Stránka 8 z 9
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: sob 16. zář 2023, 21:32
od Hladis
Presne jsem cekal, co tu zase k tomu napises, ikdyz tipoval jsem trochu jiny argumentacni faul, ale vyjde to nastejno. Samozrejme to i zazoomuji a zpomali, aby to v tom YouTube kompresnim bordelu slo dobre videt. V FSR to clovek v realnym pohybu na monitoru uvidi, zvlaste pak uplne chybejici efekty jsou tresnickou na dortu. Tvrzeni, ze si toho "nikdo nevsimne" je samozrejme dost hloupa lez.
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: sob 16. zář 2023, 21:50
od Mafian277198
Tady je prostě jasný, že NV to s AI umí a není to jen otázka SW, ale i HW... i když se mi u hraní tenhle směr využívání AI nelíbí...
A kdo ten rozdíl v realtime nevidí, to je asi jako, že stačí přece 13 FPS, že je to pro oko plynulý.
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: ned 17. zář 2023, 01:31
od skaven321
Hladis píše: ↑sob 16. zář 2023, 21:32
Presne jsem cekal, co tu zase k tomu napises, ikdyz tipoval jsem trochu jiny argumentacni faul, ale vyjde to nastejno. Samozrejme to i zazoomuji a zpomali, aby to v tom YouTube kompresnim bordelu slo dobre videt. V FSR to clovek v realnym pohybu na monitoru uvidi, zvlaste pak uplne chybejici efekty jsou tresnickou na dortu. Tvrzeni, ze si toho "nikdo nevsimne" je samozrejme dost hloupa lez.
ved kto kaze DF aby to zverejnovalo v youtube kompresnom bordeli, nech daju na stranke raw video, ale nie. Mi to pride, ako pit kvalitny alkohol z plastoveho kelimku s unisono prikyvovanim od komunity. Ked chcem nieco dokazat, tak dodam dokaz, a nie kompresny bordel.
...a to podvedome podsuvanie ryzen 5 3600 vs i9 12900k (rx6800xt vs rtx4090)..grose im nesmrdia.. uz len preto take stranky su v ignore
Mafian277198 píše: ↑sob 16. zář 2023, 21:50
A kdo ten rozdíl v realtime nevidí, to je asi jako, že stačí přece 13 FPS, že je to pro oko plynulý.
a ja to fakt nevidim, bez zoomu som tych duchov nevidel...btw v native sa tie iskricky iskria ako?... ked je pre niekoho toto(ten zoom a spomalenie a najdenie rozdielu) dovod na to dat 200-400€ viac za gpu v danej cenovej kategorii (nehovoriac o 4090tke...na hranie)...to su first world problems, no
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: ned 17. zář 2023, 09:54
od DOC_ZENITH
Ghosting je vidět vždy a všude na to fakt nepotřebuješ zoom. Proč by jej jinak tolik lidí u tolika her rozebíralo huh. A ten jejich shimmering a jinej bordel taktéž. Krom toho ghostingu mi to vše ostatní přijde jako by tam prostě neměli vůbec žádnej denoiser, což je to přes co se NV brání shimmeru a je to i to co tak moc pomáhá u transparentních textur.
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: ned 17. zář 2023, 16:56
od skaven321
ja som na skusku zapol FSR2 v jedinej hre, a to The Outer Worlds: spacer choice edition, a nevidel som ziadne artefakty, duchov, shimmering...ked ludia hraju, tak hraju, a nevidia co nieje podstatne
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: ned 17. zář 2023, 17:28
od Oxygen_pls
Skaven tu furt shilluje za tien inferiorny upscaller, ktory tromfne este aj TSR od Epicu v UE?
Neskutocne aku mentalnu gymnastiku dokazu niektori jedinci prevadzat, len aby si za kazdu cenu ospravedlnili kupu produktu svojej oblubenej znacky a nahodo unepriznali ze v niecom proste moze vyrazne zaostavat
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: pon 18. zář 2023, 10:33
od Hladis
Promaz nadavek a nicneprinasejicici hadky
V nekterych hrach jako Uncharted byl u DLSS bug se sharpeningem, ktery resila pozdejsi verze DLSS
https://steamcommunity.com/app/1659420/ ... 783240901/ https://www.reddit.com/r/nvidia/comment ... bles_dlss/
Obecne starsi verze DLSS nijak oslnivy nebyly, ale jsme uz jinde. Tedy pokud chce nekdo neco tvrdit o kvalite, tak at prinese jasny dukaz, nejlip ve videu v pohybu s kvalitativnimi rozdily. Zatim v podrobnych rozborech chovani FSR vs DLSS, predevsim u novych her a s aktualnimi verzemi upscaleru, FSR vychazi hlavne v pohybu hur. Ostatne pokud by FSR bylo tak skvele, tak by statisice lidi nestahovalo DLSS mody do her, kde je jen FSR a bylo by s FSR happy. Evidentne neni, o cemz svedci i tenhle humbuk okolo udajne blokace.
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: pon 18. zář 2023, 10:40
od jctrnacty
Tak pridam taky trochu do mlyna, fsr ma do dokonalosti jeste trochu daleko ,ale casem se to jiste zlepsi. konkretne MSFS ghostuji okraje letadla pri vzletu, potom to nejakym zazrakem zmizi.
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: pon 18. zář 2023, 12:46
od Sasakr
skaven321 píše: ↑ned 17. zář 2023, 01:31ved kto kaze DF aby to zverejnovalo v youtube kompresnom bordeli, nech daju na stranke raw video, ale nie. Mi to pride, ako pit kvalitny alkohol z plastoveho kelimku s unisono prikyvovanim od komunity. Ked chcem nieco dokazat, tak dodam dokaz, a nie kompresny bordel.
Na konci každého jejich videa máš informaci, jak se dostat k jejich obsahu v plné kvalitě.
skaven321 píše: ↑ned 17. zář 2023, 01:31...a to podvedome podsuvanie ryzen 5 3600 vs i9 12900k (rx6800xt vs rtx4090)..grose im nesmrdia.. uz len preto take stranky su v ignore
Wtf? 3600 je tam zcela správně jako zástupce mainstream CPU, 12900 jako zástupce highendu. Nikdy to nemělo sloužit jako srovnání těch dvou.
Jinak k tématu - ráno jsem viděl na kanálu Ancient gameplays informaci, že přes modnutý drivery Amernimez jde zprovoznit HyprX na RDNA1, Polaris i Vega grafikách. Což doufám znamená, že RSR půjde poprvé zprovoznit i na Polarisu a Veze. Dosud to nešlo (byť mi nikdo nenamluví, že tomu technicky něco bránilo).
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: stř 20. zář 2023, 09:54
od skaven321
https://videocardz.com/newz/assassins-c ... lss-or-fsr
Intel zaplatil Ubisoftu, Intel blokuje nvidiu a DLSS, podme na 3 strany lyncovat Intel
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: stř 20. zář 2023, 16:13
od HEAD
DF taky u mě půjde brzo do ignore.Vetsina jejich videí je prachsprosta reklama na nVidia.Hlavne ten šašek Alex batalia nebo jak se jmenuje(ten co dělá PC kontent) by se měl sebrat a odejít dělat do nVidie páč to s neutrální novinařinou nemá nic společného.Rozborky konzoli jsou ale v pohodě.
Jinak Fsr vs dlss-zalezi na rozlišení.Predpokladam, že většina co brečí nad absenci dlss hraje v 1080p a tam je dlss lepší.Ve 4k je to vyrovnané a clověk si rozdílu ani nevšimne pokud se nezastaví a nezacne delat screenshoty a zoomovat.
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: stř 20. zář 2023, 17:02
od DOC_ZENITH
Jasně Heade, určitě si nevšimne toho ghostingu, static ditheringu, shimmeru, atd, atd. A jak se ti vlastně na 4K hraje s 6800XT za mě na tohle prostě neměla.
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: stř 20. zář 2023, 17:23
od TankGeorge
Příští týden vychází datadisk do Cyberpunku, kde se má předvést DLSS "3.5". V tématu čistě o DLSS je
odkaz na dlouhatánské DF video, kde se baví ten prachsprostý Batalia s lidma z nVidie a developerem z CDPR. Krom hromady super zajímavých informací je tam krásně vidět, že je to primárně ruka developera, co nás všechny tahá za šulíny.
Developer trotl, který neudělá ani funkční myš v menu hry portlé na PC, se prostě vůbec nezabývá existencí nějakých upscalerů, dokud mu nějaký sponzor neřekne, že tam má dát FSR/DLSS. Normální developer, který chce optimalizovat svojí hru, tam dá maximum možností pro maximum lidí. Takže ultrazelený Cyberpunk nabídne všechna konkurenční řešení.
Každopádně až uvidím ten Ray Reconstruction naživo, tak budu dělat závěry. Zatím to teda vypadá, že někteří DLSS navěky zatratí, protože nic nevidí, neslyší... zato vidí podlé podprahové srovnávání Ryzen 3600 vs Core 12900 /sigh. Zeleným nezbývá příští týden nic jiného, než vytáhnout dostatek ubrousků a nějaké video s Hittlerem, jak čeká na FSR3, který udělá všechna ta dýeleseseses naprosto zbytečnými =D
/popcorn
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: stř 20. zář 2023, 17:43
od Delarge
DLSS 3.5 s Ray Reconstruction by mělo být dostupný už v zítřejším patchi 2.0. Ten všudypřítomnej šum v RT Overdrive byl hroznej a za mě to líp vypadá čistší s ultra/psycho RT. Pokud tohle RR pořeší a podle všeho by to právě řešit měl, tak to bude zase posun jak blázen.
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: čtv 21. zář 2023, 09:14
od Sasakr
HEAD píše: ↑stř 20. zář 2023, 16:13
DF taky u mě půjde brzo do ignore.Vetsina jejich videí je prachsprosta reklama na nVidia.Hlavne ten šašek Alex batalia nebo jak se jmenuje(ten co dělá PC kontent) by se měl sebrat a odejít dělat do nVidie páč to s neutrální novinařinou nemá nic společného.Rozborky konzoli jsou ale v pohodě.
Jinak Fsr vs dlss-zalezi na rozlišení.Predpokladam, že většina co brečí nad absenci dlss hraje v 1080p a tam je dlss lepší.Ve 4k je to vyrovnané a clověk si rozdílu ani nevšimne pokud se nezastaví a nezacne delat screenshoty a zoomovat.
Wtf? Koukáme všichni na to samé? DF mi přijde zcela neutrální. Viz třeba teď recenze nových Radeonů. Pokud AMD v něčem zaostává, no tak to prostě vypíchnou. Zase proti tomu řeknou, že je třeba lepší cena nebo něco. A to říkám jako mírný AMD fanboy.
K tomu RR, mě dost šoklo, když chlápek z Nvidie řekl, že na tom dělali od půlky roku 2020. A za 3 roky to jde ven. Jestli AMD na něčem takovém ani nezačalo, tak budou mít monstrózní skluz. Protože podle těch promo videí to zatím vypadá fakt dobře.
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: čtv 21. zář 2023, 16:14
od TankGeorge
Ještě je vtipný, jak se tam baví o modování DLSS do her, kde není implementované. DLSS Ježíš (Brian Catanzaro) se diví, že to tak dobře funguje, protože to podle něj chce zásah ze strany developerů do rendereru hry. Zmiňuje nutnost použít DLSS před použitím postfx sraček typu DoF. To jen potvrzuje diletanství developerů, kde DLSS ghostuje, nebo je nestabilní kvůli tomu, že v podkladu pro supersampling už je bordel ze sharpeningu bluru atp.
U ray reconstruction už bude fine-tuning na míru hře naprosto nutný (ale uvidíme x)). Vtipný je na tom to, že zmínil zlepšení dokumentace, podle které se můžou modeři a developeři řídit... takže asi tak ke zlé uzavřené nVidii. Nebojí se říct, že DLSS 1 byla vazelína nebo si rejpnout do Starfailedu, když se naráželo na to, že DLSS se zneužije pro horší optimalizaci her. Za mě dost rozdílná komunikace oproti prodavačům hrnců z červeného tábora.
Hladis// Promaz OT konspiracniho blabolu.
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: pát 22. zář 2023, 10:06
od Krteq
TankGeorge píše: ↑čtv 21. zář 2023, 16:14Vtipný je na tom to, že zmínil zlepšení dokumentace, podle které se můžou modeři a developeři řídit... takže asi tak ke zlé uzavřené nVidii.
vtipný je, že kloudná dokumentace je základ, ne nějaký bonus a už vůbec to nelze srovnávat s otevřeným zdrojovým kódem
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: pát 22. zář 2023, 11:07
od satik
Dokumentace je sice základ, ale je naprosto běžný, že buď chybí, není aktualizovaná nebo má obecně hromadu chyb
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: pát 22. zář 2023, 11:12
od Krteq
Proto píšu kloudná
Hladis// Promaz OT
Re: AMD FSR vs. nVidia DLSS "Blokovací válka"
Napsal: pon 25. zář 2023, 19:52
od Oxygen_pls
Akurat ze Ubisoft sa uz vyjadril, ze novy AC bude vydany aj s podporou DLSS a FSR. Takze skus znovu, zas ti to nevyslo ty klaun