Stránka 6 z 8

Re: Portal

Napsal: úte 6. pro 2022, 21:40
od HEAD
Jo ve 4k s DLSS ballanced ma 3080 16fps...Spis nez hrou bych to nazval techdemem.

Re: Portal

Napsal: úte 6. pro 2022, 21:54
od havli
Tak jistě - vesměs to samé jako Q2 RTX. Nicméně 4k mě nezajímá a 1440p by na RTX 3080 mohlo být hratelné.

Re: Portal

Napsal: úte 6. pro 2022, 22:37
od Sobo
Ve 4K si to na 4090 vezme 16GB VRAM, takze 10GB 3080 asi muze mit problem. 1080p by to uz melo zvladnout.

Jinak tady je nejake video od celkem nezaujateho cloveka: https://www.youtube.com/watch?v=lZQJU3yek08

Fakt jsem zvedavy, jestli ten Omniverse modding toolkit bude uspesne pouzitelny na sirokou skalu her a pujdou s nim takto remasterovat ruzne stare hry.

Re: Portal

Napsal: čtv 8. pro 2022, 17:19
od madPav3L
Tak už to stahuji 11,8 GB, instalačka 23,7 GB. Jsem zvědavý jak se to bude hýbat v ultrawide 3440x1440 na 3080, každopádně na hraní si počkám až budu mít 4090...
EDIT: pro spuštění jsou potřeba dnes vydané Nvidia ovladače 527.56

Re: Portal

Napsal: čtv 8. pro 2022, 18:10
od Sobo
Tak jsem to testnul na 4090. Ve 4K s DLSS performance + frame generation to v pohode drzi 120 FPS. Sice mi teda nefunguje AFB overlay, ale pocitove to poznam. Bez FG uz je to horsi, odhadem tak kolem 80-90 FPS mozna?

Kazdopadne nevim, co si mam myslet o input lagu DLSS3. Chova se to totiz totalne podivne, kdy input lag se proste nahodne meni, a to nezavisle na frame rate. :D Treba vlezu do levelu a myska mi jakoby plave a je tam citelny lag, ale o par sekund pozdeji je to najednou uplne v pohode s minimalnim rozdilem proti DLSS 3 off... To proste nechapu a netusim, cim by to mohlo byt. Ciste s DLSS 2 ten input lag necitim nikdy, ale zase to ma citelne mensi framerate (reflex vzdycky zapnuty).

Kazdopadne takto je to v pohode hratelne ve 4K 120 FPS na 4090. Ale fakt nechapu, proc ten input lag je jakoby nahodny a ne konzistentni...

edit: tady delali performance benchmarky: https://youtu.be/dVOaXl-kieY?t=321

Re: Portal

Napsal: čtv 8. pro 2022, 18:23
od madPav3L
FPS ze Steam overlay se zobrazuje, afterburner mně také nejde.

RTX 3080 + 3440x1440, scéna hned ze začátku po projití portálu a pohled na oba portály, zatím asi to nejnáročnější na začátku...
Bez DLSS + ultra - 4 FPS
DLSS Quality + ultra - 14 FPS
DLSS Balanced + ultra - 16 FPS
DLSS Performance + ultra - 21 FPS
DLSS Ultra Performance + ultra - 40 FPS

Bez DLSS + high - 6 FPS
DLSS Quality + high - 19 FPS
DLSS Balanced + high - 25 FPS
DLSS Performance + high - 32 FPS
DLSS Ultra Performance + high - 60 FPS

Takže s DLSS Ultra Performance + high je to hratelné, cca 55-65 fps, ale kvalita už celkem trpí.

Re: Portal

Napsal: čtv 8. pro 2022, 18:47
od satik
Mě Afterburner jede normálně, Steam overlay mi nefunguje :D
Kde jste našli nastavení grafiky? V tom základním nastavení hry tam nikde DLSS ani RT volby nemám :nervous:
5120x1440 RTX 4090 defaultní nastavení, 80% pwr:
portal_rtx.png
EDIT: Ten inputlag je i při 100fps docela velkej.

Re: Portal

Napsal: čtv 8. pro 2022, 18:48
od madPav3L
Satic: zmáčkni ALT+X, na začátku je o tom hláška v rohu.

Re: Portal

Napsal: čtv 8. pro 2022, 18:51
od satik
Ah, díky, na tom ultrawide monitoru jsem to asi přehlíd, jestli to vyskočilo někde v rohu :D

Re: Portal

Napsal: čtv 8. pro 2022, 19:34
od R0cky
Afterburner mi také nejede, fps zapnutý přes konzoli

RTX 3060ti, ryzen 5700x, 32gb ram

FHD
High (vypnutej motion blur)
DLSS balanced 60fps, někdy to trošku lítá
DLSS quality 40 fps

Ultra (vypnutej motion blur)
DLSS performance 40-60, dá se hrát
Balanced 30-50,
Quality tak 20-40

DLSS Ultra performance bylo 60+ fps, ale za mě už tedy strašná kvalita.

V rychlosti jsem zkusil proběhnout pár levelů. Hraju FHD, 60fps monitor.
Hratelný mi přišlo High - balanced, a docela i Ultra - performance. Vyšší nastavení, už mi přišlo znatelně trhaný. Samozřejmě, kdo je zvyklej na 60+fps to uvidí jinak.

Jinak mi to pořád padalo, při každy změně nastavení, nebo alt-tab do windows..

Re: Portal

Napsal: čtv 8. pro 2022, 20:03
od Delarge
Afterburner mi taky nejde. FPS counter přes Steam normálně jo.

Jinak na 4080 ve 2560x1440 + DLSS Quality a všechno max kolem 55-80 fps bez FG, s FG tak 110-130.

Re: Portal

Napsal: čtv 8. pro 2022, 20:39
od havli
Zkusil jsem narychlo s RTX 3080. Rozlišení 2560x1440 + High detail + DLSS Balanced dává 40-60 fps, ale všude spousta stutteringu. Čili v současném stavu nehratelné.

Re: Portal

Napsal: čtv 8. pro 2022, 20:41
od riXo
Meh.. pada to celkom slusne :lol:

Na 4K 55 OLED sa to na mojom PC moc hrat neda a na rozdiel od inych hier mi tu DLSS dost bije do oci + silky smooth 30 FPS. Na 27ke 1440p je to lepsie, ale stale 60FPS. A ked vidim bechmark a 4090 dava 60 FPS v 4K... bieda. Este tak 3 generacie grafik a dalsich 20 RTX remake pokusov a mozno ma ray tracing aj presvedci.

Re: Portal

Napsal: čtv 8. pro 2022, 21:08
od havli
Takže oprava - po restartu už stuttering zmizel. Ve větších prostorech to je opravdu jen kolem 40 fps, čili undervolt (který z toho udělá 36 fps) je tady nežádoucí, musím kartu žhavit naplno.

Nicméně tam nějak nevidím žádný přínos RT, ta hra vypadá až podezřele stejně jako originál 15 let zpátky na GeForce 7900 :D

Re: Portal

Napsal: pát 9. pro 2022, 10:19
od Epidot
MSI AB nejede, hra padne při alt+tab, no počkám až to lépe naladí. ovladač poslední

Re: Portal

Napsal: pát 9. pro 2022, 12:10
od Paul
Afterburner a RTSS mi funguje, mám nějakou nejnovější betu z guru3D fóra.

Zkoušel jsem 15 minut v default nastavení (1080p nativ? to nastavení je tam jak z 2004, wtf?) a jelo to 60fps, ale upřímně, kdybych sepsal seznam všech her na planetě v pořadí podle kterýho je chci vidět RTXed, tak by Portal byl na posledním místě. Uninstalled.

Re: Portal

Napsal: pát 9. pro 2022, 13:06
od Ache
Tohle je asi nejzbytečnější implementace raytracingu, a ještě extrémně náročného (otázka je, zda je to full pathtracing). Větší rozdíl pomalu dělá snad ta změna textur (vše naleštěný - jako nový), která ale narušuje původní atmosféru. Tohle se na rozdíl od Quake RTX fakt moc nepovedlo... čistě jen demoscéna na ukázku DLSS 3 boostu.

Re: Portal

Napsal: pát 9. pro 2022, 13:52
od Shaquille
Ona je to hlavne ukazka moznosti NVIDIA RTX Remix respektive Omniverse...

Re: Portal

Napsal: pát 9. pro 2022, 14:45
od Delarge
Hlásím, že nejnovější beta AB + RTSS fungujou.

Nevim, co kdo čekal, ale je to prostě free Remix verze xx let starý hry, která nikdy nevypadala bůhvíjak k světu. Tu hru má na Steamu už skoro každej, nebo teď byla ve slevě skoro zadarmo. A ano, je tu full path tracing, kterej je výrazně pokročilejší, než co bylo v tom Quakovi. To jako wtf, Ache :-D

Re: Portal

Napsal: pát 9. pro 2022, 14:56
od Paul
Delarge píše: pát 9. pro 2022, 14:45 Hlásím, že nejnovější beta AB + RTSS fungujou.

Nevim, co kdo čekal, ale je to prostě free Remix verze xx let starý hry, která nikdy nevypadala bůhvíjak k světu. Tu hru má na Steamu už skoro každej, nebo teď byla ve slevě skoro zadarmo. A ano, je tu full path tracing, kterej je výrazně pokročilejší, než co bylo v tom Quakovi. To jako wtf, Ache :-D
V Q2 RTX je právě full pathtracing taky.