NVIDIA G-sync - info a vše okolo

Grafické karty s libovolným GPU firmy nVidia (např. Riva, GeForce).

Moderátoři: Walker1134, Wilik

Odpovědět
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: NVIDIA News

Příspěvek od Krteq »

Konečně! :)
del42sa píše:nač pak ta šaráda s modulem ? :roll:
A na čem by pak vydělávali?

Zajímalo by mě co na to řekne hnizdo. Ten zarytě tvrdil, že bez modulu prostě G-Sync fungovat nemůže i když jsem mu to ve vlákně o G-Sync i FreeSync několikrát vyvrátil :mrgreen:
ArgCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 16. črc 2010

Re: NVIDIA News

Příspěvek od ArgCZ »

ty od něho čekáš sebereflexi? Ale no tak.... nic takovýho on určitě nikdy netvrdil přece :lol:
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: NVIDIA News

Příspěvek od Krteq »

Jako už s příchodem Mobile G-Sync bylo jasné, že modul vlastně potřeba není a nV to zařezává SW cestou.
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: NVIDIA News

Příspěvek od Hladis »

del42sa píše: nač pak ta šaráda s modulem ? :roll:
G-Sync ma vice fetarur nez jen tohle a potrebovalo to specialni obvody v monitoru + samo to byl odbyt pro Tegry. G-sync bylo prvni a tehdejsi monitory nemely zadny obvody na to aby to fungovalo. Samotnymu VRR ale nebrani nic, aby fungoval i na nV, protoze prislusna podpora uz v monitorech byla a slo jen o libovuli nV to povolit v driverech.

PS: Premiovy G-Sync monitory s moduly jiste budou na trhu dal.

//
According to Nvidia this works on the 10 and 20 series.
Ze by Maxwell ne ?
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA News

Příspěvek od hnizdo »

Krteq píše:Konečně! :)
del42sa píše:nač pak ta šaráda s modulem ? :roll:
A na čem by pak vydělávali?

Zajímalo by mě co na to řekne hnizdo. Ten zarytě tvrdil, že bez modulu prostě G-Sync EDIT: OPRAVA FREESYNC fungovat nemůže i když jsem mu to ve vlákně o G-Sync i FreeSync několikrát vyvrátil :mrgreen:
Nevim, jestli si te definitivne nemam dat do ignoru, ale preci jen, zcela naposledy. Nikdy jsem netvrdil, ze "freesync bez modulu fungovat nemuze", ani jsi mi nic nikdy nevyvratil, to jsou zase jen tvoje vylhane blaboly.
Ja jsem tvrdil , a tvrdim nadale, ze freesync nedosahuje funkcionalit jako Gsync, tedy, cituji se, ze to je polofunkcni napodobenina (viz nize). Az Freesync2 se v zakladnich ohledech dotahl na Gsync"1".

Nvidia mohla umoznit Vesa adaptive sync az tehdy, kdy se vyrobci monitorovych chipsetu po mnoha letech priblizili funkcionalite gsyncu, tedy VRR window v plenm rozsahu frekvenci, motion compensation mimo VRR, a adaptivni overdrive. A jakpak se nam to stalo? Prisly chipsety pro Freesync2, a posleze nektere :roll: modely, ktere to v plnem obsazeni fuknci pouzivaji. Modul tedy nadale nebude potreba (alespon pro modely bez zonoveho podsviceni).
Naposledy upravil(a) hnizdo dne pon 7. led 2019, 12:20, celkem upraveno 1 x.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: NVIDIA News

Příspěvek od del42sa »

@Hnizdo:

nechci ti brát iluze, ale v té citaci se poměrně jasně mluví, že G-Sync lze zapnout na všech adaptive sync monitorech (tedy ne jen na těch s freesync 2) a to včetně VRR :)
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/

Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: NVIDIA News

Příspěvek od Krteq »

hnizdo píše:Nevim, jestli si te definitivne nemam dat do ignoru, ale preci jen, zcela naposledy. Nikdy jsem netvrdil, ze "freesync bez modulu fungovat nemuze"...
Přečti si pořádně co jsem psal, tady mluvíme o G-Sync a jeho funkcionalitě i bez modulu, o FreeSync nepadlo ani slovo.
Murun
Začátečník
Začátečník
Registrován: 12. říj 2005

Re: NVIDIA News

Příspěvek od Murun »

Update: We received word from NVIDIA that you can manually enable G-SYNC on all Adaptive-Sync monitors, even non-certified ones: "For gamers who have monitors that we have not yet tested, or that have failed validation, we'll give you an option to manually enable VRR, too."
Dle citace Nvidia řekla "můžete zapnout VRR". Pak si to někdo iniciativně převedl na "můžete zapnout G-SYNC". A už začínají zmatky. Těším se, jak budu pátrat, jestli daný monitor s nálepkou G-SYNC "umí" FS1, FS2, nebo má dokonce G-Sync modul.
Naposledy upravil(a) Murun dne pon 7. led 2019, 11:54, celkem upraveno 1 x.
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: NVIDIA News

Příspěvek od del42sa »

Murun píše:
Update: We received word from NVIDIA that you can manually enable G-SYNC on all Adaptive-Sync monitors, even non-certified ones: "For gamers who have monitors that we have not yet tested, or that have failed validation, we'll give you an option to manually enable VRR, too."
Dle citace Nvidia řekla "můžete zapnout VRR". Pak si to někdo iniciativně převedl na "můžete zapnout G-SYNC".
tu angličtinu by to zjevně chtělo zlepšit :wink:
Naposledy upravil(a) del42sa dne pon 7. led 2019, 11:52, celkem upraveno 1 x.
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/

Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA News

Příspěvek od hnizdo »

del42sa píše:@Hnizdo:

nechci ti brát iluze, ale v té citaci se poměrně jasně mluví, že G-Sync lze zapnout na všech adaptive sync monitorech (tedy ne jen na těch s freesync 2) a to včetně VRR :)
:roll: Ja ti ty tvoje klidne vezmu :) jakmile povolis VESA standard, bude vysledna funkcionalita zaviset jen na tom, jak bude fungovat chipset monitoru. Cili nikoliv, o obraz mimo VRR window se bude nadal starat chipset monitoru, at uz to bude nebo nebude (viz deklarovane problemy) fungovat jakkoliv. Proto vznika ten compatibility list. Zaruka funkce nebude, pouze u testovanych monitoru.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA News

Příspěvek od hnizdo »

Krteq píše:
hnizdo píše:Nevim, jestli si te definitivne nemam dat do ignoru, ale preci jen, zcela naposledy. Nikdy jsem netvrdil, ze "freesync bez modulu fungovat nemuze"...
Přečti si pořádně co jsem psal, tady mluvíme o G-Sync a jeho funkcionalitě i bez modulu, o FreeSync nepadlo ani slovo.
Aha :) pochopitelne nemuze, kdyz chipset neumi to co gsync nabizi :)
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: NVIDIA News

Příspěvek od del42sa »

hnizdo píše::roll: Ja ti ty tvoje klidne vezmu :) jakmile povolis VESA standard, bude vysledna funkcionalita zaviset jen na tom, jak bude fungovat chipset monitoru. Cili nikoliv, o obraz mimo VRR window se bude nadal starat chipset monitoru, at uz to bude nebo nebude (viz deklarovane problemy) fungovat jakkoliv. Proto vznika ten compatibility list. Zaruka funkce nebude, pouze u testovanych monitoru.
ale tady vubec není debata o tom jak dobře to bude nebo nebude fungovat. Ty jsi napsal, že teprve nové monitory s Freesync 2 čipsetem umožnily zprovoznění G-Sync, což evidentně není pravda :wink:
"The more you buy, the more you save" AI everywhere - Nvidia CEO at Computex 2023 https://www.youtube.com/watch?v=FhlE3m1trM4
Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/

Case NZXT H230 Silent, CPU AMD Cezanne, Ryzen 7 5700G + SilentiumPC Spartan 3 PRO HE1024, GPU Sapphire Radeon RX 7600 8GB, MB Gigabyte Aorus B550-PRO V2, 16GB DDR4 4400Mhz CL18 Patriot Viper 4 Blackout, system HDD SSD M.2 Kingston FURY Renegade NVMe 1TB, Seagate Baracuda HDD 1TB SATA III , data HDD WD RED 1TB SATA III, Quad HD VA monitor 27" MSI Optix G27CQ4 Free Sync 165 Hz 10bit HDR, Win 10-64 bit Pro, zdroj Cooler Master V550 Semi-Modular 550W 80 PLUS GOLD
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: NVIDIA News

Příspěvek od Krteq »

hnizdo píše:Aha :) pochopitelne nemuze, kdyz chipset neumi to co gsync nabizi :)
:? Huh, co tedy standardní (non-HDR/"Ultimate") G-sync nabízí navíc oproti Adaptive-Sync?
CageJ
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 31. bře 2011
Bydliště: Praha, Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA News

Příspěvek od CageJ »

Takze G-sync je mrtvy? :)
AMD RYZEN 2700X 4.2GHz@watercooled, 32GB DDR4 2,8GHz, AsRock B450 GAMING K4, RIOTORO GOLD 650W; ASUS DUAL RTX 2060; CoolerMaster ML500; AMD RYZEN 3600X, NOCTUA NH-D15, ASUS STRIX B450-F GAMING, SuperFlower GK550, 32GB CL14 G.SKILL 3200, FRACTAL DESIGN XL R4, ASUS STRIX RTX 3080 OC; APPLE MacBook AIR M1 iPhone 12 Pro 128GB
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA News

Příspěvek od hnizdo »

Krteq píše:
hnizdo píše:Aha :) pochopitelne nemuze, kdyz chipset neumi to co gsync nabizi :)
:? Huh, co tedy standardní (non-HDR/"Ultimate") G-sync nabízí navíc oproti Adaptive-Sync?
Znova. AS neresi adaptivni overdrive, chovani mimo VRR window (to resi az freesync 2), a nema povinny rozsah VRR (opet az freesync2). Freesync2 narozdil od Gsync2 neresi adaptivni podsviceni.

del42sa píše: ale tady vubec není debata o tom jak dobře to bude nebo nebude fungovat. Ty jsi napsal, že teprve nové monitory s Freesync 2 čipsetem umožnily zprovoznění G-Sync, což evidentně není pravda :wink:
Zadny monitor s "freesync2 chipsetem" neumoznuje "zprovoznění G-Sync"
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: NVIDIA News

Příspěvek od Krteq »

hnizdo píše:Znova. AS neresi adaptivni overdrive, chovani mimo VRR window (to resi az freesync 2), a nema povinny rozsah VRR (opet az freesync2). Freesync2 narozdil od Gsync2 neresi adaptivni podsviceni.

del42sa píše: ale tady vubec není debata o tom jak dobře to bude nebo nebude fungovat. Ty jsi napsal, že teprve nové monitory s Freesync 2 čipsetem umožnily zprovoznění G-Sync, což evidentně není pravda :wink:
Zadny monitor s "freesync2 chipsetem" neumoznuje "zprovoznění G-Sync"
Ale my se bavíme o standardním G-Sync, tedy non-HDR/"Ultimate" G-sync.

Chování nad VRR window se snad řeší pomocí V-Sync/Enhanced-sync/Fast-Sync, pod VRR window máš LFC (SW implementace)

Povinný rozsah VRR? Proč? Rozsah VRR je definován v EDID monitoru a implementace A-Sync ho z toho berou.

A ano, všechny monitory podporující Adaptive sync (tedy i "FreeSync 2") teď podle vyjádření nV podporují G-Sync :)

Ano, jedině "Adaptive overdrive" není podporováno.

//@Hladis: Přesuň pls tu diskuzi o G-Sync do odpovídajícího vlákna, dík
Naposledy upravil(a) Krteq dne pon 7. led 2019, 13:06, celkem upraveno 1 x.
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA News

Příspěvek od hnizdo »

OK, cili zatim
Krteq píše:
1. Chování nad VRR window se snad řeší pomocí V-Sync/Enhanced-sync/Fast-Sync, pod VRR window máš LFC (SW implementace)

2. Povinný rozsah VRR? Proč? Rozsah VRR je definován v EDID monitoru a implementace A-Sync ho z toho berou.

3. A ano, všechny monitory podporující Adaptive sync (tedy i "FreeSync 2") teď podle vyjádření nV podporují G-Sync :)

Ano, jedině "Adaptive overdrive" není podporováno.

//@Hladis: Přesuň pls tu diskuzi o G-Sync do odpovídajícího vlákna, dík
1. LFC funkce neni soucasti standardu freesync. Je soucasti standardu freesync2 a gsync1/2.
2. protoze to zarucuje skutecnou funkcnost adaptivni synchronizace. Monitory s 48-60Hz jsou k nicemu.
3. Nikoliv, to je demagogie. Presne to zni "Nvidia to officially support VESA Adaptive Sync Under "G-sync compatible" branding.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: NVIDIA News

Příspěvek od Krteq »

  1. LFC je součástí první implementace FreeSync/Adaptive-sync a jde čistě o SW řešení (panel musí mít max. refresh minimálně 2,5x vyšší jak min. refresh)
  2. :? Nechápu, VRR stále funguje jen není definován pevný rozsah, liší se monitor od monitoru.
  3. No já nevím, ale takhle to přímo píše nV na blogu - https://blogs.nvidia.com/blog/2019/01/0 ... plays-ces/
    Support for G-SYNC Compatible monitors will begin Jan. 15 with the launch of our first 2019 Game Ready driver. Already, 12 monitors have been validated as G-SYNC Compatible (from the 400 we have tested so far). We’ll continue to test monitors and update our support list. For gamers who have monitors that we have not yet tested, or that have failed validation, we’ll give you an option to manually enable VRR, too.
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: NVIDIA News

Příspěvek od hnizdo »

1. Ne, neni. Bylo prokazano merenim, ze FSync pod VRR window prechazi do standard vsync modu
2. chapes to velmi dobre, pouze umyslne mluvis o necem jinem
3. opet stejna demagogie, a jeste si to podlozis citaci vyvracejici tvoje vlastni tvrzeni - "všechny monitory podporující Adaptive sync (tedy i "FreeSync 2") teď podle vyjádření nV podporují G-Sync" je tedy prokazatelne nepravdive.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: NVIDIA News

Příspěvek od Krteq »

  1. Bez LFC ano, s LFC ne
  2. Mluvíme o tom, že G-Sync bude od 15.ledna fungovat na všech Adaptive-Sync monitorech. Je jedno jaký bude VRR rozsah :roll:
  3. Vždyť tam přímo píší, že VRR bude možno zapnout na všech Adaptive-Sync monitorech, jen na těch "G-SYNC Compatible" to bude zapnuto by default, na ostatních to lze zapnout manuálně s tím, že nV u nich nezajišťuje 100% kompatibilitu. Přečti si celý ten blog ať tu ze sebe nemusíš dál dělat okurka :D
There are hundreds of monitor models available capable of variable refresh rates (VRR) using the VESA DisplayPort Adaptive-Sync protocol. However, the VRR gaming experience can vary widely.

To improve the experience for gamers, NVIDIA will test monitors. Those that pass our validation tests will be G-SYNC Compatible and enabled by default in the GeForce driver.

G-SYNC Compatible tests will identify monitors that deliver a baseline VRR experience on GeForce RTX 20-series and GeForce GTX 10-series graphics cards, and activate their VRR features automatically.

Support for G-SYNC Compatible monitors will begin Jan. 15 with the launch of our first 2019 Game Ready driver. Already, 12 monitors have been validated as G-SYNC Compatible (from the 400 we have tested so far). We’ll continue to test monitors and update our support list. For gamers who have monitors that we have not yet tested, or that have failed validation, we’ll give you an option to manually enable VRR, too.
Odpovědět

Zpět na „NVIDIA grafické karty“