Stránka 8 z 8
Re: Kamera do auta
Napsal: úte 23. črc 2024, 15:58
od Woyta
Do kamery máš přivedené přes ten adaptér stálé a spínané napětí + zem. Proto má ten adaptér tři dráty. To spínané napětí slouží jako indikace, že je auto v provozu. Zapneš zapalování a kamera se přepne do normálního režimu. Vypneš zapalování a po chvíli se přepne do úsporného režimu.
Jediné co na tohle funguje dobře je Tesla sentry. Všechno ostatní má slepé uhly. Pohybové senzory moc nefungují co se týče malých nárazů.
Re: Kamera do auta
Napsal: stř 24. črc 2024, 17:12
od mouldy
Pochopil jsem, že proti konkurenci zřejmě nemá pohybové čidlo. Takže musí jet pořád, tzn vysaje baterku.
Narazil jsem na tuhle kamerku - MIO MiVue C595WD Dual.
Dle recenzí "natáčení i před nehodou během parkování auta." Právě podle pohybového senzoru.
https://m.alza.cz/mio-mivue-c595wd-dual ... tm#reviews
Zkrátka je lepší mít 70mai řešení s timelapse a nahráním po nárazu, nebo MiVue řešení s aktivací po pohybovém senzoru + G senzoru?
Re: Kamera do auta
Napsal: úte 20. srp 2024, 13:45
od Prometheus
mouldy Taky mam od kreténa s koulí díru v RZ. A od jedne "lady" co neumi vyjizdet z podelneho parkovani liznutej zadni naraznik. No pokud muzes porid si domu kvalitni kameru namir na svuj vuz a toc se zaznamem, pac at budes mit jakoukoliv autokameru tak ti stejne bude k nicemu pokud vuz stoji.
Autokamera s jakymkoliv "parkovacim rezimem" ti drive nebo pozdeji vytluce baterku, pokud jezdis kratke trasy a/nebo vuz prevazne stoji (coz je vetsina vozu). Da se to resit powerbankou urcenou pro automakery, nicmene stejne ji budes muset nejak dobijet, cili pokud plati viz vyse, tak je to opet reseni na houby.
Re: Kamera do auta
Napsal: úte 20. srp 2024, 18:42
od mouldy
Bohužel je to tak jak píšeš. Upgrade kamer mi k ničemu nepomohl. Protože 70 Mai Pro Plus+ má všechny nové funkce jen pro přední kameru, zadní žádný timelapse nemá a i v "usporném" režimu, kdy jede 1 snímek/s ždíme baterku.
Tzn možná bych někdy udělal nějakou použitelnou nahrávku, jestli by to timelapse zaznamenal před ťuknutím, ale jezdit v tomhle stavu, kdy má auto trvale nižší napětí huntuje baterku a s příchodem zimy to bude jen horší. Takže mám sice dvě kamerky, ale zas to zůstalo jen u klasického parkovacího režimu.