Stránka 55 z 64

Napsal: ned 1. črc 2007, 17:42
od dexterav
som sa pomýli malo tam byť 152.22...
inak slušné sú aj 165.01...
ale žiadne už neprinášajú nejaký rozumný nárast výkonu, maximálne opravujú chyby...

Napsal: ned 1. črc 2007, 18:48
od vindy
Kamikadze píše:ano, ma
no to nie je este uplne jasne, nvidia tvrdi ze hej, ale testy nasvedcuju niecomu inemu

Napsal: ned 1. črc 2007, 19:02
od izerS18
jaký testy zase? Ukaž nějaký test,kde se to projevilo...rád se juknu :wink:

Napsal: ned 1. črc 2007, 19:28
od crux2005
vindy píše:
Kamikadze píše:ano, ma
no to nie je este uplne jasne, nvidia tvrdi ze hej, ale testy nasvedcuju niecomu inemu
kľudne to môžu skreslovať ovládače ...

GS sa tak často nevyužíva, tak to nebolo na prioritných miestach

Napsal: ned 1. črc 2007, 22:13
od Shit
rostaxx píše:Vsude se pise ze ma ale nema
To by chtělo ale jasný důkaz... Chyba architektury, nebo "něco" v driverech...

Kód: Vybrat vše

http://www.pctuning.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=7769&Itemid=44&limit=1&limitstart=3

Napsal: pon 2. črc 2007, 09:32
od vindy
izerS18 píše:jaký testy zase? Ukaž nějaký test,kde se to projevilo...rád se juknu :wink:
sak staci sa pozriet na obycajny 3dmark na shader/vertex testy
Obrázek
Obrázek
Ako vidis, tak 8800gtx v pixel shader teste vedie nad x1950xtx aj 7900gtx skoro o dvojnasobok kdezto vo vertexoch je iba o trochu rychlejsia ako 7900gtx (v simple, complex ide lepsie asi kvoli architekrute, to by musel objasnit no-x).
Tak vznika otazka, keby bola cela 8800 unifikovana, nemyslis si ze by aj vo vertex testoch poslala staru generaciu na kilometre za seba?
Moze to byt pevne nastavene v driveroch, tazko je to takto odhadovat, ale presne kopiruje vysledky pevnej architektury.

A dalsi zaujimavy fakt: 8800gts ma iba 128->96jednotiek (povazujme ich za pixel shadery, visvetlim neskor preco) + 1350mhz->1200mhz
Teraz si pozri vysledok v pixel shader teste 302 * 1,3333 * 1.125 = 453 (vynasobil som rozdielom "pixel" shaderov a frekvenciou a dostal som vysledok GTX. no vida!! bud ma teda vsetkych 128 shaderov unifikovanych alebo su to cisto z velkej casti iba pixel shadery)
To by celkom aj vyhovovalo prezentacii od nvidie, ale pozrime sa na vertex testy:
Teraz budem pocitat s tym ze GTS ma ROVNAKY!!!! pocet vertex shaderov ako GTX.Jediny rozdiel je iba frekvencia.
96*1.125=108 a 213*1.125=239
Vysledky opat odpovedaju s miernym skreslenim modelu GTX.

Co z tohto vsetkeho pylnie?
GTS ma o 32 shaderov menej a ma mensiu frekvenciu, ale vsetkych 32 shaderov (so sucasnymi ovladacmi) sa tvaria ako pixel shadery a GTX ma rovnaky pocet vertex shaderov. Cize to vyzera tak ze je urcity pocet VS+GS a zvysok tvoria pixel shadery, cim vyssi model (G80), tym ich je viac.

Napsal: pon 2. črc 2007, 20:50
od ASUSik
tak sem si dnes přinesl 8800GTS 640MB, a maximální spokojenost, zatim jedu na ovladačích co sem k tomu dostal a v 3D marku mi dává cca6800bodů, což je oproti mé předchozí FX5700 (182bodů) slušnejn nárůst :D

Napsal: pon 2. črc 2007, 21:06
od Kamikadze
ASUSik píše:tak sem si dnes přinesl 8800GTS 640MB, a maximální spokojenost, zatim jedu na ovladačích co sem k tomu dostal a v 3D marku mi dává cca6800bodů, což je oproti mé předchozí FX5700 (182bodů) slušnejn nárůst :D
v 06? Co mas muj boze za procesor, ti ta karta jede na 50%

Napsal: pon 2. črc 2007, 21:08
od ASUSik
Kamikadze píše:
ASUSik píše:tak sem si dnes přinesl 8800GTS 640MB, a maximální spokojenost, zatim jedu na ovladačích co sem k tomu dostal a v 3D marku mi dává cca6800bodů, což je oproti mé předchozí FX5700 (182bodů) slušnejn nárůst :D
v 06? Co mas muj boze za procesor, ti ta karta jede na 50%
co asi D805 :-D tohle je na defaultnich 2,66 při 3,15 to bylo kolem 8000

Napsal: pon 2. črc 2007, 21:16
od Kamikadze
ASUSik píše:co asi D805 :-D tohle je na defaultnich 2,66 při 3,15 to bylo kolem 8000
jo tos byl ty, kdo mne psal po SZ :D
no brzdi ti to dost, mne to teda brzdi este vic, 3D06 sem radeji nezkousel, musel bych se nechutne stydet, ale planuju upgrade alespon na E4300 co nejdriv (pro neznale mam CeleronD331, 8800GTS640MB, 2G RAM)

Napsal: stř 4. črc 2007, 15:42
od Matrix
Je tady nekdo komu funguje na 8800GTX funkce v ovladacim panelu "PŘEVZORKOVAT PLOCHÝ PANEL" ? tj. ty černe pruhy po stranach na 22"wide LCD,kdyz hra nepodporuje siroky format,jinak je obraz ve hre deformovany!Uz jsem vyzkousel snad vsechny ovladace,ale pod XP ta funkce nejde.Pod Vistama je vse v poradku.Diky :sad:

Napsal: stř 4. črc 2007, 15:48
od kupco
Hmmm, ja som si teda nevsimol, ze by to nefungovalo... Ale doma to pre istotu skontrolujem... (na nete budem ale znova az v pondelok, tak potom dam vediet...)

Napsal: stř 4. črc 2007, 18:03
od venna23
Chlapi poraďte, chci si koupit novou grafarnu a rohoduju se mezi 8800 GTS 640MB, Radeonem 2900XT prípadně 8800 GTX, ale ta GTXka až jako poslední řešení, protože mam LCD Monitor s max. rozl. 1280x1024 a proto se ptám jestli má smyls kupovat grafarnu za 15 tácu. Když už bych si koupil tu GTS tak jak dlouho by vydržela na aktualních hrách v nadcházejícím roce (na plnejch detajlech samozhřejmě, a to na hrách typu Crysis, Elveon). Díky za odpověd.

Napsal: stř 4. črc 2007, 18:21
od ChrastyII
při rozhodovánim mezi 8800GTS nebo 2900XT jednoznačně 8800GTS,za tu tisícovku navíc dostaneš několikanásobně větší výkon,menší spotřebu a tišší větrák :) na takové věci typu "jak dlouho to karta vydrží na max" jsou tu jedinci vybavení křišťálovýma koulema :lol: s tim já neporadim :)

Napsal: stř 4. črc 2007, 18:23
od barco
Pokiaľ máš 1280x1024, tak by som ušetril, a zobral 8800GTS 320MB...
Ale predsa len nároky hier na pamäť sa budú len zvyšovať, takže pokiaľ máš viacej peňazí, tak 8800GTS 640MB.
Je to na tebe, priplatíš si naviac s tým, že v súćastnoti môžeš mať rovnaký výkon za menšie peniaze, ale v budúcnosti to bude Možno inak...

Napsal: stř 4. črc 2007, 18:24
od vindy
venna23 píše:Chlapi poraďte, chci si koupit novou grafarnu a rohoduju se mezi 8800 GTS 640MB, Radeonem 2900XT prípadně 8800 GTX, ale ta GTXka až jako poslední řešení, protože mam LCD Monitor s max. rozl. 1280x1024 a proto se ptám jestli má smyls kupovat grafarnu za 15 tácu. Když už bych si koupil tu GTS tak jak dlouho by vydržela na aktualních hrách v nadcházejícím roce (na plnejch detajlech samozhřejmě, a to na hrách typu Crysis, Elveon). Díky za odpověd.
aj 1280*1024 je dostatocne rozlisenie, pockaj si pol roka na DX10 hry a uvidis ze ani gtx nebude stihat vsetko na max v 1280 :sad:

Napsal: stř 4. črc 2007, 18:33
od Kamikadze
venna23 píše:Chlapi poraďte, chci si koupit novou grafarnu a rohoduju se mezi 8800 GTS 640MB, Radeonem 2900XT prípadně 8800 GTX, ale ta GTXka až jako poslední řešení, protože mam LCD Monitor s max. rozl. 1280x1024 a proto se ptám jestli má smyls kupovat grafarnu za 15 tácu. Když už bych si koupil tu GTS tak jak dlouho by vydržela na aktualních hrách v nadcházejícím roce (na plnejch detajlech samozhřejmě, a to na hrách typu Crysis, Elveon). Díky za odpověd.
Tak smysl kupovat silnou grafiku pro rozliseni 1280x1024 samozrejme ma.
Pokud chces 8800GTS, tak si kup 320MB, ktera ti pro takoveto rozsliseni bude bohate stacit(640MB ma smysl od 1600x1200 vyse). Zde dostanes podle mne nejlepsi pomer cena/vykon, protoze za nejakych 8500 vc DPH si kupujes highendovou kartu, ktera jde navic pekne pretaktovat.
8800GTS640MB bych z vyse uvedenych duvodu uplne vynechal.

Naopak 8800GTX je temer absolutni highend s vysokym vykonem. Vykon je priblizne o 25% vyssi nez u GTS a pretaktovat by ti mela jit o neco mene nez ma Ultra. Ale na o 1/4 vyssi vykon priplacis 6500, coz se podle mne nevyplati.

No a 2900XT je neco takoveho podivneho. Karta ma podle zdejsich nadsencu obrovsky potencial, ale nikdo nevi kdy, jak a zda jej dosahne.

Moje rada je proto 8800GTS320MB

Napsal: stř 4. črc 2007, 18:35
od vindy
Kamikadze píše:Moje rada je proto 8800GTS320MB
no len aby neskoncila ako slavna 6800gt so 128MB VRAM

Napsal: stř 4. črc 2007, 18:37
od izerS18
vindy píše:....
http://www.svethardware.cz/art_doc-6B07 ... A19A8.html
tady máš novej test s novýma ovladačema...tak se podívej a vybírej :wink:

Napsal: stř 4. črc 2007, 18:46
od Maddogg
izerS18 píše: http://www.svethardware.cz/art_doc-6B07 ... A19A8.html
tady máš novej test s novýma ovladačema...tak se podívej a vybírej :wink:
Pěkný , škoda že tam není nějaký lidský rozlišení alespoň těch 1280x1024. Nicméně propad 2900xt při AA a AF je stále stejný. Nechtěl bych vyvolat nějaký flame , ale tohle už imho ovladače nespraví (i když bych se docela rád mýlil :)