Napsal: čtv 19. led 2006, 10:42
hmm tak sem mel pocit deja-vu akorat ve slideshow.. to je tedy ftipnej mark..
BTW vyjde tradicne lichej mark 07? nebo ne
BTW vyjde tradicne lichej mark 07? nebo ne
Diskuze o hardware, software a overclockingu
https://forum.pctuning.cz/
Nevím kdes přišel na to, že FSAA rozmazává textury. To dělal nVidia Quincux, kterej už dávno žádnej rozumnej člověk nepoužívá. SuperSampling naopak zvyšuje kvalitu textur a redukuje defekty jako shimmering (přesouvá je na vyšší harmonický) a MultiSampling vůbec textury neovlivňuje. Píšeš nesmyslyrodier píše:ja nechapu proc tady ati uzivatele rvou o SM 3.0 + FSAA
to to fakt nekdo pouzivate? Ja si dam radeji vyssi rozliseni nez AA/FSAA .. duvod? hnusne to maze a kdo to nevidi, tak je slepej.
nenecham se opijet rohlikem zvanym AA a radeji tam narvu poctive vysoky rozliseni ktery udela to co ma - vyhladit hrany ..ale nerozmazavat textury..ble
nj asi si to Nvidia zaplatila )no-X píše:Ještě jedna věc - dost lidí se divilo, proč má X1800 výsledky relativně špatné (oproti situaci ve hrách), když X1300 a X1600 dopadají dobře. Tady je odpověď: 3DMark 2006 pro stíny (depth stencil textures) používá 24bit formát, který podporuje nVidia. Tento formát ale není povinný ani v DirectX 9.0C (SM3.0) a není zrovna logické, proč ho Futuremark použil, když z hlediska DirectX není požadovaný. Zvlášť pokud se přihlédne k tomu, že standardní 16bit DST nabízejí stejnou vizuální kvalitu (ono je to docela i logický - na co je třeba pro stín používat 24bit hloubku). R520 tedy pro stíny musí použít 32-bitovou (!!!) texturu, což vede ke snížení výkonu.
dufajme ze je toi tak a snivajme ze sa to prevali.. kiez byStratos píše:nj asi si to Nvidia zaplatila )no-X píše:Ještě jedna věc - dost lidí se divilo, proč má X1800 výsledky relativně špatné (oproti situaci ve hrách), když X1300 a X1600 dopadají dobře. Tady je odpověď: 3DMark 2006 pro stíny (depth stencil textures) používá 24bit formát, který podporuje nVidia. Tento formát ale není povinný ani v DirectX 9.0C (SM3.0) a není zrovna logické, proč ho Futuremark použil, když z hlediska DirectX není požadovaný. Zvlášť pokud se přihlédne k tomu, že standardní 16bit DST nabízejí stejnou vizuální kvalitu (ono je to docela i logický - na co je třeba pro stín používat 24bit hloubku). R520 tedy pro stíny musí použít 32-bitovou (!!!) texturu, což vede ke snížení výkonu.
to ne, jen FX5xxx neumělo dx9h4__ píše:3DMark05 byl zase optimalizovanej pro ATi,tak co resite
to mě taky, budou mít na to více PC, na 1 by to bylo neprogramovatelnéPalec123 píše:Kdyz FX60@3.1Ghz dava 0.76 FPS, tak uz me dnes nenapada vykonejsi reseni, ktere by to slusne rozhybalo.. Snad v budoucnu ctyrjadrovych procesoru..
By me zajimalo na jakych PCckach ten 3Dmark programuji.
počítám ale, že grafiky tam maj od nVidie (sponzorský dar )pruso píše:to mě taky, budou mít na to více PC, na 1 by to bylo neprogramovatelnéPalec123 píše:Kdyz FX60@3.1Ghz dava 0.76 FPS, tak uz me dnes nenapada vykonejsi reseni, ktere by to slusne rozhybalo.. Snad v budoucnu ctyrjadrovych procesoru..
By me zajimalo na jakych PCckach ten 3Dmark programuji.
asi ano jinak by jím to nejeloSNowie píše:počítám ale, že grafiky tam maj od nVidie (sponzorský dar )pruso píše: to mě taky, budou mít na to více PC, na 1 by to bylo neprogramovatelné
DFI rulezz a kdo má jinou, musí se smířit s tím že DFI je nejlepší na OCh4__ píše:mno alespon vidite ze DFI Expert je nejvykonnejsi deska,nebo je v tech rekordech nekde ASUS A8N32??;)
Tak asi jsem ted trosku mimo. Jak zavisi deska na vykonu v 3Dmarkuh4__ píše:mno alespon vidite ze DFI Expert je nejvykonnejsi deska,nebo je v tech rekordech nekde ASUS A8N32??;)
Když už to tvrdíš, tak alespoň řekni v čem? Já totiž o ničem nevím. 3DMark 2005 na rozdíl od 2006 používal standardizované technologie. V testech nebylo obsaženo nic, co by se vymykalo specifikacím DX9.0b nebo 9.0c.h4__ píše:3DMark05 byl zase optimalizovanej pro ATi,tak co resite
Extremetech píše:The decision to use the 24X8 texture format for the depth stencil texture favors current Nvidia cards heavily with a significant reduction in required bandwidth.
We have since learned from ATI that only R520 cards (Radeon X1800) lack support for DF24. Last-generation ATI cards don't support the feature, either. Radeon X1300 and X1600 cards, as well as upcoming ATI hardware, support the 24-bit depth stencil textures and Fetch4, so they use the hardware shadow-mapping technique in 3DMark06.
no-X píše:Když už to tvrdíš, tak alespoň řekni v čem? Já totiž o ničem nevím. 3DMark 2005 na rozdíl od 2006 používal standardizované technologie. V testech nebylo obsaženo nic, co by se vymykalo specifikacím DX9.0b nebo 9.0c.h4__ píše:3DMark05 byl zase optimalizovanej pro ATi,tak co resite
---------------
edit:
Extremetech píše:The decision to use the 24X8 texture format for the depth stencil texture favors current Nvidia cards heavily with a significant reduction in required bandwidth.
We have since learned from ATI that only R520 cards (Radeon X1800) lack support for DF24. Last-generation ATI cards don't support the feature, either. Radeon X1300 and X1600 cards, as well as upcoming ATI hardware, support the 24-bit depth stencil textures and Fetch4, so they use the hardware shadow-mapping technique in 3DMark06.
Myslíme to tak, že na DFI jde nejlíp OC = vyšší takty = více bodů v 3D markuPalec123 píše:Tak asi jsem ted trosku mimo. Jak zavisi deska na vykonu v 3Dmarkuh4__ píše:mno alespon vidite ze DFI Expert je nejvykonnejsi deska,nebo je v tech rekordech nekde ASUS A8N32??;)
Mas namysli ty rozdily v bodech, ktere spocitas na prstech? Vubec nerozumim slovu nejvykonejsi deska.. Rozdilu jsou ve vybave, layoutu, moznosti pretaktovani a stabilite pri taktovani. Myslim, ze 3.1Ghz das na obou dvou zminovanych deskach. Navic frekvence 3.1Ghz je zajistena snizenim fsb na 194Mhz a zmenou nasobice na 16.. Takze ani tady DFI neziska naskok tim, ze umi stabilnich fsb 400 Mhz..