Stránka 7 z 11

Re: AMD/ATi Catalyst info

Napsal: čtv 14. úno 2019, 11:09
od Krteq
Z jiného soudku...

AMD kuchtí podporu DXR v driveru

Od Adrenalin 19.1.2 jsou přítomny tyto 3 knihovny:
amdxn32.dll
amdxn64.dll
ativvaxy_nv.dat

Součástí "amdxn64.dll" je toto:
Obrázek

Zdroj: Guru3D forums

Re: AMD/ATi Catalyst info

Napsal: čtv 14. úno 2019, 11:44
od fobos
to bude mať bez hw jednotiek taký dopad na výkon, že dovi... k čomu to je dobré ?

Re: AMD/ATi Catalyst info

Napsal: čtv 14. úno 2019, 11:58
od AllowedCry
Třeba budeme překvapení, byla by sranda, kdyby to AMD nějak umělo rychleji a ještě by to šlo na GCN1 kartách :mrgreen:

Re: AMD/ATi Catalyst info

Napsal: čtv 14. úno 2019, 16:00
od mr.qeg
Už vůbec nVidia zveřejnila, co to ty RT cores vlastně jsou? Třeba na to budou budou opravdu jen stačit standarní ALU operace a případně další registry s patřičně optimalizovaným compilerem a žádný fixní HW nebude třeba.

Re: AMD/ATi Catalyst info

Napsal: čtv 14. úno 2019, 18:19
od Krteq
To je právě to co nikdo neví. DXR jako takové žádné dedikované jednotky nevyžaduje.

Vega 20 NCU má ještě širší ALUs a vyšší kapacitu LDS a registrů. Při využití async-compute pro DXR shadery by to zas tak hrozné být nemuselo. Uvidíme co tam AMD sbastlí :D

Re: AMD/ATi Catalyst info

Napsal: pát 15. úno 2019, 08:54
od nou
No co som prave pochopil z prezentacii k Vulkan raytracer extension tak to vyzera ze tie dedikovane su pouzivane na akceleraciu najdenia prienilku ray<->BVH. To je ale prave ta vypocetne jednoduchsia cast. Ak pouzijete nejake zlozitejsie shading techniky ako obycajny Phong tak vacsina vypocetneho vykonu padne na to. Pricom shading sa velmi pravdepodobne pocita na normalnych CUDA cores.

Ono vlastne ked pozrem na to co predvadza 2080 zhruba 1 ray na pixel tak toto som videl predvadzat LuxMark uz tri roky dozadu realtime cez OpenCL. Pretoze to co predviedol ten raytracer Quake 2 sa da dosiahnut aj s CUDA/OpenCL pristupom ako je mozne vidiet tu https://www.youtube.com/watch?v=w7haB1xrMFE vo videu sprad 5 rokov. Jedine co to zachranuje je ten masivny denoise filter ktory z masivne zasumeneho obrazu spravy pozeratelny obraz. Co chcem povedat je ze specializovane RTX jednotky vobec nemusia byt taka nutnost ako si niektory myslia.

Re: AMD/ATi Catalyst info

Napsal: pát 15. úno 2019, 09:08
od ArgCZ
tak na to lehce upozornila Volta v BF V že i HW bez RT jednotek zvládá to co HW s jednotkama, sice pomaleji, ale není to rozdíl stovky procent jak se čekalo, ale spíše nižší desítky

Re: AMD/ATi Catalyst info

Napsal: pát 15. úno 2019, 11:48
od Krteq
To už je na diskuzi do jiného tématu

Re: AMD/ATi Catalyst info

Napsal: stř 20. úno 2019, 19:15
od Krteq

Re: AMD/ATi Ovladače a BIOSy - info

Napsal: stř 17. dub 2019, 14:41
od HEAD
Existuje neco jako Nv inspector pro AMD?Neco kde si muze clovek editovat jednotlive hry a davat jim AA kompatibilni flagy pro SGSSAA a nastavovat negativni LOD bias.Existuje nakej program a nebo to jde nastavit v ovladacich?
Viz https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... utput=html

Re: AMD/ATi Ovladače a BIOSy - info

Napsal: čtv 18. dub 2019, 16:05
od HEAD
Predpokladam teda, ze nic takoveho neni u AMD.Funguje vubec vynuceni SGSSAA u starsich her?Treba kdybych chtel hrat zaklinace1 coz je dx9 hra pujde tam zapnout SGSSAA?

Re: AMD/ATi Ovladače a BIOSy - info

Napsal: čtv 18. dub 2019, 17:00
od killerek
Mas v ovladacich tohle:
https://imgur.com/U4i1y1A

Re: AMD/ATi Ovladače a BIOSy - info

Napsal: čtv 18. dub 2019, 20:51
od havli
Posuvnik v ovladacich je sice hezka vec, ale to jeste zdaleka neznamena, ze to v praxi funguje.

Re: AMD/ATi Ovladače a BIOSy - info

Napsal: čtv 18. dub 2019, 21:56
od killerek
Testoval sem to na par starych hrach (vzpomenu si na Sacred a MU online) a fungovalo to.

Re: AMD/ATi Ovladače a BIOSy - info

Napsal: pon 17. čer 2019, 23:04
od Krteq
Out-of-Box podpora Navi v AMDGPU kernel driveru v Linux kernelu 5.3

Phoronix.com: AMD Posts 459 Linux Kernel Patches Providing Navi Support - 412k+ Lines Of Code

Re: AMD/ATi Ovladače a BIOSy - info

Napsal: úte 18. čer 2019, 02:26
od vinniczech
HEAD: zkus radeonpro:) ale nevim jestli to funguje s rx grafikama. Posledni, který to podporuje jsou myslim R radeony. Jde tam nastavit kvalita mipmap, flip queue size, lod textur, různý typy vsync, adaptivní aa, supersample aa, aniso atd.. je tam toho hafo. Používám to s radeonem hd 7970

Re: AMD/ATi Ovladače a BIOSy - info

Napsal: pon 8. črc 2019, 14:36
od Krteq

Re: AMD/ATi Ovladače a BIOSy - info

Napsal: ned 8. pro 2019, 17:29
od Krteq
Radeon Boost a Integer Scaling bude obsažen v Radeon Adrenalin "2020 Edition". Kompatibilita Integer Scaling se všemi GCN/RDNA based kartami
HiAlgo/Radeon Boost:

intercepts and on the fly modifies commands sent from the game to the graphics card, optimizing performance frame by frame. When you are in action and the camera moves, BOOST decreases the resolution to boost the framerate. When camera stops, it restores full resolution. This provides optimal responsiveness and smoothness for the game, even with weak graphics card.
Obrázek


Re: AMD/ATi Ovladače a BIOSy - info

Napsal: ned 8. pro 2019, 20:28
od spajdr
Sranda, ze Radeon Boost uz je uveden na krabici od grafiky a nikoho doposud nezajimalo co to je a proc to pripadne nefunguje :-D

Re: AMD/ATi Ovladače a BIOSy - info

Napsal: ned 8. pro 2019, 22:19
od Krteq
:? Na které krabici?

Teď koukám na krabici Gigabite RX Vega 56 a Sapphire RX 5700 XT a nikde nic.