AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- skaven321
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2014
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
ale notak Hladis, bud objektivny :
Frank Azor admitted that such agreements provide for money in exchange for technical support (roughly speaking, AMD, like NVIDIA, pays developers for the appearance of a corresponding die at the beginning of the game), and that AMD expects partners to prioritize its technologies over competitors, but stressed that this does not prohibit the implementation of DLSS in such games.
Frank Azor admitted that such agreements provide for money in exchange for technical support (roughly speaking, AMD, like NVIDIA, pays developers for the appearance of a corresponding die at the beginning of the game), and that AMD expects partners to prioritize its technologies over competitors, but stressed that this does not prohibit the implementation of DLSS in such games.
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, GB2770QSU - Red Eagle
- marek16
- Začátečník
- Registrován: 22. čer 2006
- Bydliště: Brno
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Ano, to říká šéf marketingu AMD.
Nezávislej recenzent s (pro mě) o něco vyšším kreditem říká něco jinýho.
A pak jsou tu samozřejmě takový možnosti jakože AMD nic nezakazuje, ale smlouva o partnerství obsahuje něco jako "AMD sponzoruje vývoj starfieldu částkou 1 milion dolarů. Tato částka bude vrácena, pokud bude do hry půl roku od vydání implementovaný konkurenční upscaling".
Není tam zákaz, bethesda si může dělat co chce, klidně si to může implementovat... jen přijde o všechny prachy z toho partnerství.
Ostatně, jak to přesně je se dozvíme podle toho, jestli se tam DLSS+FG do měsíce objeví oficiálně.
Nezávislej recenzent s (pro mě) o něco vyšším kreditem říká něco jinýho.
A pak jsou tu samozřejmě takový možnosti jakože AMD nic nezakazuje, ale smlouva o partnerství obsahuje něco jako "AMD sponzoruje vývoj starfieldu částkou 1 milion dolarů. Tato částka bude vrácena, pokud bude do hry půl roku od vydání implementovaný konkurenční upscaling".
Není tam zákaz, bethesda si může dělat co chce, klidně si to může implementovat... jen přijde o všechny prachy z toho partnerství.
Ostatně, jak to přesně je se dozvíme podle toho, jestli se tam DLSS+FG do měsíce objeví oficiálně.
Quis custodiet ipsos custodes?
- skaven321
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2014
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
jj, nezavisly recenzent mozno, ale niekto z Digital Foundry nezavisly nie je
btw toto je pekne vycucane z prsta, ze amd leje milion dollarov do nejakej hry, kvoli upscalingu, z ktoreho su na vetvi tak nerdovia na internete
sorry, ale pod tymto sa da skryt vsetko...si si to naformuloval tak, aby ti to vyhovovalo, a potom vies po mesiaci povedat, aha vravel som ti.Ostatně, jak to přesně je se dozvíme podle toho, jestli se tam DLSS+FG do měsíce objeví oficiálně.
btw toto je pekne vycucane z prsta, ze amd leje milion dollarov do nejakej hry, kvoli upscalingu, z ktoreho su na vetvi tak nerdovia na internete
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, GB2770QSU - Red Eagle
- skaven321
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2014
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
https://wccftech.com/star-wars-jedi-sur ... the-board/
tak, koniec blokovacej vojny, burka v serbli konci
tak, koniec blokovacej vojny, burka v serbli konci
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, GB2770QSU - Red Eagle
- Delarge
- Začátečník
- Registrován: 15. črc 2004
- Bydliště: Korova Milk Bar
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Takže za 4 měsíce v Midfieldu
Intel Core i7 12700KF + Noctua NH-U12A CB -- Gigabyte Z690 GAMING X DDR4 -- Gainward Phantom RTX 4080 -- G.Skill Ripjaws V 2x16GB@3600CL14 -- WD Black SN850 NVMe 2TB -- Corsair RM750x -- Fractal Design Torrent -- USB DAC EarMen Eagle -- PreSonus Eris 3.5 BT -- Sennheiser HD 560S -- Samsung Odyssey OLED G8 -- Razer BlackWidow V3 Pro + Razer DeathAdder V2 Pro + Xbox Wireless Controller -- WIN 11 Home 24H2
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Konec podezrelych neimplementaci DLSS a FSR bude, az to bude implementovany hned pri vydani a ne az po mesicich v patchich.skaven321 píše: ↑úte 5. zář 2023, 20:51 https://wccftech.com/star-wars-jedi-sur ... the-board/
tak, koniec blokovacej vojny, burka v serbli konci
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
tohle ale bude především o interním plánu vývojářů, nemůžeš chtít po studiu který sotva stíhá vydat hru v termínu ve stavu aby to jakž takž chodilo a ví že 60-70% zisků bude z gondole aby tam dalo DLSS, tím nebudou vůbec ztrácet čas a postarají se o to později a nejde jen o DLSS, na gondolích se patchem dodávají různý nastavení i funkcionality do her až patchem klidně měsíc po vydání ale to nejde hodit na nějaký soupeření jenže jde o to samý, honí se termín a focus je dodat to v nějakým základním hratelným stavu a to co důležitý není se dodá později a hra se dotáhne během půl roku po vydání
je to smutný protože úspěch hry se většinou nehodnotí podle dlouhodobých prodejů ale podle prodejů za první měsíce takže si to jde dost proti sobě ale to je realita dnešní doby
je to smutný protože úspěch hry se většinou nehodnotí podle dlouhodobých prodejů ale podle prodejů za první měsíce takže si to jde dost proti sobě ale to je realita dnešní doby
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- skaven321
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2014
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Konec podezrelych neimplementaci DLSS a FSR bude, az to bude implementovany hned pri vydani a ne az po mesicich v patchich.
to bude az v case, ked vznikne jeden univerzalny upscaller a bude implementovany priamo v engine
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, GB2770QSU - Red Eagle
- satik
- Začátečník
- Registrován: 03. črc 2015
- Bydliště: Jilemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Ten jeden univerzální upscaller už tu máme.
Jenže dokud ten jeden univerzální upscaller nebude dosahovat kvality DLSS, tak tu bude i DLSS.
Jenže dokud ten jeden univerzální upscaller nebude dosahovat kvality DLSS, tak tu bude i DLSS.
GPU MSI RTX 4090 Suprim X CPU AMD Ryzen 9 7950x3D MB ASUS Crosshair HERO, RAM G.Skill Tridentz 64GB @6000MHz CL30
case Fractal Define Torrent PSU Seasonic Prime TX 1600W, M2 SSD Seagate Firecuda 530 2+4TB
monitory Samsung Odyssey G9 Neo + 2x AOC AG271QG periferie Razer Deathadder, Ducky Shine7, Steelseries QcK+, Beyerdynamic MMX 300 VR Valve Index
case Fractal Define Torrent PSU Seasonic Prime TX 1600W, M2 SSD Seagate Firecuda 530 2+4TB
monitory Samsung Odyssey G9 Neo + 2x AOC AG271QG periferie Razer Deathadder, Ducky Shine7, Steelseries QcK+, Beyerdynamic MMX 300 VR Valve Index
- dexterav
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
len ten upscaler v 1. rade nesmie byť ani od intelu, amd a ani od NV
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
- Oxygen_pls
- Nováček
-
- Registrován: 07. zář 2023
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Netrep nezmysly. Uz sa x developerov vyjadrilo (hlavne Nixxes) ze implementacia VSETKYCH upscalerov (teda XeSS, DLSS a FSR) naraz je uplne jednoducha a trivialna vec. Zvlast ked je tu open-source ako Streamline, kde sa AMD zamerne rozhodlo tam nepridat podporu FSR napriek tomu, ze okrem DLSS tam je aj XeSS.
Ked uz ma raz hra podporu pokrocileho temporalneho upscaleru, je tam pridat konkurencne riesenie zalezitost par dni. Ked dokaze studio ako Nixxes do svojich PC portov (spider-man, ratchet,..) pridat pri vydani hry 4 upscallery (!) a pravidelne ich cez patche aktualizovat na najnovsie verzie, je akakolvek vyhovorka od ludi ako ty ze "ved nam staci jeden upscaller, ktory bezi na vsetkom" uplne trapne vyhovaranie sa.
Este aj poster-child Nvidiackych technologii - Cyberpunk 2077 je hra, kde CDPR relativne skoro pridalo FSR 1.0, FSR 2.1, najnovsieho XeSS a este aj ohlasili podporu FSR3.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Myslíš NVIDIA "GameWorks" StreamLine framework? Tak tam je stále zatím jen DLSS a ani Intel ani AMD zatím podporu neohlásili
StreamLine je jen další z pokusů NV o kontrolu nad upscaling technologiemi
StreamLine je jen další z pokusů NV o kontrolu nad upscaling technologiemi
- skaven321
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2014
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
aha, pre teba implementacia a vyvoj upcaleru je to isteOxygen_pls píše: ↑sob 9. zář 2023, 12:33Netrep nezmysly. Uz sa x developerov vyjadrilo (hlavne Nixxes) ze implementacia VSETKYCH upscalerov (teda XeSS, DLSS a FSR) naraz je uplne jednoducha a trivialna vec. Zvlast ked je tu open-source ako Streamline, kde sa AMD zamerne rozhodlo tam nepridat podporu FSR napriek tomu, ze okrem DLSS tam je aj XeSS.
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, GB2770QSU - Red Eagle
- Oxygen_pls
- Nováček
-
- Registrován: 07. zář 2023
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Lol, kde sa tu pise o vyvoji? Sak sa tu cely cas bavime o implementacii viacerych upscalerov v hrach. Ale kedze mas problem s pisanym textom, napisem to este raz - developeri z CDPR aj Nixxes sa uz x-krat vyjadrili, ze neochota implementovat a aktualizovat upscaller technologie v ich hrach je relativne trivialna vec. Ked dokazu devs Hogwarts Legacy, Cyberpunku, Spider-Manov a Ratchetovi pridat VSETKY upscallery od Nvidie, AMD aj Intelu a v priebehu casu ich aj aktualizovat, aka je pre teba vyhovorka ze obrovske studie ako Bethesda tam prida len FSR, ktore je okrem ineho v tej hre sprevadzane temporalnou nestabilitou a shimmeringom?skaven321 píše: ↑sob 9. zář 2023, 13:16aha, pre teba implementacia a vyvoj upcaleru je to isteOxygen_pls píše: ↑sob 9. zář 2023, 12:33
Netrep nezmysly. Uz sa x developerov vyjadrilo (hlavne Nixxes) ze implementacia VSETKYCH upscalerov (teda XeSS, DLSS a FSR) naraz je uplne jednoducha a trivialna vec. Zvlast ked je tu open-source ako Streamline, kde sa AMD zamerne rozhodlo tam nepridat podporu FSR napriek tomu, ze okrem DLSS tam je aj XeSS.
Aky druh kontroly je ten Streamline, ked je cely open-source na Githube a doslova sluzi na to, aby boli do hry v rovnakom case implementovane vsetky upscaller technologie a nie len ich proprietarne DLSS?
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
https://www.youtube.com/watch?v=ciOFwUBTs5s&start=300
Srovnani FSR s modlym DLSS ve Starfield. Hovori samo za sebe.
Srovnani FSR s modlym DLSS ve Starfield. Hovori samo za sebe.
- Oxygen_pls
- Nováček
-
- Registrován: 07. zář 2023
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
FSR2 bol zatial zashimmerovany, temporalne nestabilny bordel v kazdej hre, ktoru som na nom skusal. Dokonca aj XeSS vyzera viditelne lepsie a STABILNEJSIE na AMD kartach ako FSR2 - minimalne v Cyberpunku, SpiderManovi, Ratchetovi aj NFS Unbound.
- skaven321
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2014
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
snad raz urobi zeleny DF zaber 300 percent priblizenia na FSR aj na radeone...je mala, fakt kua mala pravdepodobnost, ze FSR na radeone je cistejsie... z jedneho maleho dovodu. FSR na radeonoch je pocitane cez FP32 a FSR na nvidiach cez FP16. Ale to by som chcel vela, a potom mozno...fakt mozno by sa uznalo, ze pri 300percentnom zvacseni TO na nvidiach FSR tak maze
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, GB2770QSU - Red Eagle
- Delarge
- Začátečník
- Registrován: 15. črc 2004
- Bydliště: Korova Milk Bar
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Heh, to si ale trochu protiřečí s vaší mantrou "AMD pro všechny, tak na co DLSS"...teď už z toho tedy je, že FSR vypadá líp na Radeonech (kterých je v oběhu necelých 2/10 Nvidie)? Ale taky bych rád tuhle teorii viděl v akci, to nikde není na netu přímý srovnání a hlavně v pohybu?
Intel Core i7 12700KF + Noctua NH-U12A CB -- Gigabyte Z690 GAMING X DDR4 -- Gainward Phantom RTX 4080 -- G.Skill Ripjaws V 2x16GB@3600CL14 -- WD Black SN850 NVMe 2TB -- Corsair RM750x -- Fractal Design Torrent -- USB DAC EarMen Eagle -- PreSonus Eris 3.5 BT -- Sennheiser HD 560S -- Samsung Odyssey OLED G8 -- Razer BlackWidow V3 Pro + Razer DeathAdder V2 Pro + Xbox Wireless Controller -- WIN 11 Home 24H2
- Oxygen_pls
- Nováček
-
- Registrován: 07. zář 2023
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Boze, ty si normalne az tragikomicky smiesny s tym copingom, ktory tu predvadzas Chapem, ze si za kazdu cenu musis pred sebou obhajit ze mas podla seba superiorny produkt (aj ked vies ze to tak nie je), ale zas tvarit sa ze rozdiel medzi DLSS a FSR nie je viditelny, sa fakt nemusis, lebo je to extremne do oci bijuce. Nemusis nic priblizovat a na 27" 1440p monitore na Quality presete si v Starfielde vsimnes ze kopa objektov okolo teba shimmeruje (anteny, ploty, ...). Je uplne trapne, ze este aj Intel so svojim prvym nastrelom v tejto sfere, je schopny priniest vo svojej inferiornejsej (non-ARC) verzii XeSS stabilnejsi vysledok ako AMD s FSR2 na svojich vlastnych kartach.skaven321 píše: ↑sob 9. zář 2023, 17:48 snad raz urobi zeleny DF zaber 300 percent priblizenia na FSR aj na radeone...je mala, fakt kua mala pravdepodobnost, ze FSR na radeone je cistejsie... z jedneho maleho dovodu. FSR na radeonoch je pocitane cez FP32 a FSR na nvidiach cez FP16. Ale to by som chcel vela, a potom mozno...fakt mozno by sa uznalo, ze pri 300percentnom zvacseni TO na nvidiach FSR tak maze
Zaujimave ze na mojej 6700XT vyzera FSR 2 na 1440p Quality presete rovnako shimmery a nestabilne, ako to ukazovali DF na ich NV kartach v porovnani s DLSS modom
- skaven321
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2014
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
jednoznacne nebud triggered, ved ide len o upscalling
ved nech sa zeleny DF ukaze, odkedy existuje, neukazal 300percentne priblizenie na radeone
tvoje ja mam toto a tamto si strc za klobuk, pan 7.9.2023
ved nech sa zeleny DF ukaze, odkedy existuje, neukazal 300percentne priblizenie na radeone
tvoje ja mam toto a tamto si strc za klobuk, pan 7.9.2023
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, GB2770QSU - Red Eagle