Stránka 56 z 78

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 22. bře 2016, 12:23
od Hladis
ArgCZ píše:do tohodle tématu kde se celou dobu hovoří o AS to prostě patří, že to vlastík hodil do her nemůže vadit, nevim proč by se diskuze o AS měla převádět do konkrétních her, spousta lidí do tý sekce ani nekouká
Uz to na forum hodil Vlastik drive a nemá cenu resit jedno tema na dvou mistech, když se jedna o konkretni hru. O DX12 jako API (o cem je tohle téma) tam není v clanku ani radka. Ostatne se tam pise, ze ohledne podpory ruznych API ještě autori nerekli nic. Nez to sem znovu hodíš i po zasahu moda, mas se informovat po SZ a zeptat se pripadne na duvody proc jsem to vyhodil a ne to sem dat znovu. A promaz.

Hladis//Presun do spravnyho tematu

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 29. bře 2016, 11:10
od oneb1t
na pclabu vysel test vsech aktualnich DX12 her
http://pclab.pl/art68785.html

PS: vsimnete si jak se taktne vyhnuli testovani AMD CPU :D :D :D a o kolik je i3 horsi nez i5/i7 v hitmanovi

peknej test z Cryengine 5
https://youtu.be/dMdNg7lTkgQ

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 30. bře 2016, 22:49
od Krteq
Informace od vývojářů Direct3D o směřování DirectX a HLSL.

Microsoft - DirectX 12 Advancements @GDC 2016 (YouTube)

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 30. bře 2016, 22:52
od Hladis
oneb1t píše:peknej test z Cryengine 5
https://youtu.be/dMdNg7lTkgQ
Tohle ale nemá s tématem nic spolecnyho. Nic o DX12.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 30. bře 2016, 23:00
od Krteq
What? A co třeba support DX12 v CryEngine 5, i když v té scéně to šlo i přes DX11.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 30. bře 2016, 23:26
od havli
i3 6100 vs i5 6600k v Hitmanovi:

980 Ti -> i5 je o 32% rychlejsi
Fury X -> i5 je o 44% rychlejsi

6600k stoji dvojnasobek. Takze vzhledem k cene je vykon i3 naprosto v norme.

S lepsi grafikou by asi byl rozdil vetsi, ale tezko muze 6600k dosahnout dvojnasobku vykonu (aby to odpovidalo cene), kdyz to vzhledem k parametrum obou CPU nejde ani teoreticky.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 30. bře 2016, 23:35
od CageJ
Povedzme si pravdu.. Dx12 je v podstate demo-sracka.. lebo hrac si nikdy nekupi low-end CPU aby k nemu dokupil High-End GPU... Takze i tak si kazdy hrac kupi i5/i7.. To Dx12 je dobre akurat tak pre notebook, kde to ale konci slabymi GPU.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 30. bře 2016, 23:43
od Hladis
Krteq píše:What? A co třeba support DX12 v CryEngine 5, i když v té scéně to šlo i přes DX11.
Nevim jaky "What ?", ale spojitost s DX12 v tom prispevku s testikem v DX11 není zadna. O nejakym supportu a DX12 tam nic nevidim. Takze mi unika smysl tohohle postu.
CageJ píše:Povedzme si pravdu.. Dx12 je v podstate demo-sracka.
"Sracka" bylo jakykoliv API po vydani, dokud se s tim nenaucili vyvojari delat.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 31. bře 2016, 09:34
od HafanPetr
CageJ píše:Povedzme si pravdu.. Dx12 je v podstate demo-sracka.. lebo hrac si nikdy nekupi low-end CPU aby k nemu dokupil High-End GPU... Takze i tak si kazdy hrac kupi i5/i7...
A můžeš nějak rozumně zdůvodnit, proč si mám na nové hry v DX12 kupovat zbytečně předražené i5/i7, když za ušetřené peníze si mohu koupit mnohem silnější grafiku, kterou DX12 dokáže efektivně využít, na rozdíl od DX11?

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 31. bře 2016, 10:00
od ArgCZ
však nemusí mít hned low-end, stačí starší CPU, třeba nějaký Nehalem i7 a voala, můžem zase upgrade odložit

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 31. bře 2016, 10:12
od -Vladimir-
Nehalem? Příliš zpátečnické. Sandy Bridge i5-2500K nebo i7-2600K by byl výborným začátkem.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 31. bře 2016, 10:13
od ArgCZ
vidiš, já bych tu i7ku co mam za i5-2500K nevyměnil, vlastně za žádnou i5 na světě :D

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 31. bře 2016, 10:43
od -Vladimir-
Tak ta i7-2600K.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 31. bře 2016, 12:57
od hnizdo
HafanPetr píše: A můžeš nějak rozumně zdůvodnit, proč si mám na nové hry v DX12 kupovat zbytečně předražené i5/i7, když za ušetřené peníze si mohu koupit mnohem silnější grafiku, kterou DX12 dokáže efektivně využít, na rozdíl od DX11?
Muzu. DX12 z hlediska CPU pouze _umoznuje_ paralelizovat nektere DX ukony, ktere predtim trpely bottleneckem v podobe jednoho ulohove pretizeneho vlakna CPU. Jestli toho vyvojari vyuziji, nemas nikde zaruceno. Naopak ti mohu garantovat, ze hry jako GTA-V, Fallout4 nebo Division dnes dokazi vytizit i vykonne vicevlaknove cpu, takze s i3 nepochodis i s celym DX12, zejmena s grafikou od mainstreamu vys vcetne.
Bylo by dobre si prestat DX12 predstavovat jako neco, co samo o sobe nekde najde dvojnasobek vykonu, ktery se doted valel ladem. To je iluze. U hry ktera je dobre napsana na dx11 s dobrymi dx11 ovladaci bez 30% overheadu (if you know what I mean) ti dx12 nepomuze vubec.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 31. bře 2016, 13:01
od oneb1t
u fx-8xxx to skutecne nekde najde polovinu vykonu :D

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 31. bře 2016, 13:05
od hnizdo
Tak jiste, tam byl ten bottleneck monstrozni, ale mluvime tu o perspektivnich cpu. To uz muzem vytahnout Athlony nebo Core2Duo.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 31. bře 2016, 13:21
od DOC_ZENITH
DX12 má krom možného multithreadu i nišší overhead. I když tedy žádné MT optimalizace neproběhnou, stále se overhead na tom 1/2 threadu zmenší cca o 50% to už je dokázáno. I v testech kde to neškáluje na mnoho jader má DX12 velkej boost, a potvrzuje to že největší benefity mívaj paradoxně CPU s málo jádry, typu I3, protože jim díky menšímu overheadu na protlačení geometrie zbyde více prostředků na to ostatní.

Takže DX12 má v tomto univerzální benefity, jeho největší problém momentálně je mizerná optimalizace na GPU části věci kde to často dopadá citelně pomaleji jak DX11. Tiz Tom raider a podobné věci.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 31. bře 2016, 13:23
od Krteq
RoTR je zatím jediným případem, kde je DX12 pomalejší jak DX11.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 31. bře 2016, 13:48
od oneb1t
hlavne ty testy co provadej jsou uplne mimo misto aby se zamerili na mista s cpu bottleneckem a ukazali jak se vylepsej minimalni fpska tak testujou nejaky hovadiny

jeste idealne s nejvykonnejsim CPU na trhu aby se to naaahodou neprojevilo :D :D

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 31. bře 2016, 14:32
od hnizdo
DOC_ZENITH píše:DX12 má krom možného multithreadu i nišší overhead. I když tedy žádné MT optimalizace neproběhnou, stále se overhead na tom 1/2 threadu zmenší cca o 50% to už je dokázáno.
Ano, ale toto se pozitivne projevi pouze v pripade, ze v dane hre je prave toto hlavni bottleneck. Neni to tak u vsech univerzalne a jeste zalezi na ovladacich. O tom mluvim.
Polopaticky: pokud je hypoteticky dx11->12 overhead univerzalne 50%, na vyslednem fps se to muze projevit +5%fps, nebo taky +100% fps.
Viz nektere soucasne dx12 hry.