: 05. črc 2006
- Bydliště: okolí Hradce Králové
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Moc jsem to nestudoval, ale může vývojář co dělá hru se starší verzí enginu, která ještě nepodporuje DX12, jej snadno implementovat po jeho aktualizaci? Myslím třeba jen snížení cpu overheadu.. Třeba takový Kingdom come: Deliverance by to imho využilo
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ne, defakto ne, můžeš hru protnout ale většinou bez ručních optimalizací poběží spíš hůře než original. I takový ty basic mantle porty co neškálovaly na mnoho threadů ale snížil se overhead byly výsledkem x měsíců práce.
- havli
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. zář 2009
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
No, to video mi dost pripomina Doom3 (origo, bez modu) na mixu low-medium detailu. A s hratelnymi fps by to rozjela i ta zminena GF4 Ti.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3733 ; Inno3D RTX 4070 Super ; FireCuda 530 2 TB, MX500 4 TB ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
- blaho
- Žlutá karta
-
- Registrován: 31. pro 2011
- Bydliště: Nyíregyháza
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
+ prva euforia DX12 je za nami
//edit
ked tak na to pozeram, tak mam ozaj chuť objednať 980Ti lightning
Dufam, ze v ďalsich akoze DX12 hrach, bude ta grafika aj nejako vyzerat
inak je to iba plany poplach
//edit
ked tak na to pozeram, tak mam ozaj chuť objednať 980Ti lightning
Dufam, ze v ďalsich akoze DX12 hrach, bude ta grafika aj nejako vyzerat
inak je to iba plany poplach
Naposledy upravil(a) blaho dne pát 16. říj 2015, 19:48, celkem upraveno 1 x.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ani bych neřekl, oproti DX11 porád dost slušný pokrok.blaho píše:+ prva euforia DX12 je za nami
- blaho
- Žlutá karta
-
- Registrován: 31. pro 2011
- Bydliště: Nyíregyháza
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
ale konkrétne v čom ?Krteq píše:Ani bych neřekl, oproti DX11 porád dost slušný pokrok.blaho píše:+ prva euforia DX12 je za nami
ako v grafike, CPU vytazenie ... ?