Stránka 7 z 183
Napsal: úte 13. úno 2007, 02:57
od Mossad
uwedom si ze i v tom starsim grafu ma x1800xt 84% oproti 7900gtx 100%, sestava na ktere da 10k v 05 marku, na te da tech 10k i 1950pro imho, a postupnym odladenim ati ovladacu se tyto karty proste dotahly na uroven gtx, nerikam ze 99% je spravne a presne cislo, ale nekde kolem 80% se pohybovat budeme... je to ale porad jen jakysi rating...
Napsal: úte 13. úno 2007, 06:52
od Lukfi
HEAD píše:Ten rating je zavadejci.Podle nej je x1950pro stejne rychla jako GF7900GTX.Ale podle testu je o dost pomalejsi temer ve vsech hrach.....
no pravda, dost to kolísá hra od hry, ale nikde to není vyloženě špatný výsledek. Někde je RX1950Pro dokonce rychlejší, jinde je tam kde by měl bejt jakožto mainstreamová kara... rozhodně na to že GF7900GTX vůbec není jeho primární konkurence je to skvělý výsledek.
Re: Intels Ice Storm Fighters Multicore Game Technology Demo
Napsal: úte 13. úno 2007, 10:25
od crux2005
fat4l píše:Mohol si tiez napisat ze k tomu aby som to spustil musim mat minimalne dual-core......trosicka ma to nahnevalo ......ked uz som to tahal...
sorry, ale potrebuješ CPU od Intelu aby si spustil ten bench.
dá sa to ale obísť -
http://web115.silverline-s15.de/patches.zip
tu je patch, aby bolo možné spustiť ten bench aj na K8
Re: Intels Ice Storm Fighters Multicore Game Technology Demo
Napsal: úte 13. úno 2007, 15:08
od fat4l
Dik....si fakt typek....
...
//edit: a jak ti to ide na tom conroovi..?....priemer fps....
Re: Intels Ice Storm Fighters Multicore Game Technology Demo
Napsal: úte 13. úno 2007, 15:36
od crux2005
fat4l píše://edit: a jak ti to ide na tom conroovi..?....priemer fps....
neskúšal som, ale podľa všetkého
High = 11 Fps
Low = 25 Fps
E6600 @ 3807MHz
fat4l píše:Dik....si fakt tipek....
...
to je asi pochvala
díky
Napsal: stř 14. úno 2007, 23:07
od no-X
Dave Baumann píše:Vista actually sees the first implementation of our
new OpenGL driver, so there has been much work put into it. Yes, there is improvements to be made, and you'll be seeing more
performance increases under OpenGL In Vista Catalyst 7.2:
http://www.pcper.com/article.php?aid=367
[Edit] That article also has some interesting stats on our downloads, that gives some insight as to the Vista adoption rate and x64 adoption (at least, among ATI Radeon graphics user community).
Napsal: ned 18. úno 2007, 19:50
od no-X
ATi si nechala patentovat motion blur přes geometry shader a co je ještě více překvapující, že to bylo jako patent uznáno
http://v3.espacenet.com/textdoc?DB=EPOD ... 227144&F=0
Napsal: pon 19. úno 2007, 08:58
od RainMakeR
a tohle 8800 grafiky od nviide neumi?
Napsal: pon 19. úno 2007, 09:11
od MichiGen
Nerozumiem naco si to dali patentovat, zabrania tym nejako nVidii aby to robila rovnakym sposobom?Predsa im nikto nemoze kontrolovat drivery.
Napsal: pon 19. úno 2007, 09:57
od Flegy
ba naopak, muze...
Napsal: pon 19. úno 2007, 11:18
od no-X
Těžko říct, jeslti se to vůbec má vztahovat k driveru... není mi to moc jasný. Motion blur přes geometry shader byl prezentovaný jako jedna z výhod a přínosů geometry shaderu / SM4.0, takže mi není vůbec jasný, kam tím ATi cílí.
Napsal: pon 19. úno 2007, 16:02
od RainMakeR
no-X píše:Těžko říct, jeslti se to vůbec má vztahovat k driveru... není mi to moc jasný. Motion blur přes geometry shader byl prezentovaný jako jedna z výhod a přínosů geometry shaderu / SM4.0, takže mi není vůbec jasný, kam tím ATi cílí.
že by teda novy atiny ten SM4 plně podporovali a u nvidie to byl jen marketing tak jako SM3 např. u Geforce 6600 gt atd. ?
jenže zase žadna dnešní hra ještě SM4 nevyuživa.a u těch co se chystají (Ut07 a crysis) tam bude full SM3(nebo už tam dali SM4?).
Napsal: pon 19. úno 2007, 16:29
od crux2005
polovičná podpora neexistuje
čip buď spĺňa kritériá alebo nie.
Zo stránky features poskytuje G80 samozrejme všetko čo vyžaduje Direct3D10.
Napsal: pon 19. úno 2007, 17:29
od MichiGen
Aj GF 6 seria splnala kriteria pre SM 3.0, to ze sa pri HDR vo vacsine hrach nedal zapnut AA s tym podla mna nijako nesuvisi.Dost OT.
Tak zeby si to ATI nechala patentovat po HW stranke?Toby bol podla mna nezmysel, bud to nieje overena sprava alebo to chce lepsie vysvetlenie
Napsal: pon 19. úno 2007, 19:34
od no-X
To si nemůžeš patentovat po HW stránce, protože žádný "HW" motion blur není... v G80 i R600 jsou unifikované výpočetní jednotky a ty dělají cokoli po nich program/hra vyžaduje.
Napsal: pon 19. úno 2007, 20:27
od no-X
Nenapadá mě vhodnější thread, do kterého to dát - v jednom threadu cool.user trochu nakousnul, jak se díky nárůstu výkonu v nejnovějších hrách v několika posledních vezích Catalystů změnil poměr výkon/spotřeba, tak jsem vzal hromadné výsledky z poslední recenze na computerbase (průměrný výkon/spotřeba sestavy ve 3D) a výsledek je velmi zajímavý:
pro srovnání
staré výsledky z Catalyst 5.8/5.13
Napsal: pon 19. úno 2007, 21:10
od MichiGen
Tak a teraz sa da povedat ze je zase ATI (GF7vsX1xxx) lepsia v pomere vykon/spotreba
ovladace spravili vela
Napsal: úte 20. úno 2007, 00:07
od Stratos
MichiGen píše:Tak a teraz sa da povedat ze je zase ATI (GF7vsX1xxx) lepsia v pomere vykon/spotreba
ovladace spravili vela
je vydet ze se ATI v poslendi dobe dost soustredi na kvalitni drivery a to je jenom dobre uz jenom ten narust vykonu ve WIN WIsta oproti XP je uctyhodny. V tomhle by se mela Nvidie poucit jeji drivery sou v posledni dobe spis cim dal tragictejsi
Napsal: stř 21. úno 2007, 22:10
od no-X
Vyzkoušel jsem nové Catalyst Control Center z
Cat.7.2 - nabíhá mi minimálně 3x rychleji, než staré (takový rozdíl jsem ani nečekal) a pokud už bylo od startu PC jednou otevřené, jen problikne logo a objeví se. Takže doporučuji!
Napsal: stř 21. úno 2007, 22:15
od Stratos
parada
hned je du sosnout