Stránka 8 z 11

Re: Battlefield 2042

Napsal: ned 28. lis 2021, 16:54
od Hexik21
U Portálu se ti zvětší jen LVL ale u zbraní to neplatí. Tam musíš do Conquestu nebo BreakThrough

Re: Battlefield 2042

Napsal: ned 28. lis 2021, 21:53
od GamesPeter
Hexik21 píše: ned 28. lis 2021, 16:54 U Portálu se ti zvětší jen LVL ale u zbraní to neplatí. Tam musíš do Conquestu nebo BreakThrough
Nebo expit jednoduše s botama viz: https://www.youtube.com/watch?v=MZkbvUK ... =jackfrags cca 1:55 min.

Re: Battlefield 2042

Napsal: pon 29. lis 2021, 00:54
od usc
to obcasne neregistrovanie hitboxov, malo krytia pre pechotu pri niektorych mapach a zaroven malo vyskovych budov pre krytie helikopter napriklad na orbital, pricom clovek ani nevie odkial je poriadne zameriavany ma zacina vytacat. Inak to uz sa lock neda breaknut ani ked je clovek 5m, nad zemou? :D Plus mobilita a otacanie veze AA je priserne pomale, Pri helinach tiez.. tazko sa strafit, kanon na Apache je priserne slaby, Miniguny na scoutovi zas narobia prach a tiez musi byt clovek presny na telo... No snad to este poopravuju a tych patchov bude neurekom. Neda sa pouzivat ani rozhliadanie v leteckych prostriedkoch. Tanky su tiez obmedzene vyskou do ktorej sa da dvihnut veza.. pricom v burke clovek ani nevidi odkial z lesa si to don siju.. ako hovorim, ziadne moznosti na krytie.. Asi si dam chvilu pauzu :D

Re: Battlefield 2042

Napsal: pon 29. lis 2021, 13:07
od icebosss
Jako je to takovy moc zmateny, proti helinam clovek s tankem nema sanci, proste nezvedne delo. Rakety od stihacek zas delaj do tanku moc dmg. Ruseni smokem ani moc nefunguje. Furt na vas nalitava nejakej mamrd s Mav a c5 na sobe a to taky nejde sestrelit jak to je male a jeste furt vam nekdo hackuje tank, ze nejde ani strilet, hrozne otravny. Na mape je proste moc hracu, o skillu se neda moc mluvit, protoze vas random sejmou ze vsech moznych smeru.

Chybi pro bf2042 mensi mapy ci mody s rushem atd. Sice jsou v custom, ale je tto na dluho to tam najit a jeste jsou ty mody ruzne upraveny a ani nevim, jak se v tech custom pocita progres.

Zatim to mam koupeny jen jako mesicni pass.

Re: Battlefield 2042

Napsal: pon 29. lis 2021, 13:12
od 0martas0
Breaktrough na mapě Kaleidoskop je taky na nic v roli útočníka, na bodech C je to bez šance, teď tam totiž jde dostat i např. tank apod.

Re: Battlefield 2042

Napsal: pon 29. lis 2021, 15:16
od GamesPeter
Nejtrapnější je, že si lze zavolat vozidla na mrakodrapy. Je vidět, že to DICE nemohli testovat, přeci by je to napadlo, že toho budou obránci zneužívat, nebo jsou zřejmě vývojáři z DICE blbější než hráčská komunita a nenapadlo je to. To samé, neříkejte, kdyby to proti sobě v DICE hráli, tak že by neobjevili, že vznášedla jedou po stěně budouv, jako Spider-man. :D

Nejvíc ale gameplay ruší možnost vzít na sebe armor, jako ve Warzone, tak že ten kdo je raněný nebo vystřelí déle a má lepší aim, tak protivník se stejnou zbraní má díky armoru výhodu že souboj přežije. Ať laskavě alespoň udělají, když trefím týpka do hlavy snipou, tak je insta dead a ne že mu jen poškodím armor.

Nejhorší je fakt ten neregistrující hit reg. Člověk si pak myslí, že střílí blbě, ale není to pravda, to jen hra nepočítá zásahy.

Re: Battlefield 2042

Napsal: pát 3. pro 2021, 18:36
od djstudio
Tak ten včerejší patch žádná sláva. O trochu líp se to hraje ale jinak je to stále katastrofa. Lagy servrů jsou stále.

Re: Battlefield 2042

Napsal: sob 4. pro 2021, 11:38
od GamesPeter
Tak třetí update něco vylepšil a vyladil a něco zase rozbil. Přijde mi, že vylepšili rozlišení textur, nasvícení a efektů. Vizuál grafiky se dost vylepšil, hraju na Ultra (textury a anisotropní filtrování a medium zbytek, TAA na low. Co se týká výkonu, tak ten se trochu zvedl od minula, mám cca o 10-15 FPS více, ale stále tam jsou propady. Konečně funguje DLSS, v režimu Quality mám cca o 20-25 FPS více, ale na kvalitě obrazu je to prostě znát, že hra je renderovaná z nižšího rozlišení a obraz je v pohybu prostě mázlej a ne jako v jiných hrách, kde je DLSS implementováno dobře. Není to tak úplně hrozný, ale není to vůbec hezký oproti nativu, takže zůstávám u nativu. Doporučuji ještě dát TAA z high na low, hra je hned ostřejší, takhle hnusně implementované TAA v předchozích dvou Battlefieldech nebylo.

Přišlo mi, že vylepšili zase systém registrování zásahu, stále se stává, že občas hra zásah neregistruje, ale už to není tak hrozné jako předtím. Lagy přetrvávají a je to na hře znát. Nevím, ale proč už ve třetím updatu nepřibyl scoreboard a voice chat? Aha já nejsem programátor a myslím si, že je to práce sotva na hodinu, ale vývojáři mi budou tvrdit, že to je zřejmě práce na 2 měsíce. :D To samé proč vznášedla stále lezou po mrakodrapech jako Spider-Man? Proč si jde stále zavolat na střechu vozidla? Proč proboha neupravili toto?

Opraven je shield operátora Dozera, takže se nestane, že Vás ve výtahu zastřelí i přes shield, takže by obsazování střech mohlo být snažší, ale chce to s tím něco udělat. Na Hourglass jde ten mrakodrap obsadit, ale Kaleidoscope a Orbital, tam je to cancer, i když se mi ve čtvrtek podařilo s malou skupinou udělat výsadek a střechu na Orbitalu obsadit. Všiml jsem si ale že rozbili přebíjení sniperky DXR-1, občas zbraň nevystřelí po vyprázdnění komory a vložení dalšího náboje do komory pomocí mauálního uzávěru, AA raketomet občas vystřelí raketu přímo na horu a nesleduje cíl. Stále není opraveno, že lze pokaždé revivnout borce, jehož část těla je v kolizi s nějakým objektem a ne každý hráč může padlého vyléčit, tak jak tomu bylo u BFV, nevím proč. Upraven byl samostný gameplay, došlo k lepšímu vyvážení jako jsou zbraně a vozidla. Nevím proč stále, když člověk dostává zásahy letectvem nebo pozemními vozidly, tak tu stále přetrvává rubberbanding a člověk se prostě zezačátku, když je pod palbou nemůže hnout z místa, to chce ještě opravit. Hra je prostě v hrozném stavu, hra měla vyjít tak v dubnu 2022.

Re: Battlefield 2042

Napsal: ned 5. pro 2021, 20:47
od BL!zZard
Tak ten poslední větší patch 0.3.0 dost vylepšil plynulost/hratelnost a FPS. Hraje se to tak nějak lépe, hlavně s automatickými zbraněmi. Ale naopak nerfnuli moji oblíbenou sniperku DXR-1. Pouze ta Indie je stále náročnější než ostatní mapy se mi zdá.

Re: Battlefield 2042

Napsal: pon 6. pro 2021, 00:28
od 0martas0
Zajímalo by mě kdy fixnou Breakthrough na Kaleidoscope... tam to nejde vyhrát ani proti nejlehčí AI. Tam by to chtělo aby AI team chodil do výtahů atd...
Jinak po posledních updatech bych řekl že hra běhá líp, přijde mi i ovládání vozidel lepší.

Re: Battlefield 2042

Napsal: čtv 9. pro 2021, 10:36
od Hexik21
Tak jsem si to šel zkusit taky, když všichni říkají jak se to zlepšilo. No, zlepšení tam je, ale furt je to šílené peklo. Hlavně ty hitboxy alias neregistrování zásahů to je pak na Alt+F4 :). Levitující textury a objekty dokážu zkousnout ty nijak nevadí ale nemožnost oživení nebo pád hry, když je člověk mrtvý a chce si upravit zbraň nebo něco změnit v nastavení je ale za hranou a vlastně to ukazuje, že nefungují ani základní prvky hry. Při každém spuštění hra nabíhá v rozlišení 1024x720 i když hru vypnu v rozlišení 4K. Případně po updatu mazat config hráče, protože update zablokuje pohyb myšky nahoru a dolu.... Hold doby kdy Battlefield byl Battlefield jsou dávno pryč a lepší už to nebude alespoň dle vyjádření EA.

OT: Nacpat do borce 10-15 rán do těla a on pak konečně padne to je na mě taky moc - nějak jsem tenhle novodobý styl nepochopil, to mě připomíná změnu TTK v BF5 kdy přesně takhle zabili celou hru. Nechápu to a asi nepochopím, kde jsou ty doby Battlefieldu kdy stačilo 3-5 ran a bylo to.

Re: Battlefield 2042

Napsal: čtv 9. pro 2021, 19:13
od Octopuss
Mezitím closed beta World War 3 vypadá podle ohlasů velmi nadějně :))

Re: Battlefield 2042

Napsal: čtv 9. pro 2021, 19:30
od 0martas0
Ja nastesti problem typu nemoznosti oziveni atd nemam, to zablokovani pohledu se mi stalo po updatu taky ale vlevo/vpravo :-D
V 1024x768 se hra zapla jen jednou, jinak ok.
Ale nektere ty gameplay problemy tam proste jsou, celkove me teda ale hra bavi a to jsem se dlouho drzel z BF 4

Re: Battlefield 2042

Napsal: pát 10. pro 2021, 01:43
od BL!zZard
Sleva 33%, tedy za 39,99 € na Originu, Epicu i Xboxu koukám. Na Steamu stále plná cena. Docela brzo po vydání.

Re: Battlefield 2042

Napsal: pát 10. pro 2021, 09:09
od Hexik21
@Octopuss hrál jsem hru když vyšla před příchodem tuším, že Battlefieldu 5 . Hra se mi upřímně líbila ale ty problémy co měla, že první dny nešla spustit bylo taky peklo. Jinak hra jako taková byl super v něčem dobrá v něčem špatná ale furt si troufnu říct, že byla v lepším stavu než dnešní BF 2042 bohužel ale hráčů bylo málo. Takže určitě vyzkouším, takže díky za Hint :) Jinak včera vyšel nový update 3.1 zkoušel ho někdo? Všiml jsem si, že v release notes je poznámka, že konečně odstranily v modu Breakthrough body pro obsazení co jsou na mrakodrapu - díky bohu...

Re: Battlefield 2042

Napsal: pát 10. pro 2021, 11:02
od 0martas0
To jsem zvedav, vyzkousim. Kazdopadne se mi jednou nejakym zazrakem na Kaleidoscop povedlo vyhrat breakthrough na stredni AI :D

Re: Battlefield 2042

Napsal: sob 11. pro 2021, 09:31
od python.p
Proč asi...

Re: Battlefield 2042

Napsal: sob 11. pro 2021, 14:52
od BL!zZard
Battlefield 2042 máme na Originu, Steamu, Epicu, Xboxu předešlé i nové generace, PS předešlé i nové generace.

Na Originu jsou všechny krabicové verze, jsou tam všechna předplatná, EA Play za 4 € na 10 hodin nebo EA Play Pro za 15 € na měsíc, ta hra tam jde také koupit a všechny pokoutné klíče jdou také na Origin. Na Steamu je momentálně hra nejdražší, i na konzolích je ta hra levnější.

To jen znamená, že ta statistika je trochu bezcenná.

Podle ofiko zdrojů má zatím nový BF větší prodeje a dvakrát více hráčů než BFV. Ale jo, mohlo to být lepší a trhák to zřejmě asi není. Ale dost lidí to odsoudilo, aniž by to vůbec hrálo, maximálně chvíli betu.

Re: Battlefield 2042

Napsal: ned 12. pro 2021, 16:57
od usc
Ono.. pokial neredizajnuju vsekty mapy, cize nepridaju budovy a krytie pre pechotu i vrtulniky, nevytvoria oblasti, pri ktorych ta v prestrelke neodsnipuje na kilometer nezainteresovany hrac, kedze fakt je dost casto vacsina priestorov minimalne bez zakrivenia a kopcov, tak to bude stale "na chuja". Napriklad v takemu orbitalu by sa hodilo aspon dalsich 5 stredne vysokych budov.

Pricom doteraz sa mi nepodarilo zistit ako funguje lock break pri vrtulnikoch. Preco sa nevratia k systemu z bf3 a 4, kde breakujes pri kopirovani terenu alebo vo velkej vyske. Minule ma zostrelil typek takmer pri mesiaci. Agilita samotna je tiez problem, sucansy model je proti predchadzajucim dielom prilis kostrbaty, pocit z vrtulniku sa podstatne tazsie vychutnava. Kanony a miniguny by tiez mohli nastavit na uroven Bf3, neviem, ci je to kvoli crossplayu, alebo akym konzolistom :D

Zaroven by mohli specialistov nechat, ked uz ich tam maju, ponechat im kludnej aj tie ich schopnosti, ale zaroven ich funkcne zaclenit pod triedy a hotovo. Potom nevznikaju situacie, kde ma 100 ludi AA a ty si mozes akurat prdnut, kedze nemas kde breaknut zameranie a zaroven budes priblizne vediet, co mozes ocakavat, ako ked si videl v BF4 engineera..

Re: Battlefield 2042

Napsal: sob 18. pro 2021, 00:37
od BL!zZard
Free weekend, pojďte zahrát.