Stránka 52 z 78

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pon 7. bře 2016, 20:09
od Raikkonen
Ta Forza 6 na PC by měla být trochu ořezanější a free to play s mikrotransakcemi.

jak jsem postoval ten článek na diit, tak tam no-x shrnoval nevýhody Windows Store, protože podporuje pouze Borderless Fullscreen:
"určitá výkonnostní ztráta (nepříliš velká, ale existuje)
stále zapnutý v-sync
v důsledku toho není možné použít G-Sync (aby fungoval, musí být v-sync vypnutý)
nemožnost použít CrossFire a SLI
nemožnost použít utility jako Fraps, Afterburner, ReShade ap."


Ještě dodám, že Windows Store nejsou nadšení ani někteří vývojáři, viz třeba vyjádření Tima Sweeneyho.

více zde:
http://www.eurogamer.cz/articles/2016-0 ... atel-epicu
http://www.theguardian.com/technology/2 ... ars-of-war

http://diit.cz/clanek/windows-store-je- ... ribuci-her

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pon 7. bře 2016, 21:16
od DOC_ZENITH
Je to na tobě. Já to beru jako kdyby to byla konzolová exkluzivka, ala prostě mimo můj dosah/zájem, budu hrát něco jinýho, nenecham se vydírat na své vlastní mašině.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pon 7. bře 2016, 23:28
od hnizdo
Jestli MS chce mit na storu jeste neco jinyho krome svych zprasenych exkluzivit, tak se bude muset hodne snazit. To je hroznej amaterismus co s tim vymyslej i ve srovnani origin/uplay....

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 10. bře 2016, 14:19
od Krteq
Interview s Danem Bakerem o DX12 na PcPer

Dan Baker from Oxide Games talks DX12, Ashes of the Singularity
(YouTube)

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 10. bře 2016, 21:00
od Hladis
Pro ty kteří stale nechapaji. Tohle není téma o Crimson driverech, ani téma jednotlivých her, který mají temata vlastní. Tohle téma je o DX12 API. Takze promaz.


Edit// Ja nevim zda nekteri umi cist ci chapat text. Hitman presun sem
http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=39&t=239925

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 11. bře 2016, 13:12
od hnizdo
http://www.pcgameshardware.de/Hitman-Sp ... t-1188758/

Pokud se podivame na testy vykonu, tak v zavislosti na rozliseni pridava dx11->dx12 vcetne odstraneni slavneho dx11 overheadu:
-u amd karet vcetne AC a neco okolo 5-15%.
-u nvidia karet (zrejme bez AC, nevime) 0-10%.

Z toho se da velmi volne odvodit hodne veci. Mozny prinos AC je zrejme 5% a to i na architekture hry roky vyvijene spolu s amd s ohledem na compute shaders. Narozdil od AotS, tohle muze poskytnout realnou predpoved prinosu async compute v bezne praxi. 5%.

Podotykam, ze se ted nebavim konkretne o hitmanovi, ale spekuluju obecne o prinosu async compute v dx12.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 11. bře 2016, 13:41
od Hladis
Prinos AS zalezi na tom, kolik efektu je tim pocitano a jak narocne na vypocty jsou. Samo velky cisla to nebudou, ale i kdyby 5%, je to stale prinos.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 11. bře 2016, 13:45
od michal3d
Otázka za akú cenu? Moc sa my nezdá, že by implementácia AS bola zadarmo...

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 11. bře 2016, 13:53
od Hladis
Pokud narazis na spotřebu, tak to resili tady http://www.tomshardware.com/reviews/ash ... 479-5.html

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 11. bře 2016, 14:10
od hnizdo
Ma dojem, ze michal narazi na to jestli ma cenu se s tim vubec sr.t.
Notabene s ohledem nato jaka cast trhu z toho bude mit tech 5%.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 11. bře 2016, 14:18
od Krteq
Porád zapomínáte na konzole.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 11. bře 2016, 14:18
od michal3d
No ja som to myslel celkovo, od samotného vývoja, kde sa možno musí pristúpiť k rôznym kompromisom aby architektúra vôbec správne podporovala AS, až po ich implementáciu v samotných aplikáciach a potom ešte teda aj to ako sa to v praxi chová. Či to všetko vlastne za to vôbec stojí?

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 11. bře 2016, 14:26
od Hladis
Implementace nejak slozita není. SW cast není problem, to není něco na cem by se programatori měli zaseknout. HW cast je problem u nV a tam to potřebuje jiste upravy HW. Jelikoz AMD ma cipy v konzolich, tak pouziti AS tam vyvojari i kvůli vykresani par procent pouziji. U PC vyhodu muze nV prebit hrubou silou, ale lepsi by bylo pokud by to umeli. Co se tyka toho kolik kremiku a spotreby by HW implementace stala a zda se to nV vyplati, netusim. To se musite zeptat v nV.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 11. bře 2016, 14:32
od michal3d
Ja ale neriešim konzole ale PC. Mne ide o to či to AS má zmysel pre PC trh, nie pre konzole kde majú slabučké CPU, naviac ešte tažko využiteľné a tak sa musia snažiť naložiť čo najviac GPU, ktoré je tam aspoň koľko toľko schopné. Na PC tento problém ale není, dnešné CPU to celkom zvládali aj s DX11, DX12 prinesie ešte dalšiu úľavu pre CPU, takže k čomu AS na PC? A naozaj sa my moc nepozdáva predstava, že teraz kvôli nejakým AS, ktoré možno majú význam na konzoliach, ale na PC možno vôbec nie, sa budú obmedzovať vo vývoji architektúry GPU.

btw...prosím brať to s rezervou, je jasné, že zatiaľ je skoro hádať presný dopad AS v praxi, je to len úvaha, ale pokiaľ by sa potvrdilo to čo predvádza AS v Hitmanovi aj v dalších hrách, tak sedí to čo som napísal vyššie...

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 11. bře 2016, 14:36
od Hladis
No vzhledem k tomu, ze většina her vyjde na konzole a na PC zaroven, tak asi není ani moc potřeba duvtipu, ze to tam budou vyvojari rvat defaultne a na nV se to jen vypne. Cesta nejmenšího odporu. Resit pak zda to ma na PC smysl nebo nemá je irelevantni.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 11. bře 2016, 14:44
od hnizdo
To je klidne mozne.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 11. bře 2016, 15:11
od oneb1t
ale hlavne vite jak jsem rikal ze AMD cpu budou mit z DX12 vetsi prinos nez intel?
tak tady to je :-)

Obrázek

navic bych chtel podoknout ze obe cpu bezej na 4ghz a v DX12 je mezi nima rozdil jen 20% turba lze zanedbat protoze dx12 vyuziva vsechny jadra pod DX11 byl rozdil 100%

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 11. bře 2016, 15:20
od Hladis
No to je snad logicky ze "EpicBullFail" z DX12 bude tezit vic (to rikal snad kazdej), když Intel nemá problem GPU nakrmit. Ale radsi tam dej soupere tomu cvalíkovi i3. To tak slavne vypadat nebude.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 11. bře 2016, 15:26
od oneb1t
ne nerikal to kazdej :) a i3 bohuzel nebyla otestovana tak se musis smirit s duelem procesoru za 10k vs 3.5k

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 11. bře 2016, 15:33
od kotas
Ze všech těch dostupných slajdů a info jsem vážně zvědavej, jak to celé nakonec dopadne..podpora starších VGA apod.