Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Moderátor: Baneshee
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Takze tohle je vesmes uz dnes ucebnicova ukazka rozbiteho titulu a vypada to, ze vyvojari a vydavatele se v dnesni dobe predhaneji v tom, kdo vyda vetsi technicky paskvil. Navazu na tema VRAM v graficky sekci timto videem, kde je jasna pointa toho co se deje a kde je primarni problem (ne, neni primarne ve vasem hardware):
https://www.youtube.com/watch?v=c4L2oFoS_ok
Musi se dat vyvojarum a vydavatelum jasne najevo, ze nejake reci "kupte si lepsi Hardware" si muzou strcit za klobouk:
https://www.youtube.com/watch?v=uI6eAVvvmg0
Obecne, hra nemuze vypadat hur, nebo stejne jako hry jine (casto starsi) a pritom mit ctyrnasobne naroky, kdy ji pomalu nerozjede ani nejsilnejsi hardware dneska za sto litru, nehlede na dalsi bugy, ktere vam vesmes znemoznuji nejaky dobry herni zazitek. Tohle neni o nedostatecnem hardware, tohle je o prasactvi vyvojaru a vydavatelu, ze vydavaji hry v takovem stavu. Ve vysledku tedy ma platit zakon penez a trhu a kdyz se mi nelibi cenotvorba treba dnesnich grafickych karet, tak jednoduchy recept je to nekoupit a vyrobce pri pohledu na prodeje tomuto porozumi vcelku jasne, viz. treba oznamene slevy u nV. To same u her, nekupovat v pre-order zajice v pytli a pripadne se vyhnout zbrklym nakupum v day one za plnou cenu a nechat hru pekne ulezet-vyzrat a koupit pripadne az opraveny a zlevneny produkt. Taky si nekoupite novou pracku, ktera pere pradlo na polovic, budete poslouchat sliby, ze vyrobce vam ji pak nekdy pozdeji "opatchuje" a problem vyresi a budete s tim spokojeni. No asi tu pracku logicky vratite, nebo koupite jinou a nebudete se spolehat na to, ze nekdy pooooozdeji to vyrobce vyresi (v herni branzi se dost stava, ze to nevyresi nikdy) a konecne si vyperete pradlo do cista. Je to jednoducha logika.
https://www.youtube.com/watch?v=c4L2oFoS_ok
Musi se dat vyvojarum a vydavatelum jasne najevo, ze nejake reci "kupte si lepsi Hardware" si muzou strcit za klobouk:
https://www.youtube.com/watch?v=uI6eAVvvmg0
Obecne, hra nemuze vypadat hur, nebo stejne jako hry jine (casto starsi) a pritom mit ctyrnasobne naroky, kdy ji pomalu nerozjede ani nejsilnejsi hardware dneska za sto litru, nehlede na dalsi bugy, ktere vam vesmes znemoznuji nejaky dobry herni zazitek. Tohle neni o nedostatecnem hardware, tohle je o prasactvi vyvojaru a vydavatelu, ze vydavaji hry v takovem stavu. Ve vysledku tedy ma platit zakon penez a trhu a kdyz se mi nelibi cenotvorba treba dnesnich grafickych karet, tak jednoduchy recept je to nekoupit a vyrobce pri pohledu na prodeje tomuto porozumi vcelku jasne, viz. treba oznamene slevy u nV. To same u her, nekupovat v pre-order zajice v pytli a pripadne se vyhnout zbrklym nakupum v day one za plnou cenu a nechat hru pekne ulezet-vyzrat a koupit pripadne az opraveny a zlevneny produkt. Taky si nekoupite novou pracku, ktera pere pradlo na polovic, budete poslouchat sliby, ze vyrobce vam ji pak nekdy pozdeji "opatchuje" a problem vyresi a budete s tim spokojeni. No asi tu pracku logicky vratite, nebo koupite jinou a nebudete se spolehat na to, ze nekdy pooooozdeji to vyrobce vyresi (v herni branzi se dost stava, ze to nevyresi nikdy) a konecne si vyperete pradlo do cista. Je to jednoducha logika.
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Digital foundry PC video: https://www.youtube.com/watch?v=uI6eAVvvmg0
TechPowerUp testy vykonu GPU: https://www.techpowerup.com/review/star ... sis/4.html
Je tam shader compilation stutter, traversal stutter, brutalni CPU bottlenecky, menu je udelane debilne, kdy na nektera tlacitka ani nejde kliknout mysi a musite potvrzovat klavesnici, obcas se desyncne audio v cutscenach, HDR je dojebane etc. K tomu uzasna EA DRM, ktera vas zablokuje pri pokusu o spusteni hry na dalsim pocitaci... Naprosto odflakly a doslova katastrofalni release.
A pokud si nekdo mysli, ze konzoli si to netyka, tak si mysli spatne. Maji mizernou kvalitu obrazu (takova pixelizace - asi agresivni nastaveni FSR nebo jineho upscalingu), trpi na caste frame dropy (Xbox je na tom hur jak PS5), kdy to casto pada mimo VRR okno a je tam tearing, dokonce to misty i crashuje.
Cloveku az zustava rozum stat, jakou sracku dokazou AAA publisheri dneska vypotit za minimalne 70 euro. Kolik uz tech nenavidenych releasu bylo? Cyberpunk, Callisto Protocol, TLOU, Sackboy atd. A nepouci se, nepouci... Po par hodinach vyvesili prohlaseni, ze pry "nekteri uzivatele na Windows 10 s procesory pro Windows 11 maji problemy" - wtf? A jelikoz to bylo tak rychle, je jasne, ze to uz meli pripravene a vedeli to davno. Odlozili to o 6 tydnu a dostali jsme tohle. Meli to odlozit tak o 6 mesicu to vypada...
Ale lidi to stejne koupi, spousta beztak v ramci preorderu. Imho ze znacne casti si za tohle muzou hraci sami, protoze to porad kupujou. Lidi jsou lini si par dnu pockat na nezavisle recenze (to nejsou herni urinalisti typu IGN nebo Indian, ale lidi jako SkillUp nebo ACG) a nejaky technicky rozbor - bez toho uz dneska nema vubec smysl nic kupovat. A hlavne kupovat hned pri vydani - platite nejvice penez za nejhorsi verzi hry.
Ja se dostal do stavu, kdy uz nekupuju skoro nic day 1, ale vzdycky alespon o pul roku pozdeji ve sleve, a to pouze v pripade, ze ty problemy vyresi patche. Bohuzel, hodne lidi nema tu sebekontrolu a z duvodu FOMO to prece musi hrat hnet, zmlsani trailerama, marketingem, influencerama opusti racionalni mysleni a v navalu emoci to proste koupi.
Tady je to fakt skoda, protoze jinak je to pry po vsech strankach vylepseny Fallen Order a potencialne by to byl kandidat na GOTY, ale takhle proste ne.
TechPowerUp testy vykonu GPU: https://www.techpowerup.com/review/star ... sis/4.html
Je tam shader compilation stutter, traversal stutter, brutalni CPU bottlenecky, menu je udelane debilne, kdy na nektera tlacitka ani nejde kliknout mysi a musite potvrzovat klavesnici, obcas se desyncne audio v cutscenach, HDR je dojebane etc. K tomu uzasna EA DRM, ktera vas zablokuje pri pokusu o spusteni hry na dalsim pocitaci... Naprosto odflakly a doslova katastrofalni release.
A pokud si nekdo mysli, ze konzoli si to netyka, tak si mysli spatne. Maji mizernou kvalitu obrazu (takova pixelizace - asi agresivni nastaveni FSR nebo jineho upscalingu), trpi na caste frame dropy (Xbox je na tom hur jak PS5), kdy to casto pada mimo VRR okno a je tam tearing, dokonce to misty i crashuje.
Cloveku az zustava rozum stat, jakou sracku dokazou AAA publisheri dneska vypotit za minimalne 70 euro. Kolik uz tech nenavidenych releasu bylo? Cyberpunk, Callisto Protocol, TLOU, Sackboy atd. A nepouci se, nepouci... Po par hodinach vyvesili prohlaseni, ze pry "nekteri uzivatele na Windows 10 s procesory pro Windows 11 maji problemy" - wtf? A jelikoz to bylo tak rychle, je jasne, ze to uz meli pripravene a vedeli to davno. Odlozili to o 6 tydnu a dostali jsme tohle. Meli to odlozit tak o 6 mesicu to vypada...
Ale lidi to stejne koupi, spousta beztak v ramci preorderu. Imho ze znacne casti si za tohle muzou hraci sami, protoze to porad kupujou. Lidi jsou lini si par dnu pockat na nezavisle recenze (to nejsou herni urinalisti typu IGN nebo Indian, ale lidi jako SkillUp nebo ACG) a nejaky technicky rozbor - bez toho uz dneska nema vubec smysl nic kupovat. A hlavne kupovat hned pri vydani - platite nejvice penez za nejhorsi verzi hry.
Ja se dostal do stavu, kdy uz nekupuju skoro nic day 1, ale vzdycky alespon o pul roku pozdeji ve sleve, a to pouze v pripade, ze ty problemy vyresi patche. Bohuzel, hodne lidi nema tu sebekontrolu a z duvodu FOMO to prece musi hrat hnet, zmlsani trailerama, marketingem, influencerama opusti racionalni mysleni a v navalu emoci to proste koupi.
Tady je to fakt skoda, protoze jinak je to pry po vsech strankach vylepseny Fallen Order a potencialne by to byl kandidat na GOTY, ale takhle proste ne.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
- Alfajk
- Začátečník
-
- Registrován: 15. kvě 2009
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
kazdej kdo to koupi v den vydani, nedej boze za tech 70, pripadne 90 euro, je soucasti problemu... je tolik skvelych her, ktere neni v lidskych silach odehrat a lidi furt kupuju dalsi a dalsi...mainstreamu je technicka stranka ukradena, nemyslim si, ze by vydavatele trapilo, ze si stezuje hlucna mensina, o tyden pozdeji vyjde nejaka dalsi rozbita hra a lidi se presunou k dalsi afere, tuhletu mezi tim do pul roku sesijou dohromady, aby alespon trochu fungovala a jede se dal.
CPU: AMD Ryzen 5 7600X@5,5GHz | GPU: EVGA GeForce RTX 3080 12GB XC3 ULTRA GAMING | MB: ASUS PRIME X670-P WIFI | RAM: 32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY EXPO | SSD: WD Black SN770 NVMe 2TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 Gold | CPU Cooler: Noctua NH-D15 | Case: be quiet! Pure Base 500DX Black | OS: Win 10 Professional | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27AQL1A
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Ono už to skoro vypadá, že vývojáři letos vyhlásili soutěž o nejzprasenejší hru. EA jak to vypadá se ujímá vedení, tohle už fakt překoná málokdo, prootže ono je to zprasený i na těch konzolích.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- madPav3L
- Mírně pokročilý
- Registrován: 07. pro 2005
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Bethesda má svoje želízko v ohni a jsem zvědavý, jak bude Starfield 6.září vypadat, nemyslím si, že dobře...
Jinak to stahuji a chci se přesvědčit na vlastní oči, jak je to naprd s tím, že dám refund, aby je to aspoň trochu stálo na poplatcích. 70 EUR je nehorázná cena na to v jakém je to stavu, asi se pak načekám než to bude hratelné a levné.
Jinak to stahuji a chci se přesvědčit na vlastní oči, jak je to naprd s tím, že dám refund, aby je to aspoň trochu stálo na poplatcích. 70 EUR je nehorázná cena na to v jakém je to stavu, asi se pak načekám než to bude hratelné a levné.
CPU: i7-12700KF MB: ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 RAM: T-FORCE XTREEM 2x16GB DDR4 3600 MHz@CL14 GPU: Palit RTX 4090 GameRock FAN: Noctua NH-D15S SSD: 1x Samsung 960 Pro M.2 512GB, 1x Samsung 960 Pro M.2 1TB, 1x Samsung 840 Pro 256GB, 1x Samsung 850 EVO 1TB HDD: 3x Seagate Barracuda 7200 3TB Display: Dell AW3423DWF 3440x1440 165 Hz OLED PSU: Seasonic Prime SSR-750PD 750W Mouse: Logitech G602 Keyboard: Cherry MX-Board 6.0 UPS: CyberPower Professional Tower 1000VA/900W CASE: Fractal Design Meshify 2 XL Audio: Creative Sound Blaster Z + Logitech Z906
- radekhgt
- Začátečník
- Registrován: 30. zář 2012
- Bydliště: Slovakia
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
No mam za sebou cca 4h hry a je to rozbite jak ciganska hracka Hlavne prva cast hry , resp prva oblast...
Najviac ma dostalo ze to chce odomna stlacit klavesu a prd, proste nefunguje, je nutne tu klavesu premapovat aby som sa dostal dalej. Samozrejme pokial to v danej chvili funguje...co nieje pravidlom, Bola situacia kde ma to nepustilo do menu co znamenalo vypnut natvdo hru, prepisat klavesu a znova hrat...Posledny save bol 16min dozadu, buzeranti celkovo to ukladanie hry je na hlavu, rucne to nejde a autosave je brutalne dlhy...hra mi spadla a znovunacitanie ma hodilo 20min hry spat...
inak v prvej oblasti som maval brutalne cpu bottlenecky, ale len obcas a doteraz som nepochopil preco 10min ok, zrazu 5min hrajem s 60% GPU Usage a FPS padaju k 40 Druha cast ale vyzera ok...
V kazdom pripade to zerie HW jak svina, aj 4080 to ma problem drzat v 4K na stabilnych 70FPS s RT + FSR Q a zeby ta hra nejak vynikala graficky sa povedat neda...A ten pohyb v menu hry je kapitola sama o sebe...
Hram to ale s CZ titulkami od Ruda a hru som dostal k CPU tak mi je to fuk. Ale nikdy by som za toto nedal ani cent
Najviac ma dostalo ze to chce odomna stlacit klavesu a prd, proste nefunguje, je nutne tu klavesu premapovat aby som sa dostal dalej. Samozrejme pokial to v danej chvili funguje...co nieje pravidlom, Bola situacia kde ma to nepustilo do menu co znamenalo vypnut natvdo hru, prepisat klavesu a znova hrat...Posledny save bol 16min dozadu, buzeranti celkovo to ukladanie hry je na hlavu, rucne to nejde a autosave je brutalne dlhy...hra mi spadla a znovunacitanie ma hodilo 20min hry spat...
inak v prvej oblasti som maval brutalne cpu bottlenecky, ale len obcas a doteraz som nepochopil preco 10min ok, zrazu 5min hrajem s 60% GPU Usage a FPS padaju k 40 Druha cast ale vyzera ok...
V kazdom pripade to zerie HW jak svina, aj 4080 to ma problem drzat v 4K na stabilnych 70FPS s RT + FSR Q a zeby ta hra nejak vynikala graficky sa povedat neda...A ten pohyb v menu hry je kapitola sama o sebe...
Hram to ale s CZ titulkami od Ruda a hru som dostal k CPU tak mi je to fuk. Ale nikdy by som za toto nedal ani cent
CPU: Ryzen 7 7800X3D + RYUJIN II 360 ARGB GPU: Gainward RTX 4090 MB: Asus ROG STRIX X670E-A RAM: Kingston FURY DDR5 32 GB 6000 MHz CL36 RGB PSU: Super Flower Golden King 1kW LCD: LG OLED42C2
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
DF analyza PS5 verze (EA jim neposlalo klic na Xbox, tak bude pozdeji): https://www.youtube.com/watch?v=iWJKuCfHLSU
Takze v performance modu to na PS5 renderuje mezi 1152*648 az 1536*864 + nejaky upscale pres FSR, ktere (jak vime) funguje blbe a v nizkych rozlisenich jeste blbeji. Jako renderovat min jak 720p na nejnovejsi generaci konzoli s propadama na 40 FPS je teda absolutni majsterstyk - vitejte v next genu.
Je zvlastni, ze i v performance modu maji ten RT furt zaply, protoze na PC se to da vypnout a celkem to pomuze na CPU i GPU vykon, pricemz na vizual to v tehle hre nijak zasadni vliv nema, takze to mi uprimne unika, proc to tam rvou, kdyz maji docela velke performance problemy...
Takze v performance modu to na PS5 renderuje mezi 1152*648 az 1536*864 + nejaky upscale pres FSR, ktere (jak vime) funguje blbe a v nizkych rozlisenich jeste blbeji. Jako renderovat min jak 720p na nejnovejsi generaci konzoli s propadama na 40 FPS je teda absolutni majsterstyk - vitejte v next genu.
Je zvlastni, ze i v performance modu maji ten RT furt zaply, protoze na PC se to da vypnout a celkem to pomuze na CPU i GPU vykon, pricemz na vizual to v tehle hre nijak zasadni vliv nema, takze to mi uprimne unika, proc to tam rvou, kdyz maji docela velke performance problemy...
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
- TankGeorge
- Začátečník
-
- Registrován: 14. čer 2011
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Nedávno jsem dohrál Fallen Order a ten stutter tam byl stále neopravený. Pochybuji, že s tím někam zázračně hnou v aktuální hře. Opraví jen ty největší kysy - nefungující menu atp.
Chtěl jsem to zmínit už v tématu o v-ram, ale vyprdnu to sem. Pro drtivou většinu lidí je shadercomp stutter zcela neviditelný pseudoproblém horní 0.000prd% technokratické partičky. Ačkoliv tu hodně lidí hodně hlasitě tvrdí opak, dá se to hrát. Dohrál jsem předchozí díl, dohrál jsem stutter Returnal, dohrál jsem i Cyberpunk ve 30 FPS. Loňská GOTY Elden Ring má furt sutter a mám v ní stovky hodin. Na svém dýchavičném kompu určitě ještě dohraju mnoho moderních her se stutterem a sub 40FPS dropama mimo g-sync range.
Je to perfektní zážitek? Ani náhodou, ale furt je to pro mě dostatečné. V mojí sociální bublině si všichni pošušňávají na svých nedávno koupených 3060/Ti, jak ty Hogfarts jsou parádní, jak ji jede Skyrim s modama a budou si pošušňávat i na nové SW pecičce/bombičce. Vůbec je nezajímá, že mají přeteklou vram, protože - světe div se - i s přeteklou vram furt hra funguje dál.
Ti co dělají hry tohle moc dobře vědí a pro optimalizaci udělají jen nejnutnější minimum, když potřebují ušetřit čas/peníze. Vždyť ten UE umí bez problémů DLSS, ale do týhle hry to ani nedali =D
ED: Nikomu neberu, že špatná performance je to pro něj dealbreaker, ale dokud hra nepadá, nemá vážné bugy a pouze se "trochu seká", tak pro většinové publikum je naprosto nepodstatné, jaká jsou FPS a framepacing na nějaké GeForce za 50tisíc.
Chtěl jsem to zmínit už v tématu o v-ram, ale vyprdnu to sem. Pro drtivou většinu lidí je shadercomp stutter zcela neviditelný pseudoproblém horní 0.000prd% technokratické partičky. Ačkoliv tu hodně lidí hodně hlasitě tvrdí opak, dá se to hrát. Dohrál jsem předchozí díl, dohrál jsem stutter Returnal, dohrál jsem i Cyberpunk ve 30 FPS. Loňská GOTY Elden Ring má furt sutter a mám v ní stovky hodin. Na svém dýchavičném kompu určitě ještě dohraju mnoho moderních her se stutterem a sub 40FPS dropama mimo g-sync range.
Je to perfektní zážitek? Ani náhodou, ale furt je to pro mě dostatečné. V mojí sociální bublině si všichni pošušňávají na svých nedávno koupených 3060/Ti, jak ty Hogfarts jsou parádní, jak ji jede Skyrim s modama a budou si pošušňávat i na nové SW pecičce/bombičce. Vůbec je nezajímá, že mají přeteklou vram, protože - světe div se - i s přeteklou vram furt hra funguje dál.
Ti co dělají hry tohle moc dobře vědí a pro optimalizaci udělají jen nejnutnější minimum, když potřebují ušetřit čas/peníze. Vždyť ten UE umí bez problémů DLSS, ale do týhle hry to ani nedali =D
ED: Nikomu neberu, že špatná performance je to pro něj dealbreaker, ale dokud hra nepadá, nemá vážné bugy a pouze se "trochu seká", tak pro většinové publikum je naprosto nepodstatné, jaká jsou FPS a framepacing na nějaké GeForce za 50tisíc.
Ryzen 7800X3D + Kingston 2x32GB 6000/36 + RTX 4090 sociální Gainward + ROG B650E-E
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
- Delarge
- Začátečník
- Registrován: 15. črc 2004
- Bydliště: Korova Milk Bar
- Kontaktovat uživatele:
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
No přece nebudou dávat DLSS do pecky, kterou bundlujou s AMD procesoramaTankGeorge píše: ↑pon 1. kvě 2023, 09:10
Ti co dělají hry tohle moc dobře vědí a pro optimalizaci udělají jen nejnutnější minimum, když potřebují ušetřit čas/peníze. Vždyť ten UE umí bez problémů DLSS, ale do týhle hry to ani nedali =D
Intel Core i7 12700KF + Noctua NH-U12A CB -- Gigabyte Z690 GAMING X DDR4 -- Gainward Phantom RTX 4080 -- G.Skill Ripjaws V 2x16GB@3600CL14 -- WD Black SN850 NVMe 2TB -- Corsair RM750x -- Fractal Design Torrent -- USB DAC EarMen Eagle -- PreSonus Eris 3.5 BT -- Sennheiser HD 560S -- Samsung Odyssey OLED G8 -- Razer BlackWidow V3 Pro + Razer DeathAdder V2 Pro + Xbox Wireless Controller -- WIN 11 Home 24H2
- TankGeorge
- Začátečník
-
- Registrován: 14. čer 2011
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Do hry patří DLSS a k procákům hasičák.
Ryzen 7800X3D + Kingston 2x32GB 6000/36 + RTX 4090 sociální Gainward + ROG B650E-E
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
- AllowedCry
- Začátečník
- Registrován: 21. kvě 2011
- Bydliště: Praha
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Jsem si nedávno koupil Fallen Order (2019) a jede to jak z praku ve 4K na epic, tomuto dílu dám čas, jestli to bude kdy hratelné.
Ryzen 5800X3D || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || AMD RX 7900 XTX @ UV-OC 400W || M2 VP4300 4TB || HDD 3TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A + Philips 48OLED707.
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
tady není o čem, nekupovat
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- madPav3L
- Mírně pokročilý
- Registrován: 07. pro 2005
- Bydliště: Středočeský kraj
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Tak jsem to vyzkoušel a větší shit jsem zatím nezažil. 3440x1440 vše max kromě motion blur + podobných sra*ek a v první lokaci většinu času 55-65 fps. Někdy trochu víc, při stutteringu zase výrazně méně, někdy i dropy k 30 fps. AMD FSR nepřidá žádné fps. Nevypadá to nějak extra.
Menu je k smíchu, debiln*jší ovládání jsem ještě neviděl. Manuální save jsem nenašel a autosave je na p**u, že se musí opakovat dost velká část hry znovu.
Kdyby tam daly DLSS3, tak by se to tím trochu zachránilo, ale v tomto stavu je to pro mě nehratelné, REFUND.
Menu je k smíchu, debiln*jší ovládání jsem ještě neviděl. Manuální save jsem nenašel a autosave je na p**u, že se musí opakovat dost velká část hry znovu.
Kdyby tam daly DLSS3, tak by se to tím trochu zachránilo, ale v tomto stavu je to pro mě nehratelné, REFUND.
CPU: i7-12700KF MB: ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 RAM: T-FORCE XTREEM 2x16GB DDR4 3600 MHz@CL14 GPU: Palit RTX 4090 GameRock FAN: Noctua NH-D15S SSD: 1x Samsung 960 Pro M.2 512GB, 1x Samsung 960 Pro M.2 1TB, 1x Samsung 840 Pro 256GB, 1x Samsung 850 EVO 1TB HDD: 3x Seagate Barracuda 7200 3TB Display: Dell AW3423DWF 3440x1440 165 Hz OLED PSU: Seasonic Prime SSR-750PD 750W Mouse: Logitech G602 Keyboard: Cherry MX-Board 6.0 UPS: CyberPower Professional Tower 1000VA/900W CASE: Fractal Design Meshify 2 XL Audio: Creative Sound Blaster Z + Logitech Z906
- python.p
- Pokročilý
- Registrován: 08. úno 2010
- Kontaktovat uživatele:
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Verze bez pirátské ochrany jede o dost lépe.
Pozor! Tento příspěvek může obsahovat stopy: ironie, mléka, čokolády, sarkazmu, oříšků a cynizmu...
Delidy a návrhy PC na míru najdete na zde!
Delidy a návrhy PC na míru najdete na zde!
- _DAVE_
- Začátečník
- Registrován: 17. říj 2005
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Tak tomuhle není nejmenší problém věřit.
Ale co je nám to platné, pokud to chceme koupit
Ale co je nám to platné, pokud to chceme koupit
HTPC: i5-12400f, 32GB RAM, RTX3060 12GB, case Grandia, 3DTV-LG 47"/ 3D Acer Projektor.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
RPCS3 + Nintendo GC +Wii + WiiU + Switch emulator.
- icebosss
- Začátečník
-
- Registrován: 28. čer 2008
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
tak kreklé to pokud vím není, spíš co my, co tu hru mají a chtějí ji hrát bez denuva
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
AMDčkem podplacení vývojáři to tam nedají... ale DLSS 3 mod údajně tam už někdo udělal
https://www.pcgamer.com/modder-doubles- ... sing-dlss/
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + EDIFIER S1000MKII + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- radekhgt
- Začátečník
- Registrován: 30. zář 2012
- Bydliště: Slovakia
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Myslel som si ze navzdory všetkým problémom tomu dam šancu ale na 40fps to hrať fakt nebudem... V druhej oblasti som znovu narazil asi na 15minutovy bottleneck a ked mi k tomu z nicoho nič prehadzalo všetky nastavené klavesi na boj tak pretiekla moja davka trpezlivosti... Nechapem jak za toto môžu pýtať peniaze vyšla vobec nejaka aktualizácia alebo nato uppne serú?? Skončil som s touto hrou...
CPU: Ryzen 7 7800X3D + RYUJIN II 360 ARGB GPU: Gainward RTX 4090 MB: Asus ROG STRIX X670E-A RAM: Kingston FURY DDR5 32 GB 6000 MHz CL36 RGB PSU: Super Flower Golden King 1kW LCD: LG OLED42C2
- Delarge
- Začátečník
- Registrován: 15. črc 2004
- Bydliště: Korova Milk Bar
- Kontaktovat uživatele:
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Už včera vyšel patch, kterej podle všeho zlepšuje CPU výkon. Viděl jsem video s 12700+4080, kde má týpek v tý úvodní části skoro 30 fps navíc kvůli lepší práci s CPU. Takže nějaká naděje na další zlepšování tu je. Ono taky nedává moc smysl, aby ta hra musela jet tak, jak jede. Akorát to bude pár týdnů trvat jako u Last of Us.
Intel Core i7 12700KF + Noctua NH-U12A CB -- Gigabyte Z690 GAMING X DDR4 -- Gainward Phantom RTX 4080 -- G.Skill Ripjaws V 2x16GB@3600CL14 -- WD Black SN850 NVMe 2TB -- Corsair RM750x -- Fractal Design Torrent -- USB DAC EarMen Eagle -- PreSonus Eris 3.5 BT -- Sennheiser HD 560S -- Samsung Odyssey OLED G8 -- Razer BlackWidow V3 Pro + Razer DeathAdder V2 Pro + Xbox Wireless Controller -- WIN 11 Home 24H2
- python.p
- Pokročilý
- Registrován: 08. úno 2010
- Kontaktovat uživatele:
Re: Star Wars Jedi Survivor - Technická stránka hry
Tak si ji člověk koupí a podpoří patlali vývojaře a pak si ji krekne aby mohl hrát s více FPS, není to win-win situace?
Pozor! Tento příspěvek může obsahovat stopy: ironie, mléka, čokolády, sarkazmu, oříšků a cynizmu...
Delidy a návrhy PC na míru najdete na zde!
Delidy a návrhy PC na míru najdete na zde!