DirectX 12 - info a vše okolo

Libovolný výrobce, technologie, informace, rady, výběr, ovladače.

Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis

Odpovědět
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

del42sa píše:Johan Andersson ‏@repi 7 h
Direct3D 12 blog with some more details: http://blogs.msdn.com/b/directx/arch...irectx-12.aspx … You may recognize the design :)

petr_tomicek ‏@petr_tomicek 5 h
@repi Why does it feel like I am reading Mantle Programming Guide again ?

12:52 - 20 de mar. de 2014 · Detalles
Johan Andersson ‏@repi 2 h
@petr_tomicek

https://twitter.com/repi
:lol:
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od del42sa »

Je jasný, že Microsoft nechce přijít o svůj vliv skrze API DX. S brzkým uvolněním SDK Mantle a schopností pracovat i na jiných GPU by developerská studia jako EA a spoustu dalších rádi vyšachovali Mrkvosoft ze hry úplně, naproti tomu "zelený" Sweeney se svým UE engine leze do p*dele Nvidii a ta zase Microsoftu. A Microsoft jako mávnutím kouzelného proutku postavil zcela nové API (byť s názvem DX12) během jednoho roku...:o))

Tohle bude ještě hodně zajímavé sledovat, jak se jim bude od hub prášit.

Simple: "Our work with Microsoft on DirectX 12 began more than four years ago with discussions about reducing resource overhead."

So 4 years ago, they had a conversation, which led to nothing. So AMD made Mantle and Microsoft copied (most of) it.
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od del42sa »

ten odkaz je tu postnut už poněkolikáté....
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

webwalker píše:@Hladis: Ta raná fáze může také znamenat, že ta Forza běžela na emulátoru XBOXu. Nicméně, jak koukám, tak koukám že rozdíly DX12 vs Mantle nejsou prakticky žádné. To by mohlo znamenat, že DX12 by mohlo chodit, stejně jako Mantle, na Win7 a výše.
Pokud uz rozdavaji první drivery a tvrdi ze to jelo na tom DX12, tak by museli lhat a to by je někdo musel usvedcit z toho, ze je to na emulatoru. A emulator ma velkou rezii.

Není podle me v zajmu MS to rozchodit na Win 7. Podle me jsou Win 7 uz out.
nou
Začátečník
Začátečník
Registrován: 11. pro 2009

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od nou »

no hlavne microsoft nechce mat z Win7 dalsie WinXP. ako bolo povedane tak zopar ludi sa snazi zbavit sa Microsoftu. inak zaujimava prezentacia bola tiez k OpenGL. 2-20x nasobne narasty.
webwalker
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 03. úno 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od webwalker »

No já bych si tipl, že DX12 půjde i pod Win7. Budou určitě chtít co nejširší penetraci a pokud to nebude závislé na WDDM, tak proč ne :)

@Hladis: Nač ti budou ovladače, když nebudeš mít také DX12??? Ta Forza tam jela tuším na 60fps.


Hladis//Spojeni prispevku
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Vypadá to na nový WDDM :(

Obrázek

To Forza 5 Techdemo nejelo stále na 60 FPS

Obrázek
webwalker
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 03. úno 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od webwalker »

@Krteq: Tak uvidíme, pokud by DX12 nebylo pro Win7, pak by to mohla být výhoda zase pro Mantle.

@Hladis: Díky za spojení. Mě v tomhle vláknu ze záhadným důvodů nefungují BBCode a ani nemůžu nic editovat.
nou
Začátečník
Začátečník
Registrován: 11. pro 2009

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od nou »

heh vsak DX11.2 nie je podporovane ani na 8. kde cakate ze to bude na 7.zabudnite microsoft potrebuje co najviac pretlacit 8.
Dithius
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 01. úno 2007

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Dithius »

pokud si pamatuju ze članku, tak to má Windows uvest DX 12 až v roce 2015 z čehož usuzuji že to vyjde s Windowsem 9, který nebude nic jiného než poupravený Windows 8.1
komancero
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. úno 2008
Bydliště: Holešov

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od komancero »

kolik her to bude podporovat ,tolik co vzdy nove dx dodnes a nez to zacnou podporovat tak tu bude nove dx a novy os

tohle vlakno je vazne divne ,ja take nemuzu editovat a nemam tu ani moznost pridani souboru smajliku atd.


Hladis//spojeni prispevku.
nou
Začátečník
Začátečník
Registrován: 11. pro 2009

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od nou »

som zabudol postnut link na tu OpenGL prezentaciu http://blogs.nvidia.com/blog/2014/03/20/opengl-gdc2014/

komancero: to je v celej sekcii nie len toto vlakno.
CageJ
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 31. bře 2011
Bydliště: Praha, Prešov
Kontaktovat uživatele:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od CageJ »

[quote="Dithius"]pokud si pamatuju ze članku, tak to má Windows uvest DX 12 až v roce 2015 z čehož usuzuji že to vyjde s Windowsem 9, který nebude nic jiného než poupravený Windows 8.1[/quote]

8.2..
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

Ted nevim, ale "Windows 9" by mel byt jen update na 8.1, ale ted to nevim na 100% a nemam cas to hledat. Kdyztak to vyvratte , nebo potvrdte.
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Po důkladném přečtení článku o DX12 na MSDN blogu a zpětném pročtení TechReport článku o Mantle jsem přišel na tak zarážející podobnosti v přístupu obou API k rendering pipeline jako takové, že to prostě nemůže být náhoda.

Co nevidět to sem postnu, ta sumarizace bude chvíli trvat, ale bude to asi slušné počtení :)

Jen škoda, že ještě nejsou venku SDK, pak bychom měli naprostou jistotu.
nou
Začátečník
Začátečník
Registrován: 11. pro 2009

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od nou »

Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

Pfff. Ja vim všechno uz z tajných odposlechu http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php? ... b#p8606654 :razz:
nou
Začátečník
Začátečník
Registrován: 11. pro 2009

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od nou »

ach jo citam tolko zdrojov ze zabudam co si kde precitam.
del42sa
Pokročilý
Pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 18. lis 2009
Bydliště: Omicron Persei 8

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Příspěvek od del42sa »

Odpovědět

Zpět na „Grafické karty“