Stránka 61 z 78
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 28. čer 2016, 09:20
od Krteq
Battlefield 1 has Async Compute and DX12, expect 'DX12 fireworksWell, we've just had an industry insider tell us that EA is working closer than ever with AMD, and that we should expect "DX12 fireworks". Now if the words "DX12 fireworks" don't excite you, I don't know what else will. The inclusion of both Asynchronous Compute and DX12 is going to make Battlefield 1 one of the best looking games of the year - and AMD is sitting pretty with its new Radeon RX 480 which is launching in less than 48 hours. AMD has committed to Async Compute since the beginning, and has been sitting at the DX12 table since day one too, so it'll be interesting to see how the performance fares on the $199 card when it launches.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: sob 2. črc 2016, 09:49
od Krteq
Vyšel DX12 Patch pro Total War: Warhammer
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 6. črc 2016, 11:57
od Krteq
DX12 zřejmě dostane novou abstraktní vrstvu pro Multi-GPU
Microsoft’s Chas Boyd was on-hand at AMD’s editor’s day for Polaris and previewed ideas that MS is implementing to help improve multi-GPU scaling. The best news surrounded a new abstraction layer for game developers to utilize for multiple GPU support that MS would be releasing on GitHub very shortly. According to Microsoft, with only “very little” code adjustment, DX12 titles should be able to implement basic multi-GPU support.
PcPerspective: The AMD Radeon RX 480 Review - The Polaris Promise - Multi-GPU Updates
//Update:
Bob Brown - Microsoft na GitHubu píše:Yes, the layer will be available in this repo. We will also be publishing two mGPU sample projects along with it - one using the layer and one not using the layer. We're making some final tweaks and doing additional testing and plan to post it all soon.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 6. črc 2016, 12:24
od CageJ
mGPU som osobne skusal a nefunguje to poriadne... zial
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 6. črc 2016, 12:39
od Krteq
V čem? Jednalo se o
DX12 Explicit Multi-Adapter nebo o co?
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 6. črc 2016, 14:10
od CageJ
nene spajanie 2 roznych GPU a padalo to.. (AoS)
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 10. črc 2016, 18:35
od ArgCZ
přínos asynchronous compute v Rise Of The Tomb Raider (new patch)
nový vs starý patch
https://www.youtube.com/watch?v=T2o1WTTVXbE
nový patch AS on/off
https://www.youtube.com/watch?v=BfObYNE ... e=youtu.be
s AS cca 5-6% více FPS
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 10. črc 2016, 19:41
od michal3d
No ja by som to tak jednoznačne nehovoril, jednak to evidentne najviac pridáva vtedy, ked sú vysoké FPS, napr. hned v prvej testovacej scéne ked bolo bez AS 60, tak so zapnutým bolo 66, ale jak sa to prepadlo na 40 FPS, tak to bolo rovnaké s AS vypnutým aj zapnutým. Dalšia vec, čo ten brutálny pokles v čase 3:20, kde so zapnutým AS je 41 FPS a s vypnutým 56?
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 10. črc 2016, 20:19
od ArgCZ
nejdou souměrně(loading mezi různejma testama to posunul), důležitý jsou konečný resulty a v průměru to přidává těch 5-6%, na konci to z toho benchmarku vypadne
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 10. črc 2016, 20:56
od michal3d
To není posunom, posun tam je, ale odhadom tak max 0,3 s a to rozhodne nevykryje ten rozdiel, jednoducho v tej časti sa FPS so zapnutým AS výrazne prepadnú oproti vypnutému AS (zhruba tak na 3 sekundy).
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 10. črc 2016, 20:58
od ArgCZ
já tě fakt nechápu co na tom zkoumáš, je to vestavěnej benchmark a na konci máš průměrnej výsledek, ten je s AS vyší o tolik kolik jsem psal, co je na tom rozporuplnýho? Pokud tam je nějakej záškub( něco na pozadí?) tak se neprojevil na výsledku
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 10. črc 2016, 21:09
od michal3d
Keď tebe stačí číselko, tak vpoho, mne nie. Ja keď si robím testy tak čísla ani nepozerám len priebehy FPS, lebo to je to čo my hovorí ako tá hra v praxi pôjde. Druhá vec je, že pokiaľ je tu nejaká featurka, ktorej úlohou je nič iné len zvyšovať výkon, ale pritom ho v niektorých momentoch výrazne znižuje, tak mne osobne to prijde divné. To máš jak s vyššou náročnosťou AMD kariet na CPU, jak tu bol aj ten test vo FC4, jak vbehol do dediny tak FPS išli raketovo dole, ale jasne, keď tou dedinou len preletí, tak celkové priemerné FPS môžu vyzerať fajn, ale v tej dedine budeš mať stále FPS na podlahe aj keď tam budeš behať hodinu o to ide.
Čiže jediné čo som tým chcel povedať, že by to chcelo poriadne premerať a nie nechať len na tom kratučkom benchmarku, ideálne aj s frametimes.
btw...ešte veľmi dobre si pamätám FC2 a jeho DX10, v ktorom oproti DX9 síce boli FPS obrovské (čo bola hádam možno jediná hra, v ktorej bol výkon pod DX10 tak výrazne lepší), ale stuttering jak sviňa (a to na troch kartách HD3870,HD6870,GTX660 plus niekoľko driverov v priebehu rokov). Výsledok teda bol, že FPS síce super, v tabulkách sa to krásne vynímalo, ale hral som to na všetkých troch kartách aj tak v DX9, kde to bolo krásne plynulé aj v podstatne nižších FPS a naviac to aj lepšie vyzeralo (s výnimkou nepoužitelného AA)...
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 11. črc 2016, 19:32
od nou
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: pon 11. črc 2016, 22:25
od oneb1t
patch 7
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 12. črc 2016, 08:56
od CageJ
Tam, kde sa daju vyuzit AS je narast Radeonov veľmi slušný. Niekedy dýchajú aj na 1080.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 12. črc 2016, 09:20
od scootie007
Co to su za tabulky kde chyba 1080 a 1070 ktore vysli skor ako 480? Chcem tiez vidiet ci si polepsili alebo nie.
A k tomu pri rozlisenii 1440p na kartach urcenych na 1080p?
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: úte 12. črc 2016, 11:06
od Krteq
scootie007 píše:Co to su za tabulky kde chyba 1080 a 1070 ktore vysli skor ako 480?
Protože testovali mainstream
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: stř 13. črc 2016, 23:30
od Krteq
DX12 potvrzen pro Civilization VI
AMD today announced that it is partnering with Firaxis and 2K Games on the development of "Civilization VI," the next addition to the smash-hit turn-based strategy franchise. AMD announced that it is helping the developer take advantage of DirectX 12, including API-standardized Asynchronous Compute, and Explicit multi-adapter (MDA). This will let the game use setups that are a mixture of discrete and integrated GPUs, and mixed multi-GPU. The game is also said to feature a benchmark tool.
AMD Partners with Firaxis on Civilization VI Development
Hladis// 3D Mark Time spy zde http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=42&t=244077
Hladis//Presun prispevku, jak je psano vyse, 3Dmark reste v prislusnym tematu
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 24. črc 2016, 01:48
od oneb1t
Aktualizovanej seznam her podporujicich nove API + enginy
Mantle:
BF: 4
BF: Hardline
Thief
Civilization: Beyond Earth
Dragon Age™: Inquisition
Plants vs. Zombies™ Garden Warfare
Sniper Elite 3 by Rebellion Developments
DX12:
Heroes & Generals
Rust
Ashes of the Singularity
Descent: Underground
Squad (DirectX 12 patch is in the works)
Survarium (DirectX 12 patch is in the works)
Caffeine
The Elder Scrolls Online (DirectX 12 patch is in the works)
Star Wars Battlefront (First DirectX 12 game to run on the XBox 1)
Rise of the Tomb Raider
Gears of War Ultimate Edition
Hitman
Quantum Break
Forza Motorsport 6: Apex
Total War: Warhammer
Upcoming:
Deus Ex: Mankind Divided
Forza Horizon 3
W.N.C: Infantry
Gears of War 4
Battlefield 1
Civilization VI
Watch Dogs 2
Ark: Survival Evolved (DirectX 12 patch is in the works)
Forge - Halo 5: Guardians Edition
Halo Wars 2
King of Wushu
Star Citizen by Roberts Space Industries
Mass Effect: Andromeda (not confirmed yet)
All New StarWars Games from EA will have DX12 (kinda confirmed)
VULCAN Titles:
The Talos Principle
Dota 2
Doom
Games Creo Engines:
FrostBite: fully supports DX12
CRYengine 5: fully supports DX12
UE 4: Partially supports DX12/Vulcan, full support soon.
Re: DirectX 12 - info a vše okolo
Napsal: ned 24. črc 2016, 12:39
od scootie007
Velmi zaujimavy test kde pri pouziti starych cpu klesa vykon rx 480 ovela viac ako pri 1060 a to asi zasiahne kopec ludi lebo kto uz ma novu i7 6700k v spojeni 480? Nema byt hlavne + vo Vulkane spojenie amd gpu + slabe cpu?
Zdroj:
http://www.hardwareunboxed.com/gtx-1060 ... computers/
Edit: Prave pozeram ze to tu uz je v novinkach na hlavnej stranke