DLSS 3.0 frame creation a VSYNC 60Hz - možné společně?
Moderátoři: Walker1134, Wilik
- StepanPepan
- Začátečník
-
- Registrován: 01. pro 2010
- Bydliště: Praha
DLSS 3.0 frame creation a VSYNC 60Hz - možné společně?
Zdravím, zjistil jsem, že frame creation se nedá zapnout, když jsou FPS omezené na 60 kvůli monitoru. Je to obecná vlastnost karty (4070 ti), nebo se může jednat jenom o omezení hry? Momentálně mám nainstalovanou jen jednu hru a nemůžu to vyzkoušet na jiné.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DLSS 3.0 frame creation a VSYNC 60Hz - možné společně?
NVIDIA uvádí, že pokud chceš Frame Generation společně s V-Sync, musíš V-Sync vynutit v Control Panelu a ve hře ho vypnout
Jinak pro diskuzi ohledně DLSS tu máme dedikované vlákno -> NVIDIA DLSS - info a vše okolo
Jinak pro diskuzi ohledně DLSS tu máme dedikované vlákno -> NVIDIA DLSS - info a vše okolo
- StepanPepan
- Začátečník
-
- Registrován: 01. pro 2010
- Bydliště: Praha
Re: DLSS 3.0 frame creation a VSYNC 60Hz - možné společně?
Zkoušel jsem zapínat V-sync v control panelu, a obraz se škube nezávisle na tom, jak nízkou kvalitu nastavím ve hře.
Když nastavím framerate limit (je to tam přednastavené na 58, tak jsem to tak nechal), tak se mi trhá obraz. Obraz se trochu trhá i na nejnižší možné nastavení kvality a při největším upscalingu. Čím to je?
Hraju Hogwarts Legacy a na ultra nastavení všeho i RT mi při frame generation připadají FPS uspokojivé, ale nelíbí se mi to trhání. Herní monitory tohle vůbec nedělají?
Ještě se mi děje, že se mi místy nahrají povrchy věcí až když se přiblížím, stalo se taky, že se kus cesty, na kterém jsem stál, nenahrál vůbec a stál jsem na rozmazaném fleku. Předtím jsem měl RX 6800, ale tohohle zpožděného nahrávání povrchů jsem si vůbec nevšimnul, myslím, že se to nedělo. Čím to je?
Když nastavím framerate limit (je to tam přednastavené na 58, tak jsem to tak nechal), tak se mi trhá obraz. Obraz se trochu trhá i na nejnižší možné nastavení kvality a při největším upscalingu. Čím to je?
Hraju Hogwarts Legacy a na ultra nastavení všeho i RT mi při frame generation připadají FPS uspokojivé, ale nelíbí se mi to trhání. Herní monitory tohle vůbec nedělají?
Ještě se mi děje, že se mi místy nahrají povrchy věcí až když se přiblížím, stalo se taky, že se kus cesty, na kterém jsem stál, nenahrál vůbec a stál jsem na rozmazaném fleku. Předtím jsem měl RX 6800, ale tohohle zpožděného nahrávání povrchů jsem si vůbec nevšimnul, myslím, že se to nedělo. Čím to je?