To teda to asi beres hodne rychle.. jaky jsi lvl v 3aktu?
Ja mam cca 50h odehrano a jsem furt v prvnim aktu ,
ale cistim a delam vse postupne a jsem na 7lvl.
Moderátor: Baneshee
To teda to asi beres hodne rychle.. jaky jsi lvl v 3aktu?
Dá se to nahnat předměty nebo kouzly. Jelikož jsem jen první akt, tak zatím mám +2 sleight of hand myslím z prstenu, mám advantage na roll z rukavic, dokud jsem je nenašel tak jsem měl +1sleight of hand z rukavic a pak je ještě u clerika/druida cantrip guidance na +1-4, thieves tools je samozřejmost. Předpokládám, že další předměty na zvýšení boudou později přibývat.
Přesně tak a pokud není váš PJ měkota jako že oni nikdy nebývají tak prostě Sovomedvěda z 1m mineš i když jsi vyloženě nabouchanej ostrostřelec, takových historek podobných selhání mám hafo a víte co, když se sejdem tak kolikrát si na to selhání vzpomeneme protože to jsou ultrafaily který se pak hasej vším možným a samo o sobě to posouvá celou hru trochu jinam, nepředvídatelným směrem na který je třeba reagovat. S odstupem času se jim všichni vřele smějou a rádi na to vzpomínají, to je přesně to co tyhle hry definuje a jsem fakt rád že hra tuhle stěžejní věc do sebe přenášíJistě, vše podléhá obrovskou měrou náhodě – spíš bych měl říkat pravděpodobnosti – navázané na hod kostkou, ale i to jsou momenty, které na Baldur’s Gate III zbožňuji a následky beru pokaždé, ať už jsou pozitivní nebo negativní. Jsem také daleko od nařčení vývojářů, že systém nefunguje a záměrně přikládá vyšší pravděpodobnost neúspěšným hodům či akcím, kdo ale hrál jakoukoliv stolní hru, a nutně to nemuselo být D&D nebo Dračí doupě, určitě ví, že někdy to prostě nepadne, ani kdybyste se rozkrájeli. V takové chvíli je možné říct, že situace nepůsobí logicky nebo uvěřitelně – třeba když se snažíte šípem trefit vážně velkou samici Sovomedvěda a i z krátké vzdálenosti minete – ale hra v tomhle zůstává konzistentní a alespoň prozatím ji za to nijak nespílám.
hra jako BG3 ukázala, že to jde dělat i jinak,....za mě palec nahoru. Kéž by tenhle přístup k hrám měli i ostatní,...Hladis píše: ↑ned 20. srp 2023, 10:59 Sranda je, jaky to zpusobilo mezi vyvojari humbuk a nekteri vyvojari se zase odkopali jako banda pitomcu, zvlast co za sracky a pouhy zdimacky penez, se odvazuji vydavat. https://www.youtube.com/watch?v=iWdZhKFtxKg Tahle hra si moje prachy zaslouzi.
postavy co utoci na dalku, tak rozestavej na ty utesy, budou mit vyhodu v prestnosti a dostrelu, vem si do party laezel, ta rozda spoustu pozkozeni, pri utocich se soustred na harpii co zrovna zpiva a snazi se omamin tve postavy
ono je to ale dobre, tady ty fighty maji mnohem vetsi smysl, nenarazis na random skupiny nepratel, ktere te v puvodnich BG jen zdrzovaliHladis píše: ↑pon 21. srp 2023, 12:06 Na druhou stranu na zadny big epic fight s desitkami postav na obrazovce, jako v puvodnich BG, jsem zatim nenarazil a hra na to asi neni stavena, prostor je maly, vlastnich postav muzete mit jen 4 a jde spis o takticke tahove souboje par postavicek, nez o brutalni rezbu realtime s pauzami.