del42sa píše:Johan Andersson @repi 7 h
Direct3D 12 blog with some more details: http://blogs.msdn.com/b/directx/arch...irectx-12.aspx … You may recognize the design
petr_tomicek @petr_tomicek 5 h
@repi Why does it feel like I am reading Mantle Programming Guide again ?
12:52 - 20 de mar. de 2014 · Detalles
Johan Andersson @repi 2 h
@petr_tomicek
https://twitter.com/repi
DirectX 12 - info a vše okolo
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Je jasný, že Microsoft nechce přijít o svůj vliv skrze API DX. S brzkým uvolněním SDK Mantle a schopností pracovat i na jiných GPU by developerská studia jako EA a spoustu dalších rádi vyšachovali Mrkvosoft ze hry úplně, naproti tomu "zelený" Sweeney se svým UE engine leze do p*dele Nvidii a ta zase Microsoftu. A Microsoft jako mávnutím kouzelného proutku postavil zcela nové API (byť s názvem DX12) během jednoho roku...:o))
Tohle bude ještě hodně zajímavé sledovat, jak se jim bude od hub prášit.
Simple: "Our work with Microsoft on DirectX 12 began more than four years ago with discussions about reducing resource overhead."
So 4 years ago, they had a conversation, which led to nothing. So AMD made Mantle and Microsoft copied (most of) it.
Tohle bude ještě hodně zajímavé sledovat, jak se jim bude od hub prášit.
Simple: "Our work with Microsoft on DirectX 12 began more than four years ago with discussions about reducing resource overhead."
So 4 years ago, they had a conversation, which led to nothing. So AMD made Mantle and Microsoft copied (most of) it.
- nou
- Začátečník
-
- Registrován: 11. pro 2009
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
ten odkaz je tu postnut už poněkolikáté....
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Pokud uz rozdavaji první drivery a tvrdi ze to jelo na tom DX12, tak by museli lhat a to by je někdo musel usvedcit z toho, ze je to na emulatoru. A emulator ma velkou rezii.webwalker píše:@Hladis: Ta raná fáze může také znamenat, že ta Forza běžela na emulátoru XBOXu. Nicméně, jak koukám, tak koukám že rozdíly DX12 vs Mantle nejsou prakticky žádné. To by mohlo znamenat, že DX12 by mohlo chodit, stejně jako Mantle, na Win7 a výše.
Není podle me v zajmu MS to rozchodit na Win 7. Podle me jsou Win 7 uz out.
- nou
- Začátečník
-
- Registrován: 11. pro 2009
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
no hlavne microsoft nechce mat z Win7 dalsie WinXP. ako bolo povedane tak zopar ludi sa snazi zbavit sa Microsoftu. inak zaujimava prezentacia bola tiez k OpenGL. 2-20x nasobne narasty.
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
No já bych si tipl, že DX12 půjde i pod Win7. Budou určitě chtít co nejširší penetraci a pokud to nebude závislé na WDDM, tak proč ne :)
@Hladis: Nač ti budou ovladače, když nebudeš mít také DX12??? Ta Forza tam jela tuším na 60fps.
Hladis//Spojeni prispevku
@Hladis: Nač ti budou ovladače, když nebudeš mít také DX12??? Ta Forza tam jela tuším na 60fps.
Hladis//Spojeni prispevku
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Vypadá to na nový WDDM
To Forza 5 Techdemo nejelo stále na 60 FPS
To Forza 5 Techdemo nejelo stále na 60 FPS
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
@Krteq: Tak uvidíme, pokud by DX12 nebylo pro Win7, pak by to mohla být výhoda zase pro Mantle.
@Hladis: Díky za spojení. Mě v tomhle vláknu ze záhadným důvodů nefungují BBCode a ani nemůžu nic editovat.
@Hladis: Díky za spojení. Mě v tomhle vláknu ze záhadným důvodů nefungují BBCode a ani nemůžu nic editovat.
- nou
- Začátečník
-
- Registrován: 11. pro 2009
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
heh vsak DX11.2 nie je podporovane ani na 8. kde cakate ze to bude na 7.zabudnite microsoft potrebuje co najviac pretlacit 8.
- Dithius
- Pokročilý
- Registrován: 01. úno 2007
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
pokud si pamatuju ze članku, tak to má Windows uvest DX 12 až v roce 2015 z čehož usuzuji že to vyjde s Windowsem 9, který nebude nic jiného než poupravený Windows 8.1
- komancero
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. úno 2008
- Bydliště: Holešov
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
kolik her to bude podporovat ,tolik co vzdy nove dx dodnes a nez to zacnou podporovat tak tu bude nove dx a novy os
tohle vlakno je vazne divne ,ja take nemuzu editovat a nemam tu ani moznost pridani souboru smajliku atd.
Hladis//spojeni prispevku.
tohle vlakno je vazne divne ,ja take nemuzu editovat a nemam tu ani moznost pridani souboru smajliku atd.
Hladis//spojeni prispevku.
- nou
- Začátečník
-
- Registrován: 11. pro 2009
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
som zabudol postnut link na tu OpenGL prezentaciu http://blogs.nvidia.com/blog/2014/03/20/opengl-gdc2014/
komancero: to je v celej sekcii nie len toto vlakno.
komancero: to je v celej sekcii nie len toto vlakno.
- CageJ
- Moderátor
- Registrován: 31. bře 2011
- Bydliště: Praha, Prešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
[quote="Dithius"]pokud si pamatuju ze članku, tak to má Windows uvest DX 12 až v roce 2015 z čehož usuzuji že to vyjde s Windowsem 9, který nebude nic jiného než poupravený Windows 8.1[/quote]
8.2..
8.2..
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Ted nevim, ale "Windows 9" by mel byt jen update na 8.1, ale ted to nevim na 100% a nemam cas to hledat. Kdyztak to vyvratte , nebo potvrdte.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Po důkladném přečtení článku o DX12 na MSDN blogu a zpětném pročtení TechReport článku o Mantle jsem přišel na tak zarážející podobnosti v přístupu obou API k rendering pipeline jako takové, že to prostě nemůže být náhoda.
Co nevidět to sem postnu, ta sumarizace bude chvíli trvat, ale bude to asi slušné počtení
Jen škoda, že ještě nejsou venku SDK, pak bychom měli naprostou jistotu.
Co nevidět to sem postnu, ta sumarizace bude chvíli trvat, ale bude to asi slušné počtení
Jen škoda, že ještě nejsou venku SDK, pak bychom měli naprostou jistotu.
- nou
- Začátečník
-
- Registrován: 11. pro 2009
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Pfff. Ja vim všechno uz z tajných odposlechu http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php? ... b#p8606654
- nou
- Začátečník
-
- Registrován: 11. pro 2009
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
ach jo citam tolko zdrojov ze zabudam co si kde precitam.
- del42sa
- Pokročilý
- Registrován: 18. lis 2009
- Bydliště: Omicron Persei 8