Stránka 60 z 78

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 6. kvě 2016, 14:55
od Hladis
Hladis píše:ArgCZ:
Jde samozrejme o spekulace, ale u MS bych byl opatrnej, jelikož muze mit snahu protlačovat věci silou diky jeho vesmes monopolnímu postaveni.
Jen tak mimochodem, jak jsme se o tom bavili, Sweeney to hodil i na papir a napadaji ho podobny myslenky
http://bonusweb.idnes.cz/microsoft-wind ... ovinky_anb

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 6. kvě 2016, 16:49
od zumpar1234
Tak urcite Sweeny je asi najhlasnejsi kritik UWP a Store co je len dobre ze sa aspon niekto ozyva ked ostatny mlčia. UWP a Store vnimam urcite ako negativum a o tom ze jeho presadenie by zabilo inovacie a plno firiem by sa slo klzat absolutne nepochybujem. Na druhej strane sa utesujem myslienkou ze UWP neuspeje a svet si na windowse pojde dalej svojou Win32/64 cestou otvorenosti. Neviem si predstavit ze by teraz zacalo EA Ubisoft alebo kotkolvek dalsi dobrovolne vydavat na Store do UWP ked maju vlastne distribucne kanaly. Cim skor skonci tato nezmyselna fraska ked sa snazi MS spravit z Windowsu kočkopsa tym lepsie pre každeho. UWP a Store vyčlenit do ultramobilnej sfery tabletov a na Desktop a NTB vydat odladenu Desktop Edition Win32/64 bez zbytocneho UWP balastu resp. maximalne ponechat tuto moznost ako volitelny komponent na doinstalovanie do systemu ak by mal niekto potrebu tuto nadstavbu pouzivat aj na svojom desktop PC.

Som zvedavy ako to bude dalej s nVIDIA Pascal na DX12, pokial stale nebude uplne idealne zvladat vsetke featurky tak nVIDIA sa do toho nepohrnie a DX12 to bude mat tazke. To je na druhej strane dobre lebo bude malo DX12 hier a nasledne to nebude akcelerovat sirenie Windows 10 morovej nakazy. :idea:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 6. kvě 2016, 17:05
od rbclass
Konzole dx 12 zvládajú a dnes už len hlúpe štúdio bude robiť v staršom prostredí. Nvidia bude bojkotovať len As,tak ako v novej Lare

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 6. kvě 2016, 17:26
od ArgCZ
a tak v tomhle jobu si každej chce přihřát svou polívčičku(jako v každým jiným že), navenek se každej tváří že to dělá pro dobro jiných ale ve skutečnosti sleduje svoje zájmy čímž neříkám že třeba nemá pravdu, jen bych za tím nehledal boj za kohokoli jinýho než sám za sebe

zumpar: stejně nakonec jednou ten systém co máš budeš muset opustit a linux náhrada nebude to se neboj, bude to zase Miscrosoft, tohle ty prostě neovlivníš a můžeš se stavět na hlavu, sám uvidíž že i ta nVidia tě do nových MS systémů v budoucnu prostě natlačí

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: sob 7. kvě 2016, 00:55
od zumpar1234
ArgCZ píše:zumpar: stejně nakonec jednou ten systém co máš budeš muset opustit a linux náhrada nebude to se neboj, bude to zase Miscrosoft, tohle ty prostě neovlivníš a můžeš se stavět na hlavu, sám uvidíž že i ta nVidia tě do nových MS systémů v budoucnu prostě natlačí
Ja pocitam s tym ze koncepcia ktoru MS tlači bezvysledne už 4. rok konečne padne nasledne MS obrati list a strategia jeden system vladne všetkym skonči. Donekonecna proti muru ist nemozu. Ja na Win 7 mozem ostat pokial na neho budu vydavat hry tretich stran: EA, Ubisoft a dalsi... :) To moze kludne trvat dalsie 2-3 roky.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 11. kvě 2016, 17:16
od pein
Preco by nemohli ? V OS maju prakticky monopol, mozu si zo dna na den povedat ze nespustis .exe a aj tak ludia budu nuteny windows pouzivat.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 11. kvě 2016, 17:20
od rbclass
zumpar1234 píše: Donekonecna proti muru ist nemozu.
Pravda. Nemozes.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 11. kvě 2016, 17:33
od zumpar1234
pein píše:Preco by nemohli ? V OS maju prakticky monopol, mozu si zo dna na den povedat ze nespustis .exe a aj tak ludia budu nuteny windows pouzivat.

Heh smiesna predstava, keby vydali OS ktory nie je spätne kompatibilny tak by bol nepouzitelny a nie ze by ho ludia nemuseli pouzivat ale ani nemohli. :mrgreen: Windows tlači prave ta 20 ročna win32 spätna kompatibilita.

rbclass: Win10 do PC nedam ani keby som uz na Win 7 nespustil polovicu novych hier... ten odpad do mojho hlavneho PC skratka nesmie!

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 11. kvě 2016, 17:38
od rbclass
Co ma spolocne s touto temou to,co si ty das do pc a co nedas ?

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: stř 11. kvě 2016, 18:22
od LDK
zumpar1234 píše:
pein píše:Preco by nemohli ? V OS maju prakticky monopol, mozu si zo dna na den povedat ze nespustis .exe a aj tak ludia budu nuteny windows pouzivat.

Heh smiesna predstava, keby vydali OS ktory nie je spätne kompatibilny tak by bol nepouzitelny a nie ze by ho ludia nemuseli pouzivat ale ani nemohli. :mrgreen: Windows tlači prave ta 20 ročna win32 spätna kompatibilita.

rbclass: Win10 do PC nedam ani keby som uz na Win 7 nespustil polovicu novych hier... ten odpad do mojho hlavneho PC skratka nesmie!
To se stalo docela nedávno s Windows RT a všichni víme, jak slavně to dopadlo. Bohužel tlačenka s UWP je běh na dlouhou trať a MS tento boj jen tak nevzdá.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: úte 24. kvě 2016, 18:43
od Krteq

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 2. čer 2016, 12:23
od Krteq
ARK snad už konečně dostane DX12 patch - Patch Notes - Current (v241.5) & Upcoming (v242, ETA: 5 AM Eastern Deployment!)
Upcoming Version: v243, ETA: June 22
...
- DirectX12 Mode for Windows 10! Approximate +20% perf
...
[MORE NOTES TO COME]

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 2. čer 2016, 12:26
od oneb1t
to to trvalo :D

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 3. čer 2016, 19:32
od HafanPetr

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: sob 4. čer 2016, 22:31
od Krteq
Zajímavé, cheatuje nVidia v DX12 AotS?
Brad Wardell - Stardock CEO píše:We (Stardock/Oxide) are looking into whether someone has reduced the precision on the new FP16 pipe.
Both AMD and NV have access to the Ashes source base.
Once we obtain the new cards, we can evaluate whether someone is trying to modify the game behavior (i.e. reduce visual quality) to get a higher score.
In the meantime, taking side by side screenshots and videos will help ensure GPU developers are dissuaded from trying to boost numbers at the cost of visuals.
A stane se to čistě náhodou po tom, co nV vydá karty s podporou mixed precision (FP16). AMD podporuje mixed precision už na GCN Gen. 3 (Tonga/Fiji), ale .... Pascal zvládá FP16 v poměru 2:1 oproti FP32, zatímco GCN Gen 3 jen 1:1, takže komu myslíte že by to asi pomohlo? :mrgreen:

reddit - Concerning the AOTS image quality controversy

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 5. čer 2016, 00:23
od oneb1t
tenhle cheat bude dost pravdepodobne zapnutej u vic jak jedny hry...

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 5. čer 2016, 10:22
od webwalker
Imho Pascaly GP10X mají podporu výpočtů FP16 pouze 1/64 FP32. Vše vypadá tak, jakoby každá SMM obsahoval pouze 2x FP16 ALU. Výpočty v FP16 by tedy imho Pascal jen zdržovaly, protože jsou pouze zlomkem výkonu FP32. Problém bude jinde.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: ned 5. čer 2016, 10:23
od Krteq
Nj, pravda... 2:1 zvládá jen GP100, podpora FP16 v GP104 je jen "na oko".

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pon 6. čer 2016, 11:31
od oneb1t
jenze fp16 neni vyhodny jen kvuli vypocetnimu vykonu ale taky je 2x mensi takze se lip vejde do registru ma nizsi cas prenosu do karty atd...

pokud se diky tomu vejde vic promennejch do L1 a L2 cache tak muze bejt vykon o dost jinej nez s FP32 i presto ze karta to nedokaze upocitat rychlejs

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: pát 24. čer 2016, 14:38
od Krteq
Futuremark chystá test Time Spy s DX12 asynchronními shadery [video]
Time Spy využívá DirectX 12, asynchronních výpočtů (grafickou, výpočetní a kopírovací frontu), multi-threading a technologii explicit multiadapter pro spojení výkonu více grafických jader. Futuremark slíbil, že bližší technologické informace zveřejní v nadcházejících týdnech. Při vývoji testu dostával podněty od AMD, Intelu, Microsoftu a Nvidie.