Stránka 7 z 8

Re: Portal

Napsal: pát 9. pro 2022, 15:03
od Delarge
Paul píše: pát 9. pro 2022, 14:56
V Q2 RTX je právě full pathtracing taky.
"Compared to our work on Quake II RTX and Minecraft with RTX, light bounces up to four times more, and new technologies are incorporated, making Portal with RTX one of the most advanced showcases for simulated light in gaming. Illumination, shadows, reflections, refraction, and everything in between are all a result of the fully ray traced world, and their interactions with the upgraded and enhanced assets that have been rebuilt hand in hand with Valve."

Re: Portal

Napsal: pát 9. pro 2022, 15:05
od Ache
Právě a hlavně Quake II RTX nezměnil nijak zásadně atmosféru původní hry, jen díky pathtracingu vypadá luxusně (v čem je Portal lepší nevíme - ke Quakovi byla dokumentace detailnější). Portala hodně překopali. Textury neodpovídají té původní atmosféře a jediná velká změna je tak ta dynamika nasvícení - jediný rozdíl co tam ten Raytracing viditelně dělá lépe než ty "předpečené" lightmapy v původním portalu.

Zajímavější bude, až nějaký moder si pořádně vyhraje a do tohohle enginu překope celý HL2, aniž by to zprasil ve stylu cinematic mode. :)
Raytracingem a šikovným modem původních textur/modelů se dají starý hry dobře vylepšit... Což u Portalu nevim nevim. Trochu mě to připomíná GTA definitive edition fail.

Re: Portal

Napsal: pát 9. pro 2022, 16:38
od TankGeorge
To zní jako by to s tím bouncingem prepiskli. Beztak to může být poloviční tracing a bude to vypadat stejně. FPS by mohlo být dvojnásobné. Quake 2 RTX taky v prvních verzích nelítal úplně svižně.

Re: Portal

Napsal: pát 9. pro 2022, 16:58
od Delarge
https://www.youtube.com/watch?v=u99ebytViB8

Docela pěkný comparison video. Nevim, kde kdo vidí nějaký úplně překopaný textury měnící atmosféru hry. Možná ta podlaha je změna, ale určitě lepší než ta low res "betonová" matlanice v originálu.
A RT prostě dělá RT věci...

Re: Portal

Napsal: pát 9. pro 2022, 17:07
od Ache
Podlaha, stěny, vše na začátku je jako kdyby to bylo nové, což samozřejmě není - takový nový dlaždice jsou až v části Portal 2, kde Glados staví zbrusu nové místnosti. Místy i barevnost je odlišná... Vyloženě je to jen na RT efekt.

Re: Portal

Napsal: pát 9. pro 2022, 17:28
od madPav3L
Tak jsem nainstaloval poslední betu RTSS a už to ve hře funguje https://download-eu2.guru3d.com/rtss/[G ... d27504.rar

Re: Portal

Napsal: pát 9. pro 2022, 19:40
od marek16
Zajímavý vlákno k výkonu tohohle garbage "remaku" - někdo na to pustil profiler:

https://twitter.com/JirayD/status/1601036297917059072
https://www.reddit.com/r/Amd/comments/z ... _on_rdna2/

Re: Portal

Napsal: pát 9. pro 2022, 20:39
od stylar
Jelo mi to jenom 30 fps lock, nějakým způsobem tu hru ovlivňuje nastavení v nV control panelu - Max. snímková frekvence aplikace na pozadí potřeba nechat na Off. :?

Re: Portal

Napsal: sob 10. pro 2022, 12:46
od Epidot
Mě to jede na High oklolo 50fps, místnost 06.
Ultra tak 32-35. Ale ani ta Beta 2 MSI AB u mě nejede.

Re: Portal

Napsal: sob 10. pro 2022, 13:31
od Krteq
marek16 píše: pát 9. pro 2022, 19:40 Zajímavý vlákno k výkonu tohohle garbage "remaku" - někdo na to pustil profiler:

https://twitter.com/JirayD/status/1601036297917059072
https://www.reddit.com/r/Amd/comments/z ... _on_rdna2/
Jj, celé vlákno je dost zajímavé. Výkon jde do kopru ne kvůli Ray Tracingu, ale kvůli tomu, že vývojáři to komplet odflákli a celý rendering jede přes 3 tzv. ubershadery, což dělá neskutečný bordel ve vztížení registrů (platí pro čipy všech IHVs) apod.

Jsem zvědav jestli vydají patch nebo jestli je to tak napsané schválně... aka "RT GameWorks"

Re: Portal

Napsal: sob 10. pro 2022, 14:13
od stylar
Epidot píše: sob 10. pro 2022, 12:46 Mě to jede na High oklolo 50fps, místnost 06.
Ultra tak 32-35. Ale ani ta Beta 2 MSI AB u mě nejede.
Překrytí zařizuje RTSS, poslední zde: https://forums.guru3d.com/threads/msi-a ... st-6075536.

Zkoušel jsem pár místností a jelo to 50-60 fps ve 4k raytracing Ultra, ale samozřejmě DLSS UPerf, což nevypadá u téhle hry tak strašně, protože to má jednoduchou grafiku a upscaler si s tím poradil poměrně dobře.

Re: Portal

Napsal: sob 10. pro 2022, 15:36
od Delarge
Krteq píše: sob 10. pro 2022, 13:31
marek16 píše: pát 9. pro 2022, 19:40 Zajímavý vlákno k výkonu tohohle garbage "remaku" - někdo na to pustil profiler:

https://twitter.com/JirayD/status/1601036297917059072
https://www.reddit.com/r/Amd/comments/z ... _on_rdna2/
Jj, celé vlákno je dost zajímavé. Výkon jde do kopru ne kvůli Ray Tracingu, ale kvůli tomu, že vývojáři to komplet odflákli a celý rendering jede přes 3 tzv. ubershadery, což dělá neskutečný bordel ve vztížení registrů (platí pro čipy všech IHVs) apod.

Jsem zvědav jestli vydají patch nebo jestli je to tak napsané schválně... aka "RT GameWorks"
Vývojaři Nvidie si dovolili neoptimalizovat pro AMD :-D

Re: Portal

Napsal: sob 10. pro 2022, 16:58
od keistown
Presne, na nvidii to krasne zoptimalizovali a treba na 3080 to jede jak z praku. Oh wait. Precti si poradne co Krteq pise.

Re: Portal

Napsal: sob 10. pro 2022, 18:14
od Delarge
keistown píše: sob 10. pro 2022, 16:58 Presne, na nvidii to krasne zoptimalizovali a treba na 3080 to jede jak z praku. Oh wait. Precti si poradne co Krteq pise.
S DLSS evidentně ještě docela hratelně. A jak běží Quake II RTX na 3080? Oproti kterýmu je tohle ještě pokročilejší verze. A samozřejmě, že se NV nepřetrhne s optimalizací, když je to tech demo zaměřený hlavně na novou generaci.
Nejvíc pláče je opět na straně AMD, kde to nejede tak nějak vůbec.

Re: Portal

Napsal: sob 10. pro 2022, 19:00
od killerek
Jednu vec z toho vime a to, ze takhle to nikdo do nove hry nenasadi, protoze by to byl totalni komercni fail a dle statistik Steamu by to skoro nikomu nebezelo hratelne.

Re: Portal

Napsal: sob 10. pro 2022, 19:28
od Delarge
killerek píše: sob 10. pro 2022, 19:00 Jednu vec z toho vime a to, ze takhle to nikdo do nove hry nenasadi, protoze by to byl totalni komercni fail a dle statistik Steamu by to skoro nikomu nebezelo hratelne.
Tak na tom se můžeme shodnout :-D

Re: Portal

Napsal: pát 16. pro 2022, 23:12
od madPav3L
Digital Foundry: Portal RTX Review: The Path-Traced Retro Revolution Begins! https://www.youtube.com/watch?v=3MSUqm_-Dgk

Re: Portal

Napsal: pát 16. pro 2022, 23:36
od Delarge
madPav3L píše: pát 16. pro 2022, 23:12 Digital Foundry: Portal RTX Review: The Path-Traced Retro Revolution Begins! https://www.youtube.com/watch?v=3MSUqm_-Dgk
No jo, NV shills 8)
Proti Q2RTX je to na max úplně jiná dimenze. Akorát moc nechápu ty stížnosti na DLSS3 (FG), já tam nějakej velkej stutter nepozoruju a všechen pohyb je prostě plynulejší s tím. Vert sync mám forcnutej v control panelu a ve hře vypnutej.


//Th - promaz OT

Re: Portal

Napsal: pon 18. lis 2024, 22:15
od Krteq
Mám prosbu

Kdo máte 24H2, můžete pls zkusit jestli se vám Portal RTX vůbec spustí? Pokud ano, s jakými parametry to pouštíte?

Dík

Re: Portal

Napsal: pon 18. lis 2024, 22:19
od Ache
Jo, běží to v 24H2 v pohodě, normální spuštění ze steamu bez nějakých parametrů. :?
Obrázek