Stránka 6 z 9
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: pon 4. zář 2023, 15:14
od skaven321
ale notak Hladis, bud objektivny :
Frank Azor admitted that such agreements provide for money in exchange for technical support (roughly speaking, AMD, like NVIDIA, pays developers for the appearance of a corresponding die at the beginning of the game), and that AMD expects partners to prioritize its technologies over competitors, but stressed that this does not prohibit the implementation of DLSS in such games.
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: pon 4. zář 2023, 17:07
od marek16
Ano, to říká šéf marketingu AMD.
Nezávislej recenzent s (pro mě) o něco vyšším kreditem říká něco jinýho.
A pak jsou tu samozřejmě takový možnosti jakože AMD nic nezakazuje, ale smlouva o partnerství obsahuje něco jako "AMD sponzoruje vývoj starfieldu částkou 1 milion dolarů. Tato částka bude vrácena, pokud bude do hry půl roku od vydání implementovaný konkurenční upscaling".
Není tam zákaz, bethesda si může dělat co chce, klidně si to může implementovat... jen přijde o všechny prachy z toho partnerství.
Ostatně, jak to přesně je se dozvíme podle toho, jestli se tam DLSS+FG do měsíce objeví oficiálně.
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: pon 4. zář 2023, 19:05
od skaven321
jj, nezavisly recenzent mozno, ale niekto z Digital Foundry nezavisly nie je
Ostatně, jak to přesně je se dozvíme podle toho, jestli se tam DLSS+FG do měsíce objeví oficiálně.
sorry, ale pod tymto sa da skryt vsetko...si si to naformuloval tak, aby ti to vyhovovalo, a potom vies po mesiaci povedat, aha vravel som ti.
btw toto je pekne vycucane z prsta, ze amd leje milion dollarov do nejakej hry, kvoli upscalingu, z ktoreho su na vetvi tak nerdovia na internete
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: úte 5. zář 2023, 20:51
od skaven321
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: úte 5. zář 2023, 21:09
od Delarge
Takže za 4 měsíce v Midfieldu
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: úte 5. zář 2023, 23:19
od Hladis
Konec podezrelych neimplementaci DLSS a FSR bude, az to bude implementovany hned pri vydani a ne az po mesicich v patchich.
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: stř 6. zář 2023, 07:01
od ArgCZ
tohle ale bude především o interním plánu vývojářů, nemůžeš chtít po studiu který sotva stíhá vydat hru v termínu ve stavu aby to jakž takž chodilo a ví že 60-70% zisků bude z gondole aby tam dalo DLSS, tím nebudou vůbec ztrácet čas a postarají se o to později a nejde jen o DLSS, na gondolích se patchem dodávají různý nastavení i funkcionality do her až patchem klidně měsíc po vydání ale to nejde hodit na nějaký soupeření jenže jde o to samý, honí se termín a focus je dodat to v nějakým základním hratelným stavu a to co důležitý není se dodá později a hra se dotáhne během půl roku po vydání
je to smutný protože úspěch hry se většinou nehodnotí podle dlouhodobých prodejů ale podle prodejů za první měsíce takže si to jde dost proti sobě ale to je realita dnešní doby
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: stř 6. zář 2023, 09:09
od skaven321
Hladis píše: ↑úte 5. zář 2023, 23:19
Konec podezrelych neimplementaci DLSS a FSR bude, az to bude implementovany hned pri vydani a ne az po mesicich v patchich.
to bude az v case, ked vznikne jeden univerzalny upscaller a bude implementovany priamo v engine
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: stř 6. zář 2023, 09:14
od satik
Ten jeden univerzální upscaller už tu máme.
Jenže dokud ten jeden univerzální upscaller nebude dosahovat kvality DLSS, tak tu bude i DLSS.
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: sob 9. zář 2023, 11:13
od dexterav
len ten upscaler v 1. rade nesmie byť ani od intelu, amd a ani od NV
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: sob 9. zář 2023, 12:33
od Oxygen_pls
skaven321 píše: ↑stř 6. zář 2023, 09:09
Hladis píše: ↑úte 5. zář 2023, 23:19
Konec podezrelych neimplementaci DLSS a FSR bude, az to bude implementovany hned pri vydani a ne az po mesicich v patchich.
to bude az v case, ked vznikne jeden univerzalny upscaller a bude implementovany priamo v engine
Netrep nezmysly. Uz sa x developerov vyjadrilo (hlavne Nixxes) ze implementacia VSETKYCH upscalerov (teda XeSS, DLSS a FSR) naraz je uplne jednoducha a trivialna vec. Zvlast ked je tu open-source ako Streamline, kde sa AMD zamerne rozhodlo tam nepridat podporu FSR napriek tomu, ze okrem DLSS tam je aj XeSS.
Ked uz ma raz hra podporu pokrocileho temporalneho upscaleru, je tam pridat konkurencne riesenie zalezitost par dni. Ked dokaze studio ako Nixxes do svojich PC portov (spider-man, ratchet,..) pridat pri vydani hry 4 upscallery (!) a pravidelne ich cez patche aktualizovat na najnovsie verzie, je akakolvek vyhovorka od ludi ako ty ze "ved nam staci jeden upscaller, ktory bezi na vsetkom" uplne trapne vyhovaranie sa.
Este aj poster-child Nvidiackych technologii - Cyberpunk 2077 je hra, kde CDPR relativne skoro pridalo FSR 1.0, FSR 2.1, najnovsieho XeSS a este aj ohlasili podporu FSR3.
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: sob 9. zář 2023, 13:04
od Krteq
Myslíš NVIDIA "GameWorks" StreamLine framework? Tak tam je stále zatím jen DLSS a ani Intel ani AMD zatím podporu neohlásili
StreamLine je jen další z pokusů NV o kontrolu nad upscaling technologiemi
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: sob 9. zář 2023, 13:16
od skaven321
Oxygen_pls píše: ↑sob 9. zář 2023, 12:33
skaven321 píše: ↑stř 6. zář 2023, 09:09
Konec podezrelych neimplementaci DLSS a FSR bude, az to bude implementovany hned pri vydani a ne az po mesicich v patchich.
to bude az v case, ked vznikne jeden univerzalny upscaller a bude implementovany priamo v engine
Netrep nezmysly. Uz sa x developerov vyjadrilo (hlavne Nixxes) ze implementacia VSETKYCH upscalerov (teda XeSS, DLSS a FSR) naraz je uplne jednoducha a trivialna vec. Zvlast ked je tu open-source ako Streamline, kde sa AMD zamerne rozhodlo tam nepridat podporu FSR napriek tomu, ze okrem DLSS tam je aj XeSS.
aha, pre teba implementacia a vyvoj upcaleru je to iste
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: sob 9. zář 2023, 14:35
od Oxygen_pls
skaven321 píše: ↑sob 9. zář 2023, 13:16
Oxygen_pls píše: ↑sob 9. zář 2023, 12:33
Netrep nezmysly. Uz sa x developerov vyjadrilo (hlavne Nixxes) ze implementacia VSETKYCH upscalerov (teda XeSS, DLSS a FSR) naraz je uplne jednoducha a trivialna vec. Zvlast ked je tu open-source ako Streamline, kde sa AMD zamerne rozhodlo tam nepridat podporu FSR napriek tomu, ze okrem DLSS tam je aj XeSS.
aha, pre teba implementacia a vyvoj upcaleru je to iste
Lol, kde sa tu pise o vyvoji? Sak sa tu cely cas bavime o implementacii viacerych upscalerov v hrach. Ale kedze mas problem s pisanym textom, napisem to este raz - developeri z CDPR aj Nixxes sa uz x-krat vyjadrili, ze neochota implementovat a aktualizovat upscaller technologie v ich hrach je relativne trivialna vec. Ked dokazu devs Hogwarts Legacy, Cyberpunku, Spider-Manov a Ratchetovi pridat VSETKY upscallery od Nvidie, AMD aj Intelu a v priebehu casu ich aj aktualizovat, aka je pre teba vyhovorka ze obrovske studie ako Bethesda tam prida len FSR, ktore je okrem ineho v tej hre sprevadzane temporalnou nestabilitou a shimmeringom?
Krteq píše: ↑sob 9. zář 2023, 13:04
Myslíš NVIDIA "GameWorks" StreamLine framework? Tak tam je stále zatím jen DLSS a ani Intel ani AMD zatím podporu neohlásili
StreamLine je jen další z pokusů NV o kontrolu nad upscaling technologiemi
Aky druh kontroly je ten Streamline, ked je cely open-source na Githube a doslova sluzi na to, aby boli do hry v rovnakom case implementovane vsetky upscaller technologie a nie len ich proprietarne DLSS?
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: sob 9. zář 2023, 16:49
od Hladis
https://www.youtube.com/watch?v=ciOFwUBTs5s&start=300
Srovnani FSR s modlym DLSS ve Starfield. Hovori samo za sebe.
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: sob 9. zář 2023, 17:37
od Oxygen_pls
FSR2 bol zatial zashimmerovany, temporalne nestabilny bordel v kazdej hre, ktoru som na nom skusal. Dokonca aj XeSS vyzera viditelne lepsie a STABILNEJSIE na AMD kartach ako FSR2 - minimalne v Cyberpunku, SpiderManovi, Ratchetovi aj NFS Unbound.
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: sob 9. zář 2023, 17:48
od skaven321
snad raz urobi zeleny DF zaber 300 percent priblizenia na FSR aj na radeone...je mala, fakt kua mala pravdepodobnost, ze FSR na radeone je cistejsie... z jedneho maleho dovodu. FSR na radeonoch je pocitane cez FP32 a FSR na nvidiach cez FP16. Ale to by som chcel vela, a potom mozno...fakt mozno by sa uznalo, ze pri 300percentnom zvacseni TO na nvidiach FSR tak maze
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: sob 9. zář 2023, 17:59
od Delarge
Heh, to si ale trochu protiřečí s vaší mantrou "AMD pro všechny, tak na co DLSS"...teď už z toho tedy je, že FSR vypadá líp na Radeonech (kterých je v oběhu necelých 2/10 Nvidie)? Ale taky bych rád tuhle teorii viděl v akci, to nikde není na netu přímý srovnání a hlavně v pohybu?
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: sob 9. zář 2023, 18:17
od Oxygen_pls
skaven321 píše: ↑sob 9. zář 2023, 17:48
snad raz urobi zeleny DF zaber 300 percent priblizenia na FSR aj na radeone...je mala, fakt kua mala pravdepodobnost, ze FSR na radeone je cistejsie... z jedneho maleho dovodu. FSR na radeonoch je pocitane cez FP32 a FSR na nvidiach cez FP16. Ale to by som chcel vela, a potom mozno...fakt mozno by sa uznalo, ze pri 300percentnom zvacseni TO na nvidiach FSR tak maze
Boze, ty si normalne az tragikomicky smiesny s tym copingom, ktory tu predvadzas
Chapem, ze si za kazdu cenu musis pred sebou obhajit ze mas podla seba superiorny produkt (aj ked vies ze to tak nie je), ale zas tvarit sa ze rozdiel medzi DLSS a FSR nie je viditelny, sa fakt nemusis, lebo je to extremne do oci bijuce. Nemusis nic priblizovat a na 27" 1440p monitore na Quality presete si v Starfielde vsimnes ze kopa objektov okolo teba shimmeruje (anteny, ploty, ...). Je uplne trapne, ze este aj Intel so svojim prvym nastrelom v tejto sfere, je schopny priniest vo svojej inferiornejsej (non-ARC) verzii XeSS stabilnejsi vysledok ako AMD s FSR2 na svojich vlastnych kartach.
Zaujimave ze na mojej 6700XT vyzera FSR 2 na 1440p Quality presete rovnako shimmery a nestabilne, ako to ukazovali DF na ich NV kartach v porovnani s DLSS modom
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: sob 9. zář 2023, 23:43
od skaven321
jednoznacne
nebud triggered, ved ide len o upscalling
ved nech sa zeleny DF ukaze, odkedy existuje, neukazal 300percentne priblizenie na radeone
tvoje ja mam toto a tamto si strc za klobuk, pan 7.9.2023