Stránka 63 z 78

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 8. zář 2016, 16:41
od BL!zZard
Moc pěkné výkony Radeonů v Deus Ex :thumbsup: zrovna jsem 1 klíč dostal k AMD FX, tak vyzkouším.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 8. zář 2016, 16:44
od havli
Njn, tolik dohadu kvuli kravine jako DX12. Tuhle o par % lepsi fps, jinde zase horsi... v praxi prinos minimalni. Mame rok od uvedeni win 10 a neexistuje snad jedina hra, kde by DX12 bezproblemove fungovalo a prinaselo konzistentni narusty vykonu.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 8. zář 2016, 16:46
od Krteq
Ale DX12 konzistentně nárůsty výkonu přináší. Vyjímkami jsou RotTR (GameWorks) a ted BF1 BETA, kde je podle DICE DX12 ještě v rané fázi vývoje. Tedy platí to aspoň pro GPU jednoho IHV :)

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 8. zář 2016, 16:56
od havli
Kdyz z tech nekolika malo Dx12 her vyjmenujes dve nefungujici vyjimky, tak to prave moc konzistentni neni. :-D

Btw - Dx12 mGPU uz evidentne taky potichu umrelo. Krome AOTS snad neni jedina hra, kde by se vyvojari obtezovali tohle implementovat. Proste vsechno jsou jen bastl porty z konzoli (kde mGPU neni), takze nikdo nebude ztracet cas a penize jeho zprovoznenim na PC.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 8. zář 2016, 17:05
od zumpar1234
Tak ono za chvilu umrie aj samotne DX12 a bude pokoj. Slepa vetva vyoja...

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 8. zář 2016, 17:23
od ArgCZ
"640 kilobytes ought to be enough for anybody"

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 8. zář 2016, 17:25
od Hladis
Ty narusty u AMD jsou tim, ze pod DX11 jezdej se zatazenou ruckou. To se to pak delaj velky narusty, když konkurent vesmes jede celou dobu na plny kotlik. U nV jsou narusty taky, pokud se tam nasadi slaby CPU. Tam se zvednou minimalky a plynulost slusne.

zumpar1234:
DX 12 není slepa vetev, je tam dost vyhod. Staci vzpomenout na pocatky snad kazdyho API. Třeba jak se roubovalo DX11 na DX9, coz bylo často bastleni spis s negativnim dopadem, pokud to na tom nebylo postaveny od zacatku. Tady to není jiny, vesmes se bastli DX12 na rychlovku na stary enginy, koncipovany na starsi API a vykon vesmes koresponduje s logem (nV/AMD) v titulku a pouzitym enginu. Samo výsledky jsou zatím dost rozporuplny.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 8. zář 2016, 17:51
od Shaquille
Proc je samozrejme, ze jsou vysledky rozporuplne? Preci se dx chysta roky, to se neda dopredu pripravit vcetne sw a driveru?

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 8. zář 2016, 17:53
od AllowedCry
Ptáš se na něco, na co ti hladis odpověděl.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 8. zář 2016, 18:09
od dexterav
Shaquille píše:Proc je samozrejme, ze jsou vysledky rozporuplne? Preci se dx chysta roky, to se neda dopredu pripravit vcetne sw a driveru?
stačí sa pozrieť ako sa vydávajú často všelijaké opravy driverov potom čo víde nejaká hra...
a ty napíšeš roky dopredu :)
ano samotný dx môžebyť ehm odladený ako tak ale nie ovládače na tú ktorú reálnu implementáciu v hre a pre samotný hw

aj ked popravde dx12 pre pascaly znamená mno fps dole, nie veľa ale určite nič k dobru
amd má cca +10% potom navrch dx11 vs dx12
1080 sa prepadne zo 88 na 75 :twisted:
pardoxne maxwell má v podstate rovnaké fps

aj tak potom je otázka načo pri NV vôbec dx12 zapínať kedže jediné čo mu prinesiesú menšie fps :mrgreen:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 8. zář 2016, 18:16
od ArgCZ
jo a jak se s tím maj poprat recenzenti? Pokud budou testovat DX12 znevýhodněj nV, pokud DX11 znevýhodněj AMD... teď babo raď

pochybuju že by mohlo být něco jako DX11 nV a DX12 AMD, to asi nepřipadá v úvahu, mam takovej pocit že recenze začnou bejt téměř k ničemu... oni už maj náběh dneska že, třeba takovej BF4 na AMD pod DX11, nic nevypovídajcí číslo pro zájemce o BF4 a AMD kartu

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 8. zář 2016, 18:22
od havli
Tak nejlip testovat oboje API a kazdej si pak vybere to co nejlepsi vyhovuje jeho GPU a OS. Akorat to je dvojnasobek prace, no.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 8. zář 2016, 18:35
od dexterav
pokiaľ k tomu nezačnú pribalovať aj niečo iné je podľa mňa všeobecne iba + pre AMD podne ako bolo mantle
btw ale tu konkrátne si AMD nevedie zle ani v dx11
ale ako som písal prečo by som mal ako majiteľ nv vôbec dx12 zapínať?

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 8. zář 2016, 18:48
od Hladis
havli:
Kdo si vzpomene na takovy UT, ktery mel myslim podporu 3 API (Glide, OGL,DX) a pak na kazdym API to jelo jinak a jinak to sedelo i ruznymu HW. To byl gulas k testum. DX11 bude pravdepodobne koexistovat s DX12 ještě dlouho, dokud lidi neprejdou na Win 10 a vyvojari i vyrobci plne neprejdou na DX12. Ostatne jak dlouho zilo DX9 i po vydani DX11. Ikdyz tam byl vliv konzoli, který prechod na DX11 brzdil. Tady to zarazeni DX12 muze naopak urychlit, ale nejspis tam bude dlouho dualita. Zatím si nikdo poradne nelajznul dat velky AAA titul jen DX12 only (ostatne stale jde jen o zaplaty s podporou na starsi enginy), krome konzoloidnich her od MS, který samo ma zajem na rozsireni Win 10, ale MS tituly na PC scene hrajou marginalni ulohu a o jejich kvalite na PC se pisou vtipny komentare.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 8. zář 2016, 19:28
od ArgCZ
Hladis píše: krome konzoloidnich her od MS, který samo ma zajem na rozsireni Win 10, ale MS tituly na PC scene hrajou marginalni ulohu a o jejich kvalite na PC se pisou vtipny komentare.
jako například? Halo ano vtipná série, Forza taky asi moc vtipný, Gears of War..za břicho se popadám

ví tady vůbec někdo co za hry tohle je a že kvůli nim třeba i hráči PC kupovali Xbox?

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 8. zář 2016, 20:21
od havli
PC hraci aby kupovali xbox? to asi byli jen ti nejvetsi zoufalci. Jako sorry, ale hrat na konzoli s mizernyma fps, mizernou kvalitou, upscale 720p na FHD a povetsinou inputlagem jako krava - ne diky. :mrgreen:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 8. zář 2016, 20:45
od ArgCZ
mužeš s tím nesouhlasit, ale to je tak vše co s tou skutečností uděláš :lol:

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 8. zář 2016, 20:55
od Hladis
ArgCZ píše:jako například? Halo ano vtipná série, Forza taky asi moc vtipný, Gears of War..za břicho se popadám. ví tady vůbec někdo co za hry tohle je a že kvůli nim třeba i hráči PC kupovali Xbox?
Nevim jak to souvisi s DX12 a vůbec s tim o cem mluvim ? A vůbec kolik tech her vyslo na PC a jak velky prodejni hity to na PC byly ? Podle toho co ted MS tlacil a jaky "uspech" to ziskalo, tak se spis dere oznaceni jako fail. Takze je hezky ze ses zasmal a pohovoril jak PCckari kupovali XBOX, ale téma je uplne jiny.

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 8. zář 2016, 21:16
od Eddward
dexterav píše: ...1080 sa prepadne zo 88 na 75 :twisted:
pardoxne maxwell má v podstate rovnaké fps...
ono to paradoxne ani nie je, Maxwell ma na urovni driveru kompletne zablokovanu DX12 "cestu", preto uz vykon neklesa, ale ostava minimalne rovnaky ako pod DX11..
riesilo sa to nedavno pri DX12 Time Spy bechmarku vo velkom, preco "zrazu" tam nemaju Maxwelly prepady fps, ale su len na urovni statistickej chyby s DX11 ked pritom ma ten benchmark defaultne Async Compute zapnute (vypnut to nemozes, inak nebude vysledok validny)... samozrejme kontroverzia velka, schytal to Futuremark lebo "pripravil" 3Dmark pre Nvidiu, ved ako len moze byt vysledok validny ked Async nejde na Maxwelloch... debata na 100 stran :)

Co sa tyka tej hry a Pascalu je to zaujimave, ale nie az tak prekvapive, pokial viem Nvidia vydala posledne 2 WHQL ovladace ako game ready pre tuto hru a evidentne to nestaci, da sa cakat ze bude aj treti pokus... a mozno ani to nepomoze
zumpar1234 píše:Tak ono za chvilu umrie aj samotne DX12 a bude pokoj. Slepa vetva vyoja...
aka slepa vetva? ja mam pocit ze toto kazdy chcel odkedy AMD vyslo na svetlo sveta s API Mantle... t.j. mat nizkourovnove API, developeri to udajne ziadali tiez... prisne vzate prave DX11 bola slepa vetva...
problem je teraz ale iny, implementacia DX12 nie je o pridavani efektov a podobnych srandickach...neporovnaval by som to preto ani so situaciou DX9 vs DX11,
na rozdiel od vsetkych predoslych DX API je implementacia uz v zaklade ina, meni sa od zakladov system ako hra pristupuje k hardveru, preto je to momentalne v takom stave ako vidime... a najhorsie je teraz asi to, ze ovladace s tym vela tiez nespravia, prave kvoli pointe celeho DX12...

Re: DirectX 12 - info a vše okolo

Napsal: čtv 8. zář 2016, 21:19
od zumpar1234
Hladis píše:zumpar1234:
DX 12 není slepa vetev, je tam dost vyhod. Staci vzpomenout na pocatky snad kazdyho API. Třeba jak se roubovalo DX11 na DX9, coz bylo často bastleni spis s negativnim dopadem, pokud to na tom nebylo postaveny od zacatku. Tady to není jiny, vesmes se bastli DX12 na rychlovku na stary enginy, koncipovany na starsi API a vykon vesmes koresponduje s logem (nV/AMD) v titulku a pouzitym enginu. Samo výsledky jsou zatím dost rozporuplny.

Iste na papieri je DX12 spasa hrania na PC. Prakticke nasadenie je ale ina vec.


Eddward: NJ presne o tom pisem, ano hype vlna bola od Mantle velka a kazdy mal vlhke očka lebo na papieri low level API je proste lepsie, jednoznačne lepsie ako high level API. V praxi to bude ale problem... Keby bola PC hlavna platforma pre vyvoj a studia sa sustredili prave na PC tak OK beriem,... dajme im cas mozno to vyladia ale bohuzial dnes je PC dost v uzadi a vo vecsine pripadov zaujima vydavatelov a vyvojarske studia len to ako hru na PC co najskor a najlacnejsie vydať. Ja si nemyslim ze sa budu hry na PC pod DX12 ladit specialne. Pride nova GPU architektura a mozu ladit odznova... ee nech DX12 vyzera v teoretickej rovine genialne co aj vyzera to uznavam ale podla mna to zakape na implementacii. Ved co mame dnes? Win 10 je vonku uz rok a DX12 hry to su nemastne neslane zalezitosti. Akurat AMD fanboys maju radost lebo im to odstranilo overhead ovladača.