Stránka 7 z 76
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: ned 17. kvě 2015, 11:29
od morke
Myslím, že to jsou videa od recenzentů, ale i ty nebudou graficky na 100% oproti finální verzi.
Jinak, celé toto téma spekulací o grafické podobě je do úterý bezpředmětné. Potom to bude mít smysl.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: ned 17. kvě 2015, 12:18
od Nerboard
vyzera to stale skvele ale downgrade tam bol. to nemoze nikto popriet
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: ned 17. kvě 2015, 13:27
od TankGeorge
TJ tak, když se nějakého tématu chytí youtube gimmie sub trollové a mluví o hovadinách, jako downgrade barev, nebo downgrade textur na základě anállýzy komprimovaného videa z r2013.
repost
https://www.youtube.com/watch?v=MuskgsmIe6k
Tady je asi nejkvalitnější footage ve 4k - thx tomu, co to postnul do jiného tématu - podle ní lze získat asi nejpřesnější představu o současném stavu hry.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: ned 17. kvě 2015, 13:45
od 0martas0
Buď jsem slepej, nebo ta vegetace je fakt humus. Jasně, YT a tak tu kvalitu zkazí, ale celkově mi přijde vegetace fakt odporná, ne jen kvůli barvám ale připomíná mi to hru - Viva Piňata na Xbox.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: ned 17. kvě 2015, 14:06
od TankGeorge
Podle nějakýho postu tady je rozdíl ve vegetaci proti předchozím verzím způsobený sharpen filterem použitým v úvodních prezentacích. Měl jsem dojem, že je za tím víc, ale tahle teorie je docela možná. Trávu nelze moc posuzovat kvůli kvalitě videí a stromy mi v tomto 4k videu nepřišly tak strašné, jako v dosavadních gameplayích. Že je vegetace hnusná, tj asi i přes subjektivitu pravda, nicméně se nedá říct, že byla downgradnutá. Tj pointa toho 4k videa.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: ned 17. kvě 2015, 14:54
od ondra91
https://www.flickr.com/photos/127773964 ... 765333255/
S čím budu mít asi největší problém je vzhled zbrojů ... líbí se mi snad jen ta základní
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: ned 17. kvě 2015, 16:52
od 0martas0
Jo stromy jsou vpohodě, ale ta tráva místama působí hrozně. Je to tam jak plácnutý navíc, bez jakýchkoliv stínů, AO atd.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: ned 17. kvě 2015, 18:40
od Hladis
TankGeorge píše:TJ tak, když se nějakého tématu chytí youtube gimmie sub trollové a mluví o hovadinách, jako downgrade barev, nebo downgrade textur na základě anállýzy komprimovaného videa z r2013.
repost
https://www.youtube.com/watch?v=MuskgsmIe6k
Tady je asi nejkvalitnější footage ve 4k - thx tomu, co to postnul do jiného tématu - podle ní lze získat asi nejpřesnější představu o současném stavu hry.
Vesmes uz ten myticky "downgrade" miri do rise Urban legend. Jinak me se moc nelibi ty animace pohybu vegetace ve vetru. Jsou podle me prehnany, jako při silnym vychru. Trava je standartni 2D textura. Trava jako v Crysis 3 tam nemůže byt, neb by to v open world hre nedalo zadny momentalni PC, takze zázraky necekat. Barevna paleta se meni s pocasim, evidentne není pouzit sharpening jako ve dvojce. Textury vypadaji ok, ale nektery mensi predmety jsou low-res. I tak se to neda stále uplne hodnotit, neb YT komprese.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: ned 17. kvě 2015, 19:44
od webwalker
Takže HairWorks obsahují vysoký stupeň teselace. Tak to už tady opravdu dlouho nebylo
http://www.pcper.com/news/Graphics-Card ... -Wild-Hunt
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: ned 17. kvě 2015, 20:31
od Hladis
Něco podobnyho jako hairworks, se da udelat i pod DX9
http://static-4.nexusmods.com/15/mods/1 ... 189684.jpg a je to hooodne narocny na vykon. Pomoci tessellace je to jednodusi a patri to do standartu DX11. To není nic nového. Tessellace ale nemá souvislost se samotnym rozpohybovanim, který je reseny přes Directcompute. Jinak Hawaii i Tahiti mají vykon v tessellaci dostatecny a to i s fur on. Viz. i test z HardCorp FC 4 s hairworks
http://www.hardocp.com/images/articles/ ... ND_5_4.gif Takze hra není ještě venku, ani zadny test, ale uz se zase porcuje medved, který ještě beha po lese
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: ned 17. kvě 2015, 20:48
od ArgCZ
Hladis píše:ale uz se zase porcuje medved, který ještě beha po lese
Jan Natalis...
nevim zda náhoda
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: ned 17. kvě 2015, 21:30
od HEAD
Nejnovejsi srovnani pc vs ps4.Je to hodne podrobny vcetne vsech nastaveni jako AA atd..
https://www.youtube.com/watch?v=1fUGFmmikn4
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: ned 17. kvě 2015, 21:36
od Riku
Docela mě zaráží absence bloomu na PS4 na 2:10.. to žere asi tak 0,5fps ne?
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: ned 17. kvě 2015, 21:58
od HEAD
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: ned 17. kvě 2015, 22:32
od H2SO4
Hned na tom prvnim videu.Jestli tam nikdo nevidi to sileny osekani grafiky tak ja uz nevim jak presvedcit, 1:50....
edit: snad ze vseho nejvic mi vadi to barevne podani.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: ned 17. kvě 2015, 22:56
od HEAD
Navic tam downgradovali i interiery coz nechapu...
https://youtu.be/UIS5WHx4xDk?t=283
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: ned 17. kvě 2015, 23:09
od 0martas0
Nějakej downgrade tam sice je, ale co víc, řekl bych, že nejvíc ten dojem dělá to, že ze hry která vypadala vcelku realisticky udělali jakousi přiblblou omalovánku.
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: ned 17. kvě 2015, 23:14
od Still.Lord
TankGeorge: To o sharpen filtru jsem tu házel já z RED fora. Byl to post přímo někoho od CDP.
EDIT: Někdo tu házel upravenou grafiku z PS4 co se podobá traileru... a stačilo změnit paletu barev + vypneš ten suprduper sharpen filter a hned je z toho totální downgrade..
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: ned 17. kvě 2015, 23:22
od Hladis
U mnoha scen vcetne interieru to pusobi spis naopak a aktualni verze vypada diky filtu nekde i lip
Jediny co tam chybi je HW PhysX a je tam jiny filtr. Tohle uz je cira posedlost
Re: Zaklínač 3 - Technická stránka hry
Napsal: ned 17. kvě 2015, 23:36
od TankGeorge
Zase se nedá na všechno ukázat prstem a řvát downgrade! x) Střecha má jiný odstín červené barvy - downgrade! Ty interiéry jsou následek chybějícího osvětlení - to mi vadí nejvíc. Všechno je osvětlené globálně místo toho, aby se osvětlení měnilo podle lampy/ohniště. Particly u ohňů a realistické kouře taky chybí, ale to je věc nVidie. Pak už zbývají jen chybějící zasněžené hory na vzdáleném pozadí a tím veškerý downgrade končí. Tráva, stromy, objekty, postavy, textury, zbroje... všechno mi přijde stejné, akorát jinak obarvené. Do týdne bude sweetfx s 2013 barevnou paletou.