Stránka 7 z 10

Re: Baldurs Gate III

Napsal: stř 16. srp 2023, 21:09
od JohnXXL
schali píše: stř 16. srp 2023, 20:23 Sem ve tretim aktu, 65h. Prekvapilo me, ze na steamu se dostalo do třetiho zatim jen 7% hracu. Kazdopadne ted dost zpomalím, mesta me nikdy tolik nebavila.
To teda to asi beres hodne rychle.. jaky jsi lvl v 3aktu?
Ja mam cca 50h odehrano a jsem furt v prvnim aktu ,
ale cistim a delam vse postupne a jsem na 7lvl.

Re: Baldurs Gate III

Napsal: stř 16. srp 2023, 22:26
od HEAD
Jak otevirat zamky bez rogue?S max poctem lidi jen 4 jsem se rozhodnul vyhodit rogue, kterej se mnou stejne poraz nesouhlasi a vzit nekoho jinyho.Jenze rogue jako jedinej umel otevirat zamky.Takze jak na to bez rogue?

Re: Baldurs Gate III

Napsal: čtv 17. srp 2023, 06:59
od JohnXXL
HEAD: kupuj u obchodniku zlodejsky vybaveni to pouzivam i ja kdyz to jinak nejde. A kdyz jich je malo tak pred otviranim dam save a zkousim kostkou nez padne cislo aby se to odemklo.. 🙂

Re: Baldurs Gate III

Napsal: čtv 17. srp 2023, 07:21
od madPav3L
HEAD píše: stř 16. srp 2023, 22:26 Jak otevirat zamky bez rogue?S max poctem lidi jen 4 jsem se rozhodnul vyhodit rogue, kterej se mnou stejne poraz nesouhlasi a vzit nekoho jinyho.Jenze rogue jako jedinej umel otevirat zamky.Takze jak na to bez rogue?
Dá se to nahnat předměty nebo kouzly. Jelikož jsem jen první akt, tak zatím mám +2 sleight of hand myslím z prstenu, mám advantage na roll z rukavic, dokud jsem je nenašel tak jsem měl +1sleight of hand z rukavic a pak je ještě u clerika/druida cantrip guidance na +1-4, thieves tools je samozřejmost. Předpokládám, že další předměty na zvýšení boudou později přibývat.

Re: Baldurs Gate III

Napsal: čtv 17. srp 2023, 09:09
od ArgCZ
https://www.vortex.cz/mira-volnosti-v-b ... hromujici/
Jistě, vše podléhá obrovskou měrou náhodě – spíš bych měl říkat pravděpodobnosti – navázané na hod kostkou, ale i to jsou momenty, které na Baldur’s Gate III zbožňuji a následky beru pokaždé, ať už jsou pozitivní nebo negativní. Jsem také daleko od nařčení vývojářů, že systém nefunguje a záměrně přikládá vyšší pravděpodobnost neúspěšným hodům či akcím, kdo ale hrál jakoukoliv stolní hru, a nutně to nemuselo být D&D nebo Dračí doupě, určitě ví, že někdy to prostě nepadne, ani kdybyste se rozkrájeli. V takové chvíli je možné říct, že situace nepůsobí logicky nebo uvěřitelně – třeba když se snažíte šípem trefit vážně velkou samici Sovomedvěda a i z krátké vzdálenosti minete – ale hra v tomhle zůstává konzistentní a alespoň prozatím ji za to nijak nespílám.
Přesně tak a pokud není váš PJ měkota jako že oni nikdy nebývají tak prostě Sovomedvěda z 1m mineš i když jsi vyloženě nabouchanej ostrostřelec, takových historek podobných selhání mám hafo a víte co, když se sejdem tak kolikrát si na to selhání vzpomeneme protože to jsou ultrafaily který se pak hasej vším možným a samo o sobě to posouvá celou hru trochu jinam, nepředvídatelným směrem na který je třeba reagovat. S odstupem času se jim všichni vřele smějou a rádi na to vzpomínají, to je přesně to co tyhle hry definuje a jsem fakt rád že hra tuhle stěžejní věc do sebe přenáší

Jo a funguje to i opačně, zničit Lemana Russe(Tank) těžkým bolterem ve W40K by nemělo být pravděpodobné ale stalo se díky trojnásobnému přehodu na desítku takže... "říkejte mě tankobijec" a před každým kopcem se můžu ptát našeho průzkumníka "není tam někde tank který je potřeba zrušit?" až mě vypnul comm-link aby to nemusel poslouchat

Re: Baldurs Gate III

Napsal: čtv 17. srp 2023, 10:53
od skaven321
zalezi od toho, ako casto tie critical missy padaju. ci rovnako casto ako critical hity :)
v niektorych hrach to maju poriesene tak, ze mas abilitu alebo kuzlo, ktore ti umozni 2x hodit kockou a vybrat si lepsi hod/popripade pre prisery 2x hod a automaticky si vyberu nizsiu hodnotu. Na to by mohol byt dobry warlock.

Re: Baldurs Gate III

Napsal: čtv 17. srp 2023, 12:05
od ArgCZ
o tom to právě absolutně není, vem si kostku 20tistěnku a hoď desetkrát a napiš zda ti vyjde průměr všech hodů 10 :D nebo že ti padne stjně jedniček jako 20tek, to je kravina, je to o tom že když kolikrát to potřebuješ a počítáš s tím(třeba 75% pravděpodobnost) tak to nepadne a občas když to nečekáš a je to takovej ten "já si teda hodím aby se neřeklo" a BUM , jako předvídatelnost je prostě nůůůůdááá, . A to že ti hra dovolí hodit 2x kostkou je velmi dobře známá mechanika, prostě někdy mají některé postavy, povolání, protivníci zbraně a ability nějaký takový modifikátor, to je běžný, někdy to i bývá třeba nějaká rasa vůči jiné atd atd.

jako ten týpek co chtěl v BGIII jen nakopnout veverku aby šla z cesty a rozmáznul jí po cestě a koukal jak tele na nový vrata páč hodil nesmysl, to je to koření tý hry, přesně jako když ti PJ řekne na nějaký tvoje normální rozhodnutí s potutelným úsměvem "tak si hoď", to prostě už víš že to nebude jen tak

Re: Baldurs Gate III

Napsal: čtv 17. srp 2023, 12:17
od madPav3L
V menu si můžete zapnout/vypnout "Karmic Dice", teď si nejsem jistý jaká je výchozí hodnota...
Když je to zapnuté, je to popsáno jako ochrana proti smůle, aby se zabránilo dlouhým sériím dobrých nebo špatných hodů kostkou, jak u NPC tak u hráče, když vypnuté, tak hody jsou teprve opravdu náhodné.

Re: Baldurs Gate III

Napsal: pát 18. srp 2023, 15:19
od michalpuk
Tahle hra mi prijde rozhodne tezsi nez divinity, mozna je to tim ze sice hraji tahovky, ale ty podle dnd me nikdy nezajimaly.
Dohral jsem oba dily divinity na normalni obtiznost a lehke to nebylo, ale tady uz je to uz frustrujici. Taky se mi vice libil u divinity combat system tady mi proste nesedi, hlavni body co mi vadi:
1) neni zde system many a omezeny pocet kouzel
2) RNG je mnohem vetsi , v divinity prumerny chance to hit 95-70 tady kolem 50 klidne, bylo to daleko predvidatelnejsi
3) nejsou zde akcni body pro vse a misto toho je chuze a akce zvlast coz mi tezce nevyhovuje a omezuje to taktiku

Skoda toho jinak je hra fajn a celkove lepsi, az na combat , bohuzel je to dost velka soucast hry. Hlavne obsahle rozhovory s cutscenami jsou asi nej vylepseni, kez by to bylo u vsech podobnych her.
Jeste dodatek ze puvodni BG1 a 2 sem nikdy nehral tak nemuzu srovnavat.
Jedine co mi na divinity combatu vadilo bylo rozdeleni armoru na dva typy, jinak byl good.

Re: Baldur's Gate Gate III

Napsal: ned 20. srp 2023, 10:43
od JohnXXL
Dalsi uprava neoficialni češtiny kdo ma zajem... :)

https://uloz.to/tamhle/TX0B7ziq0mOb#!ZG ... SkZmAwZj==

Re: Baldur's Gate Gate III

Napsal: ned 20. srp 2023, 10:59
od Hladis
Hmm, 36h a teprve 11% hotovo, tohle bude na hodne dlouho. Taky to vypada, ze u Larianu museji delat radni psychopati, jelikoz co hraci pripadne nabizeji ve volbach delat za zvracenosti........ V puvodnim BG vesmes za zlouna hrat neslo bez rozbiti hry, tady asi to chteji hracum radne vynahradit. Hra me spis pripomina Dragon Age: Origins nez BG a se starymi BG to ma spolecne asi jen cast lore, jinak je to mechanikama uplne neco jineho. Kazdopadne hra bavi a za ty prachy rozhodne stoji. Za dlouhou dobu super RPG na +- urovni Witchera III.

Sranda je, jaky to zpusobilo mezi vyvojari humbuk a nekteri vyvojari se zase odkopali jako banda pitomcu, zvlast co za sracky a pouhy zdimacky penez, se odvazuji vydavat. :roll: https://www.youtube.com/watch?v=iWdZhKFtxKg Tahle hra si moje prachy zaslouzi.

Re: Baldur's Gate Gate III

Napsal: ned 20. srp 2023, 20:30
od Mac302
Hladis píše: ned 20. srp 2023, 10:59 Sranda je, jaky to zpusobilo mezi vyvojari humbuk a nekteri vyvojari se zase odkopali jako banda pitomcu, zvlast co za sracky a pouhy zdimacky penez, se odvazuji vydavat. :roll: https://www.youtube.com/watch?v=iWdZhKFtxKg Tahle hra si moje prachy zaslouzi.
hra jako BG3 ukázala, že to jde dělat i jinak,....za mě palec nahoru. Kéž by tenhle přístup k hrám měli i ostatní,... :roll:

Re: Baldur's Gate III

Napsal: pon 21. srp 2023, 10:29
od HEAD
Jak jste porazili harpie?Hraju na balanced a totalne me rozdrtej.Asi zacnu hrat na nejlehci obtiznost pac tohle je xkrat tezsi nez BG1/2.

Re: Baldur's Gate III

Napsal: pon 21. srp 2023, 12:06
od Hladis
Huh, vzdyt ta hra je na balanced hodne snadna, coz mi to i komplikuje, jelikoz nemam potrebu pro long rest, ktery je potreba pro posunuti nekterych NPC story. Vesmes jsem mel zatim pouze jeden jediny long rest a ted se teprve chystam na druhy. :D I s uz polomrtvyma a docela vyplytvanyma charama nemam problem souboje uhrat a harpyje je pomerne easy rychly fight. Co budes delat dal u poradnych souboju ? Mas nejakou spatne poskladanou partu, spatne zvoleny kouzla-skilly, nebo jsi nepobral herni mechaniky charu a soubojovyho systemu.

Ta hra je i evidentne postavena na tom, aby clovek jako v puvodnim BG nedelal jen kolecko fight/rest/fight/rest, ale plynuleji hral. Na druhou stranu na zadny big epic fight s desitkami postav na obrazovce, jako v puvodnich BG, jsem zatim nenarazil a hra na to asi neni stavena, prostor je maly, vlastnich postav muzete mit jen 4 a jde spis o takticke tahove souboje par postavicek, nez o brutalni rezbu realtime s pauzami.

Re: Baldur's Gate III

Napsal: pon 21. srp 2023, 12:44
od kocourmikes1
HEAD píše: pon 21. srp 2023, 10:29 Jak jste porazili harpie?Hraju na balanced a totalne me rozdrtej.Asi zacnu hrat na nejlehci obtiznost pac tohle je xkrat tezsi nez BG1/2.
postavy co utoci na dalku, tak rozestavej na ty utesy, budou mit vyhodu v prestnosti a dostrelu, vem si do party laezel, ta rozda spoustu pozkozeni, pri utocich se soustred na harpii co zrovna zpiva a snazi se omamin tve postavy

Re: Baldur's Gate III

Napsal: pon 21. srp 2023, 12:47
od kocourmikes1
Hladis píše: pon 21. srp 2023, 12:06 Na druhou stranu na zadny big epic fight s desitkami postav na obrazovce, jako v puvodnich BG, jsem zatim nenarazil a hra na to asi neni stavena, prostor je maly, vlastnich postav muzete mit jen 4 a jde spis o takticke tahove souboje par postavicek, nez o brutalni rezbu realtime s pauzami.
ono je to ale dobre, tady ty fighty maji mnohem vetsi smysl, nenarazis na random skupiny nepratel, ktere te v puvodnich BG jen zdrzovali

Re: Baldur's Gate III

Napsal: pon 21. srp 2023, 13:28
od Hladis
No mapa je vesmes zkomprimovana na pomerne maly prostor, ktery je zahusten obsahem, coz neni spatne reseni. Neni tam skoro zadny hluchy prostor a hrac nema sanci byt nuden a nemusi ztracet cas casto zbytecnym behanim odnekud nekam. Na druhou stranu to pusobi spis komornejsim dojmem nez rozmachle, ne moc "realisticky" a toho obsahu na malym prostoru je tolik, ze to trochu cloveka zahlcuje. Nejaky epicky bitvy desitek postav a summonu na vetsim prostoru, nebo az "bozske" masakry, kde jste si v jedny scene uz vesmes jako polobuh doslova prosekali cestu pres stovku nepratel, tu nebude a neni to holt open world. Bitky jsou spis X-COM styl.

Re: Baldur's Gate III

Napsal: pon 21. srp 2023, 17:59
od Paul
Pro lidi co hrají s controllerem doporučuju Native Camera Tweaks mod, ta odemčená third person kamera s možností volnýho rozhlížení je prostě paráda :D

Imho tam měl bejt proper third person pohled rovnou, když už si dali takovou tunu práce s grafikou aby vypadala dobře i up close..

Jinak hra je super, sice se najdou věci co mě štvou, a úplně top top top (Zaklínač 3, Kingdom Come, RDR2) to pro mě zatím není, ale i tak bude mít tenhle rok Starfield a Phantom Liberty co dělat, aby BG sesadili.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Re: Baldur's Gate III

Napsal: pon 21. srp 2023, 19:36
od Hladis
Nekdo ma koukam slabost pro jednu klericku. :D

Re: Baldur's Gate III

Napsal: pon 21. srp 2023, 20:18
od dexterav
neni jediný :D