Stránka 56 z 64

Napsal: stř 4. črc 2007, 19:22
od vindy
izerS18 píše:tady máš novej test s novýma ovladačema...tak se podívej a vybírej :wink:
hej, najlepsi je ten dirt v DX10 8-)

Napsal: stř 4. črc 2007, 20:35
od aldin
Mám kartu geforce 8800gts 320mb při hraní hry colin dirt mi to šíleně laguje.
Při předchozí kartě ati 1650xt byla hra v poho plynule.
Můžete někdo poradit. Díky

Napsal: stř 4. črc 2007, 20:40
od izerS18
Sniž nastavení shadows na medium...ale spíše napiš,v jakém nastavení to hraješ a jeké máš ovladače. Ale to nastavení předpokládám máš vyšší než s tím Radeonem...či se to děje při stejným nastavení?

Napsal: stř 4. črc 2007, 20:44
od aldin
no to nastavení mám o něco vyšší,ale ta hra jde chvílema plynule a pak to zase trhá zkoušel jsem defragmentovat disk už nevím co bych měl udělat.

Napsal: stř 4. črc 2007, 20:45
od aldin
ovladače mám nejnovější a nastavení hraju 1024 768

Napsal: stř 4. črc 2007, 20:49
od godlike
ChrastyII píše:při rozhodovánim mezi 8800GTS nebo 2900XT jednoznačně 8800GTS,za tu tisícovku navíc dostaneš několikanásobně větší výkon
Nekolikanasobne je cca v radu stovek procent? ;-) Nešiř tady bludy feknkju..
venna23 píše:Chlapi poraďte, chci si koupit novou grafarnu a rohoduju se mezi 8800 GTS 640MB, Radeonem 2900XT prípadně 8800 GTX... jak dlouho by vydržela na aktualních hrách v nadcházejícím roce (na plnejch detajlech samozhřejmě, a to na hrách typu Crysis, Elveon). Díky za odpověd.
Vubec neres co bude za rok,chces hrat ted hned a necekej na nic nebo se nedockas.Ale podle me se tyhle hry budou plouzit na 30fps na jakymkoliv highendu dnes.Kup si GTS 640MB za 9000 moje volba.Nebo tu 320MB a na jare ji zahodis za 2500kc a koupis teprve poradny delo.Na poradny vykon v DX10 to chce vykon 2-3vyssi nez ma soucasny highend.
aldin píše:Mám kartu geforce 8800gts 320mb při hraní hry colin dirt mi to šíleně laguje.
Při předchozí kartě ati 1650xt byla hra v poho
Asi reinstal win pro klid duse...

Napsal: stř 4. črc 2007, 21:09
od rostaxx
aldin píše:Mám kartu geforce 8800gts 320mb při hraní hry colin dirt mi to šíleně laguje.
Při předchozí kartě ati 1650xt byla hra v poho plynule.
Můžete někdo poradit. Díky
No dej si nastaveni na LOW pac na max a nebo na ultra nastaveni se ti nevejdou textury do grafickej pameti viz test na svethardware ,proste tu kartu nemohli testovat v dirtu protze se jim to cukalo a cukalo se jim to tak ze kdyz se hybali tak to byla sekatura a kdyz se zastavili tak jim po chvili vyskocilo FPS o desitky nahoru , coz znamena ze pamet na GK proste nestaci ...

Napsal: stř 4. črc 2007, 21:29
od Stratos
nj DIRT asi prvni hra kde se naplnoukazuje ze 320Mb je malo.

Napsal: stř 4. črc 2007, 21:33
od vindy
Stratos píše:nj DIRT asi prvni hra kde se naplnoukazuje ze 320Mb je malo.
uz je ich viac, ale na coline je to najviditelnejsie (btw uz som to tu pisal, ale dirt potrebuje na ultra detaily nieco cez 570mb vram, takze sa to ani neoplati skusat na 320mb :o )

Napsal: stř 4. črc 2007, 21:47
od ASUSik
vindy píše:
Stratos píše:nj DIRT asi prvni hra kde se naplnoukazuje ze 320Mb je malo.
uz je ich viac
jojo FSX :up:

Napsal: stř 4. črc 2007, 21:50
od Net
ja to hram u kamosa..na 8800GTS 320MB .a setko som mu nastavil na High.4AA ..a hra mu ide stabilne 30fps.. jeho zostava : C2D 6300 1.83Ghz 2Gb DDR2 800Mhz Leadtek 8800GTS 320MB :wink:

Napsal: stř 4. črc 2007, 21:58
od barco
Hlúposť, ja hrám DIrT na High details, Shadows medium a to mám 35FPS...
Zatiaľ to s GF 8800GTS 320MB nevidím tragicky, na rozlíšenie 1280x1024 a vysoké detaily + AA, AF postačuje zatiaľ u každej hry...

Napsal: stř 4. črc 2007, 22:06
od vindy
ale ja hovorim VSETKY nastavenia na ultra, aj shadows a to uz nema sancu a pokial ti to pojde plynulo ( :-D ) tak by som rad videl aj nejaky dokaz v podobe ingame videjka, pozname take ze ide to plynulo (na 5 fps)

Napsal: stř 4. črc 2007, 22:09
od barco
Mno ale 8800GTS 320MB nie je úplný high end, takže nemôžeš čakať že ti každá hra pôjde na ULTRA detaily s 16xAA a 16xAF :roll:

Napsal: stř 4. črc 2007, 22:17
od vindy
barco píše:Mno ale 8800GTS 320MB nie je úplný high end, takže nemôžeš čakať že ti každá hra pôjde na ULTRA detaily s 16xAA a 16xAF :roll:
to nie, ale GTS so 640MB by sla znatelne lepsie 8)

Napsal: stř 4. črc 2007, 22:19
od izerS18
vše je otázka peněz...když je máš,máš lepší hardware a hezčí hry...když ne...musíš vše vychytat s nastavením :-D

Napsal: stř 4. črc 2007, 23:18
od Ache
Colin krásně ukazuje, že Nvidia má memory management pěkně na prd. 320MB je třeba málo, ale na Takovej X1950XT 256MB sem tuhle hru hrál a rozhodně to nedělalo takový "škuby" jako na 8800GTS 320MB - jela v rámci možností plynule. Ono není problém na 256MB kartě renderovat třeba 600MB textur, ale hodně záleží na přístupu ovladačů k paměti, protože těch 600MB se nikdy nerenderuje naráz, ale během "průletu" scénou - takže ty textury se jen prostě musí čas od času vyměnit.
Stačilo by aby na 320MB GTS byly pořádně napsány drivery, a problém který pod colinem vidíte by zmizel. 640MB problém s memory managementem nemá, protože dnes neni jediná hra která by měla víc než 640MB textur.

Jinak už mě připadá omlévání toho, že 640MB má smysl až od 1600X1200 směšná! rozdíl mezi 1280x1024 a 1600x1200 je snad jen 5MB Framebufferu. Takže ne, že bych chtěl na něco narážet, ale 1600x1200 už tolik tej 320MB neubere. Fór je v tom, že "poškubávání" způsebený dotahováním textur bude na 320MB GTS i v nejnižším rozlišení - a to je ta věc co snižuje většinou Fps i testech. :(

Edit: To máte jako z pamětí RAM, prostě když máte málo paměti tak taky budete swapovat z disku, a jediným řešením je nepracovat z takovým množstvím (u Her by to znamenalo né snížení rozlišení obrazovky, ale snížení rozlišení textur) a nebo dokoupit víc paměti. :wink:

Napsal: stř 4. črc 2007, 23:25
od dexterav
Ache píše:...
tak tak, ale platí to aj pre 640MB verziu napr. pri hraní Oblivionu s text. pakmi...
dôjde ramka a koniec... je to divné...vyzerá to tak že karta použiva iba vlastnú ramku a nespolupracuje s PCIe zbernicou?
proste je tam iba zasunutá :roll:
pretotie prepady 320MB verzie a pritom 256MB ostatné karty taký problém nemajú

Napsal: stř 4. črc 2007, 23:28
od Highlander
no ono to je hlavne neodladenost ovladaču.Mě třeba osobně přijde,že ve staré hře Doom3 se to zvláštně škube,at hraju na jakekoliv grafice....Težko říct kde vzniká ta chyba.Možná by to chtělo zkusit starši ovladače apd...

Napsal: stř 4. črc 2007, 23:30
od dexterav
Highlander píše:no ono to je hlavne neodladenost ovladaču.Mě třeba osobně přijde,že ve staré hře Doom3 se to zvláštně škube,at hraju na jakekoliv grafice....Težko říct kde vzniká ta chyba.Možná by to chtělo zkusit starši ovladače apd...
staršie to len zhoršujú...