Stránka 57 z 64

Napsal: stř 4. črc 2007, 23:31
od busy
ja by som povedal ze aj neodladenost hier. kazdy ju chce vydat co najskor a tak to aj vypada :evil:

Napsal: stř 4. črc 2007, 23:31
od Highlander
dexterav píše:
Highlander píše:no ono to je hlavne neodladenost ovladaču.Mě třeba osobně přijde,že ve staré hře Doom3 se to zvláštně škube,at hraju na jakekoliv grafice....Težko říct kde vzniká ta chyba.Možná by to chtělo zkusit starši ovladače apd...
staršie to len zhoršujú...
to je možný,neříkam ze ne.Já jenom chtěl poukázat na to,že nový ovladače nemuseji být dycky to právé pro určitou hru a tak je nekdy dobrý zkusit i starší ovladače....

Napsal: stř 4. črc 2007, 23:33
od dexterav
busy píše:ja by som povedal ze aj neodladenost hier. kazdy ju chce vydat co najskor a tak to aj vypada :evil:
no ale tento problém s ramkou asi nemajú hry na svedomý...
kedže na 256MB to ide ana nv88GTS 320MB už nie...

Napsal: stř 4. črc 2007, 23:35
od Ache
Busy: No nedoladěností her to může být taky, ale fakt, že Nvidia si na paměť potrpěla víc než ati platí už pěknou dobu, což fakt nechápu, protože je to čistě záležitost driverů. Takže 320MB GTS by opravdu pod kolinem válela mnohem víc (i v jinejch hrách kde má propady), kdyby jí ovladače s tou pamětí uměli zacházet. :wink:

Napsal: stř 4. črc 2007, 23:38
od dexterav
Ache píše:Busy: No nedoladěností her to může být taky, ale fakt, že Nvidia si na paměť potrpěla víc než ati platí až pěknou dobu, což fakt nechápu, protože je to čistě záležitost driverů. Takže 320MB GTS by opravdu pod kolinem válela mnohem víc (i v jinejch hrách kde má propady), kdyby jí ovladače s tou pamětí uměli zacházet. :wink:
osobne si myslím že to nevie ani 640 ani dokonca GTX, ale tie majú relatívne hafo ramky, ale dokedy?

Napsal: čtv 5. črc 2007, 13:02
od vindy
Ache píše:Jinak už mě připadá omlévání toho, že 640MB má smysl až od 1600X1200 směšná! rozdíl mezi 1280x1024 a 1600x1200 je snad jen 5MB Framebufferu. Takže ne, že bych chtěl na něco narážet, ale 1600x1200 už tolik tej 320MB neubere.
Zabudas na to ze sa pouziva aj AA/AF a to zabere omnoho viac pamate ako 5MB :?

Napsal: čtv 5. črc 2007, 13:35
od Mtex
2Ache: ono ten problem s nedostatkom pamate ma aj 640MB verzia a mozno aj 768MB GTX-ka ... mal som 320MB a teraz mam 640MB a v COH na Ultra high detaili textur musim robit presne to iste co na 320MB verzii. Po nacitani mam cca 60fps (RT ukazuje preplnenu pamat..vyse 640MB!!!)... po pouziti triku s alt+tab vyskoci fps na 2 nasobok... takze v tejto hre je jediny rozdiel v tom, ze s 320MB si zahras max na high detali textur a s 640MB na ultra...rozdiel je ale dost maly.
Najhorsie to bolo s 320MB GTS v oblivione, fear combatovi...vsetko sa ale dalo vyriesit znizenim detailov textur, co pomohlo omnoho viac ako vypnutie AA,AF

Neviem kedy nvidia uz konecne nieco urobi s memory managementom, ale asi nikdy :sad:

Napsal: čtv 5. črc 2007, 14:23
od barco
Mtex píše:Neviem kedy nvidia uz konecne nieco urobi s memory managementom, ale asi nikdy :sad:
nVidia natom pracuje, postupne sa to zepšuje každými novými ovládačmi, ale nikto nevie kedy sa to doladí na 100% :(

Napsal: čtv 5. črc 2007, 21:40
od dexterav

Napsal: čtv 5. črc 2007, 22:13
od izerS18
zajímavé...mám stejné výsledky v Lost Planet:)))...asi se trefili
Jinak vše při starém...role jsou rozdané a mainstrem v podobě 86xx a níže v řadách 8 a ATI 26xx je nám tu tak platnej :(

Napsal: pát 6. črc 2007, 18:09
od dexterav

Napsal: pát 6. črc 2007, 18:53
od dexterav
izerS18 píše:zajímavé...mám stejné výsledky v Lost Planet:)))...asi se trefili
Jinak vše při starém...role jsou rozdané a mainstrem v podobě 86xx a níže v řadách 8 a ATI 26xx je nám tu tak platnej :(
no niektoré servery už tieto karty pár krát v súvislosti s DX10 podstate označili priamo slovom LOWend :twisted:

Napsal: pát 6. črc 2007, 20:03
od izerS18
ten poslední test,cos tu post,opět to samé...momentálně vybírat grafiku,kde se slušně zahrát,tak nevím,co volit...brr...
Jsem osobně zvědav na podzim,co tu bude za grafiky...

Napsal: ned 8. črc 2007, 14:41
od godlike
izerS18 píše:ten poslední test,cos tu post,opět to samé...momentálně vybírat grafiku,kde se slušně zahrát,tak nevím,co volit...brr...
Jsem osobně zvědav na podzim,co tu bude za grafiky...
Blby je,ze lidi co nechtej dat vic jak 4-5000kc za slusnou kartu,si dnes nemaji co koupit.Hlavne full hry DX10 si nezahrajes ani na dnesnim highendu.Vsechny radoby DX10 dnes jsou v podstate DX9 s nejakym kourem a mlhou navic.Marketing marketing marketing.Sranda.

Napsal: ned 8. črc 2007, 16:26
od izerS18

Napsal: úte 10. črc 2007, 05:22
od hurrican
Zdravim..Chcem sa spytat...ci este neni vyrieseny problem...s prepadavanim vykonu u 8800gts 320MB (neajky bios..drivery....Ta karta naozaj nevie dobpre pracovat s tou Ramkou) Hral som teraz LOST PLANET...a v po dlhsom hrani....v niektorych pasazach skocio FPS na 20...ale ked som pouzil staru fintu...ALT+TAB.... tak potom hned bolo 40....Takze Akoze to neni zla karta..len pri dlhsom hrani...asi vzdy treba vymazat Ramku tej karty (alt+tab) alebo co tot sposobuje.....Tak len ze ci sa to neda nejako vyriesit (ci sa to nevyriesilo este) (a prosim take ze vyriesis to kupou 640MB alebo GTXky ...tak to viem aj sam... :)

Napsal: úte 10. črc 2007, 08:17
od Maddogg
Tohle je imho problém hry/her. Já to na mé 7600gs nemuzu soudit :)

Napsal: úte 10. črc 2007, 09:11
od Mtex
2 hurrican: lost planet som este nikdy nehral, ale vo vela hrach pomohlo znizit detaili textur na medium, znizt napr. AF zo 16 na 8x atd...

Napsal: úte 10. črc 2007, 10:10
od izerS18
Lost Planet jsem hrál a su skoro na konci,ale když jsem si hrál s AF,bylo jedno,zda mám 16 či 0,FPS stejné..AA už má jiný vliv. Jasně,mám GTX,ale tak jsou to podobné čipy a nepředpokládám,že to hraješ v 1600/1200...když bude nižší rozližení,výkon karet jsou podobnější... Zkuš ještě dám třeba HDR na medium...hra vypadá stejněa,ale je více FPS

Napsal: stř 11. črc 2007, 09:37
od hurrican
Dik...za rady...AF pouzivam 8x...a AA 4x...No ono to robi pri viacerych hrach....A zasa viem ze ked dam nizsie detaily ze mam viac FPS...tp je jasne...Ale ide o to...ze ta karta to zvlada...LEn sa nejako zaplni..a nevie napr.textury co ma v pamati vymazavat (ci ako to funguje...) a pomoze ten ALT+TAB... (prepnutie do WIN a spat..) (a potom sa uvolni asi RAMka na karte a ide to zasa aj o 100% lepsie...)