Stránka 59 z 78
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 13. dub 2016, 18:12
od AllowedCry
Nežerete nějaké depresivní prášky? to je děs co tady předvídáte
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 13. dub 2016, 18:15
od ArgCZ
no já nevim co má MS v plánu ale mě spíš přijde že si chtěli urvat kus trhu a přes UWP nabídnout PCčkářům exkluzivky z XBONE, jako přece není nikde zatím nic o tom že by hry pro DX12 měli být UWP a nic jinýho, možná trochu hysterčíte
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 13. dub 2016, 18:16
od havli
Tak win10 samo o sobe problem neni, kdyz si to clovek trochu upravi, tak je to celkem fajn system. Treba WDDM 2.0 urcite neni spatna technologie, DX12 taky ne. Ale tyhle konzoloidni paskvily, to se proste neda. Pokud vynecham tu samotnou konzolovitost - tj pulka hry se jen kouka na film, vestavene wall hacky, atd.... tak i samotna technicka stranka je strasna - vsude blur, sum, vykon naprosto neodpovida predvedene grafice (ani na CGN). Proste bida, tohle at si MS necha, ani zadarmo bych to hrat nechtel.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 13. dub 2016, 18:19
od Hladis
ArgCZ:
Jde samozrejme o spekulace, ale u MS bych byl opatrnej, jelikož muze mit snahu protlačovat věci silou diky jeho vesmes monopolnímu postaveni.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 13. dub 2016, 18:36
od zumpar1234
Presne ako pise Hladis, MS je monopol a jedina konkurencia je jeho zakaznik ktoremu sa snazi pretlacit rozne veci, vecsinou navrhnute hlavne v prospech vlastnych zaujmov tak aby mu to co najviac vyhovovalo a casto ide aj cez odpor cestou sily... to mozme vidiet hlavne dnes pri Windows 10, ten system musi MS koli UWP pretlacit za každu cenu inak budu mat problem. A pre neveriacich Tomasov podotknem ze na nedavnej MS Build konferencii neukazovali pomaličky nic ine len ako portovat win32 do UWP, napriklad som sa docital ze nazorne ukazovali aj portaciu Witicher 3 do UWP. Je to skratka trend nastoleny Microsoftom, UWP nema byt mobilny doplnok Win32 ale jeho nahrada. Samozrejme ze aj ked to pojde vsetko dobre, Windows 10 sa presadi a nasledne sa zacnu hufne portovat win32/64 aplikacie na UWP bude trvat zanik win32 ekosystemu cele roky ale povedzme že v horizonte 10- 15 rokov može byt kludne win32/64 totalna mrtvola. Takto MS znazornuje svoje plany graficky:
http://az648995.vo.msecnd.net/win/2015/ ... dwell3.png
Inak Hladis Valve sa so Steam machines vobec nedari Steam statistiky hovoria jasne ze Linux sa vobec nepohol. A ludia= skratka to je stado kde vecsina BFU je uz na Windows 10 lebo je zadarmo a dalsia vec je ze bez neho si niektore hry skratka nezahra. Velmi by som sa nespoliehal na beznych uzivatelov ty pojdu do toho kde bude soft. Ja si naopak myslim ze pokial ma Valve zaujem proti tomu realne bojovat tak musi zacat byt pocut a hlavne ponukat aj ofocialnu alternativu k desktopovemu Windowsu lebo Steam machines je v mojom ponimani produkt pre obyvačkove hranie a nie ako alternativa k desktopovemu Windows PC ale alternativa ku konzolam.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 13. dub 2016, 18:49
od oneb1t
me to nijak zvlast nevadi vetsina tech her co momentalne vychazi v UWP tak by normalne na PC vubec nevysla jsou to veci vyrobeny pro konzole u kterejch se MS uvolil vydat je i na pc
asi by me potesilo kdyby nakonec vyhral vulkan nad dx12 ale nevidim to realne
beru to tak ze vetsi AAA hry stejne vyjdou i mimo UWP a v UWP vyjdou hlavne hry co jsou primarne zamereny na konzole
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 13. dub 2016, 19:00
od DOC_ZENITH
A proč by se měly portovat? Proč MS neudělá emulátor na úrovni kernelu (aby se daly apliakce spouštět cross platform i na HW na kterej nebyly napsaný) jako to udělal Apple když přecházel z Power na x86? Power aplikace chodily, jo, byly o 30-60% pomalejší ale u většiny to nebylo kritické + výkon x86 to s časem rychle smáznul + u těch aktuálních vyšly rychle native x86 verze a bylo to, zpětná kompatibilita ale byla zachována.
Tah MS je ne vyhovět lidem, ee, tah je vše dostat na jejich store. BFU ani nemaj na výběr, aktualizase si nevypli takže se jim win10 nainstalovaly samy a je to. UWP je sviňárna největšího rázu. Win10 když se upravěj tak to neni zlej OS, ale pak jsou to jen win7 s EFI bootem + WDDM2.0 + DX12. Update a špicl servery jsou spojené s store, takže když odstříhnete ty nefunguje ani store. Nejhorší na tom je že negativní fakta o UWP se rozlezly hlavně díky nefunkčnosti a problémům (nefunkční non-vsync, multiGPu, obecně problémy. Kdyby si MS dal záležet a ono to fungovalo OK, bylo by mnohem méně odporu k tomuto plíživému centralizovanému šmírovacímu monopolu.
Pokud by UWP apliakce stály mimo store, a daly se spouštět klasicky jako jakejkoliv jinej program vše by bylo OK, ale ne, problém je jak se spuštěj a distribuujkou, a že je to jediná cesta. Že prostě aniž by to MS povolil tak si z UWP nespustíte ani vlastní program. Když má člověk něco na UWP tak to nemá, neni to jeho, je to MS a on je jen hostem na svém vlastním stroji, ala pravej opak toho co ono celé "PC" vlastně znamená.
To že mizerné pure porty z gcn běžej lépe na gcn neni přžekvápko, a AMD to jistě vyhovuje, měli by se ale vymezit vůči praktikám UWP a tlačit otevřené DX12 a Vulkan hry, ne se tiše tetelit v koutě "jé hele ty sviňárna MS jede na našich kartách lépe, to je super".
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 13. dub 2016, 19:58
od nou
Tak Microsoft by chcel mat z Windows druhy iOS platformu kde sa mu budu sypat peniazky z kazdej predanej aplikacie.
Co sa tyka Linuxu tak ten rastie. Nie pomer ten sa drzi stale pod 1% ale uvedomte si ze pocet steam pouzivatelov neustale rastie. Tym padom aj pocet Linux instalacii. Dalsi dolezity fakt je ze SteamOS nie je zaratany do statistik ktore si mozete pozriet na webe. Teda aj keby Valve predalo rovno 10 milionov SteamMachines tak s statitikou to nepohne ani o promile. Mozeme len spekulovat ci tym chce zakryt neuspech alebo mozno aj pripadny uspech SteamOS.
Nakoniec Microsoft zacina byt trochu zufali ked vytvara ten Linux kernel prekladaciu vrstvu. Totiz mu utekaju vyvojary. Dnesny vyvoj aplikacii je totiz Linux, Linux Linux. Vsetko sa tlaci na web a co myslite na com bezi to kvantum serverov? Vyvojary potom musia vyvijat tiez na Linuxe alebo na Mac. Vyvijat napriklad Ruby on rails web aplikacie na windows je utrpenie a preto to kazdy programuje bud na Linuxe, virtualizovanom Linuxe alebo Mac. Microsftu unikaju vyvojary a je si toho vedomy. Desktop je dnes v celkovom mertku uz marginalna zalezitost.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 13. dub 2016, 20:48
od oneb1t
to je jasny platformu kde se bez prace sypou penize z prodeju a reklamy ostatnich studii chce kazdej
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 13. dub 2016, 21:43
od HafanPetr
UWP své uplatnění určitě najde, ale moc bych to nedramatizoval.
Run your app on a Windows 10 phone, a Windows 10 desktop, or an Xbox. It’s the same app package! With the introduction of the Windows 10 single, unified core, one app package can run across all platforms
Spíše dost úsměvná představa, že by se veškeré aplikace z PC daly spustit na obyč. mobilu.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 13. dub 2016, 21:53
od oneb1t
proc ne kdyz tam bude x86 cpu a nejaka karta co podporuje DX12 tak ti ty hry klidne pofrcej i na telefonu
problem je spis ze to vyzaduje windows ucet a ten vetsina lidi nepouziva (vcetne me)
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 13. dub 2016, 22:13
od zumpar1234
HafanPetr: Cele je to dost usmevne jediny kto to berie az prilis važne je Microsoft.
A to je ta tragedia...
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 13. dub 2016, 22:52
od Krteq
No, všichni se schodneme že UWP jako platforma je spíš krokem vedle.
Ale UWP má s DX12, jako samotným API, pramálo společného. Pokud chcete lamentovat nad UWP, tak v sekci OS.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 14. dub 2016, 00:21
od DOC_ZENITH
To je pravda, ale koukni se kolik ze zatim vydanejch či ohlášenejch DX12 her je normal SW a kolik je UWP only a dojde ti proč ten vztek.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 14. dub 2016, 00:51
od Krteq
Zatím vidím jen 2 UWP only (GoW:UE a QB).
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 14. dub 2016, 07:57
od ArgCZ
a v obou případech se jedná o XBONE exkluzivky, přidá se k nim v dohledné době FORZA motorsport, na PC nikdy nevydaná hra... only UWP hry jsou hry co by se bez existence UWP na PC nikdy nepodívali
to je trochu démonizace UWP, mě třeba UWP jako něco skrz co se dostanu k zapovězeným hrám pro PC nijak nevadí
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 14. dub 2016, 13:11
od oneb1t
uwp tem hram dava stejnej "backend" jako maj na konzoli
bez toho by asi nesli ani spustit (provazani s uctem, ulozeny pozice apod.)
pokud by to chteli vydat bez UWP tak musej kazdou hru jednotlive zportovat
takze celkove je to pro PC hrace spis plus kvuli dalsim hram
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 14. dub 2016, 17:06
od zumpar1234
Plus? Vies vobec ako tie hry na PC behaju? ved su to nehratelne odpady!
QB ma titul najhorsi port na PC za posledne roky tak je na tom dnes UWP a hry na tuto nadstavbu. Za mna je to skor trest a nie odmena ze je to na PC v UWP podobe.... ved aj tak z tych hier mame prd ked nejdu korektne, kazda recenzia QB odporuca kupit XboxOne verziu.
Ja nechapem koli comu tolko chvaly. QB mohol vyjst neskor na PC ako plnohodnotny port podobne ako vysiel Alan Wake. Ale nie MS zavelil UWP a ta hra dost mozno ani nikdy korektne fungovat nebude lebo MS nechce separe port ale len taku rychlokvasku do UWP.
Jedna vec sa mi na DX12 paci a to ze nie je zviazany s UWP ale moze ho pouzivat aj Win32/64 aplikacia. Vdaka aspon za to...
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: čtv 14. dub 2016, 23:51
od oneb1t
nevim me quantum break neprijde ze by bezelo nejak vyrazne spatne uz tu byly i horsi hry..
Hladis// Promaz, presun a edit prispevku.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 30. dub 2016, 00:16
od VeCkO