Stránka 57 z 78
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 31. bře 2016, 14:53
od Hladis
DOC_ZENITH píše: na protlačení geometrie zbyde více prostředků
DOCuuu to taha za snuru od mysi. Kolikrat ti bylo vysvetleno, ze nejde o geometrii jako takovou. Nauc se používat spravny terminy v tyhle věci.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 31. bře 2016, 15:45
od DOC_ZENITH
Čim více polygonů tím méně FPS. Polygony jsou dle mého názoru geometrie, mám tomu řikat drawcalls bude to znít lépe? V Praxi jde o to nacpat na scénu více trinaglů, tzn geometrie.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 31. bře 2016, 16:25
od Krteq
Ty jsi opravdu uvázl v 90. letech
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 31. bře 2016, 16:47
od DOC_ZENITH
Tzn mam pravdu, díky za podporu.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 31. bře 2016, 17:03
od VeCkO
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 31. bře 2016, 18:53
od Hladis
DOCu najdi si to, uz jsem ti to vysvetloval. Draw call ti delaj i stiny, textury, svetla......
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 1. dub 2016, 15:00
od DOC_ZENITH
Textury moc ne protože jejich odstranění ze scény (to samé shadery na objektech) ten CPU bottleneck moc neovlivní. Počet polygonů na oběkntu, samotnejch oběktů a stíny ano.
Upřímně řečeno u těch stínů to dost nechápu, že se dodnes řešej tak že se prostě promítá polygonová mapa objektu s ohledem na zdroj světla a pak se na to použije určitěj blur či jiné efekty ab to o vypadalo realisticky, ale počítá se to na straně enginu a loaduje to CPU jak dekádu dozadu, API a způsobuje velkej počet drawcalls. Tohle je něco co bych čekal že se už dávno bude řešit na straně GPU, že GPU dostane zdroje světla (které dostává stejně) a stíny nahodí dle požadavku a spočítaj se komplet na straně GPU. Vůbec nechápu co tomu brání.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 1. dub 2016, 15:43
od oneb1t
gpu nema ve standartnim pipeline vsechny informace pro vypocet stinu to je hlavni problem
oproti tomu cpu je vidi vsechny naraz proto se to pro zjednoduseni pripravuje na cpu
slo by to spocitat a pripravit nejakym spesl compute shaderem ale to je pro vyvojare prace navic
u lepsich enginu jako je treba cryengine se stiny pocitaj jen jednou za cas a pak se pouzivaj uz predpocitany
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 1. dub 2016, 16:35
od ArgCZ
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 1. dub 2016, 16:38
od oneb1t
to je jen dobre znamena to totiz ze nebudu muset jeste dlouho upgradovat CPU
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 1. dub 2016, 16:48
od havli
No jestli 3 hry za pul roku jsou extremni rychlost... hmm. Pricemz GOW byl ultimatni bugfest (snad uz opraveno) a TR bezi pod DX12 hur dodnes.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pát 1. dub 2016, 22:30
od zumpar1234
Tiež by som to tak neglorifikoval, chapem ze MS proste musi tlačit Windows 10 hlava nehlava nakolko chce zabit win32 a vsetko zviazat pod jednotny Store a UWP ale až taka slava to nie je... Okrem MS podporovanych projektov sme zatial skoro nič nevideli.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 2. dub 2016, 12:54
od Raikkonen
DX12 se určitě prosadí, jen to prostě chce trochu trpělivosti (jako u dřívějších verzí). Ale Store a UWP, to už je spíš věštění z koule a bůhví, jak to nakonec bude vypadat. Microsoft to přece už dřív zkoušel s Games for Windows, aby to následně úplně stopl (čímž pak některé koupené hry vůbec nešly ani hrát, např. Dirt 3). A teď po 3 letech zase začíná od nuly. No nevim, čím nás chce přesvědčit. Jestli mu to nešlo už po roce 2006, tak teď po dalších 10 letech má Valve ještě silnější pozici, má v katalogu nejen hry velkých vydavatelů, ale i ty menší a indie, early access, i software a hlavně celkovou vyladěnost a komunitu. Windows Store tu máme od verze 8, ale velkou díru do světa zatím neudělal, je to takový chudý příbuzný. A UWP je spíš zatím v beta fázi a ani vývojáři jím nejsou nijak nadšení, spíš proti tomu naopak brojí. Na nějaký větší průlom to tedy v tuto chvíli nevypadá.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 4. dub 2016, 15:34
od Krteq
Pár informací ohledně posledního updatu Microsoftího MiniEnginu
DirectX 12: A MiniEngine Update (YouTube)
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 5. dub 2016, 17:05
od oneb1t
interesting
to ze zrovna polaci prijdou s takovejhlema vysledkama jsem fakt necekal
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 5. dub 2016, 17:08
od del42sa
FX-4300 má pod DX12 horší výsledek jak tentýž procesor pod DX11 ?
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 5. dub 2016, 17:12
od Ache
oneb1t píše:interesting
to ze zrovna polaci prijdou s takovejhlema vysledkama jsem fakt necekal
Já spíš pořád nevim, co někteří proti testům na pclab.pl mají - kromě toho že je mají jedny z nejlepších.
Ale ten pokles výkonu na skylake v DX12 je divný. Mě tam také v DX12 klesne výkon, ale to spíš připisuji na účet nvidie + blbě naroubovanýho DX12 na starý engine.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 5. dub 2016, 17:13
od oneb1t
no ja jsem si ted procet celej ten test a jsou tam dobry ptakoviny takze to asi zas tak kvalitni nebude
(ten jeden obrazek jsem videl jen na overclock.net az potom jsem se sel mrknout na pclab)
ale samozrejme pretaktovanou visheru pro jistotu neotestujou aby jim neskoncila v nekterejch testech prvni...
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 5. dub 2016, 17:16
od Ache
No on ten DX12 v TR je spíš takový divný. Je to tam kdovíjak doplácnutý. Podobně je na tom i Hitman, ten v DX12 mě také běží hůře (na intel + Nvidia, na AMD sem to nezkoušel)...
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 9. dub 2016, 02:44
od VeCkO
https://www.youtube.com/watch?v=mUlHRyz_GmY
i3 vs i7 na 980Ti a Fury X v AotS v DX11 a DX12, docela zajímavý testík