Diablo IV

Problémy, zážitky, rady či pořádání LAN party

Moderátor: Baneshee

Odpovědět
killerek
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. pro 2003
Bydliště: Praha

Re: Diablo IV

Příspěvek od killerek »

V MMOPRG i ARPG proste hraci jiz jen spechaji zakladnim obsahem k endgame. Navic vetsina her ma v soucasne dobe nejake stranky s buildy, takze uz vetsina hracu jen kopiruje ruzne OP buildy. Dela to tak vetsina hracce baze, takze si autor clanku bohuzel jen pobrecel. Ve WoWku sem si lore uzil u prvniho a posledniho datadisku, co jsem hral, protoze ty mezitim sem byl bohuzel v lite-progress guilde, takze nebyl cas koukat videa a cist questy, ale byt pripraven na raidovani. V PoE to kazdou sezonu zacinalo a to i u me, prejit ten pitomej pribeh a hura do map, protoze co noveho se v pribehu asi dovis na buhvikolikate postave. Kdyz sem zacal Lost Ark, tak se vsichni strasne divili, jaktoze stale nemam 50 lvl a davno nebeham dungy/raidy, kdyz je to otazka na "vikend", ale ja sem s prvni postavou precetl vsechny questy a zkouknul vsechny videa, pricmez sem se takhle plazil mesic. U druhe postavy uz sem se na to vykaslal a pouzil ziskany power pass na preskoceni vetsiny kontinetů.

V D4 si take questy komplet proctu jen u prvni postavy a prosmajdam s ni kazdej kout mapy. Mozna uz ne akt 1, pac to sem spachal uz ted v bete. U dalsich postav si budu cist text maximalne, pokud ta classa bude mit nejaky specificky quest.

Pokud mi napadaj itemy pro jinou postavu a mam napad na nejaky build, co by me mohl bavil, tak naco se placat nekde na low lvlu. Proste idealne preskocit nejrychleji tam, kde ten build bude funkcni a vyzkouset ho. Kolikrat se stane, ze ti nesedi gameplay buildu nebo ten build nefacha dle predstav, takze tu postavu odlozis nebo rovnou smazes.

Kdyz chce hrat neco o pribehu a bez endgame, tak je tu hromada singleplayer ukecanych RPG jako Pillars of Eternity, HZD, BG, Outer worlds, atd., kde si clovek pipla postavicky, vybira pro nej spravny postup pribehem volbou odpovedi a max lvl cikne vetsinou chvili pred uplnym finale hry po desitkach hodin. Na vypnuti od multiplayer her je mam take rad a beru je spise jako takovou interaktivni knizku.
satik
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 03. črc 2015
Bydliště: Jilemnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo IV

Příspěvek od satik »

Myslim, ze tady jsi docela trefil hrebik na hlavicku, ze i kazdej od ty hry ceka neco jinyho, proto mame kazdej uplne jinej pohled.

Nizky tisice hodin v D3 uz nejspis mam a zezacatku prvni projiti me bavilo prozkoumavat svet a nejak sledovat pribeh a ted ty sezony uz to byla jen odreagovavacka, kdy jsem vzdycky vecer po praci vypnul mozek, zapnul nejakou muziku, zabeh nekolikrat za tyden par riftu a jen mackal cudliky a postupne vylepsoval itemy/build, ale zaroven bych to nevydrzel behat tenhle endgame farming dyl nez cca 2h v kuse, vetsinou jsem koncil v sezone nekde kolem 800-1000 paragonu.

Jestli je nejaka jina classa OP je vlastne docela fuk, je tam sice ladder, ale aspon treba v D3 je stejne rozdelenej podle class a ja osobne tu hru hraju spis jako takovej singleplayer.

Takze pro me kdyz to bude zazitek podobnej jako D3, ale v novym svete, s novou grafikou, ozvucenim, nejakej novej content (kde klidne vetsina vychazi z mechanik D3) + atmosfera trochu posunuta k D1/D2, tak budu spokojenej.
GPU MSI RTX 4090 Suprim X CPU AMD Ryzen 9 7950x3D MB ASUS Crosshair HERO, RAM G.Skill Tridentz 64GB @6000MHz CL30
case Fractal Define Torrent PSU Seasonic Prime TX 1600W, M2 SSD Seagate Firecuda 530 2+4TB
monitory Samsung Odyssey G9 Neo + 2x AOC AG271QG periferie Razer Deathadder, Ducky Shine7, Steelseries QcK+, Beyerdynamic MMX 300 VR Valve Index
killerek
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. pro 2003
Bydliště: Praha

Re: Diablo IV

Příspěvek od killerek »

D3 sem hral dost podobne. Prvnich par sezon trochu vice, kdy v prvni sezone sem dokonce HC barba dostal v ladderu na 329 pozici, pak sem hral cca kazdou treti sezonu nebo non-season char a uz jen na SC k odreagovani. Dost i zalezelo, kde sme se treba s klukama slezli pri pokecu na TS.
Slezman
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 27. led 2004
Bydliště: u lesa

Re: Diablo IV

Příspěvek od Slezman »

No a pak jsou tu exoti jako ja, co hrajou ciste pribeh s jednou max dvema postavami a nejradsi meli Diablo 1, kde za vama bylo cisto a vyreseno bez novych priser, to vse bez zajmu o multiplayer slozku :)
Doma: i5-10600K, 32GB RAM, RTX 3060 Ti ********* Chalupa: i7 920, 24GB RAM, RTX 3060 ********* Děti: Q6600, 8 GB RAM, GTX 1050Ti
VeCkO
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. říj 2008
Bydliště: Vratimov
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo IV

Příspěvek od VeCkO »

Já se třeba těším na ty PVP zóny a to že když dáš nějaký Killer streak budeš nějaký ty Champion a budeš vidět na mapě a bude na tebe Hunt to si myslím že bude cool. Minimálně pro mě
Ryzen 7 5800X3D -|- ASUS ROG Strix B550-F Gaming-|- RX 7900 XTX 24GB Nitro+ -|- G.SKILL 4x8GB 3600MHz CL14
3440x1440 UltraWide -|- SAMSUNG S24 ULTRA


>>>>INSTAGRAM<<<<
>>>>CBR1000RR / GoPro / POV / YOUTUBE<<<<
Nordir
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 10. črc 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo IV

Příspěvek od Nordir »

Pokud budou slibovat PvP jako v D3 tak je opravdu na co se tesit ... zatim toho blizz nasliboval nez udelal a vzhledem k balancu postav bude PvP sranda.
Me nezajimaji zadny podmínky, jaky mel suvereni stat nekde za krale klacka
brambora81
Začátečník
Začátečník
Registrován: 28. čer 2015
Bydliště: Pardubice

Re: Diablo IV

Příspěvek od brambora81 »

pvp je pro decka :D to me vubec nejak nezajma :)
segestes
Začátečník
Začátečník
Registrován: 27. dub 2017

Re: Diablo IV

Příspěvek od segestes »

Je škoda, že tam není nějaký "private mod" s možností přizvat do své hry jen "přátele". Houfy cizích hráčů pobíhajících po městě totálně rozbíjí atmosféru Diabla. A i to celkem rozbíjí atmosféru pokusu o nějaký příběh. Co mi ale vadí víc je, že normálně hraju, mlátim nepřátele, zrovna už mám na lopatě jednoho relativně tuhého, a místo radosti, že jsem to zvládnul, přijde nějakej nýmand s bandou kostlivců a jen tak mimochodem ho dorazí. :) To mi jako zábava nepřišlo.

Přitom hratelnost jsem takhle za pár hodin viděl jako o něco lepší než byla v D3. Boje mi přišly mnohem přehlednější, hodně nepřátel má speciální údery, kterým se jde vyhnout, a tak jsem měl trochu pocit, že se hra dá ovlivnit i hráčským skillem a ne jen vybavením a vlastnostmi postavy.
TankGeorge
Začátečník
Začátečník
Registrován: 14. čer 2011

Re: Diablo IV

Příspěvek od TankGeorge »

Tak proč tam není tlačítko na max level? Oh wait, tlačítko se bude prodávat za 20€. Proč tam dělají ten open-world a tvrdí, že hlavní náplň hry je právě ten open-world. Běhat po eventech, chodit dungy, target-farmení specifických itemů ve specifických lokacích. Vždyť to má údajně být jako WoWko s dungeonama a jsou tam přímo ty world tiers ve smyslu normal/heroic/myth+. Endgame je do značné míry to samý, jako teď ta beta. Chodit dungy na odemykání leg-powers. Farmit materiály, gear a eventy. Jen tam budou lítat větší čísla. Skill-tree v betě se dal vyzkoušet z 90% a poslední skilly byly stejně pasiv.

Paragon sice není dostupný, ale tak co by to asi mohlo být? Pasivní plus resist/crit/attack-speed/movement-speed/extra-roll... četli jste si challenge (MJ dost spoilerů se dalo vyčíst)? Z challeges (aka achievements) se dalo docela vyčíst, o čem ten paragon bude. Dokonce bych odhadoval, že do levelu 50 budete dostávat skills do skill-tree a pak skills do paragon board. Protože skill-tree je tak basic, že tam těch skillů fakt není sto =D a protože od lvl 50 se odemyká paragon a myslím ten finální world tier.

Takže podle všech těch informací za ty roky a po zkušenosti tady s bětou, jsem očekával takové WoWko v odpovídající kvalitě. A WoWko jako je docela dobré na levelování a vždycky bylo ve smyslu cesta je cíl. Asi byste se divili kolik lidí si koupí datadisk, vyleveluje na max, udělá questy, odchodí si první raid na nejlehčí obtížnost a tím to pro ně skončí až do dalšího datadisku. Hint... naprostá většina kupců.
Vsadím boty, že naprostá většina lidí D3 vylevelovala tak na 30 na normal obtížnost, odemkla si všechny skilly a na nightmare pro ně hra skončila. A prvních 30 levelů bylo fakt herně chytlavých v D3.

Ve WoWku jsou všechny class dobře hratelné na všech levelech. Všechny levelovací oblasti jsou minimálně napoprvé fakt zábavné včetně dungeonů. A to takhle jede už několik datadisků přes 15let. Proč jako má bejt levelování a pre-endgame v D4 trash? Vždyť to může trvat třeba 30hodin hraní do endgame, to je jako moderní standard, že hra je úplně blbá 30hodin a až pak (možná) začné být dobrá? PoE dostává čočku za to, že je to primárně hi-level endgame. Grim Dawn, D3 ani D2 mi teda nepřišlo tak útrpné, jako tady těch 25levelů o víkendu.
Ryzen 7800X3D + Kingston 2x32GB 6000/36 + RTX 4090 sociální Gainward + ROG B650E-E
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
brambora81
Začátečník
Začátečník
Registrován: 28. čer 2015
Bydliště: Pardubice

Re: Diablo IV

Příspěvek od brambora81 »

zapominate na jednu dulezitou vec to kolik ted padalo legendarek bylo zpusobeno razantne avysenym droprate kterej vyvojari udelali aby si to hraci lepe zkusili a testli co stim dokazou udelat to v plne hre nebude ze na 25 lvl budes komplet legendary a op :D
madPav3L
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 07. pro 2005
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Diablo IV

Příspěvek od madPav3L »

DIABLO IV OPEN BETA RETROSPECTIVE: TRANSFORMING FEEDBACK INTO CHANGE
https://news.blizzard.com/en-us/diablo4 ... nto-change
Oznámeny změny po betě:
Spoiler
DUNGEONS
Dungeon Layouts
One of the most common pieces of feedback we received is that players felt they were doing a lot of backtracking within certain dungeons. We have optimized multiple dungeons across all zones to minimize the need for backtracking. Here is a list of dungeons specifically in the Fractured Peaks zone which received layout updates:

Caldera Gate
Defiled Catacombs
Derelict Lodge
Forbidden City
Hoarfrost Demise
Immortal Emanation
Kor Dragan Barracks
Maulwood
Rimescar Caverns
Developer’s Note: Our primary goal with the Layout changes was to reduce certain kinds of backtracking which detract from a player’s experience. An example of this change is that players previously needed to enter side rooms to interact with Structure Objectives, causing them to retread the same path. Now, many of our Structure Objectives have been repositioned along main dungeon pathways, making them easier for players to reach and allowing them to readily explore the dungeon after defeating the Structure.
Dungeon Events
The chance for an Event to spawn inside of a dungeon has increased from 10% to 60%.
Dungeon Gameplay
To reduce the need to backtrack, small numbers of straggling monsters will seek out the player to help complete the Kill All Monsters objective.
When Animus is gathered, the player and nearby allies will:
Gain 10 Resource.
Reduce all active Cooldowns by 1 second.
Depositing Animus channel time was reduced from 3 to 0 seconds.
The time to Rescue was reduced from 3 to 1.5 seconds.
All Rescue objectives now drop a Health Potion upon completion.
While carrying the Ancient's Statue, Bloodstone, Mechanical Box, or Stone Carving, you will receive a Momentum bonus granting a 25% move speed increase to you and nearby allies.
Pedestals have had their channel time reduced from 2 to 0 seconds.
Returning a Portable Object to its Pedestal now fully restores Health, Resource, Potions, and resets cooldowns for all nearby players.
All doors will now generate a minimap ping when they are opened.
All Structure Objectives in dungeons now have additional combat mechanics players must overcome.
Developer’s Note: While our dungeons offer a variety of Objectives to complete, player feedback stated that the action of completing each Objective felt tedious. We hope that providing bonuses, such as the increase to mobility while carrying certain Objective items, will streamline and vary the experience of completing Objectives. This adjustment is merely a starting point, and we intend to extend this philosophy to keys in a future update.
CLASSES
General
Effects like Stun and Freeze can be applied to Elite Monsters twice as long before they become Unstoppable.
Reviewed class skills to confirm that all classes have access to sufficient skills that remove control impairing effects.
Many Legendary Powers have had updates to their effectiveness.
Barbarian
A flat 10% passive damage reduction has been added for the Barbarian Class. Some Skill Tree passives had their damage reduction effects reduced to compensate.
The Whirlwind Skill now deals more damage and consumes more Fury.
The Double Swing Skill Enhancement refunds its full Fury cost when used on Stunned or Knocked Down enemies.
Druid
Companion Skills will now deal heavily increased damage.
All Ultimate Skills have had their cooldowns reduced.
Usability improvements have been made to Maul and Pulverize.
Using a non-Shapeshifting Skill will transform a Druid back into their human form.
Necromancer
Summoned Minions will die more often, requiring players to utilize Corpses more often.
Many bonuses in the Book of the Dead have had their stats increased.
The damage dealt by the Corpse Explosion skill has been reduced.
The brightness of the Skeletal Warriors and Mages has been reduced.
Rogue
Upgrades for Subterfuge Skills have had their bonuses increased.
Multiple passive Skills have had their bonuses increased.
All Imbuement Skills have had their cooldowns increased.
Sorcerer
Charged Bolt’s damage was increased and the Mana cost to cast has decreased.
Decreased the damage of Chain Lightning and reduced its effectiveness against Bosses.
Decreased the cooldown for the Incinerate Skill’s Enchantment bonus.
Firewalls will now spawn underneath enemies more frequently when using its Enchantment bonus.
Increased the Lucky Hit chance for the Meteor Skill’s Enchantment bonus.
Developer’s Note: Whenever we introduce changes to our Classes, it is with the goal of making both them and their Skills feel impactful and powerful—your feedback has helped us uphold this ideal. Some players have adeptly noticed that certain Skills were too powerful. One of our goals for Skills is to have them be interesting to wield and interactive in terms of itemization and combat feel. We've made some changes to help in this regard, with one example being the Necromancer’s Minions. We've made a change that makes them more vulnerable in combat, which will make raising the dead a more active component of the Necromancer's gameplay.
Launch is just the first step of our Class balance journey, and you can expect further updates that iterate on this pillar of Diablo IV.
UI
Fixed an issue where the built-in Screen Reader was not reading key prompts, game options details, and other UI text.
Fixed an issue where actions could not be bound to the mouse wheel.
Fixed an issue where Evade couldn’t be bound to the right Analog Stick on controller.
Chat will now display on the left side of the screen when using the centered action bar configuration.
A character's stats will be displayed by default when players click the Materials & Stats button within their Inventory.
The Move and Interact inputs can now be mapped to one button while the Primary Attack input is mapped to a secondary button.
The sans serif font used in-game has been replaced with a new serif font.
ENCOUNTERS
Fixed multiple issues that allowed bosses, like the Butcher, to become unresponsive.
The Butcher has been re-evaluated for difficulty and will present a greater challenge in World Tiers III and IV.
Bosses such as T’chort, Malnok, Vhenard, and others were reevaluated for melee character difficulty, resulting in changes to attacks and fight mechanics.
Fixed an issue where Vampire Brutes using the Shadow Enchant affix would chain-cast Impale.
CELLARS
Increased the chance for a dungeon Event to occur in Cellars.
Cellars will now consistently reward a chest upon completion.
Fixed an issue where Cellars would prematurely be marked as complete.
Fixed an issue where the guaranteed elite monster would be absent from a Cellar.
GENERAL QUALITY OF LIFE
Fixed an issue where players could increase attack speed by move-cancelling attacks early.
Fixed an issue where characters weren’t immune and untargetable after loading into an area.
The Reset Dungeon button has been disabled.
Developer’s Note: While Diablo IV's Sanctuary is home to over one hundred dungeons, the Open Beta only had the subset offered in Act I's Fractured Peaks for players to explore, and a level cap that isn't a full representation of the experience at launch. There are many reasons to complete a variety of dungeons, including collecting powerful affixes in the Codex of Power, and players will still be able to repeat dungeons by partying up with others and having them start the dungeon. We also wanted to make sure that resetting the dungeon wasn't a way for Hardcore players to avoid death when experiencing a challenge in a dungeon. Still, we know it can be fun to repeat a specific dungeon and the team is looking at a more permanent solution to this, like having some reasonable cap on how many times the same dungeon can be completed in a row to better support that style of play. In fact, in the full game, players will acquire Sigils that will unlock Nightmare Dungeons which are specifically designed to be completed repeatedly and are optimized to be highly rewarding and replayable. We'll have more to share on this in the future.
Fixed an issue that caused Gale Valley and Serac Rapture to have less monsters than intended until the campaign quests in those territories were completed.
CPU: i7-12700KF MB: ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 RAM: T-FORCE XTREEM 2x16GB DDR4 3600 MHz@CL14 GPU: Palit RTX 4090 GameRock FAN: Noctua NH-D15S SSD: 1x Samsung 960 Pro M.2 512GB, 1x Samsung 960 Pro M.2 1TB, 1x Samsung 840 Pro 256GB, 1x Samsung 850 EVO 1TB HDD: 3x Seagate Barracuda 7200 3TB Display: Dell AW3423DWF 3440x1440 165 Hz OLED PSU: Seasonic Prime SSR-750PD 750W Mouse: Logitech G602 Keyboard: Cherry MX-Board 6.0 UPS: CyberPower Professional Tower 1000VA/900W CASE: Fractal Design Meshify 2 XL Audio: Creative Sound Blaster Z + Logitech Z906
killerek
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. pro 2003
Bydliště: Praha

Re: Diablo IV

Příspěvek od killerek »

Docela i pobavil mail s statistikama z meho hrani v bete. Je dobre, ze tak rychle zareagovali se zmenama, tak v tom snad budou pokracovat i nadale.
Alfajk
Začátečník
Začátečník
Registrován: 15. kvě 2009

Re: Diablo IV

Příspěvek od Alfajk »

opravuji toho docela dost, a to si myslim, ze neuverejnili vsechny zmeny. Opravy bugu a urcite i mechanik jeste do vydani pribudou.

Mail s detailnima statistikama pobavil, sledovali v bete ocividne hodne ruznych udaju, me v tom mailu chybel radek s poctem umrti, pak me docvaklo ze to bylo pro to, ze jsem v bete ani jednou neumrel :lol:
Spoiler
You slayed the Diablo® IV Open Beta, Alfajk, and we’ve got the stats to prove it.

Sanctuary extends its deepest gratitude to you for committing over 12 hours to completing 48 story quests and slaying 4,622 monsters during testing. The local denizens greatly appreciate the sacrifices made to keep them safe, earning you 750 Renown while in the Fractured Peaks.

This may be a time of great pain for Sanctuary, but you still made impressive gains and collected 179,858 gold while adventuring. Whether locating missing villagers or tracking down Lilith’s unruly worshipers, little excuse was needed to send you underground to conquer 9 dungeons.
CPU: AMD Ryzen 5 7600X@5,5GHz | GPU: ASUS TUF RTX 3070 GAMING 8GB@2000MHz | MB: ASUS PRIME X670-P WIFI | RAM: 32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY EXPO | SSD: WD Black SN770 NVMe 2TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 Gold | CPU Cooler: Noctua NH-D15 | Case: be quiet! Pure Base 500DX Black | OS: Win 10 Professional | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27AQL1A
killerek
Začátečník
Začátečník
Registrován: 09. pro 2003
Bydliště: Praha

Re: Diablo IV

Příspěvek od killerek »

Tak to ja nekromancery zamestnal, hlavne diky butcherovi a world bossovi.
Spoiler
You slayed the Diablo® IV Open Beta, killerek, and we’ve got the stats to prove it.

Sanctuary extends its deepest gratitude to you for committing over 35 hours to completing 50 story quests and slaying 20,009 monsters during testing. The local denizens greatly appreciate the sacrifices made to keep them safe, earning you 1,426 Renown while in the Fractured Peaks.

This may be a time of great pain for Sanctuary, but you still made impressive gains and collected 1,156,664 gold while adventuring. Whether locating missing villagers or tracking down Lilith’s unruly worshipers, little excuse was needed to send you underground to conquer 49 dungeons. Protecting an entire realm is no walk in the dark, however, you kept the Necromancers in business by dying 19 times.
Banana
Začátečník
Začátečník
Registrován: 17. led 2004

Re: Diablo IV

Příspěvek od Banana »

Viděl jsem ted video kde nějaký típek říkal co vše vývojáři mění na D4 a popravdě to zní dobře.
madPav3L
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 07. pro 2005
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Diablo IV

Příspěvek od madPav3L »

Bude další beta 12.5. 21:00 -14.5. 21:00, stejný max. level + všechno ostatní jako předtím.
https://twitter.com/Diablo/status/16491 ... taverzi%2F
CPU: i7-12700KF MB: ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 RAM: T-FORCE XTREEM 2x16GB DDR4 3600 MHz@CL14 GPU: Palit RTX 4090 GameRock FAN: Noctua NH-D15S SSD: 1x Samsung 960 Pro M.2 512GB, 1x Samsung 960 Pro M.2 1TB, 1x Samsung 840 Pro 256GB, 1x Samsung 850 EVO 1TB HDD: 3x Seagate Barracuda 7200 3TB Display: Dell AW3423DWF 3440x1440 165 Hz OLED PSU: Seasonic Prime SSR-750PD 750W Mouse: Logitech G602 Keyboard: Cherry MX-Board 6.0 UPS: CyberPower Professional Tower 1000VA/900W CASE: Fractal Design Meshify 2 XL Audio: Creative Sound Blaster Z + Logitech Z906
Nordir
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 10. črc 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Diablo IV

Příspěvek od Nordir »

Max level bude 20 ... nebyl v predchozi bete max 25lvl?
Me nezajimaji zadny podmínky, jaky mel suvereni stat nekde za krale klacka
madPav3L
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 07. pro 2005
Bydliště: Středočeský kraj

Re: Diablo IV

Příspěvek od madPav3L »

To je pravda, moje chyba.
CPU: i7-12700KF MB: ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 RAM: T-FORCE XTREEM 2x16GB DDR4 3600 MHz@CL14 GPU: Palit RTX 4090 GameRock FAN: Noctua NH-D15S SSD: 1x Samsung 960 Pro M.2 512GB, 1x Samsung 960 Pro M.2 1TB, 1x Samsung 840 Pro 256GB, 1x Samsung 850 EVO 1TB HDD: 3x Seagate Barracuda 7200 3TB Display: Dell AW3423DWF 3440x1440 165 Hz OLED PSU: Seasonic Prime SSR-750PD 750W Mouse: Logitech G602 Keyboard: Cherry MX-Board 6.0 UPS: CyberPower Professional Tower 1000VA/900W CASE: Fractal Design Meshify 2 XL Audio: Creative Sound Blaster Z + Logitech Z906
Shaquille
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Registrován: 16. bře 2004
Bydliště: Praha

Re: Diablo IV

Příspěvek od Shaquille »

Nebude to vsechno stejny...
The version of Diablo IV available during Server Slam will include all the bug fixes and updates detailed in our Open Beta Retrospective blog
https://news.blizzard.com/en-us/diablo4 ... zzard-news
Spoiler
Define 7 XL * 13700KF * 2x16GB A-Die * 1TB 990 PRO + 1TB 970 EVO * 1000W PSH * RTX 3080 ti * voda * MPG321QRF-QD
DAN Cases A4-SFX V4.1 * 3600X * 2x8GB LP * 2x M2 + SATA SSD * 750W PSU * RTX 3060 ti
NAS 3x8TB RAID 5 + 2x4TB RAID 1 * OLED65C12 * HW-Q950A
TankGeorge
Začátečník
Začátečník
Registrován: 14. čer 2011

Re: Diablo IV

Příspěvek od TankGeorge »

Tak to jsem zvědavý, jak moc se to změní k lepšímu. Určitě si to zkusím pro porovnání, jestli na hře opravdu makají, nebo jako obvykle jen kecají a změny, které by GGG udělalo za 14 dní jim trvají rok :P
Ryzen 7800X3D + Kingston 2x32GB 6000/36 + RTX 4090 sociální Gainward + ROG B650E-E
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
Odpovědět

Zpět na „Hry a zábava“