Stránka 51 z 78
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 29. úno 2016, 11:31
od Hladis
webwalker píše:
Toto vše poukazuje na zastaralou uarch, která bude v blízké budoucnosti, bez bojkotování nový technologií, speciálních optimalizací a uplácení vývojářů jen velmi těžko použitelná. Kdo nevěří, ať se podívá na dnešní rozdíly mezi toliko tenkrát kritizované R9 290X a GTX 780. Stejně tak tady dneska někteří označují Fury za fail a GTX 980 Ti vynášejí do nebes, no počkejme a uvidíme
Ale prdlajs "zasataralou", jen se zmenil software jinym smerem nez v nV predpokladali. To je tedy pak GCN tak "moderni", az to byl neuspech v dany cas proti "zastarale" konkurenci 6 let
Ne jen se meni soft, který sedi te a te architekture s casem a GCN DX11 vůbec nesedelo. Pozn. nV nikdy nedělala svoje karty na nejaky delší casovy horizont, protože normalni firma potřebuje prodávat a ne stagnovat. 290x a 780 jsou uz out a resit jejich modernitu je spis retro. Ostatne prodluzovani zivota starsim kartam je pro AMD z finančního hlediska kontraproduktivni, jelikož neda duvody k upgradu.
Fury a zbytek je fail protože to fainulo proti konkurenci v casovym okamziku kdy to bylo aktualni a kdy se rozhoduje o uspechu a neuspechu. To ze z toho pak udela relativne použitelnou architekturu az po letech, to uz nikoho nezajima, jelikož aktualni nabídka se obmenuje. Fakt si většina světa nekupuje kartu s tim, ze za 1-2 roky to bude mozna dobra karta, když mezi tim uz prijde nova generace.
nV zvysila profit v gaming segmentu o 28% a ocekava tento rok další rust zisku. nV je zastarala v tom, ze se drzi starych principu jak se vydelavaji prachy. AMD je moderni v tom, jak prosustrovat za dekádu 8 bilionu, mit dluh přes 2 biliony a stale ještě existovat. Cas se ale krati a pokud se takhle pujdou dal, tak si muzou napsat na nahrobni kamen, jak moc "moderni" byli.
Nakonec Pascal tady ještě není, takze znovu, medved stale beha po lese a tady uz se resi zastaralost
To se teprve uvidi kdo bude tahat za kratsi konec.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 29. úno 2016, 11:39
od hnizdo
Jinak co se tyce te zastaralosti, to je mytus. Ja jsem byl do pulky minulyho roku na kepleru 670, pozdeji 2x670. Mel jsem jednu z nich tri roky, nez odesla mesic pred koncem zaruky s 4+ tisici nahranymi hodinami. Lidi v mym okoli jedou na 700serii vcetne velkyho kepleru a nijak netrpi. Donedavna tam byl jeden exot s 580kou.
Cela ta ptakovina se zastaravanim nvidii je ptakovina, ktera se zacala drbat s aferou kolem w3 a je drbana rudym taborem kvuli jeste v praxi neexistujicimu dx12.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 29. úno 2016, 12:06
od zumpar1234
Ohladom DX12 si nerobim najmensie nadeje, MS to zazdil exkluzivitou pre Windows 10 + odlisnosti v pristupe k HW oproti staremu DX11 - to znamena praca a investicie naviac. Nevidim to vobec ruzovo a popravde fandim viac Vulkanu ktory ma najsirsi zaber napriec platformami. Teraz mame konecne velku sancu zbavit sa toho MS balastu. DX12 ee to bude jepici zivot ala uspech DX10.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 29. úno 2016, 12:31
od HafanPetr
Hladis píše:Ale prdlajs "zasataralou", jen se zmenil software jinym smerem nez v nV predpokladali. To je tedy pak GCN tak "moderni", az to byl neuspech v dany cas proti "zastarale" konkurenci 6 let
Ne jen se meni soft, který sedi te a te architekture s casem a GCN DX11 vůbec nesedelo.
No hlavně DX12 jako API je přece psané víc na kov, oběma architekturám. Takže se nedá říct, že by Nvidii neseděl. Prostě DX11 nedokázal využít možnosti architektury GCN, tak jako u Maxwellu.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 29. úno 2016, 12:47
od Hladis
DX12 vychazi z Mantle a to bylo psany hlavne na GCN. Duvod vzniku Mantle je prave failovani GCN v DX11. AMD, pokud chtelo zustat ve hre, muselo nejak reagovat na situaci, kdy je DX11 vesmes potápělo a tak se rozhodli uplne zmenit pravidla hry. Jejich tah byl veskrze chytry a prosel, hlavne kvůli tomu ze mají HW v konzolich, jinak by to nikdy neproslo. DX12 tezi hlavne z vyhod GCN a architektury nV s timhle vůbec nepocitali. Jinak není to o tom ze by DX11 nedokazalo vyuzit vyhody GCN, ale to, ze AMD udelalo architekturu, která nefungovala na DX11 dobře. Pokud chces uspet, tak delas architekturu blizkou softu a ne naopak. Ostatne staci se podivat na FX procesory. Kdysi AMD porazilo Intel tak, ze udelali lepsi HW v softu, kde Intel dominoval. Je to levnejsi a jistejsi, nez snazit se o nejaky alternativy a doufat, ze software se prizpusobi. AMD je tak s FX a GCN financne na dne. Jerry Sanders vedel, ze pokud chce uspet proti Intelu a vydelat, musí ho porazit na jeho vlastním hristi. Další vedeni AMD si zaclo hrat na leadery a inovátory trhu....
Hladis//Vydeleni prispevku a uprava postu.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 3. bře 2016, 15:44
od ArgCZ
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 3. bře 2016, 16:00
od oneb1t
tohle je hrozne zavadejici clanek protoze MSI 390X ma o hodne posunuty limity spotreby a zaroven i tovarni
overclock na 1100mhz
coz taky vysvetluje ze si vede tak dobre
kdyby dali do testu normalni 290X s jinym nez referencnim chladicem na 1000mhz tak by se efektivita blizila fury x
DX12 je prostě príma
Napsal: pát 4. bře 2016, 22:21
od Vlastik80
https://www.youtube.com/watch?v=oLWamwzhQ34
Snad to tu nebylo, ale klucí, to je tak príma - já to chcu všudee !
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 4. bře 2016, 22:28
od oneb1t
me spis bavi na tom videjku ze deus ex bude mit fakt vsude cesky napisy
Re: DX12 je prostě príma
Napsal: pát 4. bře 2016, 23:26
od DOC_ZENITH
Co chceš? Aby jsi v DX11 měl vypnutej bloom/hdr, a o 20% sníženej kontrast + 50% saturaci? Ty komentáře pod tim videem jsou dost trefné, tohle co se zde prezentuje jako DX12 jsou easy efekty DX9, ostatně jako celej ten engine na kterym ta hra jede.
Kdy konečně někde uvidíme DX12? Ala x krát tolik drawcalls/geometrie na scéně + toto perfektně threadované a ne s CPU limitem na 10fps.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 4. bře 2016, 23:40
od spajdr
Hodne ubohe video, jestli tohle ma nekoho presvedcit o vyhodach DX12, tak to se jim hodne nepovedlo.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 5. bře 2016, 16:19
od Hladis
Tak je to marketingova saskarna od MS pro W10. Co se drawcalls tyce, tak to ukazuje Ashes of the Singularity, akorát v blbym grafickym kabatku a stejne když to odstrani limit CPU, narazi to hned na limity GPU. Hlavne vestim z koule, ze ty hry nebudou vypadat nijak extra lip a ze zacatku pojedou podobne blbe jako nynejsi zpraseny porty.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 7. bře 2016, 17:43
od Elkim
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 7. bře 2016, 17:53
od Hladis
Ugh
Problemy signalizovalo uz odlozeni verejny bety, ale tohle je slusny zariznuti katovou sekerou. Asi to muselo byt v naprosto prisernym stavu.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 7. bře 2016, 17:54
od Raikkonen
Fable Legends bylo zrušeno, vývojářské studio zavřeno. Tedy o jednu AAA DX12 hru méně.
Naopak by ale měly být DX12 nové hry Quantum Break (vyjde 5. dubna) a Forza Motorsport 6: Apex (někdy na jaře 2016). Gears of War Ultimate Edition už vyšla, ale s dost velkými problémy a DX12 je nejspíš jen pro efekt. Bohužel všechny 3 hry by měly být dostupné pouze přes Windows Store, což v současnosti nevypadá moc dobře (viz technické problémy Store) a rychlejšímu nástupu DX12 to asi moc nepomůže.
více zde:
zrušení Fable Legends:
http://www.hrej.cz/novinky/2016/03/07/f ... vre-39110/
http://www.eurogamer.net/articles/2016- ... -shut-down
problémy Windows Store:
http://diit.cz/clanek/windows-store-je- ... ribuci-her
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 7. bře 2016, 18:20
od AllowedCry
Raikkonen píše:Fable Legends bylo zrušeno, vývojářské studio zavřeno. Tedy o jednu AAA DX12 hru méně.
Fable... AAA... co?
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 7. bře 2016, 18:22
od DOC_ZENITH
Windows store only games = defakto ani nejsou hry na PC, jsou to hry na uzavřenou platformu a API microsoftu jen s tim rozdílem že je spustíš na různém železe. Já budu vše co je na MS store easy ignorovat jako kdyby to neexistovalo. Názor bych změnil jen kdyby změnili způsobe jeho funkce, aby to byla jen platforma pro downloading, nákupy a instalace, ala člověk by nakonec měl v rukouch plnohodnotnou hru s vlasntim exáčem a plnohodnotnou funkcí, a ne něco co se spouští přes prachmizerné API které neumí pro hry základní věci které uměly už windows 95 + je vše plně pod kontrolou MS, tzn když si MS řekne že nehraješ tak hrát nebudeš, pravděpodobně ti během hraní ještě dělá telemetry heh... ne díky.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 7. bře 2016, 18:54
od zumpar1234
DOC_ZENITH píše:Windows store only games = defakto ani nejsou hry na PC, jsou to hry na uzavřenou platformu a API microsoftu jen s tim rozdílem že je spustíš na různém železe. Já budu vše co je na MS store easy ignorovat jako kdyby to neexistovalo. Názor bych změnil jen kdyby změnili způsobe jeho funkce, aby to byla jen platforma pro downloading, nákupy a instalace, ala člověk by nakonec měl v rukouch plnohodnotnou hru s vlasntim exáčem a plnohodnotnou funkcí, a ne něco co se spouští přes prachmizerné API které neumí pro hry základní věci které uměly už windows 95 + je vše plně pod kontrolou MS, tzn když si MS řekne že nehraješ tak hrát nebudeš, pravděpodobně ti během hraní ještě dělá telemetry heh... ne díky.
Tesat do kamena... svata pravda vidim to uplne rovnako. Hry ktore vyjdu pre UWP akoby pre mna na PC ani nevyšli.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 7. bře 2016, 19:52
od mr.qeg
Není náhodou i DirectX plně pod kontrolou MS?
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 7. bře 2016, 19:55
od ArgCZ
Tak jestli vyjdu exkluzivky typu Forza Motorsport na PC pouze přes Windows Store tak je rozhodně nebudu moct ignorovat