Final Fantasy VII Remake (Intergrade)

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
Sobo
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 28. črc 2007
Bydliště: Bolatice

Final Fantasy VII Remake (Intergrade)

Příspěvek od Sobo »

Docela prekvapive, ze tahle hra tady jeste nema svoje vlakno (pokud jsem se neuklikl ve vyhledavani).

Uz docela dlouhou dobu je dostupna na Steamu, kde ma shodou okolnosti momentalne slevovou akci (43% sleva, ze 70 na ~46 euro).
Jelikoz jsem to uz delsi dobu planoval, tak jsem to vzal rovnou ted a otestoval asi 2,5 hodiny kampane.

Taky jsou rovnou nahodil mody:
FF7 Remake HD Project (20 000 upscalovanych textur, ma pres 50GB)
GFX PLUS Mod (dokaze naboostit grafiku pro dobre PC a osekat pro slabe)

I tak tu nema zrovna kulervouci grafiku, ale urcite to nevypada osklive. Vyhoda je HW nenarocnost - s RTX 4090 bych nemel problem tahat nativni 4K na ~240 FPS, cili i lastgen GPU zvladnou 100+ v pohode, pri nizsich rozlisenich jeste vic. Zatim se mi hodne libi HDR, kde ruzna svetla ale hlavne particle efekty vypadaji neskutecne dobre.

Tady je screen ze Slumu (znama narocnejsi oblast na HW):

Obrázek

Je to konvertovane z HDR, take to nevypada optimalne, kazdopadne vlevo nahore jde videt vytizeni VRAM skoro 23 GB. :-D To je ovsem dane hlavne tim, ze mam custom engine config, ktery mimo jine v podstate vypina streaming, kdy se misto postupneho nacitani rovnou nactou do pameti vsechny textury v nejvyssi kvalite. Technicky by to melo pomahat se stutteringem, ktery tenhle port obecne trapi. U me to jede docela dobre, ale obcas tam lehky / kratky stutter taky je - imho se toho uplne na 100% neda realne zbavit, Square Enix jsou proste prasata a vzdycky byli.

Na gameplay zatim nemam moc co rict za tu chvili. Combar je real time, vlastne ovladate celou partu a je mozne dle libosti prepinat jednotlive postavy a pouzivat jejich specialni schopnosti. Taky tam je nejaka forma levelingu, ruzne buildy etc. Zatim to vypada dobre, tak uvidime.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
Sobo
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 28. črc 2007
Bydliště: Bolatice

Re: Final Fantasy VII Remake (Intergrade)

Příspěvek od Sobo »

Dohrano za ~45 hodin, z toho Intergrade zabral asi tak 7h, je to dlouhe jak 14 dnu. :) Dost dobre nechapu, proc na ten pribeh potrebujou 3 plnotucne hry, ale necham se prekvapit. Podotykam, ze drive jsem nikdy zadnou Final Fantasy hru nehral.
Vcelku me to bavilo, hlavne cutsceny maji udelane docela stylove a v HDR to vypada hodne luxusne ty ruzne particle efekty, svetla etc. Side questy celkem pro vsechny oblasti zabraly asi tak 4-5 hodin - vsechno jenom neco dones / zabij, tam je nulova invence.
Hra ma hodne jednoduchy system pro vylepsovani postav - v podstate muzeme menit jenom zbran, opasek a jedno prislusenstvi + do slotu dat materiu, ktera ma nejake funkce - fire / ice / heal a mnoho dalsich. Do toho se postupne levelujou zbrane - da se upgradovat attack power (physical / magic), pocet MP (neco jako mana), HP etc. Dobre je, ze zbrane skalujou a celou hru klidne muzete dohrat s puvodnim Buster swordem, pokud chcete. Poskozeni se v podstate deli na fyzicke (utoky zbranema) a magicke (utocna kouzla) s tim, ze ruzni nepratele maji ruzne slabiny (jedna materia umi skenovat a ukaze hraci analyzu nepritele). Celkovy build resite pro vsechny hlavni postavy - Cloud, Tifa, Aerith, Barret (Intergrade pak jeste Yuffie).

Combat v normalnim (tj. modernim) nastaveni funguje v real-time s tim, ze muzete pro pouziti nejake ability temer zastavit cas a nastavit, ktera postava pouzije jakou abilitu na nejakeho nepritele (nebo treba vyleceni na pritele). Pokud chce hrat porad real-time bez zpomalovani, staci si ability namapovat na hotkey, ale myslim, ze kazda postava muze mit nastavene pouze 4. Pokud mate v parte vice postav, lze se v combatu mezi nimi prepinat a jednu vzdycky ovladat aktivne (ostatni vzdycky ovlada AI, ktere muzete urcovat jakou schopnost a na koho pouzije). Pak je mozne hrat v classic modu, coz je asi tahovy bojovy system, ale ten jsem ani nezkousel. Pro pouzivani schonosti (ale i predmetu jako lektvary etc.) je nutne mit urcitou hodnotu ATB - takovy metr, ktery se nabiti tim, ze zranujete nepratele, ale taky ho ztracite, pokud zranuji oni vas.

Pribeh je ok, cutseny pekne, ale za celou tu dobu jsme vlastne videli pouze jeho cast, takze tady bude zalezet na tech pokracovanich. Dalsi dil (Final Fantasy VII Rebirth) by mel vyjit snad jeste tento rok, ale odhaduju, ze tam bude nejaka casova exkluzivita pro Playstation, mozna pak jeste EGS (ktere nesnasim a nebudu si to tam kupovat).
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“