Stránka 7 z 10
Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
Napsal: ned 28. úno 2010, 16:32
od Weslo
Syntex: programátoři které jsem poznal já jsou líní jako prase (pouze poukazuji na fakta není to nadávka - sám jsem línej).Nemám důvod pochybovat že ti co dělají hry jsou jiní.Navíc dnes se víc než kvalita cení marketing a prachy - což je další důvod proto to nedělat.Další důvod je málo DX11 HW - jelikož nvidia blablablabla (doplňte libovolný flame thread na smetišti)
Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
Napsal: ned 28. úno 2010, 16:36
od Syntex
Hmm, co se dá dělat. Uvidíme co vytvoří z Mafie II, hlavně to mě zajímá.
Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
Napsal: ned 28. úno 2010, 16:51
od no-X
Syntex píše:
Existují ještě nějaké další testy? Pokud možno na jednočipové kartě. Protože když si tohle pořádně prohlédnete, tak to vypadá, jako by v DX9 prostě nefunguovalo CrossFire
Thellwin píše:Jako kdyby byl někdo schopný poznat u všech dosavadních "DX11" titulů, že jde o DX11 tituly ... myslím, že kdyby to nebylo u nich napsaný, tak to nepozná nikdo.
U žádné hry pouze ze vzhledu nepoznáš, jaké DX používá. Už se SM1.1 bylo možné vytvořit neskutečné množství efektů a se SM2.0 lze vytvořit prakticky cokoli, jen to stálo výkon. A právě to se od té doby řeší - vytvořit lépe vypadající efekt bez úbytku výkonu (nebo s nižším úbytkem, než při použití původního způsobu).
A já AvP vidím jako hru, kde přibyly nové efekty, které nejsou pomalu poznat ani v přímém srovnání, ale výkon šel do kytek. Pořád doufám, že se objeví ještě další podrobnější testy, kde se prokáže nějaký přínos, ale zatím to jsou jen minimální grafické rozdíly za cenu maxima výkonu + rozdíl ve výkonu na HD5970, který ale lze připsat nefunkčnímu CrossFire...
Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
Napsal: ned 28. úno 2010, 17:00
od Syntex
Víc nemůžu sloužit
http://pctuning.tyden.cz/component/cont ... dx9-a-dx11
Kdo ví jaký by tam byl nárůst s 5870. Jedině poprosit nějakého majitele 5870 aby udělal graf a řekl co je na tom pravdy.
Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
Napsal: ned 28. úno 2010, 19:14
od HEAD

Je to testovany s 5870.
Zarazi me obrovsky propad vykonu na 5870 pri dx11.
Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
Napsal: ned 28. úno 2010, 19:33
od Syntex
No deeplinking please!
Hod to do code..
Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
Napsal: ned 28. úno 2010, 20:44
od yuri.cs
Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
Napsal: pon 1. bře 2010, 09:02
od Comby
Mohli tam dať aj DX9 mode s 4xMSAA.
Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
Napsal: pát 12. bře 2010, 08:41
od Krteq
Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
Napsal: pát 12. bře 2010, 09:15
od vendo007
pekne, len tie rybky co prechadzaju skrz kamen na zaciatku su trochu lol

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
Napsal: úte 16. bře 2010, 18:30
od blekota je boss
test Metro 2033
http://www.pcgameshardware.de/aid,70659 ... st/?page=2
nejak nechapu ty vyrazny propady vykonu po zapnuti DX11 a posleze i teselace a DoF. Uz jen v samotnym DX11 by hra mela behat rychleji ne? A teselace je pouzita jen na postavy, takze bych ocekaval minimalni dopad na vykon... je to sice TWIMTBP titul ale to snad neznemoznilo ATi nejak pri vyvoji na hre spolupracovat.... snad brzy vyjdou naky ovladace nebo patch, pac v tyhle podobe je to fakt otresna ukazka moznosti DX11
ale nedivil bych se, kdyby to na GF100 behalo mnohem lip (pochopitelne) a nVidia by patricne s uvedenim GF100 vyrvavala, jak maj nejlepsi grafiky pro DX11...
Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
Napsal: stř 17. bře 2010, 18:19
od no-X
blekota je boss píše:Uz jen v samotnym DX11 by hra mela behat rychleji ne?
Vypadá hra v DX9 a DX11 stejně? Neznamená DX11 při max. detailech automaticky efekty navíc?
Pokud by šlo o totéž, může DX11 znamenat vyšší výkon. Ale pokud toho využili k dalším (nebo jinak koncipovaným) efektům, tak to může být vyšší zátěž.
Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
Napsal: čtv 18. bře 2010, 12:58
od glowi2
Myslím, že problém je v tom, že hry jsou již nyní na velmi vysoké vizuální úrovni a další features vylepšující grafiku nejsou do očí bijící jako v minulosti a paradoxně přirom hodně náročné na výkon.
A bežný hráč očekává, že když je nastavení náročnější o 50%, takže hra bude také o 50% lépe vypadat, což je nesmysl, a pak nadává, že hra je špatně optimalizovaná, DX11 za nic nestojí apod.
Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
Napsal: čtv 18. bře 2010, 19:04
od HEAD
Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
Napsal: čtv 18. bře 2010, 21:45
od no-X
HEAD: DX11 je rozšířená verze DX10... na DX11 se po hardwarové stránce nepoužívají žádné jiné jednotky, nebo cokoli jiného, než to, co se používá i na DX10 (pokud tedy vynecháme teselaci)... to není jako bylo DX9, na které se používaly jiné ALUs či SM3.0 a dynamic branching...
v základu to běží na stejných jednotkách, takže z principu není důvod, aby jedno běželo pomaleji než druhé... pokud se tak stane, je těhle 5 možností:
1. není to totéž (podobně vypadající efekt, ale je realizovaný jiným způsobem - náročnějším)
2. vyšší přesnost - stejný efekt, ale je realizován přesněji - náročnější
3. chyba hry - DX11 rendering path má nějaký bug nebo je implementován nepříliš optimálním způsobem
4. chyba driveru
5. záměr - hra vyvíjená ve spolupráci s jedním výrobcem nefunguje optimálně na hardwaru druhého
//edit: koukám na ty obrázky - je to něco jiného... rozdíly nejsou z hráčského hlediska výrazné, ale je vidět, že je tam jinak řešen dynamický rozsah... v DX11 je oproti DX9 jiný a přepaly jsou méně výrazné... nevím, jestli je to jiný formát nebo jiný postup (určitě by se to někde dalo vyčíst), ale počítá se tam něco jiného - matně si vybavuju nějaké zmínky při launchi DX11 ohledně příkladů nových možností HDR, které jsou náročnější, ale nevytváří ty přehnané přepaly - pravděpodobně to bude ono

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
Napsal: úte 23. bře 2010, 22:41
od Krteq
Chystá se další DX11 engine - BitSquid engine
Tým BitSquid tvoří zřejmě všehovšudy dva zběhlíci ze studia Grin. Tyto Švédy možná znáte díky hrám Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 1 a 2, Bionic Commando a Terminator Salvation. Tobias Persson a Niklas Frykholm se rozhodli vydat se cestou samostatnou a od původního Grinu odlišnou. Jejich strategie se podobá spíše týmu Unigine anebo trochu i Futuremarku.
Oba Švédové tvoří pečlivě dokumentovaný engine od píky a ten by měl obsahovat veškerou modernu od podpory DirectX 11 na PC (pro XboX 360 a PlayStation 3 by měl být také), paralelismu pro procesory až po snadnou práci s daty pro všechny, kdo se rozhodnou na engine následně koupit licenci. Zní to hezky, takže seveřanům držme palce. Vývoj enginu můžete sledovat na této stránce s novinkami.
Viz: EHW
Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
Napsal: čtv 8. dub 2010, 19:20
od scrawler
uz sa tesijm na crysis 2 na DX 11 to bude krasa

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
Napsal: čtv 8. dub 2010, 19:58
od Krteq
Bohužel, podpora DX11 není pro Cryengine 3 (Crysis 2) ohlášena.
Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
Napsal: čtv 8. dub 2010, 20:06
od yesper
Ale je tam sanca

.

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo
Napsal: pon 12. dub 2010, 00:04
od Robin_CG