Stránka 53 z 78
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 11. bře 2016, 15:34
od Hladis
Oneb1t:
Ja se nemam s cim smirovat a ten krumpl stejne zustal porazen. Ostatne to se cekalo taky.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 11. bře 2016, 15:36
od havli
Za 3,5k? Mozna nekde v alternativnim vesmiru
http://www.czc.cz/amd-vishera-fx-8370/158248/produkt
Beztak to zvyseni vykonu jde opet jen na vrub nizsimu overheadu a multithread bude tak 2-4 jadra maximalne. Cili i3 bude opet drtit stavebni stroje.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 11. bře 2016, 15:37
od ArgCZ
Já vidím naději že by se Zen na DX12 hrách mohl třeba s Intelem popasovat, o "EpicBullFail" už tolik nejde, s DX12 to vypadá dobře.. a nepochybně prodlouží to asi životnost mojí i7čce
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 11. bře 2016, 15:39
od Hladis
Samo ZEN muze v tomhle byt vyrovnanejsim souperem, ale to se teprve uvidi. Ostatne by to mělo prodlouzit zivot i mym CPU. Proto je zatím nemenim dokud fungujou.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 11. bře 2016, 17:18
od Krteq
Lara právě dostala nový DX12 kabát
-
Rise of TR - technická
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 11. bře 2016, 19:21
od Hladis
http://tombraider.tumblr.com/post/14085 ... f-the-tomb K Tomb Raiderovi a implementaci DX12. Jen upozorneni, pripadny benchmarky a další zalezitosti o hre uz patri sem
http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=39&t=238233
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 12. bře 2016, 14:52
od Hladis
http://www.anandtech.com/show/10136/dis ... xide-games
http://www.overclock.net/t/1590939/wccf ... t_24898074
Kollock:
I can confirm that the latest shipping DX12 drivers from NV do support async compute. You'd have to ask NV how specifically it is implemented.
http://www.overclock.net/t/1590939/wccf ... t_24900282
Mahigan:
...... Nvidia do support "Asynchronous Compute" meaning a non-defined order to the execution of compute work loads. But not Asynchronous Compute as it was introduced to us by AMD Mantle ansd then DX12 (meaning concurrent execution of Compute + Graphics work loads). Since the performance boost comes from Compute + Graphics concurrent execution then it would seem like nvidia have northing to gain, or very little, from their Asynchronous Compute implementation.
Edit pro natvrdle, tohle je o tom ze nV sice dala opet podporu pro AS do driveru, ale funguje to stejne na hovno. Snad ted uz to pochopi každý. Ostatne proto jsou tam i ty linky.
Hladis// Promaz OT.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 12. bře 2016, 19:35
od Krteq
Hladis píše:...
Vybral jsi části, tady je zbytek. Očividně jsi nepochopil, že pro nV není Asynchronnous Compute to samé jako pro M$, AMD a Intel.
Mahigan napsal:
...The situation remains unchanged. Like GPUView showed, nvidia GPUs throw all of their work into the same queue (Graphics or 3D queue)...
...Nvidia executes Asynchronous compute + graphics code synchronously under DX12. Nvidia supports Async Compute through Hyper-Q, CUDA, but Hyper-Q doesn't support the additional wait conditions of barriers (a DX12 requirement). So no, there is no Async Compute + Graphics for Fermi, Kepler or Maxwell under DX12 currently....
Sumarizace. GeForce Async-Compute pod DX12 a Vulkanem prostě neumí.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 12. bře 2016, 19:48
od Hladis
Ne vůbec jsem to nepochopil, diky ze jsi mi to vysvetlil
Pane boze je tohle vůbec mozny
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 12. bře 2016, 19:54
od Krteq
Ty píšeš o tom, že nV opět přidala podporu A/C do driveru, ale není to tak. GeForce karty A/C pod DX12 a Vulkanem prostě nepodporují kvůli limitaci architektury.
Už ti došlo o co ti jde?
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 12. bře 2016, 20:00
od Hladis
Ja nic nepisu. Psal to vyvojar Oxide, ze nV opet pridala podporu AS do driveru
Na to jsem hodil reakci Mahigana, ze to stejne nejede (ani pod Vulkánem) jak ma, viz. ty linky, aby si to klidne kazdej precet. W.T.F. se mi tu snazis psat za nesmysly co jsem pochopil nebo nepochopil
Uz mi dochazi trpelivost.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 12. bře 2016, 21:54
od ifkopifko
Ja by som len podotkol, že "Asynchronous Shaders" (DX12 featúra) a "Asynchronous Compute" neoznačujú to isté. Mám totiž pocit, že si tu tie termíny zamieňate mirnix-dirnix.
Teda nie že by ma nebavilo čítať tieto vaše večné nedorozumenia/škriepky.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 13. bře 2016, 09:31
od webwalker
@
ifkopifko: Já myslím, že oba moc dobře vědí o čem se tu baví. Jen ty tady zase chytáš lidi za slovíčka, jak je ostatně tvým dobrým zvykem. Když už chceš mermomocí něčím přispět, tak ty rozdíly tady klidně osvětli, aby to tu nebylo jen tak "mirnix-dirnix"
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 13. bře 2016, 10:20
od ifkopifko
Ty si pokojne mysli čo chceš a pokračuj vo svojich dobrých zvykoch... Čítam ich príspevky a myslím si to, čo si myslím.
... že minimálne jeden z nich v skutočnosti nečíta príspevky toho druhého.
BTW: Ten tvoj príspevok je samozrejme tiež nabitý informačnou hodnotou...
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 13. bře 2016, 11:00
od webwalker
Díky za vysvětlení, opět jsi nezklamal
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 13. bře 2016, 12:07
od Krteq
ifkopifko píše:Ja by som len podotkol, že "Asynchronous Shaders" (DX12 featúra) a "Asynchronous Compute" neoznačujú to isté.
Ono to je vcelku jednoduché. Async-Compute, jak to chápe nV, tj. ve vztahu ke zpracování (jenom) compute kernelů, tu ale neřešíme.
Tohle je vlákno o DirectX 12, tudíž je samozřejmě řeč o DX12 Async-Compute. Ano, sám Microsoft to tak nazývá - viz.
MSDN - DirectX 12: Synchronization and Multi-EngineAsynchronous compute and graphics example
Samozřejmě můžeme používat Výraz Async-Shaders i když je to marketingový výraz od AMD a někteří jeho používání špatně nesou
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 13. bře 2016, 13:11
od -IRONHIDE-
DX12 je monetalne vysmech
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 13. bře 2016, 13:13
od ArgCZ
z jakýho důvodu?
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 13. bře 2016, 13:14
od del42sa
-IRONHIDE- píše:DX12 je monetalne vysmech
velice hodnotný příspěvek
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 13. bře 2016, 20:49
od ifkopifko
Je možné že to chápem zle, ale podľa mňa tam v tom odkaze nie je zadefinovaný výraz "Asynchronous Compute" ako compute+graphics. Ja to chápem ako "
Asynchronous compute and graphics", teda presne ako to stojí v tebou odkazovanom texte (ide tam o asynchrónnosť compute a graphics). Mne sa v súvislosti s DX12 skôr udomácnil ten pojem Async-Shaders ako compute+graphics.
Problém je, že Asynchronous Compute je príliš všeobecný termín (ak máš odkaz, že je to naozaj zadefinované v DX, tak davaj) a preto tak treba aj čítať príspevky na webe. Ja mám pocit, že tento pojem si niektorí ľudia osvojili ako ekvivalent Async-Shaders na základe ACE (Asynchronous Compute Engine) v GPU AMD.
Ale prečo si myslím že sa tu s Hladisom zbytočne hádate... Hladis napíše (formou citácií), "že to na NV vlastne nefunguje" a ty mu na to: "Že je mimo a nechápe, že to na NV nefunguje". Akože WTF vy dvaja?
webwalker> Ani ty.