Ano, má omezení v HW, ale podpora je "vypnutá" i v driveru.Hladis píše:Krtek:
Tak jak pro petileteho ze skolky. AS ma u nV HW omezeni dany hardware, mGPU je omezeni ciste z vule nV a ne kvuli tomu, ze by to HW nezvladl. Holinky, hodinky....
Ohledně DX12 multiGPU, tady je post, který by jsi si měl pořádně prostudovat
Pod DX12 je mGPU řízeno aplikací, ale vzhledem k nové abstraktní vrstvě potřebuješ aby driver tuhle feature taky podporoval, což nV driver zatím nehlásí.Krteq píše:DX12 zřejmě dostane novou abstraktní vrstvu pro Multi-GPUPcPerspective: The AMD Radeon RX 480 Review - The Polaris Promise - Multi-GPU UpdatesMicrosoft’s Chas Boyd was on-hand at AMD’s editor’s day for Polaris and previewed ideas that MS is implementing to help improve multi-GPU scaling. The best news surrounded a new abstraction layer for game developers to utilize for multiple GPU support that MS would be releasing on GitHub very shortly. According to Microsoft, with only “very little” code adjustment, DX12 titles should be able to implement basic multi-GPU support.
//Update:Bob Brown - Microsoft na GitHubu píše:Yes, the layer will be available in this repo. We will also be publishing two mGPU sample projects along with it - one using the layer and one not using the layer. We're making some final tweaks and doing additional testing and plan to post it all soon.
A ne, nejedná se o klasické CFX/SLI i když je stále využíváno AFR.