nuz dobre, zle som sa vyjadrilOBR píše:- no to snad ne, copak Windows maji textury ? To slysim poprve a urcite i naposled ...
rivatuner ukazuje aktualne vyuzitie pamate, ked to tabnem do winowsu, klesne na cca 13MB podla rozlisenia, ja si to nevymyslam tak nemusis hned na mna utocit s TVOJIMI domnenymi faktami,hej a ten proces usporaduva taaak dlho, jasneOBR píše:- kde jsi videl ze zustava prazdna pamet? To je naprosta hloupost ta pamet na grafice zustane nezmenena! Ta prodleva mezi prepnutim nazpet neni zpusobena grafikou ale Win a usporadanim procesu ...
ANO? mi chces povedat ze AA ma minimalny vplyv na pouzitu pamat v grafike? opat stavias na blate, len si skus pustit nejaku hru a pozri kolko MB zere, ked zapnes napr 4xAA tak bude hned zrat o viac nez 100MB(hovor si co chces, mam to overene v riva tuneri). a tak isto, preco asi AA potrebuje co najrychlejsie pamate, ked podla teba ich vobec nepouziva?OBR píše:- tohle je perla roku, jak muze byt v pameti AA, chlapce ... AA je funkce vyhlazovani kterou obstarava procesor grafikce karty, ano urcite casti jsou rozbalovany a z velke casti jsou ukladany do RAM systemu a na grafiku jen ty nejnutnejsi ...
hej to suhlasim, ale co sa stane ked ti vo VRAM ostavaju tie iste textury a stare sa nezmazu? rychlo ti dojde pamat, velmi rychlo a potom sa o minimalne 2-3krat spomali (spytaj sa tu minimalne 5 ludi na fore, vsetkym to robi, tak nerob zo mna vola)OBR píše:Na posledni cast odpoved - textury (vis vubec co to je) se natahnou z 90 procent do RAM pocitace, pak se potrebne nahravaji do GFX ... a PCIEx neni pomala na to zapomen ... a nahraji se pocas prvnich loadu, protoze jsou textury a sprity pro vsechny levely hry stejne ... chapes ...
Mozno tomu uplne nerozumiem ale aspon TO MAM ODSKUSANE AKO VIACEJ LUDI TU NA FORE A nepisem domnenky