Stránka 68 z 263
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Napsal: ned 1. zář 2019, 14:23
od werygood
Já to nastavil totožně jako on, tj. co šlo na medium tak na medium, AF4x, noAA a zbytek jsem teda dal podle uvážení (water reflections atd.), ale proto jsem se ptal, jak to nastavil celé.
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Napsal: ned 1. zář 2019, 20:22
od Srandista
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Napsal: pon 2. zář 2019, 07:38
od Hladis
Zrovna si UT hraju na Voodoo stroji a je to stále dobra zabava. Není nad to ustřelit Doc Zenithovi hlavu odstrelovackou.
Jinak Assault mod je i v tomhle puvodnim UT.
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Napsal: pon 2. zář 2019, 08:49
od DOC_ZENITH
Srandista -
JJ, ale dost to zmotali, nehledně na to že pletou screeny z 99 a 2004 ale jinak ok. Epic by měl místo nového opuštěného UT udělat prostě jen remaster toho starého. Nešahat na nic jen více polygonů, high-res textury a trochu více future-proofnout engine, předělat audio aby to znělo jako s aureal A3D i bez oné HW akcelerace, u videa hlavně zajistit podporu pro 200+hz protože když si člověk nedá limiter tak se tam hra začne zychlovat a pod. Jinými slovy portnout to na UE4.
Hladis - Pff tak to sis ho tam musel přidat! Takovej fanboy! Doc byl původně jen v předprodukčnim demu.
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Napsal: pon 2. zář 2019, 09:02
od Hladis
Me docela takova moderni strilecka s botama, který mají vtipny hlasky, chybi
Me UT bavi vic nez Quake III. Mel daleko vetsi zaber, velky množství modu a vybornych map s vtipnyma botama. Byl akorát trochu pomalejsi, Quake III je o dost rychlejsi akce v mensich arenkach. No kazda z tech dvou her ma něco. Prekvapive obe hry je stále zabavny hrat, ta vekova a graficka "penalizace" moc nevadi.
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Napsal: pon 2. zář 2019, 09:25
od DOC_ZENITH
Heh, debaty UT vs Q3 to se musíme hodně vrátit hehe.
Já jsem byl jednoznačně pro UT Q3 jsem v té době ani nehrál, hry mi přišla "ošklivější" a méně zábavná. Obecně Q3 je rychlejší (i když v UT lze přepínat mezi classic (režim z prvního unrealu), hardcore (default) a turbo), ale Q3 má zároveň omezenější pohyby. Člověk tam tak trochu jak bych to popsal, plave.
V UT člověk "plave" jen když lítá někde na mapě s malou gravitací. Ale jinak je mnohem jednodduší se vyhejbat a dělat pruduké změny v pohybu. Nehledně na double-tap dodging. V Q3 je člověk jak na mejdle a pokud mu někdo naservíruje raketu pod nohy do pohybu moc šance se jí vyhnout neni.
UT toho ale nabízí mnohem více. Už jen ten fakt že si můžeš editovat vlastní boty byla ve své době naprosto převratná věc. Když jsme hrávali na LAN tak jsme obvykle hráli i s botama pokud nás nebylo více jak 4 tak to byla teamgame a každej měl své boty (muselo se to kalkulovat dle pořadí heh nebylo to tak easy) nebo random a vždy se vztekali když já jsem dostal Doca a oni Malakaie.
Jo, to byly časy.
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Napsal: pon 2. zář 2019, 10:05
od MV
Už si přesně nepamatuju, jak to bylo, ale nevyšlo UT dřív než Q3? Teda určitě jsem jako první hrál tehdy demo UT jak zběsilej na k6-2 a pod S3 Metal to bylo pěkný a i "rychlý" (no řekněme že teda dnešních konzolovejch 30 fps tam asi bylo
), takže u mě byl UT preferovanější než quake3. Toho už jsem pak hrál hlavně s Duronem a nvidiema, kde už to jelo líp.
Ale na lanparties jsme hráli hlavně UT, kvejka teda moc ne.... a pak až UT2004 (víc než UT2003). No a UT2004 jsem jednu dobu docela hrál už i přes net, jen nevím, jak se jmenoval takovej ten CZ klient přes kterej se hrálo na českejch serverech?
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Napsal: pon 2. zář 2019, 10:11
od Hladis
Obe hry myslim vysly ve stejnou dobu, aspoň v Evrope. Ja UT tehda asi hral na pretoceny voodoo 3 2000. QIII jsem taky zkousel na Voodoo 2000, ale to jelo dost zle. To se dalo poradne hrat az později s GF2MX. Ted nevim jaky CPU jsem mel, zda ještě pretoceny Copppermine, nebo uz Duron.
PS: Ono stejne pak asi za rok vyslo CSko a bylo.
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Napsal: pon 2. zář 2019, 10:39
od DOC_ZENITH
Nah Q3 je na voodoo3 pokud člověk nežene vše na max + high ress v poho, pokud člověk stáhne detaily na minimum dostane se na 30+ i s voodooo1.
Lidi tehdy ale strašně podceňovali vliv CPU. Ňáká K6 nebo P MMX nebo nedej bože Cyrix, nebo první Celeron bez cache byly tragédie a tehdy se vrejvalo že "hlavně mít dobrou grafiku" ale tehdy tato hláška platila ještě mnohem méně jak dnes. I CPU co jsou 2x rychlejší jak to co bylo tehdy top v době kdy ty hry vyšly je stále brzděj.
Tehdy jsme taky ledasco překousli, já jsem hrál UT poprvé na K6-2 450Mhz s Voodoo Banshee a jak jsem u toho slintal, dnes bych na to na takovym setupu nešahnul že. Dnes je pro mě minimum pro UT v 800x600 (méně to hrát nebudu eh) V2 SLI a nebo v 1024x768 Voodoo5 a CPU 1,5+Ghz Tualatin nebo K7 že. Cokoliv pod bude člověk vnímat propady frameratu a to je ee.
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Napsal: pon 2. zář 2019, 10:40
od Srandista
Ja som teda bol tiez odjakziva UT guy. Nehral som predtym ani jedneho Quaka, ani Unreal 1, ale to UT sa vtedy ku mne
nejako dostalo, a bolo to zrovna v dobe, kedy som si so susedom o dve poschodia nizsie natiahli medzi nas krutenu dvojlinku. Tak sme to hravali spolocne s tym, ze sme si tam dohodili x botov a drtili sme FFA. Ku Q3A som sa dostal az o dost neskor, a stejne ma nikdy tak za srdce nechytil.
Dnes si z casu na cas pustim DM-Morpheus s InstaGip mutatorom... No a to by sme niekedy veru mali spravit aj tu, ked vidim, kolko UT positive nas tu je
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Napsal: pon 2. zář 2019, 10:53
od Hladis
Aaa InstaGip jsem ted nevyzkousel, dnes si to dam.
DOC_ZENITH píše:Lidi tehdy ale strašně podceňovali vliv CPU.
No jak kdo. Ja tedy ted nevim, zda jsem mel v době hrani UT Mandocino nebo Coppermine, ale stacilo mi, kdyz jsem kopil Voodoo 3, tak v K6-II to bylo hrozny a nakoplo to az BX s Mandocinem. Myslim, ze upgrade z Banshee nebo V2 na V3 s K6-II nemelo zadny efekt a clovek musel jit do intelu, aby sel vykon nahoru. Tehda platilo, ze vykon CPU je stejne tak dulezity jako grafarna, jinak lepsi grafarna proste nepomohla.
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Napsal: pon 2. zář 2019, 18:56
od havli
werygood píše:Já to nastavil totožně jako on, tj. co šlo na medium tak na medium, AF4x, noAA a zbytek jsem teda dal podle uvážení (water reflections atd.), ale proto jsem se ptal, jak to nastavil celé.
Byl jsem ted par dni pryc.. kazdopadne nastaveni je takoveto + 4x AF. Dale pak 4x AF vynuceno i pres drivery karty, pro jistotu. Vsync off natvrdo. A pro GF3/4 jsem pres konzoli nastavil dxlevel 80, ikdyz to bylo pro oboji nadetekovano automaticky.
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Napsal: pon 2. zář 2019, 19:32
od Srandista
Mozes postnut, co ti vypose "version", ked to hodis do konzole?
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Napsal: pon 2. zář 2019, 19:52
od werygood
Dík, o víkendu na to mrknu. Ale máš to menu trochu jinak, to bude tou jinou verzí. Což by možná mohlo taky způsobovat ten rozdíl.
AF jsem přes drivery nenastavoval, ale zkusím to též. Rozdíl mezi Bilinear a AF 16x byl cca 20-30 FPS.
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Napsal: pon 2. zář 2019, 21:22
od DOC_ZENITH
Nvidie starší jak NV40 nemaj AF16x vůbec. Pro NV20-30 je max 8x, a 8x ti srazí výjkon asi o 60%.
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Napsal: pon 2. zář 2019, 22:47
od Srandista
Ja mam tieto dve starsie verzie HL2.
Toto je initial build, v podstate day 0, ktory dosiel na regulernom DVD (nie Collectors edition, ten mam sice tiez, ale je este o kusok starsi).
A toto je verzia, co mam ako mod na Steame, posledna verzia pred prechodom na OrangeBox engine.
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Napsal: úte 3. zář 2019, 07:59
od Hladis
Hladis píše:Aaa InstaGip jsem ted nevyzkousel, dnes si to dam.
Oh yeah stále dobra prdel. Nahanet Doc Zenitha a koukat jak se rozprskne je k nezaplaceni.
DOC_ZENITH píše:Nah Q3 je na voodoo3 pokud člověk nežene vše na max + high ress v poho, pokud člověk stáhne detaily na minimum dostane se na 30+ i s voodooo1.
UT beha lip nez Quake III. To mam vyzkouseny i ted. Sice Voodoo 5, ale UT na max pod Glide vesmes nespadne pod 60fps a drzi se to 90-100 fps avg. V Quake III to spadne klidne k 30fps když dojde k velkymu masakru se spoustou krve a mapa s lesklými stenami pada k 40fps, ikdyz tam jen chodim sam. Samo v 16bit na max, v 32bit je to nehratelný uplne.
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Napsal: úte 3. zář 2019, 09:13
od werygood
DOC_ZENITH píše:Nvidie starší jak NV40 nemaj AF16x vůbec. Pro NV20-30 je max 8x, a 8x ti srazí výjkon asi o 60%.
V nastavení HL2 to je a dá se to i nastavit, ale vizuálně jsem to nijak nekontroloval.
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Napsal: úte 3. zář 2019, 10:51
od DOC_ZENITH
Hladis píše: V Quake III to spadne klidne k 30fps když dojde k velkymu masakru se spoustou krve a mapa s lesklými stenami pada k 40fps, ikdyz tam jen chodim sam. Samo v 16bit na max, v 32bit je to nehratelný uplne.
RTX ON?
Re: Retro thread: 3Dfx Voodoo, Rage, Riva atd...
Napsal: úte 3. zář 2019, 11:07
od Hladis
No Voodoo 5 a Quake III tak pokrocile nebyli, aby meli HW podporu RT
Delaji to zapnuuty Lightmap, musí se to hodit na Vertex a pak to bezi lip, ale hra s tim vypada hnusneji.