Stránka 8 z 10

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Napsal: sob 31. črc 2010, 10:47
od no-X
AndyTX zveřejnil tři nová DX11 dema

Deferred Rendering for Current and Future Rendering Pipelines

Obrázek Obrázek

This sample demonstrates a number of deferred rendering techniques including conventional deferred shading, deferred lighting and tile-based deferred shading. Tile-based deferred shading is implemented in DirectX 11 Compute Shader and achieves high performance even with many lights by amortizing the light culling overhead over screen tiles as well as grouping lights to avoid wasting memory bandwidth. Multi-sample anti-aliasing (MSAA) is fully supported for all techniques. The tile-based techniques in particular use efficient user-space scheduling to apply per-sample shading to only the edge pixels that require it.

http://visual-computing.intel-research. ... rendering/


Sample Distribution Shadow Maps

Obrázek Obrázek

This demo showcases an extension to Z-partitioning (cascaded shadow maps) called Sample Distribution Shadow Maps (SDSMs). SDSMs optimize the placement and size of a fixed number of Z-partitions by analyzing the shadow sample distribution required by the current frame. They build on the advantages of current state of the art techniques, including predictable performance and constant memory usage, while removing tedious and ultimately suboptimal parameter tuning. SDSMs run efficiently on modern graphics hardware and produce significantly higher quality shadows than static Z-partitioning schemes. Furthermore, SDSMs save development time since they avoid the manual placement and maintenance of shadow partitions that is typically required by other Z-partitioning schemes.

http://visual-computing.intel-research. ... ions/sdsm/


Adaptive Volumetric Shadow Maps

Obrázek Obrázek

We introduce adaptive volumetric shadow maps (AVSM), a real-time shadow algorithm that supports high-quality shadowing from dynamic volumetric media such as hair and smoke. The key contribution of AVSM is the introduction of a streaming simplification algorithm that generates an accurate volumetric light attenuation function using a small fixed memory footprint. This compression strategy leads to high performance because the visibility data can remain in on-chip memory during simplification and can be efficiently sampled during rendering. We demonstrate that AVSM compression closely approximates the ground-truth correct solution and performs competitively to existing real-time rendering techniques while providing higher quality volumetric shadows.

http://visual-computing.intel-research. ... ions/avsm/

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Napsal: čtv 5. srp 2010, 19:02
od Krteq
Docela obsáhlý a zajímavý článek zabývající se HW teselací včetně testu výkonu na stávající generaci karet

X-bit labs - Tessellation: The Best Line Between Points Is a Curve

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Napsal: čtv 5. srp 2010, 19:33
od Federmann
Krteq píše:Docela obsáhlý a zajímavý článek zabývající se HW teselací včetně testu výkonu na stávající generaci karet

X-bit labs - Tessellation: The Best Line Between Points Is a Curve

Škoda že ne nejvýkonnějších karet obou táborů.

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Napsal: čtv 5. srp 2010, 19:54
od no-X
Problém je hlavně v tom, že xbit testuje s poměrně divokým nastavením - transparentní AA je na Radeonech nastavený na kvalitu, zatímco u nVidie je použit jen multisampling :|

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Napsal: čtv 5. srp 2010, 20:37
od Krteq
Jj, koukal jsem.
The ATI Catalyst and Nvidia GeForce graphics card drivers were configured in the following way:
ATI Catalyst:
...
AAMode: Quality (link)
...

Nvidia GeForce:
...
Antialiasing - Transparency: Multisampling
...
I když tohle nastavení má v tomhle případě na výsledek minimální vliv, řekl bych v jednotkách procent.

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Napsal: čtv 5. srp 2010, 21:21
od no-X
Ve scénách bez transparentních textur ano, ale jinak může mít SS oproti MS rozdíly v propadech výkonu mnohem výraznější. Každopádně testování s rozdílným nastavením není příliš korektní.

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Napsal: čtv 15. zář 2011, 00:48
od Ripper6
Mam trochu asi pro nekoho blbou otazku...
jak zapnu DirectX 11? Pokud to hra podporuje je to automaticky nebo se to zapina v nastaveni hry?
Pripadne je moznost nekde v Catalystech ci win 7?
Everest Ultimate me pise ze ho mam, coz jsem si proveril.
Casto ale mam nejspis hry ktery ho nepodporuji typu Amnesia Dark Descent, The Sims Medieval, GTA IV a u Aliens vs Predator taky nic i kdyz jsem videl nekde testovaci menu kde byl jasne napsanej v nastaveni hry.

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Napsal: úte 20. zář 2011, 18:25
od Alfajk
pokud ho hra podporuje,tak v nem bezi(a hlavne taky musis pustit exe pro DX11,treba zrovna u aliens vs predator)

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Napsal: sob 8. říj 2011, 15:04
od plobo
Některé hry mají zapínání DX11 funkcí přímo v nastavení - Crysis 2, nebo myslím že i Shogun 2 Total War...

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Napsal: pon 23. črc 2012, 13:10
od dsfjkdffgf
Já se těším hlavně na Battlefield:Bad company.Ale bez DX11 grafárny přijdu o hodně.



____________

Sacs Longchamp

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Napsal: pát 16. lis 2012, 09:16
od Krteq
Microsoft uvolnil Pre-release verzi updatu obsahující některé features z DirectX 11.1 pro Windows 7 :)
Tento článek popisuje aktualizace platformy pro aktualizaci Service Pack 1 (SP1) pro systém Windows 7 a Windows Server 2008 R2 SP1. Tato aktualizace zlepšuje funkce a výkon následujících součástí:
  • Direct2D
  • DirectWrite
  • Rozhraní Direct3D
  • Windows Imaging Component (WIC)
  • Systém Windows Advanced Platform rastrování (DEFORMACE)
  • Windows animace Manager (WAM)
  • Dokument XPS rozhraní API
  • Dekodér videa H.264
  • Kodek JPEG XR
...
Odkaz na MS knowledge Base -> Aktualizace platformy je k dispozici pro Windows 7 s aktualizací SP1 a Windows Server 2008 R2 SP1
Odkaz ke stažení z MS Download Center -> Platform Update for Windows 7 (PRE-RELEASE version) - KB2670838

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Napsal: pon 31. pro 2012, 16:28
od sakulitko
Nainstaloval jsem si 3D mark 11 a při spuštění mě to ukáže :
Could not load file or assembly 'EvaDotNet.DirectX.dll' or one of its dependencies. není platná aplikace typu Win32. (Exception from HRESULT: 0x800700C1)
nevíte co čím by to mohlo být ? mám Win 7 64 bit , GTX 660Ti :)

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Napsal: pon 31. pro 2012, 16:32
od DOC_ZENITH
P'oškozený soubor /část systému / instalátor.

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Napsal: pon 31. pro 2012, 16:42
od sakulitko
nvm přeinstalovával jsem net framework pak c++ ... a nebo mám zkusit přeinstalovat něco jinýho ?

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Napsal: pon 31. pro 2012, 16:51
od DOC_ZENITH
najdi to "EvaDotNet.DirectX.dll" v nouzáku to smaž, a pak znovu nainstalul net framework a directX. Kdyby to nepomohlo zkus ten soubor sosnout z netu nebo vzít z jiného PC.

Nezapomínej taky, že net framework 3.5 sp1 a 4.0 jsou 2 nezávislé moduly a také se musí separé instalovat.

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Napsal: pon 31. pro 2012, 17:00
od sakulitko
V pc jsem to nenašel a při instalaci 3,5 frameworku se ukázalo že to musím přes instalaci v systému tk jsem to zkusil ,ale nvm ...

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Napsal: pon 31. pro 2012, 17:26
od sakulitko
ted jsem ho někde našel na internetu ten soubor a kam ho mám vložit ?
Nějaký jsem našel v 3d marku 11 smazal jsem ho a vložil ten nový ,ale furt nic ... mám ho zkusit smazat a přeinstalovat znova ten net framework ? :)

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Napsal: pon 31. pro 2012, 18:52
od DOC_ZENITH
Kam ho vložit? .... aach jo....... do windows/system32

a pro případ ještě klidně do windows/system32/drivers.

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Napsal: pon 31. pro 2012, 19:01
od sakulitko
Vložil jsem ho do obouch a furt stejná chyba

Re: DirectX 11 - Info, diskuze a vše okolo

Napsal: pon 31. pro 2012, 19:02
od DOC_ZENITH
Tak reinstall windows.