Lepší v pohybu máš na mysli RT, nebo DLSS/FSR?
Ray Tracing - info a vše okolo
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- sam_217
- Mírně pokročilý
- Registrován: 16. bře 2008
- Bydliště: Subprostor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PC1: AMD Ryzen 5800X3D@NejdeOC Noctua NH-D15S // X570 AORUS MASTER (rev 1.0) // 4x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3600MHz CL16 // PNY RTX 3070 -> XFX RX6800 XT MERC // MSI Optix MAG274QRF-QD - 1mrtvý quantum dot pixel!!! // Samsung PM961 (1TB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX
PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
- Sasakr
- Začátečník
- Registrován: 02. bře 2010
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Co tak sleduju Digital Foundry, tak některé verze DLSS jsou v pohybu pěkně domršené... takže obecně bych to takhle určitě neřekl.
- GamesPeter
- Začátečník
-
- Registrován: 28. lis 2011
- Bydliště: 393 01
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Nejde o verzi DLSS, tam se vyplatí vždy nahradit nejnovější verzí. Problém je, že ne každému engine to DLSS sedne a kvalita v pohybu je na 95% shodná s nativem a proto je někde s DLSS rozmazaný obraz jako prase, proto nelze doporučit DLSS automaticky vždy zapnout a tvrdit, že je to lepší než nativ, jenom že to odstraní shimmering a boostne FPS.
CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D COOLER: Noctua NH-D14, MB: MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI RAM:, 64GB (2X32GB) Kingston Fury Beast Black 6000MHz CL36 GPU: Gainward RTX 4080 Phantom 16GB, 1. SSD: Kingston A2000, M.2 1TB, 2. SSD: Crucial MX500 1TB, PSU: ASUS TUF GAMING 850W, CASE: CoolerMaster Cosmos II, LCD: LG 27GL850 27" 1440p @ 144 Hz OS: Microsoft Windows 11 Home 64bit MOUSE: Logitech G502 Lightspeed + Logitech G240 mouse pad, KEYBOARD: Logitech G915 Lightspeed TKL GL Tactile
- AllowedCry
- Začátečník
- Registrován: 21. kvě 2011
- Bydliště: Praha
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Používám DLSS ve 4K a ještě jsem neviděl jedinou hru, kde by to vypadalo líp než nativ.
Ryzen 5700X @ PBO+200 || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || XFX RX7900 XT @ OC || SSD 1.25TB || HDD 3TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A @ 60hz + Philips 48OLED707 @ 120hz.
- sam_217
- Mírně pokročilý
- Registrován: 16. bře 2008
- Bydliště: Subprostor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Příklad - sice se všude píše, že kvalita DLSS je lepší, než FSR, ale u Read dead redemption 2 a nových Call of duty mi na DLSS i v quality hrozně vadí "ghosting" v pohybu.. on to teda není moc ghosting, ono to spíš vypadá stejně/podobně jako overdrive overshooting u VA/IPS displayů.
To jsem pozoroval u CoD enginů, RDR2 a možná ještě něco... proti tomu FSR tenhle neduh nemá, přestože tu kvalitu asi nemá jinde, resp. ono jí má jen ten performance je horší... takže v CoD nebo RDR2 si zatím umim spíš představit použití FSR než DLSS, protože se mi jeví blíže k nativnímu rozlišení.
Jinak ona prý existuje nějaká interní verze DLSS, co tenhle "ghosting" nemá, ale z nějakého důvodu to není ještě public...
To jsem pozoroval u CoD enginů, RDR2 a možná ještě něco... proti tomu FSR tenhle neduh nemá, přestože tu kvalitu asi nemá jinde, resp. ono jí má jen ten performance je horší... takže v CoD nebo RDR2 si zatím umim spíš představit použití FSR než DLSS, protože se mi jeví blíže k nativnímu rozlišení.
Jinak ona prý existuje nějaká interní verze DLSS, co tenhle "ghosting" nemá, ale z nějakého důvodu to není ještě public...
PC1: AMD Ryzen 5800X3D@NejdeOC Noctua NH-D15S // X570 AORUS MASTER (rev 1.0) // 4x8GB Patriot Viper Steel 3866MHz@3600MHz CL16 // PNY RTX 3070 -> XFX RX6800 XT MERC // MSI Optix MAG274QRF-QD - 1mrtvý quantum dot pixel!!! // Samsung PM961 (1TB NVMe), Crucial M4 256GB, Micron enterprise SSD1920GB, Crucial MX500 2TB... // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX
PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
PC2: Lenovo Legion 5 17ACH6H - Ryzen 7 5800H / 16GB / RTX 3070 mobile 130W TDP
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Tohle tema neni o DLSS