Stránka 64 z 68
Re: Doom 3
Napsal: čtv 1. bře 2012, 20:25
od kotas
Re: Doom 3
Napsal: sob 3. bře 2012, 19:51
od kotas
Kompletní galerie zde:
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 9107e8e798
posledních cca 15 screenu jsou uz spravne nastavene + vyladene !!
Re: Doom 3
Napsal: ned 4. bře 2012, 11:27
od Swat
To vypadá solidně. Hra z roku 2004 tzn. osm let stará záležitost. Pěkný screeny.
Re: Doom 3
Napsal: ned 4. bře 2012, 15:12
od Wuuduu
co to ma spolocne s povodnym doomom, podla mna nic. Takze to neber uplne ako 8 rocnu hru.
Re: Doom 3
Napsal: ned 4. bře 2012, 16:55
od Swat
Doom 3. Rok vydání 2004. Osm let stará hra, přetexturovaná, vylepšená o nový technologie, ale stále běžící na původním enginu. Osm let stará hra.
Re: Doom 3
Napsal: ned 4. bře 2012, 20:46
od Lojza
Abych řekl pravdu, tak tam nějaký zásadní rozdíl proti nevylepšené verzi nevidím...
Re: Doom 3
Napsal: úte 6. bře 2012, 11:06
od Wuuduu
Swat píše:Doom 3. Rok vydání 2004. Osm let stará hra, přetexturovaná, vylepšená o nový technologie, ale stále běžící na původním enginu. Osm let stará hra.
To co vidis su textury a efekty, nevidis engine - tj tu nevidis nic z povodnej hry.
Re: Doom 3
Napsal: úte 6. bře 2012, 11:10
od zombux
hlavně původní hra je zoufalý shit, bez ohledu na grafiku
Re: Doom 3
Napsal: úte 6. bře 2012, 13:14
od RaZZoR
Já zas nechápu, co z toho, pořád dokola vylepšovat starou vykopávku a onanovat nad tim, že to zase vypadá o tři procenta líp.
Re: Doom 3
Napsal: úte 6. bře 2012, 13:40
od Still.Lord
Tak si srovnej původní a modnutou hru... To nejsou 3%
Re: Doom 3
Napsal: úte 6. bře 2012, 18:47
od marcelus
Kotas_u DOOM3cez NV inspector dobre funguje iba supersampling. V hre nastav 4XAA a v driveroch alebo v inspectorovi 2xSSAA. Nedavaj prepisat ani vylepsit nastavenia iba tam oznac 2XSSAA... funguje to vyborne. Prakticky 100% postup na akukolvek OpenGL hru od ID.
Cyberdemon + par screenshotov, 8XAA+2xSSAA,1080p downsampling z 2560x1440. Wulfen, Monoxead, Sikkmod atd...POM je vypnuty, nepaci sa mi a je zle zoptimalizovany na Wulfenovych texturach.
ak na tomto nikto nevidi rozdiel oproti povodnej hre tak hrajte na konzolach
http://h9.abload.de/img/cyberdemonnmyoy.png
http://h12.abload.de/img/doom3_03houmj.png
http://h12.abload.de/img/doom3_011pu7m.png
http://h12.abload.de/img/doom31eug9.png
Re: Doom 3
Napsal: úte 6. bře 2012, 19:07
od Wuuduu
marcelus píše:...ak na tomto nikto nevidi rozdiel oproti povodnej hre tak hrajte na konzolach...
nejde o to, na com tu kto hra, nechces si snad merat, kto ma vacsieho pindika a vykonnejsi HW (pri tych smiesnych malinkych cenach sucasneho HI-END hardwaru ma kazdy presne taky HW, aky chce, s tym uz nikto na nikoho nezaposobi) - nepodstatne, nezaujimave a zbytocne.
Vizualna zmena tam je, ale, presiel si aj tu hru? Ak hej, na akej obtiaznosti a kolko krat? Presiel si aj povodnu, ako dlho ju mas, kedy sis ju kupil a hras ju stale? Ta hra je totiz stale ta ista, len ma na sebe kopu TESCO tunningu, t.j. bliskatok, svetielok. Alebo sa len tesis zo vsetkych tych AAA, OOO, UUU, SSS, FFF, demonov, genov, fenov, packov a srackov?
Re: Doom 3
Napsal: úte 6. bře 2012, 19:11
od RaZZoR
Nikdo netvrdí, že to neni rozdíl. Já psal, že nechápu, co člověk má z toho, že pořád dokola vylepšuje starou vykopávku. Pochybuju, že by jí někdo pokaždý dohrál, pak tam narval další mody a zase to dohrál. Přijde mi to jako "novej mod, nový textury, fap fap fap" , po čase znova "novej mod, nový textury, fap fap fap"..
Re: Doom 3
Napsal: úte 6. bře 2012, 19:38
od kotas
Tak já si hru pěkně vychutnávám a moc mě baví i na po třetí po dlouhé době - o stránku zpět jsem psal, že je to stará hra a že se k ní již nechci vracet, ale tohle je fakt síla...a je to rubačka, což není na škodu, prostě bezmyšlenkovitá "střílečka", VERY GOOOOOD
Re: Doom 3
Napsal: stř 7. bře 2012, 19:32
od marcelus
Wuuduu_k tvojim otazkam len tolko ze neviem kolko krat som Doom3 dorazil lebo to bolo vela krat vratane nightmare obtiaznsti a so sikkmodom je to este asi tak o 50% tazsie na nightmare, takze tu hru poznam velmi dobre. Hraval som ju uz v case ked vysla takze co sa tyka modovania viem presne ako vyzera ta hra v pohybe nezmodovana a je to sakra obrovsky rozdiel. Mozno by si to musel vidiet v pohybe aby si vedel o com pisem. Ten vek po modovani na tej hre vobec nieje vidiet.
Razzor_tak napriklad Sikkmod do dooma 3 pridal 2 nove monstra v poslednej verzii, mas tam obrovky vyber zmenenia si gameplay prvkov, mozes si urcit ake zbrane su ucinne na cyberdemona, dalej je tam velkost lekarniciek, nahodne generovani protivnici, mnozstvo municie ktore zbieras, zombie si mozes nastavit ako skutocne zombie cize neumru a po chvili opat vstanu atd... je tam toho dost a v kombinacii s novym nasvietenim a kvalitnymi texturami a vyssou obtiaznostou(pribudli zasahove zony) sa to da naozaj hrat aj viac krat po sebe...
Re: Doom 3
Napsal: stř 7. bře 2012, 20:12
od zombux
a takhle mod kterej by odstranil tu rádobyvtipnou tmu, zrušil respawn monster v jednou vyčištěných místech nebo třeba udělal inteligentní diář kam by se zaznamenávaly kódy, aby to člověk nemusel jak idiot poslouchat a pamatovat si to, takovej mod by nebyl?
Re: Doom 3
Napsal: pát 9. bře 2012, 18:01
od kotas
Moje veřejná galerie
(viz příspěvek výše) na FB doplněna o nové screeny..
to zombux: hra je to perfektní, tma je tam super a poslouchat ty nahrávky apod. mě baví.. Když tě to nebaví, tak to nehrej, pro mě je to bezvadně a bezmyšlenkovitě pořádná rubačka a navíc s těmi mody to vypadá prostě úžasně
Re: Doom 3
Napsal: pát 9. bře 2012, 23:28
od havli
Dooma jsem teda uz dlouho nehral, naposledy nekdy v roce 2007/2008. A podle toho, co si pamatuju to vypadalo +/- stejne jako s temahle hyper super modama, takze zadnej pokrok.
Re: Doom 3
Napsal: pát 9. bře 2012, 23:38
od HEAD
Re: Doom 3
Napsal: sob 10. bře 2012, 08:38
od Still.Lord
Žádný pokrok?
Jasně, někdo dělá mood, aby nebyl vidět rozdíl (ale všichni ho tam vidí