Stránka 62 z 64

Napsal: sob 28. črc 2007, 23:42
od no-X
Moc tuhle situaci nesleduju, ale narazil jsem na zajímavé grafy výkonu GeForce 8800 GTS 320MB pod Vistou... všude slýchám, jak má nVidia pro GeForce 8 skvělý bezproblémový drivery, tak by mě zajímalo, jestli tenhle bug už opravili...

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

http://www.pcinlife.com/article/graphic ... 63_25.html

Napsal: ned 29. črc 2007, 09:46
od Shit
Nj, něco tak nebude v pořádku... Tady zase má podstatně lepší výsledky pod WV než pod WXP.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Napsal: ned 29. črc 2007, 10:04
od busy
kedze pouzivam w vista ultimate uz nejaku tu dobu a nejaku dobu som pouzival aj XP (od kedy vlastnim 8800GTS320) tak musim povedat ze vykon je plus minus par percent uplne rovnaky. a to vo vsetkych hrach

// EDIT: inak problem by mohol byt aj v tom ze testovacia zostava mala len 2GB ram. Podobne prepady som s 2GB zaznamenaval aj ja. casto sa mi stava ze len hra si zabere az do 2GB ram a cely system pri hrani kludne do 3GB. cize aj to by mohol byt jeden s problemov

Napsal: ned 29. črc 2007, 10:55
od no-X
V RAM bych problém neviděl, v těch testech, kde jsou ty velké propady, dávají mnohdy lepší výkon i mainstreamové 256MB karty.

Napsal: ned 29. črc 2007, 11:25
od busy
no ale napr. Stalker ja na 1680x1050 urcite nehram na 9FPS pod vistami. aj ked kartu mam pretaktovanu ale to by urcite nedohnalo na nejakych 35FPS pod ktorymi to hram a tiez s 16xAF. teda aspon moje vysledky pod vistami su rovnake ako pod XP. Nejak som sa tam nedocital o aku Vistu ide 32bit alebo 64bit?

Napsal: ned 29. črc 2007, 11:56
od izerS18
http://www.tweaktown.com/articles/1122/ ... index.html
Test s P5K3 deluxe...jen starší ovladče.Nechápu,proč to neudělali s novějšíma...

Napsal: úte 31. črc 2007, 08:13
od djstudio
Je to masakr zahrat si na 8800GTX nakou starsi hru,sedl jsem k F.E.A.R a nemuzu se odtrhnout.1600*1200 vse na full,vyhlazovani na MAX.Prave si rikam ze se nekdy vyplati si pockat na poradnej hardware a update hry kdy to poradne vyladej.

Obrázek

Obrázek
2x screen F.E.A.R. CZ plus patch 1.08

jak na AA v 8800gts

Napsal: úte 31. črc 2007, 09:12
od Barbanos
Ahoj mám dotaz nejde mě AA přes CP at tam udelám co tam udělám
Takže mám to takhle v CP Vyhlazování-vylepšit nastavení aplikace, Vyhlazování gama-zapnuto, a AA 4x, Vyhlazování průhlednost-zapnuto tak tohle mám nastaveno cp a ani Oblivion(hdr), Il2, Far Cry(hdr), nic nemaká pokud hra AA obsahuje tak vše jde, na Guru3d jsem dočetl že někomu chodí AA až od 8x vejš(mě ne) a pak v RivaTuneru jde zapnout AA natvrdo někde v pokročilím nastavení a pak to maká ale to se mě nechce(zlatý profily), ovladače jsem měl 158.22, 162.18, a160.x neco už nevím, tenhle problem se prej týká jen 8800gts/gtx tak to je vše diky za jakoukoli radu Bar

Napsal: úte 31. črc 2007, 11:27
od UFo
djstudio píše:Je to masakr zahrat si na 8800GTX nakou starsi hru,sedl jsem k F.E.A.R a nemuzu se odtrhnout.1600*1200 vse na full,vyhlazovani na MAX.Prave si rikam ze se nekdy vyplati si pockat na poradnej hardware a update hry kdy to poradne vyladej.
To je taky duvod proc se zvlaste prilezitostnym paranum se slabsi GF vyplati ignorovat nejnovejsi herni produkci, eventualne ji strkat do supliku na dobu pozdejsi
ono hrat v nizkych rozlisenich bez AA/AF a jeste si vsugerovavat ze to vlastne az tak moc neskube chce urcitou miru masochizmu, nemluve o tom ze to nepekne kazi zazitek ze hry

Re: jak na AA v 8800gts

Napsal: úte 31. črc 2007, 18:42
od dexterav
Barbanos píše:Ahoj mám dotaz nejde mě AA přes CP at tam udelám co tam udělám
Takže mám to takhle v CP Vyhlazování-vylepšit nastavení aplikace, Vyhlazování gama-zapnuto, a AA 4x, Vyhlazování průhlednost-zapnuto tak tohle mám nastaveno cp a ani Oblivion(hdr), Il2, Far Cry(hdr), nic nemaká pokud hra AA obsahuje tak vše jde, na Guru3d jsem dočetl že někomu chodí AA až od 8x vejš(mě ne) a pak v RivaTuneru jde zapnout AA natvrdo někde v pokročilím nastavení a pak to maká ale to se mě nechce(zlatý profily), ovladače jsem měl 158.22, 162.18, a160.x neco už nevím, tenhle problem se prej týká jen 8800gts/gtx tak to je vše diky za jakoukoli radu Bar
nikedy to býva problém... :(
napríklad v 162.18 BETA ešte AA nešlo, bol tam bug ale v BETA ale WHQL to už išlo OK... :?

Snížení výkonu graf. karet

Napsal: úte 14. srp 2007, 10:20
od wiseman
Ahoj, minulý týden jsem zachytil čánek ohledně náhlého snížení výkonu graf. karet. Celý článek je na adrese http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=23458
Výtah vkládám sem:
"Minulý týden se objevila zpráva o problémech grafických karet GeForce s náhlým snížením výkonu. Problém se měl speciálně týkat modelů 8800 GTS s 320 MB paměti, které jsou mezi hráči pro svůj slušný poměr cena/výkon docela hodně rozšířené. NVIDIA tento problém uznala a vyjádřila se v tom smyslu, že zpomalování bude vyřešeno někdy v červenci 2007 a to pomocí softwarové opravy. Bohužel, jak jste si sami mohli všimnout, další měsíc máme zasebou a žádná oprava se neobjevila. NVIDIA nově potvrdila, že zpomalení karet je způsobeno chybami ve správě textur a v celkovém zacházení s texturami, kdy dávno nepotřebné textury zůstanou viset v paměti karty a neuvolní místo pro nové textury. Paměť se tak postupně zahltí. Potvrzeno je také to, že tato nepříjemnost postihuje spíše karty s 320 MB VRAM, než ty s 640 MB VRAM, protože ty jsou vzhledem k větší paměti více odolné (nikoliv však imunní). Ovladače pak musí tento problém řešit oklikou a to způsobuje nechtěné zpomalení.

Oprava není hotová z toho důvodu, že se problém ukázal být mnohem komplexnější a mnohem komplikovanější, než se původně předpokládalo. Tím pádem řešení nebude dříve, než někdy na konci srpna nebo začátkem září 2007. A jestliže se v té době objeví, bude primárně řešit problémy s hrami pod DirectX 9, protože těch je více, než DirectX 10 a je potřeba se soustředit na ně. Oprava pro DirectX 10 bude k dispozici ještě později.
Zdroj: DigiNet"

Co vy na to?

Napsal: úte 14. srp 2007, 10:25
od busy
uz sa to tu riesilo vela krat. na games.tiscaly je to zase trosku nafuknute. ja som tento prepad zatial spozoroval len v CMR dirt ale ked som trochu znizil detaily bolo to v poriadku. takze by som to nijak neriesil. jediny kto to riesi je stratos

Napsal: úte 14. srp 2007, 12:27
od wiseman
Díky moc za info, to mne docela uklidnilo. Já to zatím stejně jako ty kromě CMR:DIRT nepozoroval, tak snad to bude OK.

Napsal: čtv 16. srp 2007, 07:25
od Walker
kdybych mel kupovat 8800 GTS mel bych vzit 320 nebo 640MB verzi?!

Napsal: čtv 16. srp 2007, 07:35
od Net
Walker píše:kdybych mel kupovat 8800 GTS mel bych vzit 320 nebo 640MB verzi?!
640MB verziu..do buducna :wink:

Napsal: čtv 16. srp 2007, 07:42
od Gerimo
Net píše:
Walker píše:kdybych mel kupovat 8800 GTS mel bych vzit 320 nebo 640MB verzi?!
640MB verziu..do buducna :wink:
tohle neexistuje, kord u nVidie, ktera se soustredi na soucasny vykon.

Napsal: čtv 16. srp 2007, 08:38
od Net
Gerimo píše:
Net píše: 640MB verziu..do buducna :wink:
tohle neexistuje, kord u nVidie, ktera se soustredi na soucasny vykon.
pokial bude hrat na velkom rozliseni .neni co riesit :wink:

Napsal: čtv 16. srp 2007, 12:35
od IQLogic
ja som zobral 320MB ... sa mi zda trochu vela priplatit 2500 - 3000sk za dalsich 320MB pamate ... a rozdiely velke nie su do rozlisenia 1280*1024 ... teda ak vobec nejake su :roll:

Napsal: čtv 16. srp 2007, 14:08
od barco
To je pravda, ale zasa u GTS 320MB sa najviac prejavuje spackaný memory managment, treba len dúfať, že to nVidia opraví :(

Napsal: čtv 16. srp 2007, 14:26
od Net
barco píše:To je pravda, ale zasa u GTS 320MB sa najviac prejavuje spackaný memory managment, treba len dúfať, že to nVidia opraví :(
aj to je pravda..snad to opravia buduce ovladace. :wink: