Stránka 6 z 10
Re: Factorio
Napsal: čtv 25. kvě 2017, 11:27
od Alfajk
malym odberem elektriny to taky nebude, protoze jsem byl pres 1,1GW, produkce zluta, protoze to nestihalo a pulka turbin proste takhle stala
Re: Factorio
Napsal: pát 26. kvě 2017, 15:31
od nou
Tak to je v poriadku. Tych osem reaktorov da maximalne 1120MW takze si isiel na 100%. Ak mas jeden reaktor ktory dava 40MW das k nemu 10 turbin tak ti pojde 6 turbin na 100% siedma pojde len ciastocne a zvysok vobec. Kazda turbina dodava 5,82MW.
Re: Factorio
Napsal: pát 26. kvě 2017, 15:57
od Alfajk
neni to dobre, tech 1,1GW to dalo dohromady pouze v souctu s klasickyma parnima generatorama na coal, tenhle setup, kterej ma teoreticky davat tech 1120MW koncil nekde na 900 a dal proste odmital generovat paru, i kdyz bylo dostatek vody, nadrze na paru byly prazdny a teplota byla dostatecna
je zajimavy, ze to opravilo postaveni jeste jednoho dalsiho 8 reaktorovyho setupu, ktery jsou vzajemne propojeny jen dratama, zadny spojeni trubkama, co se vody nebo pary tyka... a nebo to opravil jeden z novejsich patchu, co ted vysly
Re: Factorio
Napsal: pát 26. kvě 2017, 21:11
od madPav3L
Tak se prodalo 1 milion kopii Factoria, to jsem teda nečekal.
https://www.factorio.com/blog/post/fff-192
Re: Factorio
Napsal: pát 26. kvě 2017, 21:17
od Leon_
husté
chalanom prajem, nepamätám si veľa hier u ktorých by som strávil toľko času
Re: Factorio
Napsal: sob 10. čer 2017, 15:25
od drundur
Factorio je fajn
hra je celkem pěkně udělaná, stavět všelijaké blbosti vydrží fakt na dost dlouho
a ten pocit když první vlak doveze to co má k nezaplacení
ale ty pozdější fáze hry... třeba stavět sluneční elektrárny, pamatuju si že sem měl fakt hodně velkou část mapy na to udělanou
chtělo by to taky tvořit nějaké AI bojovníky ne jen věžky... mohli přidat nějaké roboty nebo něco podobného ať má hráč trochu pocit bezpečí i venku ze základny ...
Re: Factorio
Napsal: sob 10. čer 2017, 22:00
od nou
V 0.15 je dost prekopany boj. Terajsia laser defense z teba dokaze spravit chodiacu pevnost a atomovkou vyhladis cele hniezdo naraz.
Re: Factorio
Napsal: sob 10. čer 2017, 22:09
od Alfajk
ale boj tak trochu ztratil vyznam, ta alien science nebyla moc dobre vymyslena, ale rusit ji nemeli, spis to chtelo rework a trochu na boji zapracovat
Re: Factorio
Napsal: pon 12. čer 2017, 10:29
od huhla
drundur píše:...
a ten pocit když první vlak doveze to co má k nezaplacení
...
a co teprve ten pocit když špatně naklikáš vlak, iron ore začneš vykládat na jednom z copper nádraží a všimneš si toho až tehdy, když se ti zastaví celá továrna, protože na copper plate pásech máš namíchaný iron platy, to jsou teprve emoce
Re: Factorio
Napsal: úte 13. čer 2017, 19:49
od madPav3L
Vyšla druhá část rozhovoru s Michalem Kovaříkem (Kovarex), zakladatelem Factoria/Wube software, nevím jestli tu byla už první část, ale dám sem linky na obě.
část 1
https://www.youtube.com/watch?v=zdttvM3dwPk
část 2
https://www.youtube.com/watch?v=t66QDZ7LL5Y
Jen tak ze zvědavosti, jde někdo na jejich oslavu 1 mil. prodaných kopií? Mně to tedy nevychází...
https://www.factorio.com/party
Re: Factorio
Napsal: úte 13. čer 2017, 20:06
od -Vladimir-
Chtěl bych, ale nemůžu
sobota je tak naprrrrd...
Re: Factorio
Napsal: ned 25. čer 2017, 15:23
od drundur
huhla píše:drundur píše:...
a ten pocit když první vlak doveze to co má k nezaplacení
...
a co teprve ten pocit když špatně naklikáš vlak, iron ore začneš vykládat na jednom z copper nádraží a všimneš si toho až tehdy, když se ti zastaví celá továrna, protože na copper plate pásech máš namíchaný iron platy, to jsou teprve emoce
no to už je horší no
ale stalo se taky... možná i více lidem
Re: Factorio
Napsal: stř 30. srp 2017, 16:03
od madPav3L
Re: Factorio
Napsal: sob 2. zář 2017, 16:46
od drundur
to ale neudělal přímo ve hře že ne ? jestli jo tak borec no jde vidět že jsem factorio moc nepochopil
Re: Factorio
Napsal: úte 31. říj 2017, 19:08
od nou
Praveze to je spravene priamo v hre pomocou logickych kombinatorov. Ak mas NAND tak vies prakticky spravit akykolvek logicky obvod a teda teoreticky aj cele CPU.
Re: Factorio
Napsal: stř 1. lis 2017, 11:45
od Alfajk
To je urcite vygenerovany v nejakym blue print editoru...
Re: Factorio
Napsal: pát 8. pro 2017, 23:18
od madPav3L
Tak po delší době trochu oživení, dnes vyšel nejlepší Friday Facts blog post, doslovně
Friday Facts #220 - The best Friday Facts ever s hromadou super zpráv.
- The artillery train
- Factorio trička
- Experimental verze 0.16 vyjde příští týden!
Re: Factorio
Napsal: pát 8. pro 2017, 23:54
od Alfajk
co 0.16 prinese do hry? doufam, ze to nebudou tak velky zmeny, jako v 15, kdy bylo potreba v podstate zacit hrat od zacatku znovu
Re: Factorio
Napsal: sob 9. pro 2017, 00:19
od madPav3L
To je těžké říct, protože těch věcí je celkem dost a nevíme, jestli je vydají v 0.16 hned a nebo jestli na něčem ještě pracují a vydají to v průběhu jako 0.16.XX.
Třeba ten The artillery train podle mě nebude hned k dispozici, protože ještě nemají grafiku.
HD terén + další HD objekty budou - pár příkladů
hráč,
tank/auto, možná také "fake"
útesy, atd...
Optimizace transportních pásů.
Pravděpodobně možnost spolujezdce v autě/tanku
Friday Facts #217
Jednoduché přidávání splitterů a jejich odstranění
Friday Facts #206
Nová logistic truhla
buffer chest
A spoustu dalších věcí a malých vylepšení.
Restart by ale podle mě neměl být nutný. Není to tak, že by teď měnili nějaké existující objekty.
Re: Factorio
Napsal: sob 9. pro 2017, 14:10
od nou