Diablo IV - Technická stránka hry
Moderátor: Baneshee
- keistown
- Žlutá karta
-
- Registrován: 16. srp 2009
Re: Diablo IV - Technická stránka hry
Me to dneska 2x crashlo na nejaky memory leak, predtim od launche to nedelalo.
- VeCkO
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. říj 2008
- Bydliště: Vratimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diablo IV - Technická stránka hry
hmm stahl jsem před hodinkou dnešní nové drivery a teď jsem to hodinu testil a hrál a zatím kolem 10gb VRAM.. ale bylo to jen hodinu hrní zítra budu hrát déle tak to testnu jestli se to čase zase nerozleze.
Ryzen 7 9800X3D -|- ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI-|- RX 7900 XTX 24GB Nitro+ -|- ADATA XPG 48GB CL30
3440x1440 UltraWide -|- SAMSUNG S24 ULTRA
>>>>INSTAGRAM<<<<
>>>>CBR1000RR / GoPro / POV / YOUTUBE<<<<
3440x1440 UltraWide -|- SAMSUNG S24 ULTRA
>>>>INSTAGRAM<<<<
>>>>CBR1000RR / GoPro / POV / YOUTUBE<<<<
- PET5
- Čestný člen
- Registrován: 08. úno 2006
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diablo IV - Technická stránka hry
Navazuji na aktuální diskuzi o lagu při načítání scény z obecného vlákna, která patří spíše do tohoto vlákna.
Změřil jsem rychlost načítání scény na mé sestavě viz. podpis. Dodávám, že mám nvme ssd disk staršího typu, který nedosahuje nijak závratných rychlostí.
A mám vypnutou hardware akceleraci u nabídkového okna Battle.net.
1/ Čas od spuštění hry po zobrazení okna s výběrem postavy u mě činí 31 s.
2/ Čas od výběru postavy po načtení aktivní scény v Kyovashadu činí 12 s.
3/ Čas při průchodu portálem mezi Kyovashadem a sousedním Margrave činí 7 s. Měřím od okamžiku, kdy se zavře okno scény Kyovashadu až po otevření aktivní scény v Margrave.
EDIT: Textury mám ten základní balík a nastavení na HIGH. Rozlišení 2560×1600. Používám FidelityFX SR2 v nastavení Balance a vertikální synchronizaci na stabilních 60 Hz.
Změřil jsem rychlost načítání scény na mé sestavě viz. podpis. Dodávám, že mám nvme ssd disk staršího typu, který nedosahuje nijak závratných rychlostí.
A mám vypnutou hardware akceleraci u nabídkového okna Battle.net.
1/ Čas od spuštění hry po zobrazení okna s výběrem postavy u mě činí 31 s.
2/ Čas od výběru postavy po načtení aktivní scény v Kyovashadu činí 12 s.
3/ Čas při průchodu portálem mezi Kyovashadem a sousedním Margrave činí 7 s. Měřím od okamžiku, kdy se zavře okno scény Kyovashadu až po otevření aktivní scény v Margrave.
EDIT: Textury mám ten základní balík a nastavení na HIGH. Rozlišení 2560×1600. Používám FidelityFX SR2 v nastavení Balance a vertikální synchronizaci na stabilních 60 Hz.
CPU: Intel i9-10900K, MB: NZXT N7 Z590, AIO: NZXT Kraken X63 RGB, RAM: Kingston 2× 32GB DDR4 3200MHz CL16 Fury, Disky: 1× SSD 1TB + 2x WD HDD 3TB, GPU: EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA, PSU: Cooler Master V1200 Platinum, CASE: NZXT H7 FLOW, OS: Windows 10 PRO 64 bit, Repro: Creative GigaWorks T20 Series II, Monitor: DELL UltraSharp 30" PremierColor UP3017 2560x1600. Alternativně: Apple MacBook Air / iPad Pro + Apple Pencil / iPhone 12 Pro Max
- Alfajk
- Začátečník
-
- Registrován: 15. kvě 2009
Re: Diablo IV - Technická stránka hry
na sestavě
CPU: AMD Ryzen 5 7600X@5,5GHz | GPU: ASUS TUF RTX 3070 GAMING 8GB@2000MHz | MB: ASUS PRIME X670-P WIFI | RAM: 32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY EXPO | SSD: WD Black SN770 NVMe 2TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 Gold | CPU Cooler: Noctua NH-D15 | Case: be quiet! Pure Base 500DX Black | OS: Win 10 Professional | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27AQL1A
to mám takhle, a to má disk teoretickej read speed někde okolo 3000MB/s, na reálnejch datech to bude asi tak půlka.
1) odkliknutí "play" v battlenetu do výběru postavy 18 sekund
2) od výběru postavy po objevení se ve městě 9 sekund
3) z města na náhodný teleport jinde na mapě 6 sekund
ještě jsem vyzkoušel teleporty z mapy do dungeonu(vchod) a průměr je +-8 sekund a teleport do cellaru je taktéž okolo 7 sekund, což je v podstatě 3x déle než teleporty v diablo 3, případně greater rifty... u nás v práci říkáme, že každé zlepšení je už krok zpět, koukám že u blizzardu to platí trojnásobně
CPU: AMD Ryzen 5 7600X@5,5GHz | GPU: ASUS TUF RTX 3070 GAMING 8GB@2000MHz | MB: ASUS PRIME X670-P WIFI | RAM: 32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY EXPO | SSD: WD Black SN770 NVMe 2TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 Gold | CPU Cooler: Noctua NH-D15 | Case: be quiet! Pure Base 500DX Black | OS: Win 10 Professional | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27AQL1A
to mám takhle, a to má disk teoretickej read speed někde okolo 3000MB/s, na reálnejch datech to bude asi tak půlka.
1) odkliknutí "play" v battlenetu do výběru postavy 18 sekund
2) od výběru postavy po objevení se ve městě 9 sekund
3) z města na náhodný teleport jinde na mapě 6 sekund
ještě jsem vyzkoušel teleporty z mapy do dungeonu(vchod) a průměr je +-8 sekund a teleport do cellaru je taktéž okolo 7 sekund, což je v podstatě 3x déle než teleporty v diablo 3, případně greater rifty... u nás v práci říkáme, že každé zlepšení je už krok zpět, koukám že u blizzardu to platí trojnásobně
CPU: AMD Ryzen 5 7600X@5,5GHz | GPU: EVGA GeForce RTX 3080 12GB XC3 ULTRA GAMING | MB: ASUS PRIME X670-P WIFI | RAM: 32GB DDR5 6000MHz CL36 FURY EXPO | SSD: WD Black SN770 NVMe 2TB | PSU: Seasonic Focus GM-850 Gold | CPU Cooler: Noctua NH-D15 | Case: be quiet! Pure Base 500DX Black | OS: Win 10 Professional | Monitor: ASUS TUF Gaming VG27AQL1A
- satik
- Začátečník
- Registrován: 03. črc 2015
- Bydliště: Jilemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diablo IV - Technická stránka hry
HW: RTX 4090, 7950x3D, 64GB RAM, Win10, disk Firecuda 530 4TB
Nastavení: vše ultra
1) Play v bnetu do výběru postavy: 16s
2) Z výběr postavy do města (Kyovashad): 11s
3) Portál Kyovashad do Margrave nebo jiných měst: 4s
Já si ohledně loadingu stěžuju jen na to, že nestíhám přečíst ty tipy
EDIT: můžete doplnit ještě nastavení grafiky, hlavně asi textur?
Nastavení: vše ultra
1) Play v bnetu do výběru postavy: 16s
2) Z výběr postavy do města (Kyovashad): 11s
3) Portál Kyovashad do Margrave nebo jiných měst: 4s
Já si ohledně loadingu stěžuju jen na to, že nestíhám přečíst ty tipy
EDIT: můžete doplnit ještě nastavení grafiky, hlavně asi textur?
GPU MSI RTX 4090 Suprim X CPU AMD Ryzen 9 7950x3D MB ASUS Crosshair HERO, RAM G.Skill Tridentz 64GB @6000MHz CL30
case Fractal Define Torrent PSU Seasonic Prime TX 1600W, M2 SSD Seagate Firecuda 530 2+4TB
monitory Samsung Odyssey G9 Neo + 2x AOC AG271QG periferie Razer Deathadder, Ducky Shine7, Steelseries QcK+, Beyerdynamic MMX 300 VR Valve Index
case Fractal Define Torrent PSU Seasonic Prime TX 1600W, M2 SSD Seagate Firecuda 530 2+4TB
monitory Samsung Odyssey G9 Neo + 2x AOC AG271QG periferie Razer Deathadder, Ducky Shine7, Steelseries QcK+, Beyerdynamic MMX 300 VR Valve Index
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
Re: Diablo IV - Technická stránka hry
DF analyza:
https://www.youtube.com/watch?v=2Rl6sFoeOSU
Ty textury na high a nize jsou teda fakt strasny... Hraju to na ultra ve 4K DLAA + high res pack (v podstate zvojnasobuje velikost hry ze ~40 na ~80GB). ale i tak mi prijde, ze nemalo z nich ma teda docela dost nizke rozliseni a pusobi fakt rozmazane.
Stuttering se tam vyskytuje tak nejak nahodne, kdy se obcas objevi takovy random spike, ale neni to nijak extra casto (12900K / 32GB RAM / RTX 4090).
https://www.youtube.com/watch?v=2Rl6sFoeOSU
Ty textury na high a nize jsou teda fakt strasny... Hraju to na ultra ve 4K DLAA + high res pack (v podstate zvojnasobuje velikost hry ze ~40 na ~80GB). ale i tak mi prijde, ze nemalo z nich ma teda docela dost nizke rozliseni a pusobi fakt rozmazane.
Stuttering se tam vyskytuje tak nejak nahodne, kdy se obcas objevi takovy random spike, ale neni to nijak extra casto (12900K / 32GB RAM / RTX 4090).
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
- satik
- Začátečník
- Registrován: 03. črc 2015
- Bydliště: Jilemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diablo IV - Technická stránka hry
Jednou za čas dost rozplizlou texturu taky zahlédnu (jakože to vypadá jak tak 128x128 nebo snad i míň), otázka je, jestli je to tak nekvalitní asset nebo nějakej bug, co jen použije špatnou kvalitu textury.
GPU MSI RTX 4090 Suprim X CPU AMD Ryzen 9 7950x3D MB ASUS Crosshair HERO, RAM G.Skill Tridentz 64GB @6000MHz CL30
case Fractal Define Torrent PSU Seasonic Prime TX 1600W, M2 SSD Seagate Firecuda 530 2+4TB
monitory Samsung Odyssey G9 Neo + 2x AOC AG271QG periferie Razer Deathadder, Ducky Shine7, Steelseries QcK+, Beyerdynamic MMX 300 VR Valve Index
case Fractal Define Torrent PSU Seasonic Prime TX 1600W, M2 SSD Seagate Firecuda 530 2+4TB
monitory Samsung Odyssey G9 Neo + 2x AOC AG271QG periferie Razer Deathadder, Ducky Shine7, Steelseries QcK+, Beyerdynamic MMX 300 VR Valve Index
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
Re: Diablo IV - Technická stránka hry
Ugh, nekdy ty textury jsou fakt na presdrzku...
High resolution assests my ass... Kde asi soudruzi z NDR udelali chybu... Ale ani ty "fungujici" nejsou zrovna zadne terno.
High resolution assests my ass... Kde asi soudruzi z NDR udelali chybu... Ale ani ty "fungujici" nejsou zrovna zadne terno.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
- killerek
- Začátečník
-
- Registrován: 09. pro 2003
- Bydliště: Praha
Re: Diablo IV - Technická stránka hry
Kde to je presne, at se tam muzu zajet podivat?
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
Re: Diablo IV - Technická stránka hry
Kor Valar, pokud si dobre pamatuju. Od vchodu do pevnosti doprava (jakoby dolu) a nekde po leve strane v tom smeru by to melo byt.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
- killerek
- Začátečník
-
- Registrován: 09. pro 2003
- Bydliště: Praha
Re: Diablo IV - Technická stránka hry
Tak bohuzel je ta oblast uz pro me jina/nepratelska po dokonceni kampane. Mozna si na to nekdy vzpomenu s jinou postavou.
- TankGeorge
- Začátečník
-
- Registrován: 14. čer 2011
Re: Diablo IV - Technická stránka hry
Setkal jsem se s úplně chybějícími texturami. Běhali po mě medvědi, kteří měli jenom nohy, zbytek průhledný x) Hrál jsem to jen chvíli včera ještě na RTX 3080 10GB VRAM. Paměť komplet vyžraná, ale nenarazil jsem na stutter vůbec, jako se to stává třeba v Cyberpunku, kde otevřu mapu a FPS jde na několik sekund do kolen. Největší problémy jsem zaznamenal při přechodech mezi oblastmi, odchod z města atp, tam bývá rubberbanding jak cyp, ale to jsou server side problémy.
Jinak 70-80 FPS na max ve 4k DLAA a u DLSS quality to jede okolo 110 FPS. Spíš už to naráží na limiter v ovladačích (117FPS). Mám silně podvoltovanou kartu, ale stejně v této hře pekelně žere a topí 280-300W - asi nový benchmark vedle Quake 2 RTX. Taky si hra zblajzne 20GB+ operační paměti. Teď mi doma leží RTX 4090, takže dneska už jde Ampére do šuplíku, ale na 120Hz/4k mi stále u D4 přišla ta 3080 dobrá.
Ještě hraju v HDR, docela se na to dá koukat. Black point na minimum, brightness nechat na 250, whitepoint jsem stáhl na 700 - údajně by měl whitepoint odpovídat /nitts panelu. Když s tím hýbu, tak to skutečně ovlivňuje highlights, ale nechá-li se to na deffault 1000, tak to samotnou hru vůbec neovlivní. Sice bych si HDR menu představoval jinak - třeba kdyby šel ten debilní posuvník posouvat šipkama na přesnou hodnotu, že - ale dá se to poladit.
Jinak 70-80 FPS na max ve 4k DLAA a u DLSS quality to jede okolo 110 FPS. Spíš už to naráží na limiter v ovladačích (117FPS). Mám silně podvoltovanou kartu, ale stejně v této hře pekelně žere a topí 280-300W - asi nový benchmark vedle Quake 2 RTX. Taky si hra zblajzne 20GB+ operační paměti. Teď mi doma leží RTX 4090, takže dneska už jde Ampére do šuplíku, ale na 120Hz/4k mi stále u D4 přišla ta 3080 dobrá.
Ještě hraju v HDR, docela se na to dá koukat. Black point na minimum, brightness nechat na 250, whitepoint jsem stáhl na 700 - údajně by měl whitepoint odpovídat /nitts panelu. Když s tím hýbu, tak to skutečně ovlivňuje highlights, ale nechá-li se to na deffault 1000, tak to samotnou hru vůbec neovlivní. Sice bych si HDR menu představoval jinak - třeba kdyby šel ten debilní posuvník posouvat šipkama na přesnou hodnotu, že - ale dá se to poladit.
Ryzen 7800X3D + Kingston 2x32GB 6000/36 + RTX 4090 sociální Gainward + ROG B650E-E
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
LG OLED CX 55" + Fractal Design Define S2
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Diablo IV - Technická stránka hry
DF: Diablo 4 PC - DF Tech Review - A Great Game but VRAM/Textures Are Problematic
https://www.youtube.com/watch?v=2Rl6sFoeOSU
https://www.youtube.com/watch?v=2Rl6sFoeOSU
- VeCkO
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. říj 2008
- Bydliště: Vratimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diablo IV - Technická stránka hry
Pěkná recenze, jdu zkusit to nastavení ULTRA s HIGH texturami a shadows + medium SSAO jestli to bude furt trhat při načítání jak měl ke konci videa to jediné mě sere.. protože 12GB VRAM na 4070Ti bude málo.. :/
btw Hraje tu někdo na 4K s RX7900XT nebo XTX? Pokud ano:
Když je ULTRA nastavení kolik to žere VRAM a jestli se to i na těhle kartách trhá někdy když se člověk objeví ve měste rychle beží (tak jak to bylo ke konci videa v té recenzi)
btw Hraje tu někdo na 4K s RX7900XT nebo XTX? Pokud ano:
Když je ULTRA nastavení kolik to žere VRAM a jestli se to i na těhle kartách trhá někdy když se člověk objeví ve měste rychle beží (tak jak to bylo ke konci videa v té recenzi)
Ryzen 7 9800X3D -|- ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI-|- RX 7900 XTX 24GB Nitro+ -|- ADATA XPG 48GB CL30
3440x1440 UltraWide -|- SAMSUNG S24 ULTRA
>>>>INSTAGRAM<<<<
>>>>CBR1000RR / GoPro / POV / YOUTUBE<<<<
3440x1440 UltraWide -|- SAMSUNG S24 ULTRA
>>>>INSTAGRAM<<<<
>>>>CBR1000RR / GoPro / POV / YOUTUBE<<<<
- Gorelord
- Začátečník
- Registrován: 06. kvě 2007
- Bydliště: Lázně Bělohrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diablo IV - Technická stránka hry
Ohledne trhani, nebo nacitani je problem i v nesmyslnym systemu souboru co blizzard pouziva od D2R pri kterym dochazi ke zbytecnymu nacitani velkyho objemu dat, vic jsem o tom psal zde:
https://www.reddit.com/r/diablo4/commen ... le_system/
ale asi to nikdo nepochopil
Jsem si jist ze by nacitani a mozna i shuttering byl o dost mensi tak jako to bylo v D2R po rozbaleni, snad to nekdo otestuje rozbaleny..
Ve meste se mi to trha taky na ultra s 12GB VRAM, hlavne kdyz po teleportu hned otevru/zavru na vterinu mapu, tak je to zasek nekdy na 5s. Ty rozmazly textury v kor valor a podobne jsou kdyz dojde VRAM, neni to asetama. V nejenom mem pripade mi jede 6700xt na 100% kdyz otevru nejakyho vendora i kdyz mam cap na 80fps..Pri hrani je jinak gpu kolem 70%, v inv na 80%, proste jakykoliv ten animovany portret v okne pouziva nejaky brutalni efekty..
Navic D4 i kdyz mam fps cap a v zatezi na 70%, tak GPU vydava brutalni coil whine, takovy neni ani ve furmarku s GPU n 100%
https://www.reddit.com/r/diablo4/commen ... le_system/
ale asi to nikdo nepochopil
Jsem si jist ze by nacitani a mozna i shuttering byl o dost mensi tak jako to bylo v D2R po rozbaleni, snad to nekdo otestuje rozbaleny..
Ve meste se mi to trha taky na ultra s 12GB VRAM, hlavne kdyz po teleportu hned otevru/zavru na vterinu mapu, tak je to zasek nekdy na 5s. Ty rozmazly textury v kor valor a podobne jsou kdyz dojde VRAM, neni to asetama. V nejenom mem pripade mi jede 6700xt na 100% kdyz otevru nejakyho vendora i kdyz mam cap na 80fps..Pri hrani je jinak gpu kolem 70%, v inv na 80%, proste jakykoliv ten animovany portret v okne pouziva nejaky brutalni efekty..
Navic D4 i kdyz mam fps cap a v zatezi na 70%, tak GPU vydava brutalni coil whine, takovy neni ani ve furmarku s GPU n 100%
CPU: AMD Ryzen 5 5600G, MB: Asus ROG STRIX B550-A, GPU: AMD Radeon RX 6700 XT, RAM: Crucial Ballistix DDR4 32GB (4x8GB) 3200MHz CL16, PSU: Be quiet! Straight Power 11 - 750W BN283, HDD: Samsung 970 EVO 500GB, Case: Lian Li PC-A7010, Headphones: Beyerdynamic DT 990 PRO, LCD: 32" LG 32GP850-B, **PC is Aquacooled**
- satik
- Začátečník
- Registrován: 03. črc 2015
- Bydliště: Jilemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diablo IV - Technická stránka hry
Z toho popisu mi to přijde, že nevíš, jak to to uvnitř funguje.
Když máš 75 GB soubor, tak ty můžeš číst kterou část chceš, nemusíš číst celej soubor jen kvůli kousku někde uprostřed, prostě si řekneš otevři mi tenhle soubor a dej mi třeba 8 665 432 bajtů, offset (od bajtu číslo) 10 609 112 777 a on čte jenom to, co je potřeba.
Z tohohle pohledu je úplně fuk, jestli čteš několik malých kousků ve velkým souboru nebo jestli čteš několik malých souborů.
Výhoda by pak akorát byla (jestli jsem tě dobře pochopil), že ve tvým případě už je to rozbalený, takže se to nemusí rozbalovat.
Když máš 75 GB soubor, tak ty můžeš číst kterou část chceš, nemusíš číst celej soubor jen kvůli kousku někde uprostřed, prostě si řekneš otevři mi tenhle soubor a dej mi třeba 8 665 432 bajtů, offset (od bajtu číslo) 10 609 112 777 a on čte jenom to, co je potřeba.
Z tohohle pohledu je úplně fuk, jestli čteš několik malých kousků ve velkým souboru nebo jestli čteš několik malých souborů.
Výhoda by pak akorát byla (jestli jsem tě dobře pochopil), že ve tvým případě už je to rozbalený, takže se to nemusí rozbalovat.
GPU MSI RTX 4090 Suprim X CPU AMD Ryzen 9 7950x3D MB ASUS Crosshair HERO, RAM G.Skill Tridentz 64GB @6000MHz CL30
case Fractal Define Torrent PSU Seasonic Prime TX 1600W, M2 SSD Seagate Firecuda 530 2+4TB
monitory Samsung Odyssey G9 Neo + 2x AOC AG271QG periferie Razer Deathadder, Ducky Shine7, Steelseries QcK+, Beyerdynamic MMX 300 VR Valve Index
case Fractal Define Torrent PSU Seasonic Prime TX 1600W, M2 SSD Seagate Firecuda 530 2+4TB
monitory Samsung Odyssey G9 Neo + 2x AOC AG271QG periferie Razer Deathadder, Ducky Shine7, Steelseries QcK+, Beyerdynamic MMX 300 VR Valve Index
- VeCkO
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. říj 2008
- Bydliště: Vratimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diablo IV - Technická stránka hry
GORELORD když dáš nastavení z Ultra na Medium třeba tak ty záškuby komplětně zmizí už to tu bylo právě řešeno, ale prostě na ULTRA mám 200fps+- ale nemůžu to hrát kvůli těm škubům ...
Tak by mě zájímalo jestli majitelé RX7900 co má 20GB VRAM + mají taky tenhle problém na ULTRA a jestli né, tak to prostě bude malou VRAM
Tak by mě zájímalo jestli majitelé RX7900 co má 20GB VRAM + mají taky tenhle problém na ULTRA a jestli né, tak to prostě bude malou VRAM
Ryzen 7 9800X3D -|- ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI-|- RX 7900 XTX 24GB Nitro+ -|- ADATA XPG 48GB CL30
3440x1440 UltraWide -|- SAMSUNG S24 ULTRA
>>>>INSTAGRAM<<<<
>>>>CBR1000RR / GoPro / POV / YOUTUBE<<<<
3440x1440 UltraWide -|- SAMSUNG S24 ULTRA
>>>>INSTAGRAM<<<<
>>>>CBR1000RR / GoPro / POV / YOUTUBE<<<<
- Gorelord
- Začátečník
- Registrován: 06. kvě 2007
- Bydliště: Lázně Bělohrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diablo IV - Technická stránka hry
Tak mi jeste vysvetli jak to funguje kdyz ten 75GB je "zabalenej bez komprese" do 1GB souboru(otevre winrar), jak se dostanes jen k urcitymu 1MB souboru bez nacitani minimalne toho 1GB bloku a proc kdyz je to jedno je nacitani map v rozbaleny hre o 50% rychlejsi..
Ano pracovat jen s tim 75GB souborem, tak by to bylo asi jedno, ale pokud to "zabaleni" ma minimalne 2 vrstvy?
Kazdopadne je jedno jak to funguje, u D2R je otestovany ze to bezi mnohem rychleji "rozbaleny". Urcite by bezelo lip i D4 kdyby blizzard upustil od takovyho systemu..
VeCkO Podle YT veskery problem s skubanim na Ultra zmizi s 16GB VRAM..doufam ze to blizzard jeste upravi aby to jelo i s 12..jinak me ceka upgrade protoze i na High je to o dost hnusnejsi
Ano pracovat jen s tim 75GB souborem, tak by to bylo asi jedno, ale pokud to "zabaleni" ma minimalne 2 vrstvy?
Kazdopadne je jedno jak to funguje, u D2R je otestovany ze to bezi mnohem rychleji "rozbaleny". Urcite by bezelo lip i D4 kdyby blizzard upustil od takovyho systemu..
VeCkO Podle YT veskery problem s skubanim na Ultra zmizi s 16GB VRAM..doufam ze to blizzard jeste upravi aby to jelo i s 12..jinak me ceka upgrade protoze i na High je to o dost hnusnejsi
CPU: AMD Ryzen 5 5600G, MB: Asus ROG STRIX B550-A, GPU: AMD Radeon RX 6700 XT, RAM: Crucial Ballistix DDR4 32GB (4x8GB) 3200MHz CL16, PSU: Be quiet! Straight Power 11 - 750W BN283, HDD: Samsung 970 EVO 500GB, Case: Lian Li PC-A7010, Headphones: Beyerdynamic DT 990 PRO, LCD: 32" LG 32GP850-B, **PC is Aquacooled**
- killerek
- Začátečník
-
- Registrován: 09. pro 2003
- Bydliště: Praha
Re: Diablo IV - Technická stránka hry
Skubani pri prechodech/portech nemizi ani s 16GB VRAM, coz ti muzu potvrdit z vlastni zkusenosti, musel sem par veci dat dolu a stejne to neni porad idealni. Obcas to jakoby lagne i v nahranem dungu, ale to muze byt i server/network strankou.
- VeCkO
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. říj 2008
- Bydliště: Vratimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diablo IV - Technická stránka hry
internetem to nebude to by nemělo mít vliv na to že spadne usage na 1% a zase vystřelí na 100%. Když jsem měl problém s připojením maximálně jsem neviděl moby a chvíli běhal po mapě bez mobů atd.
RX7900XT/XTX ma 20GB+ chce to právě zjistit jestli to dělá i s tím.
Kamarád má XTX a říkal mi že nic takového nemá ale je teď na 2 týdny pryč tak s ním nemůžu nijak uděělat testování, ale říkal že škuby nemá.
BTW díval jsem se a RX7900XTX při hraní D4 si pápně kolem 460w to je docela masakry když vezmu, že mám UV profil na D4 s mou 4070Ti a žere kolem 125w
RX7900XT/XTX ma 20GB+ chce to právě zjistit jestli to dělá i s tím.
Kamarád má XTX a říkal mi že nic takového nemá ale je teď na 2 týdny pryč tak s ním nemůžu nijak uděělat testování, ale říkal že škuby nemá.
BTW díval jsem se a RX7900XTX při hraní D4 si pápně kolem 460w to je docela masakry když vezmu, že mám UV profil na D4 s mou 4070Ti a žere kolem 125w
Ryzen 7 9800X3D -|- ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI-|- RX 7900 XTX 24GB Nitro+ -|- ADATA XPG 48GB CL30
3440x1440 UltraWide -|- SAMSUNG S24 ULTRA
>>>>INSTAGRAM<<<<
>>>>CBR1000RR / GoPro / POV / YOUTUBE<<<<
3440x1440 UltraWide -|- SAMSUNG S24 ULTRA
>>>>INSTAGRAM<<<<
>>>>CBR1000RR / GoPro / POV / YOUTUBE<<<<